Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is berekend op basis van 100 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Eric 30-05-2020

Snelle verwerking van de bestelling, keurige rekening.
Product goed geprijsd en goed verpakt oogestuurd. Al met al erg tevreden

Martin 26-05-2020

Wat een superbedrijf! 's Ochtends een Jabra speaker besteld, dezelfde dag gewoon nog in huis! Terwijl er op de orderbevestiging de volgende dag stond vermeld, geweldig! De prijs/ kwaliteit verhouding is ook top, helemaal niks op aan te merken. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Ingrid van Doorn 25-05-2020

Nieuwe telefoons voor ons bedrijf besteld. Bestelling werd binnen een dag geleverd.
Stuk voordeliger dan andere aanbieders. Prima service!

Koen V. 21-05-2020

Ik zocht een degelijke headset voor het houden van videoconferenties en zocht een speciefiek product. Deze gevonden bij DectDirect. Zeer goede opgebouwde site en info over product was top.
Ook prijs zat juist. Product aangekocht en ben er zeer tevreden mee.
Website is topklasse en heb hem toegevoegd aan mijn favorieten, zo moet ik later niet gaan zoeken.

CR 12-05-2020

Ik heb een headset besteld (tijdens Corona periode). Ze hadden wat ik wilde op voorad en met een mooie prijs, als het overal uitverkocht was. Prima levertijd, 3 werkdagen zoals beloofd aan de deur bezorgd.
Alleen de track & trace code hebben ze niet verstuurd.

Michel 05-05-2020

Ik had een batterij en twee oorkussens besteld. Daar werkt de oude headset (zo rond 2000) weer als vanouds. Er werd ook zeer snel geleverd (desondanks Corona).

Michel 02-05-2020

Ik heb een batterij en twee oorkussens besteld. Daarmee werkt de oude headset uit 2000 weer als nieuw. Ik ben zeer tevreden. Er werd ook snel geleverd (desondanks Corona)!

Conny 23-04-2020

Wij hebben een headset besteld en zijn zeer tevreden. De snelle levering (in corona-periode) was een pluspunt. het toestelletje voldoet volledig aan de verwachtingen.

M. de Jong 23-04-2020

Het is een overzichtelijke shop en men geeft goede service. Al diverse items gekocht en iedere keer netjes verpakt en snel geleverd. De koerier van DHL kon mijn huis niet vinden, maar per omgaande werd er een nieuwe afgestuurd. Erg tevreden

F.A. Praat 21-04-2020

Prima levertijd, de volgende dag zoals beloofd en het product voldoet aan de verwachting zoals beschreven op de website.

Balazs Toth 18-04-2020

Terrible service, no delivery to door. They should use a shipping company who willing to deliver to the door.

Sijtze 16-04-2020

Snelle levering van het product. Uit voorraad terwijl de meeste webshops uitverkocht waren.
Product voldoet aan de beschrijving en mijn verwachtingen

W van Tricht 16-04-2020

Prima levering snel correct en het product beantwoord volledig aan de vewachtinngen

Patrick 15-04-2020

Alles zeer vlot verlopen, gemakkelijk, product beantwoord volledig aan de beschrijving, vlotte levering zelfs in tijd van Corona.

John 14-04-2020

Ondanks de corona virus een snelle levering. Ik had wat moeite met installeren en in ik zond een mail hierover en kreeg de eerst volgende werkdag in de ochtend al een duidelijk antwoord.

Arno59 12-04-2020

Ondanks de tekorten door grote vraag en weinig aanbod een zeer vlotte levering! Direct contact om aan te geven dat deze webcam niet geleverd kon worden op de volgende dag! Gelijk aangeboden om het betaalde bedrag terug te betalen! De levering zou echter een dag later wel geleverd kunnen worden! Ik ben hiermee akkoord gegaan! De volgende dag alsnog ontvangen!geweldige service!

Rob 12-04-2020

Bestellen was eenvoudig, net als betalen. Product snel verzonden. Track & Trace-code ontvangen en de volgende dag al binnen. Prima.

Laura 09-04-2020

Ik had mijn product snel nodig en hoewel dat bij een andere website werd gegarandeerd lukte het niet. Hier besteld en binnen no-time was mijn bestelling binnen. De volgende keer kom ik hier (dect)Direct!

Iris 08-04-2020

Ik ben super geholpen. Besteld en de de volgende dag al netjes afgeleverd. Prima verpakt. Heel blij!

Roel 01-04-2020

Zeer flexibel bedrijf. Ik bestelde een Ubiquiti UniFi AC Pro.
Ik zat niet op te letten, want bestelde die zónder PoE adapter (...).

Prijsverschil € 6,00. Losse PoE adapter echter € 20,00.
Ik heb gebeld en ze hebben het meer dan geweldig opgelost.

Dit bijft mijn leverancier!

Martin 01-04-2020

Heldere website, veel keuze, met goed info over het product. De levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering aan huis.

Eric 23-03-2020

Prijs is goed! Haal hier al de UniFi netwerk apparatuur welke ik installeer. Levering is snel en Wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van de producten.

Didier Brackx 19-03-2020

Zeer snelle levering van mijn Jabra speaker. De volgende dag was die zoals aagegeven ook, geleverd. Dit is reeds de 2x dat ik hier iets op bestel. Super aanrader !!

Ans 17-03-2020

Snelle levering van de bestelde Gigaset tegen een gunstige prijs. Ook de klantenservice was vriendelijk, goed te bereiken en uiterst behulpzaam.

Don 25-02-2020

De webshop is duidelijk en men hanteert goede concurrerende prijzen.
De producten worden netjes en goed verpakt en uiteraard binnen 1 dag in huis. Gewoon goed, zoals je van elke webshop zou moeten verwachten.

Klant Eindhoven 20-02-2020

Na bestelling omstreeks 16:30 uur werd vrijwel meteen verpakt en klaargezet voor verzending en werd de volgende dag geleverd. Verpakking was deugdelijk. Prijs was concurrerend. Bestel- en leveringsproces werd goed begeleid met (automatische) communicatie via e-mail. De website is duidelijk en overzichtelijk. Geen gebruik gemaakt van overige dienstverlening (nadere technische info e.d.) maar die zal ook in orde zijn. Beoordeeld met 9/10, had ook 10/10 mogen zijn.

T. de Beijer 20-02-2020

Ik ben dik tevreden. • Plantronics Voyager Legend bluetooth Headset besteld. Snelle levering en volgens afspraak. Én de goedkoopste

Carla 18-02-2020

Dectdirect, niks mis mee. Levering volgens afspraak. Unify Pro besteld, echter er zat geen handleiding bij, deze dus van het internet afgehaald. Op dit moment het goedkoopst bij Dectdirect, een prima leverancier

Gerrit 10-02-2020

Reeds 2x een bestelling geplaatst ... ook 2x probleemloos!! Duidelijke website, gunstigste prijs, levering volgende werkdag.

Erwin 27-01-2020

Goede prijs, goed assortiment. Jammer dat de bezorging door PostNL is.
Die hebben helaas niet de volgende dag bezorgd, maar pas op zaterdag (donderdagmorgen besteld) Desalnietemin een 9 voor deze shop.

Leo 22-01-2020

Deskundig geholpen, wilde meer kopen dan dat ik uiteindelijk heb besteld. Werd echter door de medewerker als onnodig beoordeeld. Heel netjes dat informatie boven verkopen gaat!

Gert 19-01-2020

Duidelijke site, mooi assortiment qua telefonie en netwerken, goede prijzen, snelle levering en goede en snelle nazorg. Heb ook goede adviezen gekregen via de telefoon.

Rudy 19-01-2020

Gebruiksvriendelijke webwinkel met een correcte en snelle levering. Zo hebben we het graag!

Ludwig Delecluyse 16-01-2020

Het Ubiquiti UAP-AC-PRO toestel vond ik op DectDirect.nl in voorraad, en in vergelijking met 4 andere webshops was dit het goedkoopste aanbod. De levering gebeurde (in België), zoals beloofd, de dag nà de bestelling, verzendkosten : NIHIL! Uitermate tevreden met deze vlotte en voordelige werkwijze. DectDirect.nl is aan te bevelen.

Thomas 10-01-2020

Vlot geleverd en de goedkoopste uit de bus. Een aanrader

!!!

Veijer 10-01-2020

Goede prijs, snelle levering! Top , volgende dag in huis 😀, sneller kan dus niet, dus zeer tevreden over !

Piet Hoekstra 03-01-2020

Na vooraf informatie te hebben ingewonnen over mijn mogelijke keuze van telefoontoestellen vogde een prima en afdoend antwoord. De bestelling plaatste ik vervolgens op vrijdag terwijl deze de volgende dag keurig werd afgeleverd. Complimenten voor deze klantvriendelijkheid en snelle service.

Gerard T. 24-12-2019

Mijn eerste contact betrof info te krijgen omtrent een Gigaset die ik via zoeken op Internet bij jullie vond. Ik kreeg prima en voor mijn gevoel betrouwbare informatie omtrent product en prijs.
Bestelde de bedoelde Gigaset en had deze de volgende dag in huis. Kon ook na ontvangst betalen hetgeen als je de eerste keer iets koopt, wel plezierig is. De informatie die ik voor de betaling daarna nog nodig had kreeg ik eveneens heel helder. Kortom: heb ook het vertrouwen als er iets niet zou kloppen, ik ook goed geholpen zal worden.

Tom R 24-12-2019

Prima en snelle service.
Vier dezelfde producten besteld. Helaas nog slechts 2 exemplaren leverbaar. Na kort overleg kregen we voor de andere 2 producten een nieuwer model toegestuurd, zonder extra kosten.
Hartstikke netjes opgelost.

Hans 13-12-2019

Prima service, prima productaanbod, fijne site, beste prijzen en snelle levering!

Charles Struijk 12-12-2019

Goede prijs. volgende dag in huis. Ik zou niet weten hoe het nog beter kan.

AndreM 10-12-2019

Duidelijke site, goeie en snelle service! Kan DectDirect.NL van harte aanbevelen! Bestelling direct verzonden en volgende dag in huis, prijzen zijn gewoon goed!

Joey Janssen 09-12-2019

Mijn Unifi 250W switch had het opeens begeven na 1,5 jaar, dus direct gebeld naar Dectdirect. Gelukkig hadden ze nog een nieuwe op voorraad en ik kon meteen langskomen om 'm te ruilen. Nieuwe aangesloten en alles werkte meteen weer.

Echt een TOP SERVICE waar vele andere bedrijven van kunnen leren!

Fer 08-12-2019

Duidelijke website, goede prijs en snel geleverd! ik zal hier zeker weer bestellen.

Melvin 08-12-2019

Goede prijs, duidelijke informatie, gemakkelijk bestelproces, snelle verzending. Levering was zeer onduidelijk (verschoof steeds, duurde uiteindelijk 4 werkdagen), maar dat lag meer aan DHL.

Niek 05-12-2019

Altijd goed contact met de medewerkers van DectDirect.
De prijs is goed, de service nog beter, dus zeker een aanrader!
Zowel zakelijk als privé een betrouwbare leverancier.

ReneS 29-11-2019

scherpste prijs en volgende dag in huis. Super snel en fijn.
Enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken is het aantal mails verlagen. Je krijgt er meteen drie in je inbox, een bevestiging, betaling ontvangen en factuur. Wellicht kunnen deze gecombineerd worden in 1 mail?

Anne 18-11-2019

Duidelijke site, werkt soepel en mijn aankoop werd correct conform indicatie geleverd. Prima dus.

Lucien 17-11-2019

Heb bij deze winkel een Synology Nas en 2 schijven gekocht. Beide waren vlot en goed verpakt geleverd. De enigste reden waarom ik gen 10 heb gegeven is omdat het natuurlijk altijd beter kan. Verder een topwinkel en super prijzen.

Rob 01-11-2019

Goede website, gunstige prijzen. Snelle levering met tussentijds voortgangsinformatie over het leveringsproces. Ik had nog een vraag over de verbinding tussen het bestelde Gigaset basisstation en de Experiabox. Mijn telefonische vraag werd deskundig beantwoord.