123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 13-08-2021

Naast de online informatie en duidelijke website is er genoeg aandacht voor telefonisch contact om het e.e.a. uit te leggen. Op goed prijzen te kunnen vergelijken kan gewoon een je lijst van apparaten doorsturen en wordt telefonisch contact met je gezocht en worden de keuze en mogelijkheden besproken.

BVL 12-08-2021

Ik was specifiek op zoek naar een toestel dat niet meer in het gamma zat van de winkel maar de operator heeft me perfect geholpen en naar een ander toestel verwezen dat volledig voldeed aan mijn verwachtingen...

123keukenapparatuur.nl 10-08-2021

Negen jaar geleden ook bij dit bedrijf een keuken apparaat gekocht, toen een super snelle levering en goede garantie voorwaarden.
Nu de levering ook met een dag binnen, waar anderen niet konden leveren ivm chip tekort Super!!
De dames voor de telefoon mogen iets vriendelijker overkomen, maar ze kunnen je wel vertellen dat als je het E nummer geeft en een vervanger voor je oude apparaat zoeken de inbouw maten gelijk zijn.
En dat is een geruststellend gevoel, tot een volgende keer.
Groet: Siemonsma.

Marieke de Wit 05-08-2021

We zijn ontzettend goed geholpen door verkoper. Hij heeft ons goed geïnformeerd binnen de mogelijkeheden. En omdat wij wat last hebben van keuzestress😉 zijn we aan de hand meegenomen om de juiste keus voor onze apparatuur te maken. De service en het geduld wat 123apparatuur heeft is een dikke 10. We kunnen niet wachten tot de apparatuur wordt geleverd en we deze kunnen gebruiken in onze nieuwe keuken.

André 05-08-2021

Gekozen Vaatwasser merk en model had 4 - 6 weken levertijd.

Zolang kan ik niet wachten . Daarom ander model gekozen mbv. Chat advies.

Deze vaatwasser was nog een stuk goedkoper en direkt leverbaar.

Zolang de vaat maar schoon is vind ik het goed.

Yvette Gillissen 04-08-2021

Offerte aangevraagd er werd meteen gereageerd 👍🏼
Na vraag over anderd offerte van een apparaat, ook weer meteen gereageerd!
Niet alleen via mail maar ook Telefonisch goed te bereiken, super goede service en hulp bij het vergelijke van verschillende kookplaten.
Zeer scherpe prijzen ....
Ik raad 123apparatuur.nl zeker aan!

Nathalie Cathalina 04-08-2021

Zeer vriendelijke klantenservice medewerker gesproken, hij heeft alles netjes voor me uitgezocht en afgehandeld. Gewoon een TOP service

Frankz 02-08-2021

Snelle en kundige service. Uitstekend commercieel mee gedacht. Flexibel in wijzigen van afleverdatum. Top

Henk 02-08-2021

Goed webshop. Prettig om het product te zieken die je nodig hebt. Snelle afwikjelin

Dennis 30-07-2021

Fijne ervaring met 123 apparatuur! Persoonlijk contact en goed advies. Verkoper deed echt zijn best en zette een stapje extra. Bij deze internetwinkel ben je geen nummer, maar echt een klant. Scherpe prijs! Aanrader dus :)

Floor 30-07-2021

Kundig telefonisch advies, waardoor we de juiste producten hebben kunnen aanschaffen. Anders hadden we met een quooker gezeten die de afstand naar de CV niet kon overbruggen en hadden we nog een nabestelling voor de luchtafvoer van de inductiekookplaat moeten doen. Hele set aan apparaten voor een mooie prijs.

Ine Oerlemans 29-07-2021

Al eerder apperatuur besteld. Goed bedrijf. Nette service. Goede communicatie

Stephan 28-07-2021

Ik ben snel en goed geholpen met het bestellen van mijn kookplaat met afzuiging. Ik had vragen over de circulatie en welke systemen ik nodig had en daarbij heeft 123appratuur mij verschillende opties en oplossing aangeboden. Dus een hele goede service en prijs als ik vergelijk met andere sites.

vd Aa 28-07-2021

Site is helder en overzichtelijk. De koel-vriescombinatie was gusntig geprijsd, prijs lag lager dan de adviesprijs.

Zoran Nikolic 28-07-2021

Concrete, vriendelijke en professionele service! De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Recht toe, recht aan service.

Jeffrey Rijnders 28-07-2021

Ik heb telefonisch contact gehad. Gesproken met een uiterst vriendelijke medewerker, die mij perfect informeerde over het product wat ik wilde bestellen, een Neff inductie inbouw kookplaat.
Ik kreeg zeer deskundig antwoord op al mijnvragen over dit product en mijn vertrouwen in dezefirma 123apparatuur is groot!!
Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan voor iedereen die plannen heeft om inbouw keuken apparatuur aan te schaffen en zal ook mijn netwerk van relaties informeren, een het bedrijf aanbevelen.
Nogmaals TOP!!!

Tintel 27-07-2021

Fijne web winkel. Persoonlijk contact met verkoop verliep prettig. Levering ging snel.
(Nu 2e keer dat ik hier keukenapparatuur heb gekocht).

Boyd 26-07-2021

Na dat ik vorige maand een Bora kookplaat bij jullie heb besteld omdat de keukenboer deze niet op tijd kon leveren nu weer wat besteld. Na een foutieve slechte installatie van de kookplaat/afzuiging hebben jullie mij weer super geholpen met het uitzoeken van de juiste afvoerbuizen. Ook dingen die ik zelf zou vergeten noemen jullie op en inderdaad die hebben de vorige monteurs ook niet geïnstalleerd. Dus die moet ik nog bestellen.
Jullie zijn altijd vriendelijk ook al ben ik misschien lastige klant doordat ik een slechte keukenmontage heb ervaren. Jullie blijven ook altijd rustig en er zit totaal geen druk op om iets te kopen als ik jullie bel.

Enige punt waar jullie niet perse iets aan kunnen doen is montage, helaas kan dat dus blijkbaar niet meer. Niet perse jullie probleem omdat mijn keukenboer dit goed zou moeten doen, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in.

Roberta 26-07-2021

Ik heb 2 maanden geleden een Bosch keramisch fornuis besteld vandaag is hij geleverd ben er super blij mee netjes verpakt en kreeg een telefoontje van de chauffeur dat hij met 10 minuten aan zou komen perfect .
Heb weer voor een Bosch gekozen heb 20 jaar met mijn vorige fornuis gedaan en hoop weer net zoveel plezier van het fornuis te hebben dan van mijn vorige
Levertijd was een beetje lang maar ik werd netjes op de hoogte gehouden!
Heb ook korting ontvangen had hem ergens anders goedkoper gezien en heb hem voor die prijs mogen ontvangen hele fijne service en een hele vriendelijke klantenservice!

Lisa 23-07-2021

Gelukkig is er een winkel die je gewoon kan bezoeken.
Met erg aardig personeel die ook met je mee proberen te denken.
We hebben ons apparatuur vorig jaar hier aangeschaft en een nieuw filter bestellen gaat erg makkelijk en is goedkoop

Gj 22-07-2021

Zeer snel geholpen..... heb gekozen voor afhalen dit was in slechts enkele minuten geregeld...en draait inmiddels perfect. home connect is een aanrader:-)

Stephan 21-07-2021

Een pro-actieve houding met kundig advies en erg goed met me meegedacht in de keuzes. Ik heb veel vertrouwen in de bestelling en dat de verhouding met de prijs goed is.

Weustink 19-07-2021

Snelle reactie goede prijs. Alles gaat snel en eenvoudig.
Website is overzichtelijk

Ellen 19-07-2021

De website werkt goed. Voldoende keus. Daarnaast na het mailen over een offerte, kregen we al snel een belletje met informatie. Klantvriendelijk. Geven ook advies in wat wel of niet een goede keus. Top ervaring.

Nicky 16-07-2021

We hebben alle apparatuur voor onze nieuwe keuken bij 123apparatuur.nl besteld. De offerte was ruim lager dan die van de keukenleverancier. Al mijn mailtjes met vragen zijn netjes beantwoord en zelfs nog een korting gekregen.
Tot nu toe zeer tevreden, hopelijk kunnen ze de leverdatum ook halen en kunnen we over een aantal maanden genieten van onze keuken met nieuwe apparatuur van 123apparatuur.nl. Wel is al goed verteld dat levertijden nu wat langer kunnen zijn dan normaal.