123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nicky 16-07-2021

We hebben alle apparatuur voor onze nieuwe keuken bij 123apparatuur.nl besteld. De offerte was ruim lager dan die van de keukenleverancier. Al mijn mailtjes met vragen zijn netjes beantwoord en zelfs nog een korting gekregen.
Tot nu toe zeer tevreden, hopelijk kunnen ze de leverdatum ook halen en kunnen we over een aantal maanden genieten van onze keuken met nieuwe apparatuur van 123apparatuur.nl. Wel is al goed verteld dat levertijden nu wat langer kunnen zijn dan normaal.

SKU83 13-07-2021

Ik heb bij 3 webwinkels prijzen opgevraagd en in eerste instantie kwam 123 apparatuur niet als goedkoopste uit de bus.
Wel kreeg ik direct een persoonlijke email terug met enkele terugkoppelingsvragen waar ik zelf niet aan gedacht had. Bijvoorbeeld let op, als je deze oven en koffiemachine koopt, hebben ze niet dezelfde grootte qua display, dus op het oog is dit minder mooi. Had ik zelf niet aan gedacht, dus net dat stukje service zorgde er bij mij voor dat 123 apparatuur wel de voorkeur kreeg op basis van klantbenadering.
Toen ik vertelde dat zij niet de goedkoopste waren, hebben ze nog even gekeken wat er aan de prijs gedaan kon worden en hier zijn we samen goed uitgekomen.
Daarnaast erg tevreden over het meedenken in levertijd, extra garantie en het wijzen op het retour nemen van oude apparaten.
Al met al dus erg tevreden over deze manier van handelen!

Danilo 12-07-2021

Fijne site met veel keuze ,
Helaas is de levering vertraagd maar wel netjes een berichtje van gekregen

piet 12-07-2021

Was allemaal goed geregeld , snellen bezorging en vriendelijke telefoniste.

S 09-07-2021

Snel en duidelijk contact. Alles wat wij moesten weten was direct antwoord op.

Een tevreden klant 08-07-2021

Al jaren zijn we klant bij 123keukens&apparatuur.nl. Nu voor onze nieuwe keuken zijn bij verschillende winkels langs geweest maar we komen weer uit bij 123keukens&apparatuur. Het betreft een overzichtelijke website, voldoende keus, aanvullend telefonisch advies en een scherpe prijs. De apparaten zijn nog niet geleverd maar ik ben er van overtuigd dat de levering ook goed zal gaan, dit op basis van gedane ervaring

Mulder 06-07-2021

Eccelente en klantvriendelijke hulp bij het komen tot de gewenste producten. En het betreft hier niet toevallig 1 medewerker maar heb deze ervaring met verschillende medewerkers van 123apparatuur.nl. Product kennis is op niveau!

Tevreden klant 06-07-2021

Website met een groot en uptodate aanbod aan keukentoestellen. Zeer klantvriendelijke website om offertes aan te vragen, Goede offerte opvolging en duidelijke informatie gegeven bij het telefonisch contact.

Marc 05-07-2021

Telefonisch informatie gevraagd en besteld. Buitengewoon vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan en ook nog extra korting gekregen! Levering moet nog plaats vinden, maar daar heb ik het volste vertrouwen in.

Mike 05-07-2021

Keurig geholpen, snel te woord gestaan. Goed advies en mee gedacht.
Prima service.

Rob Van Gool 02-07-2021

Goede uitleg aan de telefoon Goed prijs. Netjes behandeld. Levertje wel wat lang maar daar kan de winkel niets aan doen.

DennisD 30-06-2021

Echt gewoon een topshop; Goed contact vóór de aankoop. Levering helaas eerst uitgesteld maar gelukkig daarna alsnog rond de geplande datum. Steeds netjes via e-mail op de hoogte gebracht van elke wijziging.

Levering en plaatsing super snel door professionele en beleefde monteurs.

Linda Grimminck 29-06-2021

Elke winkel/webshop belooft de laagste prijsgarantie. Maar 123apparatuur.nl komt deze belofte echt na. Hier word je nog persoonlijk en klantgericht geholpen. En een super goede service. Absolute aanrader....

Erwin Gerritsen 29-06-2021

Het geven van een 10 (tien) is zo makkelijk, maar in dit geval verdient 123keukens&apparatuur dit dubbel en dwars. Want een offerte die ik al weken geleden heb mogen ontvangen, blijft, door omstandigheden in deze rare corona tijd gewoon, zonder enig probleem weken en weken langer, gewoon geldig. Vele malen mailtjes op en neer, diverse vragen, geduldig beantwoord, keurig mee gedacht ivm verouderd model, daar een keurig vervangend product voor gevonden.
Werkelijk waar TOP service, maar ook TOP afhandeling en verwerking van geheel!!

Joyce 29-06-2021

Snelle reactie op mail! Vandaag besteld, nu even afwachten wanneer hij wordt bezorgd.

Inkje 28-06-2021

Duidelijke website. Makkelijk bestelproces. Snelle levering. Handig dat er bij bezorging gepind kan worden voor de levering.

André 28-06-2021

Zeer goed bereikbaar. Duidelijke omschrijvingen van alle apparatuur. onbeperkt deskundig advies bij de keuzes. Ik heb de offerte wel 10 keer aangepast en dat was geen enkel probleem

Sven 25-06-2021

Voor een nieuw keuken-gedeelte waren wij online op zoek naar 2 inbouw apparaten. Er zijn zoveel mogelijkheden en ook qua merk lijken de verschillende series verschrikkelijke veel op elkaar. Toen ik 2 apparaten van Atag had uitgekozen en per mail een offerte op vroeg, werd ik binnen 5 minuten gebeld. Ik had 2 verschillende series gekozen waar qua uiterlijk enkele verschillen in zitten. Zeer tevreden dus dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld! Aanrader qua prijs en service!!

helma 24-06-2021

Goede website, makkelijk zoeken en veel informatie.
naar 1e verdieping brengen tegen aantrekkelijk tarief.

Jos 24-06-2021

Kort maar krachtig.
En ook nog scherp geprijsd. En doen wat ze beloven.
Prima dus!

Apperatuur.nl 23-06-2021

Top service snelle levering vriendelijke medewerkers mee denkend en advies op maat je gaat tevreden de shop uit

Frank Leever 22-06-2021

Als je belt krijg je direct iemand aan de lijn die je vakkundig te woord staat en helpt bij je bestelling. Prijs en kwaliteit staan in prima verhouding tot elkaar. Vlotte levering en installatie.

Theo verbruggen 21-06-2021

Overzichtelijk website en uiteindelijk Goede prijs en goede communicatie en snelle levering

Gerrit Koelman 21-06-2021

Een prima shop, doen ook wat ze beloven, ik had ergens anders een afzuigkap gezien,en 123 apparatuur levert deze voor dezelfde prijs.
En je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan.
Echt super

Janine 18-06-2021

Ik bestel nu de 2e keer apparatuur voor een keuken. Ben erg tevreden over uitleg, levering en betalen bij aflevering.