Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nele 22-10-2018

Heel vlot !

Ik had dit doorgekregen via een collega en het is een super site waar je koopjes kan doen! Ik zal er zeker nog gebruik van maken. Je kan er ook parfums vinden die je moeilijker in parfumzaken vindt zoals IC Paris XL zoals Aqua di Parma.

Kees Kerver 20-10-2018

snel en goed geparfumeerd

Duidelijk website; goede prijs kwaliteit verhouding, assortiment waar we naar op zoek waren en hier konden vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dh 20-10-2018

Top site

Perfecte site en service. Prijzen kloppen precies als ook de snelle levering. Voor het eerst hier wat besteld maar er gaan vele volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Francine 20-10-2018

Zeer tevreden!

Al verschillende maken parfum besteld.. Levering de 's anderendaags en levering in orde! Gekozen voor deze site omdat het goedkoper is en omdat ik hier de parfum nog vind die in de winkels niet meer verkrijgbaar is

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

davin 19-10-2018

Snel en goede service!

Superwinkel is echt super, zoals de naam zegt.

De scala aan producten zijn enorm en goed geprijsd!

De levering is snel zoals beloofd.

Senne 18-10-2018

Snelle afhandeling - Duidelijk en transparant

Prima collectie tegen betaalbare prijzen. Zocht een geurtje en ben uitstekend geslaagd! Zou het zeker aanraden aan anderen!

Vjh 18-10-2018

Standaard goed

Makkelijk bestellen, goede prijs, snelle levering.
Gebruik van service afhaal punten zodat er een iets voor thuis hoeft te blijven.

Julau 17-10-2018

Fijne shop met snelle leverin

Hier ons kado besteld die bestemd was voor ons zusje. Hoewel wij wat aan de late kant waren vanuit onze hoek, konden wij door de snelle levering het kado op tijd geven.

Sabina 17-10-2018

Escentric molecule 01 niet goed

Het parfum Molecule 1 van Essentric Molecules besteld. De geur ruikt helemaal niet zoals het hoort te ruiken. Ik ben al jaren trouwe fan van het product en koop het dus ook normaal bij Skin Cosmetics. Deze keer besloot ik het hier te bestellen door de aangename prijs. Helaas bleek het product toch niet aan zijn waarden te voldoen. In eerste instantie ruik je een lijmgeur of overheersende alcohol geur. Laat ik duidelijk zijn, dat dit niet het geval is bij al mijn voorheen gekochte Molecule 1 flesjes. (Ik heb nog een oude halve fles staan van Molecule 1). Dus ik weet waar ik het over heb. Ik heb de twee parfums met elkaar vergeleken en ze komen qua geur totaal niet overeen! Daarnaast blijft het gekochte parfum van Superwinkel.nl helemaal niet hangen, zoals deze hoort te doen. Ik weet dat de geur soms niet te ruiken is en soms weer terugkomt, maar deze fles ruik ik helemaal niet! Naar mijn mening gaat het hier om een defect product of een te oud product. Daarnaast heb ik meerdere klachten van trouwe Molecule 1 gebruikers op Trustpilot gelezen over hetzelfde parfum. Dat kan geen toeval zijn. Ik hoop dat Superwinkel.nl met een mooie oplossing komt, want dit is zeer zonde van mijn geld.

Dit krijg je trouwens terug als consument van de klantenservice. In plaats van je te helpen, zeggen ze gewoon dat jij fout zit. Top service! Daarnaast geven ze niet eens een concreet antwoord en bieden ze geen oplossing. Als antwoord krijg ik terug dat het product niet nep is. Terwijl ik niet eens heb aangegeven dat ik denk dat het product nep is. Dat het een te oud product is of defect is, ben ik zeker van. Ik bestel hier nooit meer.

Reactie van de klantenservice:
“Beste Sabina,

Bedankt voor uw bericht.

Wij verkopen uitsluitend originele producten en deze worden in de originele verpakkingen geleverd. De verkoop van namaak producten is bij wet verboden in Nederland. Ook zijn wij al ruim 6 jaar aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg en dat zou uiteraard niet mogelijk zijn wanneer we ons niet aan de wet zouden houden.

Natuurlijk willen wij u als trouwe gebruiker graag geloven, maar we zijn er echt van overtuigd dat wij u een goed product hebben geleverd. U dient de geur eigenlijk altijd even te laten rusten na ontvangst en merkt u dat deze steeds beter gaat ruiken. Wij raden u dan ook aan om het parfum een tijdje te gebruiken, u zult dan merken dat het echt dezelfde geur is als die u goed kent.

Klantenservice Superwinkel”.

Beste Sabina,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de Molecule 01.

Zoals we in een eerdere e-mail hebben uitgelegd hebben wij een superverse voorraad van dit product in ons magazijn staan. Deze geur van Escentric Molecules is echt een geur dat beter tot z'n recht komt naarmate het wat langer staat. De geur is namelijk niet te vergelijken met een reguliere eau de toilette of eau de parfum en dient écht te 'rijpen'.

We zijn ervan overtuigd dat we kwalitatief goede producten leveren, daarom hebben we je aangeraden om de geur eerst een tijdje te gebruiken. We denken namelijk dat je al snel inziet dat dit de geur is zoals je gewend bent van Escentric Molecules!

Mocht je dit gevoel niet ervaren, dan kunnen we het parfum natuurlijk altijd verder onderzoeken. Het flesje dient dan teruggestuurd te worden naar ons. Neem in dat geval even opnieuw contact op met onze klantenservice.

Beste Sabina,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de Molecule 01.

Brenda 17-10-2018

Slechte service

Wat prijzen en levering heb ik geen klagen.
Maar mijn man had als cadeau een luchtje besteld voor mij. Super lief, maar niet het luchtje wat ik bedoelde. Zonder de verpakking open gemaakt te hebben we dit luchtje geretourneerd en een ander luchtje besteld. Tot onze verbazing kregen we bericht dat het pakje geopend zou zijn ( maar echt niet door ons). Na contact te hebben gehad sturen ze het luchtje naar ons terug en moeten we dit toch betalen. Ik kan er met mijn pet niet bij dat ik nu moet opdraaien voor iets dat we niet hebben gedaan. Super slecht.. Super ? Winkel?

Klant 18-10-2018

Dan is het mij ook een raadsel hoe dit gebeurd kan zijn. Maar het is duidelijk wie er uiteindelijk aan het kortste eind trekt. Jammer.

Beste Brenda,

We hebben een aantal keer contact gehad en hierin hebben we de situatie ook al besproken. Het parfum dat je man gekocht heeft, hebben wij direct vanuit onze leverancier doorgestuurd. Het parfum komt dus niet uit onze eigen voorraad en is nog nooit eerder verkocht.

Wij hebben het product retour ontvangen met een sealing die dichtgeplakt was met een plakbandje. Daarnaast zaten er vingerafdrukken op de flacon en op de spray, dit wijst er dus op dat het parfum geopend en gebruikt is.

Helaas kunnen we geopende producten niet retour nemen omdat deze niet meer verkocht kunnen worden. De waardevermindering is dan voor ons 100%. We hebben er toen voor gekozen om het product terug te sturen.

Jessy 17-10-2018

100% tevreden:)

Na wat googelen ben ik op deze site terecht gekomen. De reviews gaven mij het vertrouwen dat het een betrouwbare site was en jullie waren goedkoper dan anderen. De de bestelling was snel geregeld. Vervolgens was ook de levering zoals beloofd dus ik ben uitermate tevreden over jullie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

NICOLAS 15-10-2018

Nette en goede service!

De shop is handig en alles verloopt vlot.
Heb mijn product besteld volgende dag binnen geen gezeur geen gezeik netjes op tijd binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lynn 15-10-2018

Correct en voordelig

Michael Kors Glam Yasmine parfum besteld en de dag nadien ontvangen. Tientallen euro goedkoper voor hetzelfde product.
Heel vlotte en correcte service!

rian 14-10-2018

super goede parfum aanbieding

duidelijke site, elke keer andere aanbieding , mogen er van mij nog meer zijn !!!
snelle levering dus wat gezegt word komen ze na.

sonja van hoof 11-10-2018

aangename shopervaring

ik kende deze winkel niet, op aanraden van mijn zoon een kijkje gaan nemen en parfum besteld. Heel vlotte afhandeling en levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke van Zuilen 10-10-2018

Perfecte service

Ik zocht een eau te toilette en besloot in plaats van naar de winkel te gaan deze eens via internet te bestellen en daarbij kwam de Superwinkel in beeld met een duidelijke uitleg en in mijn beleving een goede prijs-prestatie kwaliteit. Het voelde voor mij goed en heb het gelijk besteld, product was de andere dag binnen, keurig geleverd, dus ik ben uiterst tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alexis 10-10-2018

De zeer tevreden klant

Ik was al enige tijd op zoek naar dit product, als ik het vond op een webshop was het duur of werdt het geleverd door POSTNL. Dan kwam ik na enige tijd zoeken op deze shop, zeer goede prijs en levering via Bpost + betaling via paypal, wat had ik nog meer nodig, niets dus bestellen maar.
Maar toch kreeg ik nog iets meer en dan was een snelle levering. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dilek 08-10-2018

Heerlijke geurtjes

Super snel bezorgd. verpakking was netjes en de geuren zijn heerlijk. Zal er zeker nog vele jaren bestellingen doen.
Ik heb jullie site aanbevolen gekregen van een collega. geen spijt !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda 08-10-2018

Super goed

Zeer goede service, betaalbaar, echt een aanrader om bij Superwinkel te bestellen, werd goed geholpen door de telefoon

wilma 07-10-2018

Geweldig SNEL en GOEDKOPER dan....

Via de site ONTDEKTE ik deze SUPERWINKEL deze is snel goedkoop en GOED!!
Wat wil een mens nog meer??

m. gemser 07-10-2018

geweldige snelle service

de shop levert kwaliteit en kwaliteit en prijs zijn in verhouding!! de levering is supersnel en de parfum is prima verpakt!! Idee is misschien om lekkere monstertjes van andere artikelen erbij te doen, zeker als je voor een groter bedrag besteed!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shahram 07-10-2018

Snel servies

Ik vind het deze webshop was goed kopper en sneller . Dus ik heb het hem gekozen , dat was geweldig ,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Liesbeth 06-10-2018

Superwinkel is super !

Ik heb Superwinkel ontdekt via een vriendin. Ze leveren supersnel tegen supervoordelige prijzen, zonder verzendingskosten !
Super !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Merve 03-10-2018

Verschikkelijke service!!

De levering was niet in orde. Ze hebben een verkeerdr product verstuurd en verwachten van mij dat ik het product terug moet sturen. Twee vellen uitprinten, een DHL service zoeken en het product ernaar toe brengen. Niet gedaan uiteraard. Om de maand een mail ontvangen dat ik het wel moet gaan doen. Uiteindelijk afgesproken dat ik het wel ga doen, maar dan wel wanneer het mij uitkomt. Wat doen ze daarna? Factuur opsturen, omdat ze het product nog niet hebben ontvangen. Ook nog eens mijn frustratie niet begrijpen en mijn toon via de mail kwalijk nemen. Zeer slecht slecht slecht! Zo wel de service, de levering als de omgang met klanten. Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik de juiste product snel heb ontvangen, maar dit zet het als nog niet recht. Ik neem het ze kwalijk en raad het af om via daar inkopen te doen. Belachelijk hoe ze te werk gaan. Cijfer: 0!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiële reactie van Superwinkel 09-10-2018

Beste Merve,

Op 10 juli hebben we inderdaad een verkeerd pakketje geleverd. Bij melding hiervan hebben we direct een nieuw pakket met het juiste product toegestuurd. Deze heb je ontvangen op donderdag 12 juli.

Bij het verzenden van het nieuwe pakket, hebben we de afspraak gemaakt dat je het verkeerde product op onze kosten zou retourneren. Nu, 3 maanden later, hebben we nog steeds geen retourzending mogen ontvangen.

Ondanks dat wij eerder een fout hebben gemaakt, is hier sprake van een onrechtmatige verrijking. Je hebt voor dit gedeelte van de bestelling geen overeenkomst gesloten en je hebt het pakket dus onterecht ontvangen.

Kort gezegd zijn er 2 opties: ofwel je retourneert kosteloos of je aanvaardt alsnog een overeenkomst en dient dus te betalen.

Jeak 02-10-2018

Super superwinkel! Blij mee!

De beste prijs voor dat wat ik wil en supersnelle service! Altijd de volgende dag geleverd in zorgvuldige verpakking. En altijd de laagste prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -