DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Astrid 27-05-2021

Altijd snel en keurig bezorgd , en de prijs altijd laag. Zeker om aan te bevelen

Maria 27-05-2021

Ik bestel altijd mijn zalf of haarverf.
Ik had vorige bestelling een probleem met mijn korting en het was goed opgelost

Pieternel 27-05-2021

Altijd snel, altijd degelijk en fijne producten. Kortom: top. Mijn vaste adres voor drogisterijartikelen.

Coco 27-05-2021

Fijne webwinkel. Levert super snel. Dit is mijn winkel voor de voedingssupplementen en pijnstillers...

leontine 27-05-2021

alles zeer correct en heel vlug geleverd ben heel tevreden, zal in de toekomst nog zeker een bestelling plaatsen

Souhail 27-05-2021

Bestel hier al lange tijd. Ben zeer tevreden over de producten en de levering.

Peter 26-05-2021

Supplementen zijn goedkoop.
Bij anderen veel duurder.
Geen verzendkosten boven € 20
Makkelijk te bestellen.
Zeer snelle levering.

Dirk 26-05-2021

Zeer ruime keus. Zeep van Kappus dat nergens meer te verkrijgen is, is wel bij de Online drogist te koop. Vandaag besteld en morgen geleverd.

drogist online 26-05-2021

overzichtelijke site met ruime keuze en betaalbare prijzen. Snelle levering.

super online-winkel 26-05-2021

Enorm assortiment, veel dieetproducten met daarin weer heel veel keuzes, kwalitatief goede producten, uitstekende prijs en snelle bezorging. Dus, mijn favoriete winkel voor online drogisterij-producten.

jae kuik 26-05-2021

de uitvoering van het product was schandalig post nl het het voor mijn deur neer gegooid

WH 26-05-2021

Fijne site duidelijk weergave en uitleg producten
Snelle en nette levering producten

Zefanja 26-05-2021

Snelle levering ...en altijd een leuke prijs..en als het even niet uitkomt kan je achteraf betalen

Pieter 25-05-2021

Prima online winkel en bestelling wordt keurig verpakt (klein) afgeleverd met een vooraf verzonden e-mailtje.

Peter 25-05-2021

Meerdere malen reeds artikelen via de Online Drogist besteld.
Afhandeling zeer correct en snel, geen fouten en mits tijdig besteld al de volgende dag in huis.
Dat is een zekerheid om rekening mee te houden met je planning van wel of niet thuis zijn.

Sylvia070 25-05-2021

Alles overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen. Super snelle levering. Alles tip top in orde.

I. Bis 25-05-2021

Het product dat ik zocht was makkelijk te vinden en had ook een goede prijs. De levering was correct en snel.
Er waren meer producten die ik regelmatig gebruik terug te vinden op de site. Een fijne gedachte van te voren te weten of een product leverbaar is, zodat je hiermee goed kunt plannen.

Mieke 24-05-2021

Ik bestel regelmatig bij De Online Drogist. Altijd snelle levering. Artikelen zijn meestal op voorraad.

Ank 24-05-2021

Bestelling en levering altijd correct afgehandeld. Uitstekende 'schriftelijke' communicatie als b.v. iets niet geleverd kan worden. Nazending volgt automatisch.
Super winkel!

Charlotte 24-05-2021

Goede prijs, betrouwbaar, super snelle levering en product zoals omschreven. Ik ga in de toekomst zeker opnieuw via deze website bestellen.

diny de groene 20-05-2021

prima!op tijd geleverd en goed ingepakt.ben dus heel tevreden en zal de winkel zeker aanbevelen!hoop dat dit
genoeg is.

Jokeledoky 20-05-2021

Zoals altijd een snelle levering. Duidelijke site.....goedkoper dan in de winkel

diny de groene 20-05-2021

genoeg is.

Wim 19-05-2021

Goede overzichtelijke shop. Producten zijn makkelijk te vinden. Snelle levering.

Joop 19-05-2021

Correcte afhandeling van de bestelling,
Goed op de hoogte gehouden van de levering