123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 333 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 12-10-2021

duidelijk telefonisch advies, snelle reacties via mail en super service in combinatie met een scherpe prijs

Jane bel 09-10-2021

Telefonisch fijn en deskundig geholpen, goede kennis van producten en nemen de tijd om dit door te nemen met je. Of je nu al iets op het oog hebt of op zoek bent. Snel en een heldere offerte achteraf.

Anneke 07-10-2021

Duidelijke site. Snelle reactie. Super aanbieding. Snelle levering. Vriendelijke mensen.

RG 07-10-2021

Ik ben uiterst tevreden over 123 Apparatuur.
Ze hebben een scherpe prijsstelling, maar vooral het snelle reageren en de persoonlijke aandacht tijdens de aankoop is top.
Op mijn vragen werd vrijwel direct gereageerd en er wordt nuttig advies gegeven, zodat je een weloverwogen een keuze kunt maken.

Ralph 06-10-2021

Veel keuze in goede apparatuur. Bestellen gaat erg makkelijk en snel. Ook telefonisch goed geholpen

Monique 06-10-2021

Uiteindelijk door lang surfen heb ik besloten om mijn vaatwasser bij 123apparatuur te bestellen, dit i.v.m. de goed service die ze aanbieden 't.o.v. andere internetwinkels en dan ook nog kosteloos👌👍

Lume Jagersma 06-10-2021

Snelle offerte en gegevens uitwisseling en een eerlijke prijs en snelle levering

Mark 06-10-2021

Fijne winkel en deskundig advies. Al mijn apparatuur in de keuken via 123apparatuur gekocht en ben er dik tevreden over. Alles is precies zoals we verwacht hadden. Qua bezorging is er ook veel mogelijk, als je het snel wilt hebben kan het. Wil je het pas geleverd hebben als je keuken geleverd wordt, is dit ook geen probleem.

Richard 06-10-2021

duidelijk, makkelijk in gebruik en bij veel producten voldoende reviews.
lees dat ik 75 letters moet gebruiken? soms heb je niet veel woorden nodig om te zeggen dat het gewoon goed is.

Marc 06-10-2021

123 apparatuur was de enige leverancier die begreep wat voor vaatwasser ik nodig had. Gelijk maar de rest van de apparatuur er bij besteld. Erg fijn contact met een mevrouw die er goed verstand van had.

Marc H 03-10-2021

Ik was op zoek naar een Inductie kookplaat en via de consumentenbond (als beste getest) gekomen op een AEG IKB6430SFB. Via Kieskeurig.nl kwam ik vervolgens bij 123apparatuur.nl uit. Een eerlijke winkel met een de juiste prijs en service. Ondanks dat ik verwachtte de kookplaat pas in de week van 4 oktober te ontvangen stond de PostNL al op zaterdag voor m'n deur. Wel iets vervelend aangezien mijn vrouw de kookplaat natuurlijk meteen geïnstalleerd wilde hebben.... Prima winkel dat zegt wat het doet en vervolgens doet wat het zegt. Ik kom graag nog een keer terug!

C. Jansen 01-10-2021

Prettig contact gehad via de chat over het product. Verder een super prijs en een hele snelle levering. Erg tevreden!

M.Simons 01-10-2021

de shop is goed toegankelijk en overzichtelijk, personeel denkt met je mee.Top

Gea 30-09-2021

Super snelle reactie op emails en telefonisch contact. Bertho kon me alles vertellen over de diverse apparatuur die we aangeschaft hebben en een hele scherpe offerte gehad. Een aanrader voor als je prachtige apparatuur wilt hebben voor een scherpe prijs!

Ilse 30-09-2021

Mooie prijs voor de vaatwasser. Goedkoper dan de meeste aanbieders. Na het stellen van een vraag via de mail, snel een antwoord en daarin meedenkend. De mailconversatie blijft snel en klantgericht verlopen.

Stephan 30-09-2021

Alles onder één dak en alles in 1x besteld. Kundig en bondig telefonisch advies om te kiezen.
Na bestelling blijkt het wel allemaal lastig om het in één keer geleverd te krijgen en zelfs veel later geleverd te worden. Zo worden het allemaal verschillende orders.

Ton en Annemarie 28-09-2021

Vriendelijk en duidelijk op de mail. Meedenkend ook.
Ik had er gelijk een goed gevoel bij. Na lang zoeken bij andere inbouwapparatuur zaken online.
Ook aan de telefoon vriendelijk en netjes te woord gestaan. Niet opdringerig.
Prijstechnisch is 123 apparatuur het goedkoopst, en geen verborgen lettertjes, het is duidelijk wat er staat.
Niet achteraf nog korting, wat eerst al erbij berekend is.
Ook de garantie op de apparatuur is keurig geregeld.
Levering netjes en op tijd. Orderstatus kun je precies zien hoe het ervoor staat.
Ik zou iedereen 123 apparatuur aanbevelen.

de Leeuw 28-09-2021

Scherpe prijs, verstand van zaken (helder en duidelijk advies, ze denken echt mee) en snelheid van communiceren hebben wij als zeer positief ervaren!

Klaas 27-09-2021

Beste prijs garantie verhouding.. Vriendelijk personeel die de juiste informatie geeft voor de aanschaf van het aan te schaffen product

BarryK88 27-09-2021

Bij een online aankoop ga je meestal af op de prijs. Vanwege het minimale verschil hiervan tussen 123apparatuur en de concurrentie heb ik voor hun gekozen vanwege hun snelle reactie, meedenkende insteek en persoonlijke benadering.

Anja 25-09-2021

ik ben in een winkel geweest voor info en het te zien toen gaan google waar het goedkoper kon zijn (zeg ik eerlijk) ik kreeg een prijs opgave was wel wat duurder dan in die winkel waar ik geweest ben maar ik kreeg hele goede info van 123 apparatuur en kreeg extra info toe gemaild waar ik om vroeg werd gelijk gedaan en ze dacht met me mee, en zelf als het niet zou passen kon ik bellen en werd het weer gratis opgehaald waardoor ik toch besloot om het bij 123apparatuur te gaan bestellen het heeft even geduurd voordat het bij mij ingebouwd kon worden zat tegen voor de persoon die dat ging doen bij mij
maar is nu geïnstalleerd, lange wachten heeft wel beloond!
ik ben er SUPER blij mee ik weet heel zeker dat ik hier veel plezier van gaat krijgen, er werd me al gezegd door 123 apparatuur dat dit een goede keus was.
ik raad dit bedrijf zeker aan ik ga zeker als ik iets nodig hebt hier weer kopen, netjes en goed advies gekregen en geholpen,

1 woord GEWELDIG apparaat ! en het staat er mooi in me keuken!

Jur 24-09-2021

Bij het zoeken op internet van het specifieke gasfornuis dat ik wilde kwam ik op een aantal online winkels uit. Sommigen antwoorden niet, anderen waren traag, maar 123apparatuur gaf snel, goed en ook nog eens vrolijk antwoord 😀 dus de keuze was snel gemaakt. Makkelijk besteld, meteen bevestiging van bestelling en duidelijk over levering. Soms gaat het zoals het moet 👍

Gerard 22-09-2021

Zeer concurrerende prijs voor een kwalitatief hoogwaardige vaatwasser. En snelle reactie op offerte. Heel fijn dat we zelf de bezorgweek kunnen kiezen

John 22-09-2021

Vlotte afwerking van bestelling na deskundige voorlichting en een interessante prijs. Installatie wordt lokaal regionaal uitbested.

Matthijs 20-09-2021

Snelle communicatie en zeer deskundig personeel! En dat voor een goede prijs. Naar volle tevredenheid mijn apparaten besteld. Een echte aanrader.