Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Liliane 06-11-2019

Super!! De juiste naam gekozen voor deze winkel!
Alles naar wens verlopen en dan natuurlijk de prijs.........super!!
Scheelde voor mijn bestelling tientallen Euro's.
Ga zeker vaker bestellen bij Superwinkel.

Thierry Dewitte 06-11-2019

Een heel vlotte en snelle service. Ook de producten zijn goedkoper den op anders sites. Een aanrader

Maria 06-11-2019

super snelle levering, goed verpakt. Producten waren redelijk in prijs. Dikke duim.

Sophie-Marie 06-11-2019

Voor het eerst gebruik gemaakt van Superwinkel. De levering was snel en de inhoud was precies zoals ik had besteld ;-) Ook de prijs was scherp! Ik kom zeker terug bij Superwinkel!

Miranda 05-11-2019

Snel, zeer ruim aanbod voor scherpe prijzen.
Bij vragen direct een vriendelijk antwoord (via de mail). Keurige levering.
Één tip: stop wat samples bij een aangekocht parfum.

H.Verfaille 04-11-2019

Goede en duidelijke site met voldoende informatie over het bestelde produkt.
Produkt was op tijd bij mij thuis. Blijf zeker produkten bij jullie bestellen.

Ron 03-11-2019

Perfecte afhandeling met bevestiging van bestelling, aankondiging van levering, en track en tracé melding. Kortom heel tevreden.

Keez 03-11-2019

Het bestelgemak, de orderverwerking en de snelle levering stemt mij zeer tevreden, vandaar een 8!

Alex 03-11-2019

Ik had een lekker luchtje besteld, en de volgende dag in huis. Heel erg tevreden.

Willy Van Bijlen 01-11-2019

Leuke en eerlijke omschrijving van het artikel .
Elk artikel dat er besteld wordt , wordt ook automatisch verzekerd dat geeft een fijn gevoel .
De levering is altijd op tijd en correct .

Lucas Van der Wee 29-10-2019

Super prijs/kwaliteit. Stipte levering volgens afspraak. Veilige verpakking. Ruim assortiment.Concurrentiele aanbiedingen.Top service.

John 29-10-2019

Wat kan ik zeggen guy's.. iedere keer als ik iets bij jullie bestel word ik tevreden van...
Goede prijzen, het product wordt zeer snel gestuurd en Top kwaliteit.
Dank jullie Wel en zeker tot de volgende keer.

Yvonne 29-10-2019

Een goede scherpe prijs, goede heldere communicatie en een snelle levering.

Brenny 27-10-2019

Prijs hogedrukreiniger prima. Levering de volgende dag. Kortom fijne winkel.
Ook de klantenservice antwoordde snel en accuraat voordat ik de aankoop deed.

Henk Wetterhahn 24-10-2019

Superwinkel zegt gewoon alles, wat je nodig hebt aan geurtjes het juiste adres.

Fiona 23-10-2019

Goeie producten voor super prijzen. Het is snel verstuurd en betaalbaar. Super blij met heb!

Katrien 23-10-2019

Hele duidelijke site, mijn 2 parfums heel snel ontvangen! Top service!!! Hier bestel ik volgende keer opnieuw :-)

Patrick 22-10-2019

Duidelijke site , en snel . Heel goedkope prijzen en heel snelle levering, gewoon top .

Carola Ham 21-10-2019

Goede service. Product werd geleverd zoals verwacht. En onze dochter was super blij met haar cadeau.

Gladys van der horst 21-10-2019

Ik heb eerder een revieuw geschreven en daar bied ik mijn excuses voor aan omdat ik op het verkeerde been ben gezet. Die mevrouw vertelde mij dat ik molecule 01 niet op internet moest bestellen omdat die nep zijn en alleen bij Skins moest kopen. Vandaar dit bericht om het recht te zetten. Superwinkel is prima. Goede en snelle levering.

-----------------------------------------------------------
Review 6-10-2019:

Ik heb 2x een fles molecule 01 besteld, maar is niet de originele. Ik ruik hen zelf niet en anderen al helemaal niet. Ga volgende keer toch maar duurdere variant kopen. Die ruikt wel iedereen, dan maar wat meer geld betalen. Jammer dat ze pretenderen de originele parfums te hebben.
Superwinkel 21-10-2019

Beste Gladys,

Bedankt voor je eerlijke bericht. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de geleverde producten van Escentric Molecules.

Misschien dat je jouw review van 6 oktober kunt aanpassen of verwijderen?

Alvast bedankt!

Superwinkel

Jouke 19-10-2019

Snelle levering. Deze winkel komt op mij zeer betrouwbaar over, en ik ben verrast door de ruime keus. Excellent.

Jan 17-10-2019

Snelle bezorging. Goed verpakt. Verzekering gratis erbij. Prima product beschrijving

Truusje Bakkenes 16-10-2019

Met spoed cadeautje voor kleinzoon nodig. Telefonisch contact gehad om te vragen of het wetenschapslab wèrkelijk de volgende dag bij ons thuis kon zijn.
Beloofd én gedaan!!! Top.
En ook nog voor een goede prijs.

Mourad 16-10-2019

Nu al 3x besteld bij deze webshop altijd netjes binnen gekregen, geen problemen top winkel

K. 16-10-2019

In het begin huiverig of het wel om een origineel product gaat ( Jimmy Choo EDT) maar de website zag er zo vertrouwd uit plus de recensies! Uiteindelijk toch voor gekozen om te bestellen. Ik had mijn bestelling minder dan 24 uur binnen!
Batchcode gecheckt en inderdaad origineel!!!

Ik zal vaker bestellen uiteraard!
Geen Douglas of ICI Paris voor mij!