DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erica Vet 24-06-2021

Overzichtelijke site, zeer ruime keuze. Snelle en accurate levering. Zeer tevreden.

Jaap 24-06-2021

Ik ben heel blij met deze webwinkel. Het door mij bestelde product was op andere websites niet zo gauw terug te vinden, of niet voorradig. De Online drogist had wel precies wat ik wilde. Bestelling werd snel en goed verzorgd afgeleverd. Petje af!!

Klaas 24-06-2021

Makkelijke en overzichtelijke site. wordt direct aangegeven wanneer je de bestelling mag verwachten en komen afspraken volledig na.

Linda Bottema 24-06-2021

Op aanraden van mijn kinesioloog ben ik sinds vorig jaar bij de Online Drogist gaan bestellen. Kwaliteit/prijsverhouding is prima, groot assortiment, regelmatig aanbiedingen en snelle levering. Ook telefonisch is de Klantenservice goed bereikbaar.

Gerda van den Berg-Savi 23-06-2021

Snelle levering, prettige en vakkundige hulp/advies indien nodig! Zeer aan te bevelen!

J.B.D. 23-06-2021

Site is prima. Snelle levering. En op vragen krijg je snel antwoord.Prima verpakt.

Jan 23-06-2021

prijsvriendelijkheid, kwaliteit en altijd snelle levering en nooit klachten gehad

Ankanou 23-06-2021

Lekker overzichtelijke webshop met goede informatie. Regelmatig scherpe aanbiedingen en een zeer uitgebreid assortiment. Echt een site om steeds terug te komen.

Raymond Bollen 22-06-2021

Snel en goede producten Is zeer goedkoop. Goed online bereikbaar. Ben zeer tevreden.

Lion 21-06-2021

Overzichtelijke site. Snelle levering.Meerdere malen een bestelling gedaan altijd vlug geleverd.

Fred Sonneville 21-06-2021

Betrouwbare Drogist met de laagste prijs. Levert snel en correct. Zaterdag besteld en maandag geleverd. Gewoon goed.

W.Pfann 19-06-2021

Goede webshop met uitgebreide collectie. Snelle en correcte levering van de gekochte goederen

J.O. 17-06-2021

Makkelijk bestellen via internet, snelle en juiste levering. Correcte afhandeling. Al vaker besteld gaat altijd goed

Lou Janssen 17-06-2021

Vandaag besteld morgen in huis en prima verzorgd geen op of aanmerkingen voor verbetering.

Loes 17-06-2021

Uitstekende producten voor een scherpe prijs. Snelle levering. TOP drogist met goede merken

Willy Pieters 17-06-2021

Wij hebben al diverse keren een bestelling bij "De Online Drogist" gedaan en zijn zéér tevreden !! Bij onze laatste bestelling had ik per ongeluk 'n fout gemaakt, maar nà één telefoontje met 'n medewerkster van DOD werd dit direct goed aangepast ! Je ontvangt vlot je bestelling aan huis en wordt ook héél goed op de hoogte gehouden met "Track & Trace" ! Wij zijn niet echt van 'online bestellen', maar " is TOP !!!

H.Moet 17-06-2021

Kwaliteits producten met goede en snelle service met mensen die weten waarover het gaat

Limburg 16-06-2021

Goede prijzen en een snelle correcte levering met track en trace. Prijsverschil met onze apotheek is behoorlijk te noemen.

Tineke H. 16-06-2021

Overzichtelijke website, veel keuze, prettig geprijsd en snelle levering. En is een product niet op voorraad kun je aanklikken en krijg je bericht zodra het weer leverbaar is. Goede ervaringen met deze webwinkel!

Sjanie 15-06-2021

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en boven de 20 euro geen verzendkosten.

Nel Doornenbal 15-06-2021

een goede service goede afhandeling van de producten en de klantenservice is prima

Frans 15-06-2021

Zowel qua prijs als bezorging op tijd top !!
Gewoon doen, zonder aarzelen.
Beterschap met Uw klacht

Grietje 14-06-2021

Ben zeer tevreden over mijn producten en ook niet zo duur.
En bezorging is ook goed!

Irma 14-06-2021

In deze shop vind ik de meest uitgebreide collectie van La Roche Posay. En de uitleg en service is prima.

elzelienedouma 14-06-2021

Uitstekende drogist met vaak hele fijne aanbiedingen. Snelle levering en goed verpakt.