Philips HF3531/01 - Reviews

Opties
snooze-functie, dual-alarm
Snooze functie
Aantal keren alarm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

JeSp 26-05-2018

Mooi en effectief maar bediening kan beter

Mooi en compact design. Met “zonsopgang” wakker worden is erg prettig. Instellingen (met name alarm) is lastig.
Voldoet ruim aan de wens.

trentwatcher48 10-03-2018

Schitterend disign, waardeloos gebruiksgemak

Als industrieel ontwerper wordt ik blij van dit fraaie product.
In die hoedanigheid weet ik ook dat het ontwerp nimmer mag prevaleren boven functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid.
De bedieningstoetsen zitten verborgen achter het fraaie front waardoor de bediening van het toch al nodeloos ingewikkelde menu irritant is.
In de praktijk kom onbedoelde aanraking der toetsen maar al te vaak voor, waardoor op ongelegen momenten "rustgevend" licht en dito "gezellig" vogel gesnater ons doorgaans goede humeur ernstig bedreigt.

Nu de tuning van de radio ook nog capriolen vertoont weet ik het zeker: Ik betreur de aankoop van dit bepaald niet goedkope apparaat ten zeerste.

Een "afrader" dus..

Paul van Adam 03-03-2018

Alleen deze van Philips heeft ook inslaap geluiden!!!

Mooi apparaat van goede kwaliteit. En jawel deze versie heeft ook inslaapgeluid met zee, regen of FM waar de HF3521 alleen inslaap licht heeft. Dus tevreden met deze ook al is hij weer een stukje duurder. Nu ook al een kleine 2 weken wakker mee geworden en moet zeggen, helpt echt, heel relaxed wakker worden. Al moet je in begin wel even zoeken naar de beste instellingen voor jou. Verschilt per persoon aldus Philips. Conclusie: Kan dit apparaat van harte aanbevelen.
Zoveel beter dan de goedkope serie van Philips. Dat is goedkoop spul, Philips onwaardig.

Pluspunten

• Helder display (regelbaar)
  • vele gebruiksmogelijkheden
  • Goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk
  • Wel yoga wek geluiden (niet bij inslapen)

Minpunten

• Ietwat ingewikkeld menu
  • Helaas geen yoga inslaapgeluiden.

Hans83 20-12-2017
  • Product gekregen

Top lamp

Deze lamp staat nu 1 maand op de slaapkamer. Ik blijf het steeds maar weer zeggen, maar hij doet echt wat het zegt! In de ochtend worden we veel rustiger wakker dan voorheen. De lamp gaat steeds feller schijnen en dit zorgt ervoor dat je op een natuurlijke manier wakker wordt. Pluspunt is de USB uitgang om je gsm op te laden. De nachtlamp is het grootste pluspunt, geeft een rustig warm ligt waardoor niet iedereen en dus ook jijzelf wakker wordt. Radio is zeker ook een pluspunt bij het aankleden!

Pluspunten

• Nachtlamp
  • Rustig wakker worden
  • USB uitgang
  • Fm radio

Minpunten

• Bediening

Hansdk 20-12-2017

Zeer goed product

De wake up light is een verademing voor mij en mijn vrouw! Ondanks dat we korte nachten hebben worden we op een rustige manier wakker sochtends. Er zitten veel functies op de wake up light, zoals de wekker, fm radio, nacht lampje en een grotere en fellere lamp. Vooral het nachtlampje is heel handig en zorgt er niet gelijk voor dat heel het huis wakker is. Het gebruiksgemak is zeer goed! Ik moet zelf zeggen dat ik de nieuwste versie van de wake up light wat moderner en mooier vind. Al met al een heel goed product, wat absoluut doet wat het beloofd! Wij kunnen niet meer zonder!!

frankje1979 14-12-2017

hij werkt geweldig

ik was heel sceptisch maar moet zeggen ben helemaal omgeslagen het is een super ding wordt uitgerust wakker.

Berry 07-12-2017

Rustig wakker worden

Inleiding: Aangezien ik geen ochtendmens ben was het voor mij altijd pittig om 's morgens vroeg op te moeten staan. Na vele experimenten met verschillende wekkers (radio/cd spelers) kreeg ik 6 jaar geleden de Phillips HF3485 voor mijn verjaardag. Het was onmiddellijk een succes. Ik werd rustiger wakker en had ook het gevoel beter uitgeslapen te zijn. Aangezien de HF3485 gebruik maakt van een halogeen lamp werd het apparaat meestal na korte tijd al vrij heet. Daarnaast heb ik de lamp al eens moeten vervangen. Toen ik de kans kreeg om via The Insiders een nieuwe variant van de Wake-up Light te kunnen gaan testen heb ik dankbaar gebruik gemaakt van deze kans. Uiterlijk en bediening: De lamp kenmerkt zich door ronde vormen. Dat geeft de lamp een moderne uitstraling. Ondanks het gebruik van plastic aan de buitenzijde voelt de lamp luxe aan. Dit komt mede door het gewicht, wanneer je de lamp vast houdt voelt het kwalitatief hoogwaardig. De voorkant en achterkant van de lamp zijn van plexiglas, hier tussenin zit een strook normaal wit kunststof welke de fysieke knoppen huisvest. Deze knoppen worden gebruikt voor het in en uitschakelen van de twee aanwezige wekkerstanden, het in en uitschakelen van de inslaapfunctie, in en uitschakelen plus volumeregeling van de radio en het in en uitschakelen plus intensiteit regeling van de lamp. Onderaan de lamp zitten 4 aanraakgevoelige knoppen welke toegang geven tot het menu met verdere instellingen waaronder de opties van beide wekkers, de tijd, het wekgeluid en de helderheid van het schermpje. Wanneer de radio is ingeschakeld kun je via de buitenste twee aanraakgevoelige knoppen de frequentie verlagen of verhogen om de juiste zender te vinden. Instellingen en gebruik: Ik heb de Philips HF3531 nu enkele dagen in gebruik en het bevalt me prima. Je hebt de mogelijkheid tot het instellen van 2 wekkerfuncties, elk met hun afzonderlijke instellingen zoals wekgeluid en intensiteit van de lamp (0=uit 20=Max). 30 minuten voor de ingestelde wektijd (Standaard zal de wekcyclus 30 minuten bedragen, dit is echter in te stellen door beide wekkerknoppen gelijktijdig in te drukken. Je hebt vervolgens de keuze uit 20, 25, 30, 35 of 40 minuten) begint de lamp te branden en wordt geleidelijk feller. 1 minuut voor de wektijd zal het vooraf ingestelde wekgeluid beginnen te spelen en geleidelijk in volume toenemen. Conclusie: De HF3531 doet wat hij moet doen. Ik word rustiger wakker en voel me beter 's ochtends. Het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Modern design
  • Verschillende wek geluiden
  • Nachtlamp
  • 2 wektijden
  • USB poort voor opladen mobiele telefoon

Minpunten

• Toetsen in het donker lastig te vinden
  • Verwarrende toets layout

zoviko 05-12-2017

stijlvolle wake-up light om vrolijk en opgewekt te ontwaken

mooi design wake-up light om opgewekt en vrolijk te ontwaken, instellen is wel even wennen, perfecte nachtlamp en ook de 2 afzonderlijke wektijden zijn heel fijn, helaas ontbreekt de gsm aansluiting om met eigen muziek te ontwaken en ook het uitzetten is vrij moeilijk maar de mooie geluiden en de sfeervolle verlichting maken veel goed!

Pluspunten

• 2 afzonderlijke wektijden
  • fijne nachtlamp
  • stijlvol design
  • mooi geluid en sfeervolle verlichting

Minpunten

• instellen even wennen
  • geen gsm aansluiting om eigen muziek af te spelen
  • moeilijk uit te zetten
  • prijzig

marjorie123 29-11-2017

Mooi en rustig wakker worden

Supermooi vormgegeven wekker. Alle instelling zijn heel logisch en er hoeft eigenlijk geen handleiding bij. Voor alsnog alleen de wake up lamp in combinatie met vogels getest. Ik vind de eerste lichtstand best fel om mee te beginnen. Nachtlamp optie is super.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in te stellen
  • 2 wektijden

BKokkelmans 27-11-2017

Mooi design met handige functies

Ik heb de wakeup light nu een aantal dagen in gebruik en kan alleen maar positief reageren. Een mooi design, mooi licht, mooi geluid en een aantal extra features die heel handig zijn.

Het feller worden van de lamp is heel mooi gedaan van heel zacht rood licht naar echt fel licht. De geluiden die te kiezen zijn, zijn van goede kwaliteit en klinken niet dof of ingeblikt.

De slaapfunctie werkt ook prima en is goed in te stellen. Ik dacht in het begin dat dit een inslaapfunctie was en dat de lamp langzaamaan minder fel zou worden. Dit is echter niet het geval. De lamp valt gewoon uit na een aangegeven tijd.

Heel handig is de usb aansluiting om de telefoon mee op te laden.

Tot nu toe zeer tevreden over de lamp!

sankenro 12-07-2017

Prettige wekker met twee wektijden

Nadat onze oude wake-uplights door kortsluiting (niet aan de wake-uplight gerelateerd) stuk waren gegaan wilden we twee nieuwe kopen.
Het bleek niet nodig om er twee te kopen, omdat dit model twee wektijden heeft, waarbij voor elke tijd apart geluiden en lichtsterkte kan worden ingesteld.
De wekker is prettig in het gebruik en makkelijk in te stellen.

GP74 23-12-2016

Een hele verbetering in vergelijk met het eerste type

Werkt goed,prettig is het aantikken voor sluimeren en nachtlicht,het instellen is even wennen,de gebruiksaanwijzing is niet echt duidelijk.
Jammer dat het weksysteem niet met èèn knop is uit te zetten,ook het vinden op gevoel van de knoppen voor het uitzetten van licht en geluid kan beter b.v. de knoppen 5 mm. hoger te maken.