Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Robin van der Knaap 13-10-2022

Webcam besteld bij deze winkel. Bestelproces ging vlot en simpel, volgende dag geleverd, prima verpakt.

Rafael 03-10-2022

Top service!! Zeer aangename klantenservice en leveringen gaan altijd snel! Laatst alleen een probleem gehad met een levering, maar de klatenservice heeft hiervoor gewoon een vervangende levering voor gedaan. Goed opgelost dus!

H Adriaans 01-10-2022

Product prima, maar 2 dezelfde besteld en werden per stuk met een andere koeriersdienst verzonden, erg omslachtig..

Dick Ruijsenberg 30-09-2022

Het artikel was in meerdere shops te verkrijgen. Mijn voorkeur ging uit naar Dect Direct omdat de site helder was en toen er toch een vraag was zij snel telefonisch bereikbaar waren en adekwaat en vriendelijk antwoorden. Het product werd op tijd en netjes verpakt afgeleverd. Het product is precies wat ik ervan verwachtte. De snelstarthandleiding is wel wat klein en de echte handleiding staat op internet.

Marc 29-09-2022

Vlotte levering van de spullen. Telefonisch goed te woord gestaan bij vragen.

Hans, Roosendaal 14-09-2022

Snelle, accurate en correcte levering zoals toegezegd. Product conform omschrijving.

han 27-07-2022

prima producten, snelle levering.
prijs is concurrerend!
producten goed verpakt

Gino 17-07-2022

Alles correct en zeer vlot verlopen, alles was ook duidelijk op de website aangegeven

kemo 14-07-2022

gewoon niks op aan te merken.
goede prijs en gelijk volgende dag geleverd

Bert Hulscher 10-07-2022

Prima site, producten makkelijk te vinden, inclusief uitgebreide beschrijving.
Daarnaast niet duur (duurder dan anderen) en een snelle afhandeling, bezorging

Einstein 04-07-2022

vandaag besteld, morgen geleverd :) Alles keurig ontvangen en steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

theo 17-06-2022

Deze winkel maakt het makkelijk om te bestellen en levert vervolgens ook snel.
Zoals we verwachten tegenwoordig ;-)

Conny 08-06-2022

Duidelijk waardoor je het juiste product sbal weet te vinden en ook de bezorging.is netjes en snel nolgens afspraak

ChristiaanAms 06-05-2022

Goede prijs voor de Ubiquiti router en hele snelle levering. Een 10, dankjewel!

Guus Gabriëlse 03-05-2022

Het had ook zomaar een 10 kunnen zijn, de bestellingen gingen zoals het hoort, mijn eerste bestelling was de dect telefoon van Gigaset een prachtige telefoon!!
Toen ik de telefoon had uitgepakt bleek al snel dat ik niet alles goed had gelezen(ouderdom komt met gebreken) en dat je voor deze telefoon één basisstation nodig had, even Dect Direct gebeld en de oplossing was snel gevonden, die zelfde dag het basisstation nog besteld en betaald en jullie raden het vast wel, bellen met mijn nieuwe telefoon, geweldig!!!

Peter 03-05-2022

Onderdeel zou nergens meer te krijgen zijn, maar Dect kon het gewoon leveren en supersnel!

Mat Lammers 21-04-2022

Prima en snelle service. Gewenste exemplaar nog leverbaar terwijl het elders niet meer leverbaar was.

PapaRon 13-04-2022

Via de webshop bestelt, betaald en per omgaande via email attachment de betreffende licenties ontvangen en geïnstalleerd. Dit alles binnen nog geen 10 minuten. Gewoon perfect

Airco Frans 21-03-2022

Ik heb zakelijk artikelen aangeschaft, waarvan ik dacht dat deze een op een uitgewisseld konden worden. Dat bleek niet het geval.
daarop gebeld met de heldesk en ben daar vakkundig geholpen. Toen heb ik een ICT specialist moeten laten komen die het een en ander gefixt heeft. Waar ik niet helemaal tevreden over was. Wederom de helpdesk gebeld die het wel geregeld heeft.
Dit is een bedrijf met medewerkers met verstand van zaken.

Job 04-03-2022

Snelle reactie per email. Goede service. Snelle levering. Alles netjes en op orde. Prettige winkel om zaken mee te doen.

Johan 07-02-2022

Moeilijk te vinden lader was in voorraad en werd snel geleverd aan een interessante prijs!

Gert 28-01-2022

Goede prijs, en snelle levering van het product (zou op dinsdag geleverd worden, was er al op zaterdag).
Product voldoet aan de omschrijving, en werkt naar behoren.

Patrick 11-01-2022

In de avond besteld en de volgende dag geleverd. Prima levering en informatie op de website.

Olaf 10-01-2022

Perfecte service, prijzen zijn goed en eerlijke communicatie ivm leverings tijden.

Zeer snel in huis, tevreden.

Peter72 08-01-2022

Zeer snelle levering. Zeer goed verpakt en voor een prima prijs. Ruim assortiment en goede info maken het makkelijk om tot een goede keuze te komen.