Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger grijs - Reviews

Stofopvang
stofzak
Type/soort
handstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger grijs op Kieskeurig.nl.

Fleurtjezonnig 08-05-2018

Handig!

Geschreven voor: Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger grijs

Fijne stofzuiger, goede zuigkracht en handig dat je de stang van de zuiger kunt afkoppelen zodat je een "kruimeldief hebt". Apparaat is snel opgeladen en gaat lang mee, ik kan het hele stofzuiger en hang hem daarna weer aan de lader, nog niet voorkomen dat hij er eerder mee stopt! Apparaat is prettig in gebruik, niet heel zwaar. Af en toe koppeld het kruimelgedeelte er niet goed van af, moet ik nog een handigheidje in krijgen.

Pluspunten

• "kruimeldief" en stofzuiger ineen

Customer Service Smartwares Group 09-05-2018

Dank voor uw review. Het kruimel gedeelte heeft een klik systeem en zou vlot erop en eraf moeten klikken. Misschien dat er wat stof tussen zit.
Met vriendelijke groet, Team Tristar

Karin L 26-03-2018

Zeer krachtig

Geschreven voor: Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger grijs

Ik mag eerlijk zeggen dat de zuigkracht mij zekers niet tegen valt. Er zijn twee standen.
Stofzuiger wenkt heel soepel en is niet zwaar.
Doordat de borstels ook nog eens meedraaien,zuigt hij alles goed op.
Ik heb hem nu 1 week en de gewone stofzuiger nog niet uit de kast gehaald. Grote oppervlakken zijn erg goed te doen. Ik vind het een aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht in gewicht
  • Zeer flexibel

Ineke 27-08-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger grijs

Ik heb deze gekocht bij ah.Ik was verrast van de goede werking v h apparaat.Even snel wat kruimels weg zuigen,hoef ik niet iedere keer mijn grote stofzuiger te pakken.
Neem hem ook even mee naar de boven verdieping en de zolder om te zuigen.Er licht wel overal laminaat.Ga er ook een voor mijn dochter kopen voor haar verjaardag.Zij heeft een donkere laminaatvloer in de keuken waar altijd wel kruimels liggen.Met dit apparaat even de kruimels weg zuigen.Verlichting in de zuigmond is ook erg handig.Makkelijk te legen,wel de filter goed schoonmaken met een kwastje,zit snel heel veel stof in.Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Zuigt prima
  • Geen snoer
  • Verlichting in de zuigmond
  • 2 zuigstanden

Minpunten

• Filter schoonmaken, zit snel vol stof.