123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob burink 07-09-2021

1,2,3 en je hebt je apparatuur al thuis. Dit zegt eigenlijk al genoeg!!! Goede snelle website zonder het obligaat aanmaken van een account. Top!

Harry 07-09-2021

Makkelijk en overzichtelijk
Kan goed met de prijs mee ten opzichte van andere aanbieders.

Mark 05-09-2021

Goed advies, goeie prijs en levering op verzoek. Echt super geregeld! Alles is netjes op tijd geleverd en pinnen bij aflevering.

François 05-09-2021

Perfect voorgelicht en geholpen. Zelfs op technische vragen werd duidelijk ingegaan en geadviseerd. Kortom : gewoon zoals je als klant benaderd wil worden . Top

Gert 04-09-2021

Supersnelle levering van mijn nieuwe oven. Ze doen bij 123apparatuur exact wat ze beloven en dat tegen de scherpste prijs.
Ik kan deze winkel zeker aanbevelen.

Marian 03-09-2021

Goede communicatie, late levering maar buiten schuld bedrijf en we werden goed op de hoogte gehouden

Pieter B. 02-09-2021

Overzichtelijke en duidelijke site. Goede en persoonlijke service en advies, En verstand van zaken!

Cees Bassa 01-09-2021

Heel behulpzaam en de nazorg is ook buitengewoon goed. Alles op tijd en correcte levering.

Jan uit Kudel 01-09-2021

Onze oven heeft in brand gestaan en zochten een nieuwe, kwamen op deze site terecht en via de chat besteld. Geweldig geregeld allemaal.

Erik 01-09-2021

7 inbouwapparaten besteld. Goede prijs en goed advies. Ik had zelf de apparaten gespecificeerd, vervolgens werden alle apparaten op keuze gecontroleerd en advies gegeven. Ook over betaling en levering werd goed meegedacht, wat belangrijk is in tijden van lagere leverbetrouwbaarheid vanuit de fabrikanten.

Jaime 31-08-2021

Super goede service
bellen gelijk of alles klopt wat je besteld hebt
Vriendelijk

Chari 31-08-2021

Goede service en snelle levering, erg klant vriendelijk.
Klantenservice is erg makkelijk te bereiken

Marceljwl. 28-08-2021

Vlotte en duidelijke website, zeker een aanrader voor mogelijke klanten,
Prijs is ook zeer goed, spijtig voor de extra kost voor levering in België!

Ger Jan 28-08-2021

snelle e reactie zowel per mail als telefonische opvolging met daarbij een goed advies.

Bertus 28-08-2021

Goedwerkende website, vriendelijke toon van klantenservice, betalen bij aflevering mogelijk, duidelijk dat ik bij een officiele dealer koop met fabrieksgarantie, duidelijkheid in voorwaarden.

Aycicek 27-08-2021

Medewerkers zijn heel vriendelijk als je ze belt. De site is heel goed en goedkoop

J.Meininger 24-08-2021

gemakkelijk ; overzichtelijk en zonder poespas. Verder is de prijs van het product erg goed.

A.A. Gerrits 23-08-2021

Snel geholpen, snel alternatief gevonden en voor een goede prijs. Bedankt 123apparatuur.

Marie 23-08-2021

Gebeld alleen voor info, werd ik zo goed aan de telefoon geholpen dat het tot aankoop uitgekomen is. 3 september word het geleverd. Heb nog aantal dingen nodig voor mij keuken, die zal ik uiteraard ook bij jullie bestellen…. Bedankt alvast 👌🏽

Ursula 21-08-2021

Goede service, wordt met de klant meegedacht en gekeken
Problemen worden snel en netjes opgelost
Erg tevreden over dit bedrijf en personeel

Anny 20-08-2021

Overzichtelijke site,groot aanbod,vriendelijk personeel en geen vraag was te gek,
ga hier zeker nog vaker kopen!

Klaas 19-08-2021

Super fijn geholpen dik tevreden en een absolute aanrader.
Vandaag besteld, betaald en morgen afgeleverd.
Hoeven we maar 2x met de hand af te wassen ;-)

Fam S 18-08-2021

goedkoopste voor hetzelfde spul als dat je ergens anders kan kopen voor toch net wat meer geld..

peter 16-08-2021

snelle reactie via telefoon en mail er word nog na enkele dagen na gebeld over de offerte

Hans 16-08-2021

Prima shop, ook uit eerdere ervaringen, komen hun afspraken na.
Xxx heeft mij heel goed geholpen, heel benaderbaar, deskundig advies, een verademing!
Bedankt.