Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Guy Forton 11-05-2021

Alles prima. Snelle levering. Goed verpakt. Website duidelijk.

Kwaliteitsgeheugen voor een prima prijs 10-05-2021

Snel het geheugen wat ik zocht voor mijn Synology op de website van Dectdirect gevonden en voor een uitstekende prijs.
Snel geleverd, prima verpakt.

WvW 08-05-2021

Goede site, markt conforme prijzen en snelle en correcte afhandeling. Aanbeveling op zijn plaats.

Frits 07-05-2021

Zeer snelle levering en product ontvangen zoals besteld. Aanrader voor toekomstige klant. Zeer tevreden.

Hans 06-05-2021

Snelle en goede levering plus prima service! Na eerste bestelling , ruim een maand geleden weer een bestelling geplaatst en bijzonder tevreden. Via de website snel en eenvoudig het juiste product gevonden.

Alex B 05-05-2021

Webshoppen zoals het hoort!
Dure NAS netjes in extra omdoos met dempende vulling: en dat kwam blijkbaar van pas want met stikker breekbaar of niet, sommige couriers kijken er niet naar!
Ook keurige factuur na aankoop in de mail en alles vlot geleverd... daar betaal ik graag iets extra voor!
Bedankt DectDirect.nl team voor de scherpe prijs en service!

Nost 05-05-2021

Top product, snelle levering. Een voorbeeld van hou een online shop zou moeten werken...

estherverhagen 29-04-2021

Prima product, prima service. Wel is het even niet helemaal duidelijk, dat je maar 1 jaar gebruik kan maken, van de goedkopere Office versie, na 1 jaar betaal je toch gewoon € 99,00 voor Office family.
Meteen geleverd.

Arjan 24-04-2021

Snelle reactie en creditfactuur op het feit dat het product dat ik besteld had niet leverbaar was. Alternatief product besteld en dat was binnen een dag in huis. Geld terug van de oorspronkelijke bestelling ging ook heel snel. Prima service.

Wichard Hartes 20-04-2021

I ordered something at 4pm, it arrived the next day. Excellent service. Customer service also helpful and quick. Recommended.

L.A.Raise 19-04-2021

Dit bedrijf onderscheidt zich doordat hier de klant nog koning is. Bedrijf is bereid om met de klant mee te denken, komt gemaakte afspraken na, brengt de klant op de hoogte als de levering langer duurt dan men zou verwachten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Is bovendien klantvriendelijk en efficiënt .

Ikbent 14-04-2021

Snel geleverd, bestellen ging eenvoudig, en ze waren goedkoop, zou hier beslist weer iets bestellen.

Janux169 07-04-2021

Duidelijke website, uitermate snelle levering (volgende dag) en nette prijzen. Alles helder en duidelijk gecommuniceerd, factuur komt meteen per e-mail, handig voor de boekhouding.

Tevreden Sinjoor 30-03-2021

10 op 10 voor de uitstekende dienstverlening . Als Vlaming heb ik alle Belgische gespecialiseerde websites bezocht op zoek naar het bewuste toestel - zonder enig resultaat . Steeds ontving ik aldaar dezelfde frustrerende boodschap : " dit toestel is niet meer leverbaar " . Tot ik bij dectedirect.nl terechtkwam ! Toestel aldaar direct leverbaar . Prima website en toestel onverwijld geleverd - zonder aanrekening van enige kost voor de verzending naar België . Zeer tevreden consument !

Buro EDC 23-03-2021

Gezocht en gevonden bij DECTDIRECT. Snel wegwijs in aanbod via telefoon, bestelling geplaatst en dag erna al geleverd. TOP service!

flipper007 22-03-2021

Prima bedrijf, levert accuraat en goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles netjes aangeleverd en volgens afgesproken tijdstip en plaats.

Joost 21-03-2021

Prima shop. Nu voor de tweede keer iets besteld, omdat ze op dat moment de voordeligste waren. En ze komen mij betrouwbaar over. Deze keer via hun ticketsysteem een vraag gesteld en kreeg daar keurig antwoord op. Nog geen ervaring met retourneren. Waarom 8 van de 10 punten? Omdat het altijd beter kan :-) Ervaring was prima, product is prima, dus daar ligt het niet aan.

Jos van den Broek 19-03-2021

Laagste prijs voor de NAS die ik zocht.
En snelle levering, wat wil je nog meer

tonvandenbosch 19-03-2021

Buiten het feit dat dit bedrijf de laagste prijs berekend na een zoektocht bij veel andere bedrijven werd er ook nog eens snel geleverd en er was een goede en duidelijke behandeling opvallend. Ik laat dit bedrijf zeker in mijn adressenbestand staan ,

theoneandonlyweijsguy 16-03-2021

Snelle levering en er werd ook goede hulp gegeven bij mijn vraag..
Ook de mogelijkheid om achteraf te betalen is fijn.

Gijs 15-03-2021

Als technisch zeer onhandig voeg ik Dectdirect mij door de aansluitprocedure van nijn nieuwe handsfree telefoontoestellen te helpen. Dit werkte prima en medewerkster yyy belde zelfs terug om de puntjes op de i te zetten. Een pluim verdiend.

Dannie 10-03-2021

Onlangs een officepakket besteld bij Dectdirect. Deze licentiecode blijkt niet te werken. Gebeld met de klantenservice waar ik alleen maar verwijten krijg dat ik iets verkeerd heb gedaan en dat het mijn eigen schuld is dat de code niet werkt. Dhr. van de klantenservice neemt niet de moeite om me te helpen met mijn probleem, ondanks dat ik aangeef dat ik niet begrijp wat er mis is gegaan. Dhr. staat mij ontzettend onbeleefd te woord, ik voel me hier erg onprettig door. Helaas nu mijn geld weggegooid omdat Dectdirect niet de moeite neemt om mij te helpen met het op de juiste manier activeren van de gekochte licentiecode.

Joris 08-03-2021

Bestelling ging snel, scherp geprijsd, snel geleverd. Helaas was er een onderdeel verkeerd geleverd.
Na een belletje werd ik zeer vriendelijk geholpen. Het goede artikel werd toegestuurd met een verzendlabel erbij. Deze weer afgeleverd bij een Postnl-punt.
Het kan echt niet beter. Top!

Wim van Dooren 01-03-2021

Vrijdag eerst geprobeerd bij het bedrijf dat "alles voor een glimlach" pretendeert te doen. Na 10 minuten tevergeefs aan de lijn te hebben gehangen nog eens 2 vergeefse mailtjes gestuurd. Kwam bij toeval bij dectdirect terecht. Snelle telefoonverbinding met een aardige dame, die mij goed op weg hielp. Na een tweede telefoontje over gegaan naar de bestelling (vrijdag ca. 16.00 uur). Tot mijn verbazing werd de bestelling zaterdag al bezorgd. Voor het overiges keurige en correcte afhandeling. Daar kreeg ik pas echt een glimlach van!!!

EMK 27-02-2021

Bij Dectdirect.nl hadden we nog niet eerder besteld, maar alles is snel en vlot, zonder problemen verlopen. Zeker een site waar we de volgende keer weer zouden bestellen.