Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 297 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Coby Geurts Hazenberg 15-10-2019

Ik ben zeer tevreden als nieuwe klant. Erg vriendelijk te woord gestaan, en perfect naar wens mijn artikel verstuurt. Klasse!!

German 15-10-2019

Zeer snelle levering en een duidelijke website. Ik ben helemaal happy met het product, vooral ook aangezien het een origineel product is die veel goedkoper is dan in de winkel. Zelfs als er een 25% korting in de winkel is, kom ik stukken goedkoper uit bij superwinkel.

Tibbesma wieger 14-10-2019

Ben zeer tevreden over deze winkel niet alleen door de gunstige maar vooral de vlugge levering goed verpakt maar dat het product aan de voor gestelde eisen voldeed zeer goed!!

Jolanda 14-10-2019

Ik had hier al eerder besteld en dat ging zo snel en correct.
Goede en bekwame uitleg van hoe en wanneer je pakketje in bestellinng zat en werd verstuurd!!Top gewoon

Bert 13-10-2019

Het assortiment is iets minder geworden dan toen het nog parfumsuper was, maar de geuren die nog verkocht worden aan heel aantrekkelijke prijzen en supersnel geleverd. Goede opvolging via e-mail. Een aanrader!

Marry 09-10-2019

Stuk goedkoper dan elders, snelle en goede levering. Artikel was goed verpakt

Mirjam de Jong 08-10-2019

Prima winkel. Duidelijk en bestelling is goed en optijd geleverd. Kon tussentijds het afleveradres wijzigen, omdat ik niet thuis was op de dag dat het pakket geleverd werd, erg handig. De prijs was ook goed, goedkoopste voor dit product wat ik kon vinden.

Michiel 07-10-2019

Ze hebben super prijzen die je in de stad never nooit terug kunt vinden en ze bezorgen het ook nog eens gratis.

Barend 07-10-2019

De eerste keer dat ik een bestelling geplaatst heb en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Dit omdat de bestelling snel plaats kon vinden, de levering op tijd en exact het product zoals ik verwacht had.

Truus 03-10-2019

Makkelijke site, snelle levering. Laten inpakken in cadeauverpakking, erg leuk!!

Heidie 03-10-2019

Superwinkel,maakt naam waar want de eerste ervaring met Superwinkel was gewoon SUPER!! Super product, super snel geleverd,ik ben super tevreden!

H Samsen 03-10-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat wat ik zocht daar het goedkoopste was
Het bestellen was eenvoudig en het bestelde was er de volgende dag

Pierre VS 03-10-2019

Correcte, volgens de afspraken en snelle behandeling. En de prijs mag er ook zijn!

Saskia 02-10-2019

Meerdere malen besteld en altijd keurig verzorgd en snel in huis. Ik ben er blij mee.

adrien janssen 02-10-2019

snelle en corecte service aan een scherpe prijs,zal niet mijn laatste bestelling zijn geweest.

Gina Van Der Toorn 01-10-2019

Doet zijn naam eer aan! Supersnelle levering zonder problemen. Je krijgt regelmatig een mail om de voortgang van je bestelling te volgen. Toppie!!!

Leonie 30-09-2019

Ben heel blij met jullie.Ik gebruik altijd angel .Heerlijke parfum.Bij jullie goed te betalen.
Is in de winkel erg duur.Ik gebruik dit al vele jaren dus ben blij dat het nu een stuk goedkoper is bij jullie.Bestellen en de andere dag al in huis.Heel netjes ingepakt ook.Top!!!!!
Mvg Leonie

Rob Barendrecht 29-09-2019

Superwinkel biedt een super assortiment, super prijs/kwaliteit, super service en bezorging. Dit zou eigenlijk heel normaal moeten zijn maar helaas meer uitzondering dan regelmaat! Ik adviseer op deze wijze door te gaan dan blijven jullie winkel SUPER.

Gabriela 29-09-2019

Voor de 1e keer bij Superwinkel besteld en het is zeker niet de laatste keer. Originele parfum voor een hele lage prijs, nergens goedkoper. Super snelle levering.
Tot de volgende aankoop,
Gabriela uit Arnhem

Eric van Hemmen 29-09-2019

Ik zocht snel een mooi cadeau voor mijn vrouw. Bij superwinkel.nl zag ik de parfum die ze het lekkerst vind ruiken en ook nog voor de laagste prijs. Omdat ik twijfelde over de kwaliteit (er worden online veel neppers aangeboden) heb ik toch een bestelling geplaatst. De bevestiging en de levering waren zeer snel. Pakket was goed verpakt en de geleverde parfum is een origineel.
Kortom, ben ik een zeer tevreden klant die al een herhaal bestelling geplaatst heeft die wederom aan alle verwachtingen voldeed. Snelle levering, goed verpakt en top product.

Judith 28-09-2019

Superwinkel is de parfum winkel waar je droomparfum te vinden is. Ik heb mauboussin besteld en had het de volgende dag in huis. Erg goedkoop voor 100 ml betaald. Ik raad iedereen superwinkel aan omdat superwinkel super is in hun prijzen, snelle levering en een groot aanbod aan geuren waar je zo blij van wordt. Jullie zijn echt super !!

Terry 28-09-2019

Besteld voor zelfde dag te bezorgen bel ik koerier op word 3 dagen later pas bezorgd.
Wel betalen extra voor bezorging maar komen afspraken niet na iik vind dit oplichting toen bij koerier zelf maar op gaan halen.
Extra betalen voor zelf gaan halen vij koerier is dus duurkoop inde superwinkel
Ik beveel deze winkel niet aan vanwege de slechte bezorging en afspraken
Officiële reactie van Superwinkel 30-09-2019

Beste Terry,

Vervelend om te lezen dat Red Je Pakketje niet dezelfde avond is komen opdagen. Dat is uiteraard niet de manier waarop wij onze pakketjes willen laten bezorgen, dus onze excuses voor het ongemak.

Uiteraard zullen wij de verzendkosten terugstorten op uw rekening.

Superwinkel

Terry 30-09-2019

Had het zelf moeten halen bij red je pakket 32 km rijden
Kan beter in een winkel kopen dan niet zoveel trammelant

dRob 26-09-2019

De producten die ik zocht kon ik vinden, de prijzen zijn zeer scherp en het bestelproces verliep zonder problemen.

De levering was vlot en de producten keurig verpakt.

Chris 26-09-2019

Voor het eerst een bestelling gedaan bij superwinkel.nl
Gekozen voor een parfum en deze als cadeau laten verpakken.
Mijn bestelling werd de volgende dag keurig verpakt geleverd!
Ik kom zeker terug bij superwinkel.nl

* 25-09-2019

Kleur product op site komt niet overeen met de rugzak in het echt.
Verder snel en netjes geleverd👍🏻