DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petra 19-04-2021

Duidelijke site
Overzichtelijk, goed verpakt, mooie prijzen en snelle levering.

Babara 18-04-2021

Artikelen die in de winkel niet meer zijn te krijgen. Nette en snelle levering

John Muller 18-04-2021

In deze shop is het makkelijk zoeken en snel besteld. Levering zoals altijd op tijd en snel geleverd.

Monica 17-04-2021

Prima website, prima assortiment, snelle levering, goed verpakt, concurrerend geprijsd

Robert Verhoef 15-04-2021

Altijd wat je zoekt is aanwezig tegen een redelijke prijs. En ook altijd een snelle levering. Daarom bent ik er graag een vaste klant bij DeOnlineDrogist.nl.

Angie 14-04-2021

Goede service, snelle levering. Alles goed en veilig verpakt. Geen verzendkosten vanaf 20 euro bestelling en scherpe prijzen in de shop.
Een aanrader 👍👍👍

Tineke 13-04-2021

Snelle levering, keurig verpakt, goede communicatie,
kortom ik ben tevreden over deOnlineDrogist !!

Jaap van Dijk 11-04-2021

Eenvoudige bestelling die vlot en correct werd uitgevoerd waarbij wij prima op de hoogte werden gehouden van de verschillende stappen van de uitvoering. Een drogist om vaker te bezoeken!

Willemijn 10-04-2021

De bestelling wordt altijd keurig op tijd geleverd, ook de nalevering, een prima bedrijf, ik bestel al jaren bij ze, zo'n beetje elke 2 wkn, ze hebben een fijne voorraad, hebben altijd alles wel in huis, en je hoeft maar voor 20 euro te bestellen voor een gratis levering, bij sommige bedrijven doen ze dat soms pas bij 50 euro, kortom een fijn bedrijf om online te bestellen

marco 08-04-2021

tot op heden steeds steeds 1 van de goedkopere online drogisten en komt mede doordat gratis verzending bij laag bedrag qua bestelling al aan de orde is, dat is bij con-collega's helaas niet

Pie 06-04-2021

De bestelde artikelen werden keurig en zonder problemen geleverd. Mocht er onverhoopt problemen zijn met levering houden ze je keurig op de hoogte. Niet 1 x maar steeds maar weer is de service uitmuntend.

Klyan 05-04-2021

Ik kon makkelijk vinden en bestellen. Artikelen zijn volgende dag keurig afgeleverd. En zijn heel goed!

Yolande 05-04-2021

The Onlinedrogist service is fantastic, super speedy delivery, everything is neatly packed and arrives safely. They keep you up to date on the progress of your package.

Cor van Pelt 05-04-2021

Ze doen wat ze beloven, dus de volgende dag bezorgt redelijke prijs vooral de scheermesje daar pak je, je winst

Albert de Wilde 05-04-2021

Accuraat, betrouwbaar en snelle levering van artikelen op voorraad.
Een artikel dat niet op voorraad was duurde circa 3 weken en dat is wat lang.

Helena 05-04-2021

Niks aan te merken!! Snelle service, volgende dag geleverd ook al wonen wij op het platteland. Alle artikelen waren gestuurd precies zo als ik ze besteld heb. Aan te raden website!

Blijft altijd die vertrouwde en goede service 05-04-2021

Snelle levering, prima verpakt en altijd een goede service. Ik zou deonlinedrogist aan iedereen aanbevelen.

Bert 02-04-2021

Professionele shop met kwaliteitsproducten, zeer snelle en adequate info m.b.t. de levering. TOPSHOP

Gea 02-04-2021

Ik bestel regelmatig producten bij de onlinedrogist.nl. De bestelling is altijd keurig op tijd, volgens de track and trace. Meestal zijn de producten goedkoper dan in andere winkels.
Degelijk verpakt, thuis bezorgd op afspraak, scherpe prijzen....kan niet mooier toch?
Ik beveel de onlinedrogist aan. Probeer het een keer en je bent verkocht, net als ik!!!!

jinny 02-04-2021

een heel betrouwbare firma. alles in stock en snel geleverd. goedkoper als in belgie en vele promoties.

MC Spaan 31-03-2021

De bestelde Vichy-stick was verpakt in een doos waarin minimaal 50 sticks in konden.
Er is voor gekozen lucht te vervoeren ipv een enveloppe via de briefpost.
Voor mij een reden niet meer bij DeOnlineDrogist te bestellen.

Gerard 31-03-2021

Vrijdagmiddag 26 maart besteld en zaterdag om 13.00 uur afgeleverd door Post NL.
Snelle en accurate levering bij de online drogist.

Peggy de la Haije 29-03-2021

Altijd correct en snelle levering. Wanneer er iets niet wordt geleverd wordt dit correct afgehandeld

Leo 29-03-2021

Het product werd zeer snel geleverd en goedkoop te opzichten van andere drogisterijen

Kruitman 28-03-2021

Goed, duidelijk en divers assortiment, prijs van producten is prima, houdbaarheidsdatum altijd in orde en levering (snel) de volgende dag. Wij bestellen al geruime tijd hier en kunnen de onlinedrogist van harte aanbevelen!