Braun WK 600 Waterkoker - 1.7L - 2200W - RVS

Braun WK 600 Waterkoker - 1.7L - 2200W - RVS

Gemiddelde beoordeling
7.4

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun WK 600 Waterkoker - 1.7L - 2200W - RVS op Kieskeurig. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Schrijf een review
MB7420-05-2008
Algemene score
7.0
Reviewscore
7.0
mooi apparaat, eerste exemplaar was echter zo lek als een mandje. Gelukkig meteen zonder problemen een nieuwe gekregen. Deze werkt prima en lekt niet. Nadeel is dat de buitenkant inderdaad heet wordt tijdens het kookproces, opletten met kleine kinderen!
trix3609-07-2007
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ben erg tevreden over deze waterkoker. Je moet hem wel regelmatig ontkalken zoals elke waterkoker!! Want anders krijg je inderdaad kalkaanslag. Verder wordt hij wel erg heet aan de buitenkant maar dat zie ik niet als een nadeel. Hij stoomt erg weinig vergeleken andere waterkokers. Dat is wel prettig als je hem onder een keukenkastje hebt staan en hij ziet er geweldig mooi uit. Een plaatje in de keuken! ( Heb hem al bijna drie jaar en nooit geen problemen gehad.)
Henk 3716-06-2005
Algemene score
6.0
Reviewscore
6.0
Deze waterkoker gekozen puur op het uiterlijk, de eerste de zelfde week al terug gebracht wegens lekken. Kreeg meteen een nieuwe mee naar huis, ging een tijd lang goed maar naar een maand ging ook deze lekken echt overmatig water verlies, ook deze gaat terug ben benieuwd hoe ze nu reageren, wonen by the way wel in een gebied waar het water wel een hoge dH heeft dit is dan ook duidelijk te zien aan de onderste rand van het apparaat rondom kalk. Kortom voor een waterkoker met een prima uitstraling en met zo'n prijskaartje verwacht je een kwaliteits product........helaas dat is mislukt.
Maud31-12-2004
Algemene score
5.0
Reviewscore
5.0
Prachtig apparaat, helaas wordt de buitenkant erg heet. Verder lekte de eerste waterkoker al vanaf het begin, kreeg gelukkeig een nieuwe mee. Helaas heeft de tweede het zelfde defect, lekt ook aan de onderzijde, is nu ter reparatie aangeboden. Hoop dat dat niet te lang gaat duren. Twee kapotte waterkokers in 3 maanden tijd en dat voor één van de duurste waterkokers die er te koop zijn.
zwaab16-12-2004
Algemene score
7.0
Reviewscore
7.0
mooi van uitelijk perfect in gebruik maar jammer dat hij na 5 maanden en 20 dagen kapot ging , hij begon te lekken aan de onderkand is nu in reparatie als het mee zat heb ik hem over een maand terug zijden ze
Alteregoo28-11-2004
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
UITMUNTEND!!! Zeer mooi vorm gegeven (over smaak valt overigens te twisten) waterkoker voor een behoorlijke waterhoeveelheid (1,7liter). Eigenlijk is er niet zoveel op aan te merken. Wellicht dat het gewicht van de koker een minpuntje is, maar dat heb je al snel met 'grote' waterkokers.