Een goed merk mijn vorige Asko was ruim 25 jaar oud. Het was ook het enigste model met een warm water aansluiting, hotfill. De wasmachine is aangesloten op de boiler van de warmtepomp en gebruikt daardoor maar een een paar honderd Wh voor een wasbeurt (plus de geringe kosten van de warmtepomp) Wel jammer dat de eenvoudiger goedkopere modellen geen warm water aansluiting hebben. Zoals verwacht prima wasresultaat.