Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger - Draadloos - 2 snelheidsinstellingen - Reviews

Karin L 26-03-2018

Zeer krachtig

Ik mag eerlijk zeggen dat de zuigkracht mij zekers niet tegen valt. Er zijn twee standen.
Stofzuiger wenkt heel soepel en is niet zwaar.
Doordat de borstels ook nog eens meedraaien,zuigt hij alles goed op.
Ik heb hem nu 1 week en de gewone stofzuiger nog niet uit de kast gehaald. Grote oppervlakken zijn erg goed te doen. Ik vind het een aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht in gewicht
  • Zeer flexibel
Geschreven voor: Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger - Draadloos - 2 snelheidsinstellingen

Fleurtjezonnig 08-05-2018

Handig!

Fijne stofzuiger, goede zuigkracht en handig dat je de stang van de zuiger kunt afkoppelen zodat je een "kruimeldief hebt". Apparaat is snel opgeladen en gaat lang mee, ik kan het hele stofzuiger en hang hem daarna weer aan de lader, nog niet voorkomen dat hij er eerder mee stopt! Apparaat is prettig in gebruik, niet heel zwaar. Af en toe koppeld het kruimelgedeelte er niet goed van af, moet ik nog een handigheidje in krijgen.

Pluspunten

• "kruimeldief" en stofzuiger ineen

Customer Service Smartwares Group 09-05-2018

Dank voor uw review. Het kruimel gedeelte heeft een klik systeem en zou vlot erop en eraf moeten klikken. Misschien dat er wat stof tussen zit.
Met vriendelijke groet, Team Tristar