Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is berekend op basis van 44 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jens 16-07-2019

Met mijn zoektocht naar Ubiquiti UniFi apparatuur komt DectDirect meestal naar voren als de goedkoopste op de Tweakers Pricewatch. Website is overzichtelijk, bestelproces gaat vlot en verzending super. Aanrader!

ton 14-07-2019

dectdirect.nl was gewoon het goedkoopste adres voor een MikroTik HEX s router, zo simpel was het. Prima webshop, snelle afhandeling en levering. Aan te bevelen!

Miranda 11-07-2019

Besteld via Bol.com. Uitstekende snelle levering. Factuur opgevraagd en die werd direct gestuurd. Super!

Wim 10-07-2019

Op zoek naar twee specifieke routers DectDirect gevonden als goedkoopste aanbieder en met de producten op voorraad. Bestelling plaatsen en afrekenen ging makkelijk en was zo gebeurd.

De volgende dag was ik thuis aan het werk. Maar zonder dat er iemand had aangebeld kreeg ik plots van DHL bericht dat ze bij mij hadden afgeleverd?! Niet dus!

Gelijk DectDirect gebeld. Een vriendelijke dame stond mij te woord. Beloofde het uit te zoeken en mij terug te bellen. En dat deed ze ook!

Uiteindelijk bleek dat DHL het bij het goede huisnummer maar in de verkeerde straat voor de deur had gezet. Niet zo slim van DHL maar niet de schuld van DectDirect.

Vergissen is menselijk en er kan natuurlijk altijd wat misgaan bij een aflevering. Het gaat er om hoe je dan door de webwinkel wordt geholpen. DectDirect deed dat perfect en ik geef ze daarom een 10.

D. Hozeman 03-07-2019

Perfecte en snelle afhandeling. Graag wel voortaan een track & trace. DHL stond voor mijn deur zonder dat ik het kon vermoeden. Gelukkig was ik thuis.

Boyke 02-07-2019

Snelle en keurige levering met goede bevestiging(en) en tracking.... precies zoals het hoort!

Sander 29-06-2019

Meerdere keren besteld hier. Altijd of goede levering of goede afspraken over afhalen op de dag zelf. Super service als je via de website contact zoekt.

Paul 26-06-2019

Goedkoper dan vergelijkbare webshops en toch binnen 1 dag geleverd en keurig verpakt. Hopelijk is de service van hetzelfde niveau als er iets mis is met het bestelde product. So far so good !

Jos 21-06-2019

Snelle en duidelijke site, overzichtelijk en gemakkelijk.
Snelle afhandeling en levering. Enkel de betaling via kredietkaarten loopt niet altijd even vlotjes.
Producten keurig verpakt en met nauwkeurige track en trace.

De Decker Dany 21-06-2019

Produkt netjes verpakt en in goede staat geleverd. Levering weliswaar niet de dag erna maar de tweede dag. Dit zal waarschijnlijk te wijten zijn aan de verkeerssituatie door werkzaamheden hier. De dag van bestelling en betaling ook de factuur ontvangen wat een goed gevoel geeft. Dus prima service.
Ook hoedje af voor de steeds onberispelijke goede service van Post NL.

Martin 21-06-2019

Overzichtelijk webshop.
Alles goed te volgen via track&trace , snelle levering.
Week later 2e bestelling gedaan, weer net so snel en goed.

Eric-Jan 20-06-2019

Naast het feit dat ze veruit de goedkoopste zijn met betrekking tot de Ubiquiti AccessPoints die ik heb besteld is de service prima op orde. Snelle levering.

Gerrit 20-06-2019

Scherpe prijs en goed bereikbaar voor contact. Helaas hun belofte dag erop bezorging niet waargemaakt. Levering niet correct/ volledig. Dag erop vlot en soepel gecorrigeerd.

Arnold 19-06-2019

De shop gekozen vanwege de scherpe prijs zoals op Tweakers. De twee Jabra's zijn snel geleverd en erg blij mee.

Wlat 17-06-2019

220 adapter van dect telefoon besteld. Lage prijs, geen(!!!) verzendkosten en snelle levering. Wat wil je nog meer? Top!

Francis 15-06-2019

Op de website stond: de volgende dag in huis. Op vrijdagochtend besteld. Echter bleek dat DectDirect niet via Post.nl verstuurde maar met DHL. En die bezorgen niet op zaterdag. Heel jammer want we hadden erop gerekend e.e.a. in het Pinksterweekeind de installeren. Nu arriveerde de camera echter pas op dinsdag.
Voor de rest geen klachten.

Anonimouse 12-06-2019

Lage prijzen voor a-merk produkt en prima communicatie. Levering kan eventueel een beetje aanlopen.

Cage 08-06-2019

Zou zo weer kopen bij Dectdirect.nl De webshop is overzichtelijk. De informatie over producten is compleet en duidelijk. Berichtgeving omtrent status van bestelling kon in zoverre beter dat pakket reeds was ontvangen voordat er track & trace ontvangen was. Op feestdagen Hemelvaart en de vrijdag erna stond omschreven dat klantenservice en telefoon open waren maar bij bellen kreeg een bandje dat men gesloten was.
Er was ook niet duidelijk wanneer zending verzonden werd.
Ondanks dat zending zeer snel ontvangen, goed verpakt en uiteraard tegen de laagste prijs.

Werner Klomp 06-06-2019

Bestelling snel verzonden en was goed verpakt. Nette goedwerkende website, status informatie correct.

Prima webshop.

Michel Blezer 05-06-2019

Fijne en gemakkelijke webwinkel. Snel geleverd en stevig verpakt verstuurd . Chapeau !

Vetterlein 04-06-2019

Ondanks leveringsproblemen met DHL (bestelling zoek geraakt) kreeg ik meteen de dag nadien een nieuwe zending via PostNL.
Hierdoor had ik toch nog op tijd mijn levering ontvangen.

JvG 27-05-2019

zoals gebruikelijk, goede prijs, duidelijke voorraad, handige trace opties, snel geleverd

GV onderhoud 13-05-2019

Prettige, overzichtelijke webshop, uitstekende prijzen, snelle levering. Goed assortiment met een voldoende breed aanbod qua merken.

Bernard Pauwels 07-05-2019

Prima, snel, eenvoudig, lage prijs. Goede communicatie om te volgen wat er gebeurt. Doen we straks wel meer bij deze webshop, iets bestellen.

Elena 03-05-2019

Snel en efficiënt, Behulpzaam en vriendelijke medewerkers. Niets is te moeilijk om de klant als koning te behandelen.

Erik vd Schriek 24-04-2019

Simpel bestellen via webshop, waarna snelle levering volgt. Alles goed te volgen via track&trace.
Enkele dagen erna weer een bestelling gedaan: weer net zo snel.

vincent 24-04-2019

Fijne winkel, snel en makkelijk bestellen. Contact is ook goed/zijn telefonisch ook goed bereikbaar.
Levering over het algemeen de volgende dag al bezorgd.

Cindy 16-04-2019

Duidelijke en voldoende productinfo, goede communicatie over bestelling en levering, zeer snelle levering...
Kortom, top service!

Joris 12-04-2019

Duidelijke website, correcte prijzen en snelle levering.
Helemaal tevreden.

Patrick 11-04-2019

Goed duidelijk en snel, zeker aan te raden bedrijf betrouwbaar en duidelijk

Djek 09-04-2019

Tot nu twee keer iets besteld, en het kan haast niet beter.
Snelle en correcte levering, en aardige mensen aan de telefoon.

TeT 04-04-2019

Duidelijk website met goede bestelprocedure. Goede communicatie. Bovendien de laagste prijs.
Met de aftersales heb ik nog geen ervaring

DigiDezz 01-04-2019

Lamp besteld, werd snel geleverd, goede verpakking!! Top. Lamp is mooi en past mooi in de woonkamer!

Rudy Delissen 25-03-2019

Dit is niet de eerste maal dat ik iets aankoop via de webshop van DectDirect. Zeer dikwijls de goedkoopste prijs voor het gezochte product. De producten zijn makkelijk te vinden in de webshop. De levering is meestal een dag later ... ook naar Belgie ! en is steeds Gratis !

Herman 12-03-2019

Mooie , goed verzorgde webshop, goede uitleg bij de artikelen.
prima prijsaanbieding en snelle levering.

Hans van Dongen 25-02-2019

Headset van Jabra werd aanbevolen door een collega. Tijdens een zakenbezoek in Duitsland, 's avonds laat vanuit een hotel besteld. De volgende dag kreeg ik al een app van mijn vrouw dat product was geleverd.

Ewoud 24-02-2019

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede prijzen en een snelle levering.

Ron 22-02-2019

Goede overzichtelijke website, snelle levering en ook nog een zeer scherpe prijs.

Luc 21-02-2019

Zeer goede ervaring, snelle levering. Goede site waar je zeer snel de nodige producten vind. Beste prijs die ik kon vinden.

GVE 13-02-2019

Transactie correct afgehandeld
Prijsniveau netjes
Telefonisch contact vriendelijk en deskundig

Ron 12-02-2019

Goede en snelle levering. De prijs van de gekochte telefoon was ook de laagste op deze site.

KoCu 10-02-2019

Uitgebreid aanbod, zeer gunstige prijs, goede service en snelle levering. Ik bestelde hier al regelmatig Ubiquity producten, steeds heel tevreden. Aanrader!

Miranda 21-01-2019

Erg tevreden over de bestelwijze en aflevering door deze webshop. Bestellen gaat makkelijk vooraf even contact gehad via de chat over de levertijd. Hier direct een antwoord op gekregen. Product juist verpakt en de volgende dag geleverd.

Patrick van Buuren 18-01-2019

ongelofelijk slecht te woord gestaan voor een paar simpele vragen, geen interesse van de verkoper om een product te verkopen. al met al een slechte klanten service.

Lou 26-11-2017 Via de website gekocht

Goede media webshop

Product overzichtelijk op de site en makkelijk te bestellen.
Als je op hun site reageert krijg je erg snel antwoord, ze dus zijn goed bereikbaar.
n.a.v. het feit dat deze webshop hoog scoort op tweakers.nl heb ik mijn unify wifi accesspoint hier gekocht.
Ze leveren binnen een werkdag geven ze aan op de site maar als je op zaterdag besteld (voor 17:00 uur) krijg je het pas op dinsdag i.p.v. maandag. Dat vond ik een minpuntje maar het maakte mij eigenlijk niet veel uit.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -