Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Dennis 06-03-2024

Snelle levering, goed verpakt maar toch bleek een van de harddisks niet te werken. Zondag avond ticket aangemaakt. Maandag retourformulier ontvangen en direct terug gestuurd. Woensdag al vervangende harddisk in ontvangen. Top service.

Gerard Bostock 16-02-2024

Prima webshop met dito service. In geval van bezorgprobleem (buten de schuld van DectDirect.NL) wordt er direct actie ondernomen en het probleem opgelost.

Patrick 09-02-2024

Een vrij lange zoektocht op het internet naar een accessoire voor mijn HP tablet eindigde bij deze webwinkel.
Originele stukken aan de beste prijs op de markt maar onbekende shop .
De positieve reviews overtuigden me en dus bestellen maar.
Binnen enkele dagen stak mijn bestelling in de brievenbus en was ik een goede shopervaring rijker.

Pascal 31-01-2024

Gek genoeg hier nog nooit besteld. Ik had wat vragen, kreeg hierbij echt direct antwoord per mail, daarna nog een keer telefonisch contact gehad met wat (technische) vragen en deze werden wederom uitstekend beantwoord.. Dus de spullen besteld en deze werden vervolgens netjes geleverd binnen de levertijd. Kortom ik vraag mij af waarom ik hier niet eerder spullen besteld heb…. Een webwinkel die het nog begrijpt.

Richard 25-01-2024

Ben zeker niet de grootste klant van DectDirect maar prima webwinkel met ervaren mensen.

Ton - Eindhoven 23-01-2024

Besteld bij deze shop omdat ze de producten op voldoende voorraad hadden, en ze de laagste prijs vlgs de Pricewatch hadden.

Supervlug geleverd, netjes verpakt (4 HDD's).
Dank voor de snelle service, mijn NAS kan er weer enkele jaren tegen !

Jeroen 06-01-2024

Duidelijke site, prima prijs, in goede en veilige orde ontvangen.
Nieuwe site / nieuwbedrijf is altijd ff extra alert, hier dus niet nodig. Heb ik al voor je getest.
Product werkt ook perfect maar daar heeft de site geen invloed op :)

Dina 23-12-2023

Super snel geleverd, retouren worden vlot verwerkt, mails worden vlot beantwoord en goeie kwaliteit

Alain 15-12-2023

Heel tevreden, levering zoals beloofd. Zit je met een vraag, dan wordt die vlug beantwoord.

In Person 13-12-2023

Heel erg tevreden, goed prijs kwaliteit en snel geleverd. De volgende dag gewoon.

Remko 04-12-2023

Goede betrouwbare winkel. Scherpe prijzen en snelle levering. Door drukte bij de pakketbezorger was de levering een dag later dan aangegeven op de website. Dit werd direct na het bestellen via email gecommuniceerd.

Jan V 04-12-2023

Ik heb een goed werkend product ontvangen een Synology HDD,
De HDD was perfect verpakt.
de levering was supersnel.
Niets meer dan Lof.

Jan Juffer 01-12-2023

aanbevolen door mijn computerstudent. werk prima, goede scherpe prijs en vlotte levering

h************@h********** 07-11-2023

Ik wilde een HDD hebben voor mijn NAS en via Tweakers zag ik dat deze website (DectDirect.nl) veruit de goedkoopste was. De levering van de HDD was snel en keurig.

Joluma 07-11-2023

Bestelproces en bezorging vlot. Wel is de geluidskwalilteit van de koptelefoon wat minder dan de vorige (Sennheiser) die door het intensieve gebruik versleten was.

MdR 11-10-2023

Bestelproces en de informatie op de site is duidelijk en compleet. Assortiment is groot. Levering snel en netjes. Een goed en betrouwbaar bedrijf!

DnDrimmel 24-09-2023

Bestelling was erg goed verpakt en geleverd volgens afspraak. Zeer tevreden over de gang van zaken.

Gerard 26-06-2023

Wil deze webshop aanbevelen; goed assortiment, normale prijzen, vlotte levering, professionele verpakking -))

Petert 07-06-2023

Ik beveel deze shop aan iedereen aan.
Ik heb er voor de eerste keer iets besteld en heb prijzen vergeleken met andere webshops, geen enkele deed beter DectDirect en bovendien wat ze zeggen maken ze ook waar vandaag besteld morgen in huis.

Dikke Pluim

LFC Baesjou 02-06-2023

Overzichtelijke site. Prima prijs en kwaliteitsverhouding m.b.t. de aangeboden producten.

Jean-Claude Vincent 24-05-2023

Ik had een DAS besteld met bijhorende schijven. Bij levering ontbraken de schijven. Echter, na het versturen van een mail kreeg ik de volgende dag al antwoord met melding dat er intern iets fout was gelopen en dat de schijven de dag zelf nog werden opgestuurd. Daags nadien in België ontvangen.
Zéér correct en professionele service!
Bedankt Dectdirect.

Jaap Tempelman 06-02-2023

Ik was met spoed op zoek naar een Synology NAS. Dectdirect had deze gelukkig op voorraad en ik kon het apparaat ook dezelfde dag ophalen in hun vestiging in Haarlem. Ook kon ik bij vragen bij hen terecht.
Prima service !

Hans K . 20-10-2022

Duidelijke website met goede prijzen. Informatie omtrent je bestelling is goed verzorgd en het bestelde is bij mij de dag erna al geleverd. Heel erg tevreden en zal de volgende keer toch maar eerst bij hen op de website kijken.

Peet 18-10-2022

Helemaal tevreden.
Goede site, na bestellen snel reactie en verzonden. Volgende dag in huis. Top

Rene 16-10-2022

Het bestellen en uitleveren naar bezorgdienst (post.nl) ging prima. Pakket ontvangen op 13-10.