DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stephanie 13-03-2021

Erg tevreden! Bestel regelmatig bij deze webshop. Fijne prijzen, goede levering en als er iets niet goed is gegaan, wordt dat netjes en snel in orde gemaakt.
Aanrader dus!

Agnes 13-03-2021

Producten zijn gemakkelijk te vinden, met ingrediënten en al vermeld. Snelle service, leuke aanbiedingen en goed verpakt verzonden.

je weet wel 12-03-2021

Info omtrent artikel is goed / duidelijk aanwezig voor klant.
Bestellingen worden tot nu toe op tijd geleverd.
Men geeft duidelijk weer wanneer men de huisarts moet raadplegen.

Anneka 10-03-2021

De leverantie is altijd correct! Ze zijn niet duur en kwalitatief prima produkten. De verzending is mooi op tijd meestal de volgende dag. Het assortiment is zeer uitgebreid!

Paul 10-03-2021

Goede, makkelijke website. Goede akties en prijs. Snelle levering. ( Binnen 24 uur )

online-drogist 08-03-2021

Al jaren bestel ik via deze winkel mijn middelen t.b.v mijn gezondheid.
Altijd een goede communicatie over bestelling en levering.
Ook is het de winkel met de beste prijs - kwaliteit verhouding.

Ger 08-03-2021

Zeer overzichtelijk , verpakking is discreet en de leverering komt op de afgesproken tijd.
Ik beveel "DeOnlineDrogist.nl" zeker aan.

Sylvia 08-03-2021

De keus is groot en de prijs van de producten is erg gunstig en ik heb het de volgende dag na de bestelling al ontvangen.

Fini 07-03-2021

Snelle levering en goede producten tegen een goede prijs. Afgelopen jaar regelmatig besteld en heeft nog nooit teleurgesteld!

Jedeel 06-03-2021

Snelheid, accuraat en overzichtelijke webshop.
(Geen idee waarom ik nog meer tekst nodig zou moeten hebben.)

Mariette 06-03-2021

Geweldige winkel die snel levert, veel keus heeft, bij vragen goed bereikbaar is en niet te duur. Prettig bestellen, duidelijke webwinkel, makkelijk zoeken, ja ik ben tevreden!

Lies 05-03-2021

Heel duidelijk en betrouwbaar. Goede producten voor een heel goede prijs en een uitgebreid assortiment. Zeer prettige webshop!!!

Meines 05-03-2021

Een goed bedrijf met goede producten, snelle levering - ik ben er erg blij mee.
Een aanrader voor een ieder.
mvg een tevreden klant van
De Online Drogist

w.van der werf 05-03-2021

zeer uitgebreid assortiment en goede prijsstelling en ook een duidelijke uitleg met betrekking tot de producten.

Agnes Versluis 04-03-2021

Lucovitaal vitamine D3 is bij "de online drogist"goedkoop en wordt snel geleverd.Zeker met een korting van 50% is dat fijn winkelen.Buiten dat is het een zeer betrouwbare en prettige webshop.Verder voel ik me door het gebruik van deze vitamine energieker en heb ik minder last van pijn in mijn spieren en gewrichten.Ik raad iedereen aan om tijdens de koudere maanden of wanneer je 50 jaar of ouder bent Lucovitaal vit D3 te slikken.En dan een graantje van het voordeel bij "de online drogist" mee te pikken.

Wim 04-03-2021

Alle standaardproducten die je normaal verwacht bij een drogist/ apother zijn voorhanden. Snelle levering m zelfs in de avond is mogelij

Vaas 04-03-2021

Goede service ,goed berijkbaar . Ben slecht mobiel het is voor mij dus makkelijk om mijn bestellingen op deze mannier te kunnen doen .

Annelies 03-03-2021

Snelle service, prima kwaliteit en prijs. Duidelijk goedkoper als andere leveranciers

Ben 03-03-2021

Betrouwbare leverancier, snelle levering, goed verpakt. Goede internet verbinding, goed beveiligd.

Jorien 03-03-2021

Ruime sortering , actie -prijzen regelmatig , snelle correcte bezorging gratis v.a. €20

Gerard 03-03-2021

Duidelijke site is goed / duidelijk en het artikel is voordelig .
De grens voor geen bestel kosten is laag.

Alex 02-03-2021

makkelijki om gewenst product te vinden; snelle levering en directe betaling

Pauline 02-03-2021

Ruime keuze , prima producten , snelle en nette levering.
Ik ben zeer tevreden.

A. Notenboom 02-03-2021

Deze site is niet alleen gebruiksvriendelijk, hij is , zeker voor zo,n digibeet als ik ook nog eens duidelijk, met een prima zoekfunctie naar het gewenste product, daarbij komt nog dat de levering onverwacht vlot is, voor mij persoonlijk een perfect adres! Mijn gezochte product is namelijk zeer specifiek en lastig te verkrijgen, maar ik gebruik niets anders omdat ik geen symptoomonderdrukkers op mijn lichaam wens te smeren.

Paul 02-03-2021

Producten zijn makkelijk te vinden en qua prijs gunstig. Helemaal als je voldoende besteld vanwege de bezorgkosten die dan vervallen. Snel geleverd!