DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 723 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annelies 04-07-2021

Prima artikelen, voordelige prijzen,en snelle bezorging. Een dikke 10 voor deze winkel.SUPER

Thepass 04-07-2021

Duidelijke site, snelle levering, goed product en een uitstekend passende verpakking, goed voor het milieu .

José 03-07-2021

Geweldige online shop. Alles gaat vrij snel en duidelijk. Levering correct. Ben al verschillende jaren klant en zeer tevreden.

H. Oosting 03-07-2021

Duidelijke en prettige website, goede prijsstelling van de producten, veel zorg aan verzonden verpakkingen en inhoud, snelle levering van de producten, duidelijke communicatie wanneer een product niet direct geleverd kan worden. Al met al een bedrijf dat wat mij betreft een topper is in de wirwar van andere aanbieders en ik graag onder de aandacht breng van andere consumenten.

Maartje 03-07-2021

Ik bestel hier al jaren en altijd erg tevreden over het aanbod, de prijs en de snelle levering.

Henny Peulen 03-07-2021

Correcte levering. Vandaag besteld, morgen bezorgd. Super goede producten. Prijs/ kwaliteit oké 👍

Marién 02-07-2021

Een goed klantgericht verkoopteam , en een snelle levering en interessante prijzen !

Marleen 02-07-2021

Altijd snelle levering! Zeer tevreden over de online drogist! Zal zeker nog blijven bestellen!

Math. 01-07-2021

Overzichtelijke shop,goede prijzen en groot assortiment.Snelle en correcte levering.

Janny 01-07-2021

Zeer tevreden snelle levering en veel artikelen stuk goedkoper als bij een ander TOP !

Mariette 01-07-2021

Veel mooie en goede producten, snelle en keurige levering, goede service indien nodig, alleen net niet alles wat ik nodig heb, maar zeer tevreden over het geheel!

W. Beumer 01-07-2021

Transparant -inzake aanwezige voorraad-, het verpakken van alles is correct, snelle levering.

Nel van der Linde 30-06-2021

Ruime sortering
Goeden producten
Vanaf €20 geen bestelkosten.
Snelle levering
Duidelijke omschrijving van het product

Germaine 30-06-2021

Producten voldoen aan de eisen, verhouding kwaliteit/prijs, prima in orde, evenals levering

Corry 30-06-2021

Gebruiksvriendelijke site, uitgebreid en aantrekkelijk geprijsd assortiment, altijd snelle en accurate levering.

Roshnie 30-06-2021

Product was niet voorradig, e-mail gestuurd om odh te blijven.
Zodra product voorradig was, meteen besteld en de volgende al in huis.
Bij overige online drogisterijen veel duurder.
Daar hou ik van!!!
GEWELDIG 🤩

Liesbeth 29-06-2021

- Prima assortiment.
- Snelle levering.
- Goed verzorgd.
Echt een aanrader als je producten snel en verzorgd thuis wil krijgen.

Bas 29-06-2021

Heel goed dat ik mijn artikelen kan bestellen bij DeOnlineDrogist. Ik ben niet meer zo mobiel en dan is het fijn om toch aan mijn artikelen te kunnen komen, zonder dat ik naar een winkel moet lopen.

? 29-06-2021

Snel en goedkoop en zal altijd gebruik maken van jullie diensten
Ben zeer te vrede

Madeleine 28-06-2021

Heldere website, grote keuze van artikelen, ruim op voorraad en snelle afhandeling van bestelling.

Ank de Visser 28-06-2021

Bestelling van artikelen is helder en duidelijk, betaling verloopt soepel en de levering is bijzonder vlot.
Echter ik bestel via inlog Mijn IZZ en zou met speciale actiecode 10% korting krijgen bij de betaling. Er verschijnt nergens een mogelijkheid om deze actiecode te vermelden, zodat ik wel deze korting al twee keer ben misgelopen.
Officiele reactie van De Online Drogist 28-06-2021

Beste Ank de Visser

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u de mogelijkheid tot het verzilveren van uw code over het hoofd heeft gezien. Deze vindt u bij ons bij het afrekenen. Onderin de lijst met betaalmethoden staat in het blauw: Coupon of kortingscode toevoegen. Als u daarop klikt, krijgt u een invulveld waarin u uw code kunt toevoegen. Mocht u hier niet uitkomen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer u de ordernummers van de laatste twee bestellingen en de kortingscode die u heeft nog even doorgeeft aan ons, dan kunnen wij uiteraard voor deze keer de korting wel alsnog voor u verrekenen over de eerdere bestellingen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

DeOnlinDrogist.nl 27-06-2021

Top drogist………herinnert mij dat mijn supplementen bijna op zijn.
Makkelijk te bestellen en geen extra verzendkosten boven de €20.

Joke van Graas 25-06-2021

Het is een prima winkel, correct, vriendelijk, duidelijk en snel in het leveren. Als klant ben ik zeer tevreden over De Online Drogist!

Maria 25-06-2021

Ik kocht al eerder bij deze winkel en kon mijn oude gegevens gebruiken.
gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Mar 24-06-2021

Website van de Online drogist is gemakkelijk. De producten zijn goed verpakt en worden snel geleverd. Scherp geprijsd. Ik bestel al jaren bij deze webwinkel.