DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marja 01-03-2021

Ik koop regelmatig bij deze drogist die een prettige, overzichtelijke website heeft met ruime sortering en prettig geprijsd. De informatie bij de producten is zorgvuldig. De verzending loopt vlot en het is altijd goed verpakt. Ik ben erg tevreden.

c.p. 01-03-2021

naar alle tevredenheid. Kwaliteit is prima, levering is goed. nette behandeling.

Rick J. 01-03-2021

Ik bestel al diverse jaren bij DeOnlineDrogist.nl en ik vind ze uitstekende services hebben en mocht het onverhoopt iets niet meer aanwezig zijn, dan komen ze met een passende geschikte oplossing. En snelle levering.

BartDH 28-02-2021

Zilver zalf gekocht voor mijn Amerikaanse naakthond terriër voor zijn gevoelige huid.
Super product eerlijke prijs en super snel geleverd in België. Zeker nog bestellen top firma 👌

Jana 28-02-2021

Zoals altijd een goede en snelle service, leuke acties, raad het bedrijf aan iedereen aan 😃

W.Laporta 26-02-2021

Koop vrij regelmatig bij de online drogist, heel veel keus, vandaag besteld is echt morgen in huis, ook in de drukke tijden. Prettige winkel .

D. 26-02-2021

Het werkt gebruiksvriendelijk, er is een groot aanbod en er wordt snel bezorgd. Als de voorraad van een product bijna op is, ontvang je op tijd een reminder en bestel je gemakkelijk opnieuw.
Ik ben erg tevreden!

J.van Vugt 26-02-2021

Snelle levering ,binnen de afgesproken tijd.
Alles correct geleverd zoals afgesproken ,PRIMA dus.
Ga zo door.

Alida 26-02-2021

Altijd een snelle levering en alle producten op voorraad een geweldige webwinkel kan het iedereen aanbevelen

Joanna 26-02-2021

Snelle en adequate levering; duidelijke en overzichtelijke website. Binnen een dag geleverd. Echt fijn. Maar ook als het misschien iets langer duurt, is dat ook prima. Graag tot een volgende keer.

Theet 25-02-2021

Goede site, snel en duidelijk.
Supersnelle levering en een scherpe prijs.
Wat wil men nog meer!

H . Son 25-02-2021

snelle afhandeling snelle levering en snel op voorraad en zeer goede producten !!

Joke 25-02-2021

Ze hebben haast alles op voorraad en een super snelle levering ik bestel hier graag

Jan Loopik 24-02-2021

goede site, mooie prijzen, snelle levering, reageren ook direct op ev. commentaar of klacht

Petra korthof 24-02-2021

Het is een duidelijke site.
De bestelling is de volgende dag al thuis.
De producten zijn goed.

Jan 23-02-2021

De Online drogist heeft een uitgebreid assortiment, het bestelproces is gemakkelijk, zij hanteren een snelle levering en hebben goede aanbiedingen

A.N. 23-02-2021

Eenvoudig op internet te bestellen, producten als omschreven en met voortvarende spoed verzonden. Beter kan dus niet.

Dr. DBW 23-02-2021

snelle levering tegen concurrerende prijs van bestelde met prima, de gewenste, kwaliteit.

jean 23-02-2021

De bestellingen van de Online drogist worden altijd snel geleverd en zijn compleet. heldere uitgebreide website en veel keus.

Ellen 23-02-2021

Groot assortiment, makkelijk de producten vinden. Zeer snelle levering, alles keurig verzorgd.

Renée 23-02-2021

Snelle levering, goed verpakt, maar hoge verzendkosten (naar Frankrijk). Als de verzendkosten iets lager zouden zijn, geef ik de Online Drogist een tien.

E Krikke 23-02-2021

ze beloven snelle levering maar dat halen ze nooit altijd te laat
slechte service
Officiele reactie van De Online Drogist 24-02-2021

Beste E Krikke

heel erg bedankt voor uw review. Helaas geeft u geen informatie over uw bestelling, dus kunnen wij niet terugkijken wat er exact is misgegaan bij de levering van uw bestelling. Het klopt wel dat wij onze klanten de afgelopen periode regelmatig moesten waarschuwen dat zij rekening moesten houden met een vertraging in de leveringen. Door de lockdown en de vele online bestellingen, is het soms zo druk dat we niet alle pakketten dezelfde dag nog kunnen versturen. Ook PostNL die voor ons de pakketten bezorgd, heeft te maken met een enorm aanbod aan pakketten waardoor ook zij niet altijd op tijd kunnen leveren. Uiteraard is dat heel vervelend, daarom vermelden wij, wanneer wij verwachten niet alles weg te krijgen, dit ook vooraf duidelijk op onze site. Gelukkig kunnen wij bijna altijd de bestellingen echter gewoon de volgende dag leveren. Jammer dat u dit blijkbaar anders heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

H. Potappel 22-02-2021

Van alle websites die ik naast elkaar zet, komt De OnlineDrogist bijna altijd als de goedkoopste naar voren. Als daarnaast de levering ook nog eens goed verpakt en altijd snel is, is de keus gauw gemaakt.

Elizabeth 21-02-2021

Zeer uitgebreide sortering op allerlei gebied
Snelle levertijd
Milieu vriendelijk ingepakt zonder plastic

H. Dragstra 20-02-2021

Ik dacht dat deonlinedrogist goedkoop was maar later bleek dat ik hetzelfde product 4 euro per pot goedkoper had kunnen bestellen bij holland&barrett. Spijt van mijn aankoop bij de onlinedrogist ga er niet weer iets kopen.
3 potten rode gist pillen kosten bij holland&barrett 14,39 per stuk (was vorige week 14 euro) bij deonlinedrogist kosten ze 18 euro per stuk
Officiele reactie van De Online Drogist 24-02-2021

Beste H.Dragstra,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Zoals ook op alle andere reviewsites waar u uw review heeft geplaatst aangegeven is door ons, kunnen wij niet in alles de goedkoopste zijn. Zeker als het om aanbiedingen gaat bij anderen, kan het zo zijn dat u daar een keer goedkoper uit bent dan bij ons. Ieder bedrijf kent haar eigen acties en aanbiedingen die zij samen met de leveranciers vaak bepalen. Dit keer had Holland and Barrett inderdaad een mooiere aanbieding dan wij. De volgende keer is het wellicht andersom. Dit geldt natuurlijk bij elke winkel en bij elke aanbieding die u tegenkomt.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist