Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 298 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Steven 25-09-2019

Kende superwinkel niet. Goed assortiment, overzichtelijk. Na de bestelling werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang en spullen warden netjes de volgende dag afgeleverd zoals beloofd. Zending kon gevold worden door track en trace code die ik na verzending netjes in mijn mailbox kreeg.

Marjan 25-09-2019

ik heb deze shop gekozen ivm de prijs/ kwaliteit verhouding,
goede recensies van andere kopers hebben de doorslag gegeven.

piet.blankenstein 25-09-2019

Prima geregeld, in de middag besteld volgende dag volgens afspraak afgeleverd. Artikel was keurig netjes ingepakt.

Gerda 25-09-2019

Ik heb de superwinkel gekozen omdat hij de goedkoopste was met wat ik zocht.en supersnel geleverd ook nog super,prima shop ga zo door👍👍

d de beurs 24-09-2019

het is een duidelijke site je kunt heel veel vinden ook in verschillende grote van flesjes en vandaag besteld morgen in huis alles goed verpakt ja het is duidelijk een 10 waard

nienke 24-09-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, de site waar ik de bestelling deed, was makkelijk in het gebruik en de levering was zeer vlot en zag er ook verzorgd uit.

Shopper B 23-09-2019

Ik koop al mijn parfum bij Superwinkel omdat het hier altijd het goedkoopste is. Er liep bij een andere webwinkel (Bol.com) een super promotie op de farfums. Ik ben dan onmiddellijk ook bij Superwinkel gaan kijken en hier was het nog eens 5 euro goedkoper op de parfum die ik wou kopen. De levering was ook tip top in orde.

Bosman 21-09-2019

Even besteld en superwinkel komt aangesneld !!
Op al mijn wegen kom ik superwinkel weer tegen !!
Ook al heb ik pech !!
De superwinkel helpt mij weer op weg !!
Moet ik nu nog meer zeggen ??
Dus bestellen maar !!!

Saskia 19-09-2019

Voor de eerste keer besteld bij superwinkel. Zeer goed ervaren. Product was nergens goedkoper te vinden, als het al ergens anders te vinden was. De leveringen was ook super snel. Volgende keer ga ik zeker weer bij superwinkel bestellen.

Janny 17-09-2019

De goedkoopste aanbieder voor mijn product...bestelling en zending perfect afgehandeld.

P.Benjamins 17-09-2019

Ben iemand die liever naar de winkel gaat, omdat ik de muziekmat nergens kon kopen ben ik op zoek gegaan op het internet
Gelukkig kon ik het bij jullie kopen,kon ik mijn kleindochter verrassen met een fantastisch cadeau !
Ik had hem de andere dag al.in huis
Perfect !!!.

N 17-09-2019

Mooie giftset Boss Bottled gekocht. Met afstand het goedkoopst en direct de volgende dag geleverd. Het volgende luchtje koop ik weer bij Superwinkel!

A.J.K.KUIJPERS 16-09-2019

Bestelling gedaan omdat de prijs van de eau de toilette zeer gunstig was.
Alleen de betaling via de pc lukte niet.
Als je komt op de pagina van betalen en je wilt met de TAN-code verder aan, geeft het programma aan dat dat niet meer lukt. Toen betaald via online bankieren met de telefoon, en kwam het bedrag terecht op een foutieve rekening. Is met behulp ban de ING inmiddels opgelost.

Michelle 15-09-2019

2 Parfum gekocht, laagste prijs, overzichtelijke website, goed ingepakt en snelle levering! Ik ga vaker bestellen ;)

Arjan 15-09-2019

Ik ben keurig te woord gestaan toen ik belde om informatie. Vervolgens ging de bestelprocedure heel gemakkelijk en werd de bestelling de volgende dag keurig ingepakt afgeleverd. Mijn vrouw was heel erg blij met haar verrassing !

Marcel 15-09-2019

Ik stuurde een e-mail in de avond met een vraag welke binnen 12 uur werd beantwoord.
Aansluitend besteld en binnen 24 uur geleverd.
Keurige prijs.

Sofia Kamalidou 15-09-2019

Echt een top site! Heel duidelijke, transparante communicatie, leuk om op te winkelen, top prijzen en voornamelijk zeer snelle levering. Zeer tevreden, en ben van plan om er snel terug te shoppen. Aan te raden!

Alexander 12-09-2019

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen.
Niet duur.
Pakket was goed geleverd.

Mary Dogge 12-09-2019

Heel veel keuze in diverse artikelen makkelijk te bestellen en zeer snelle levering. De prijzen zijn bijzonder aantrekkelijk. Voor iedereen een aanrader.

rdv 11-09-2019

Zeer snelle afhandeling van de bestelde parfum en voor een super prijs.
Zeer betrouwbaar, heb al diverse dingen gekocht.

Deb 11-09-2019

Erg veel keuze, goede omschrijving, fijne prijzen en snelle levering dus erg blij met mijn bestelling!!

Eric 11-09-2019

Een prima winkel, makkelijk alles te vinden en bestellen. Een snelle en duidelijke afhandeling door de winkel. Heb eerst een foutje in mij e-adres gemaakt - even gebeld (direct verbonden) en ben zeer goed en vriendelijk geholpen door een medewerker.

Jeroen 10-09-2019

Zeer gebruiksvriendelijke site. Bestel hier altijd mijn parfums omdat ze goede prijzen hebben. Ik raad hem iedereen aan.

CGPA 09-09-2019

Prima omschrijving van het product. Het werd keurig op tijd afgeleverd zoals ze beloofde op de website.

Walraven 07-09-2019

Product heeft een super prijs! Andere aanbieders vragen 30% meer. Snelle en keurige levering! Ga vaker hier bestellen!