Dyson V7 Animal Extra - Reviews

Type/soort
steelzuiger

Jasper 18-06-2018

Dyson V7 Animal Extra

Na vele jaren gebruik te hebben gemaakt van de Dyson DC08 weer opnieuw gekozen voor een Dyson. Wederom heeft deze machine me weten te verassen met zijn uitmuntende zuigkracht net als de DC08 destijds. De V7 zuigt zelfs nog beter als zijn voorganger in de normale modus waardoor de hoge stand niet benodigd is. Zeer handzame machine doordat hij snel is om te toveren naar een kruimelzuiger. Met de gemotoriseerde borstel krijg je de bekleding van bank en stoelen weer kraakhelder. De accuduur is voldoende voor de algemene huishoudelijke taken. Stofreservoir is erg klein, maar je wilt ook niet met een grotere bak lopen aangezien je deze in de hand hebt. Regelmatig legen en niet vol wegzetten. Enige nadeel is dat de gemotoriseerde borstels opgezogen ( lange) haren om zich heen wikkelen waardoor deze in de knoop raken. De borstel kan je makkelijk uit elkaar halen, maar omgewikkelde haren zijn dan nog steeds erg lastig weer te verwijderen.

Conclussie: het is een hoop geld, maar hij is het zeker waard. De beste machine die ik in handen heb gehad

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handzaam
  • Makkelijk te reinigen reservoir
  • Makkelijk te reinigen filters

Minpunten

• Grip mag ergonomischer
  • Lastig te reinigen gemotoriseerde borstels

TJPT 08-05-2018

V7 Animal extra

Heel blij dat precies op het moment dat ik een nieuwe stofzuiger nodig had, de V7 in de aanbieding was.
De V7 is makkelijk in gebruik, heeft goede zuigkracht (ik heb de 'Max-functie' vrijwel nooit nodig) en heeft mij overtuigd dat de hoge prijs het daadwerkelijk waard is.
Toch zijn er een aantal verbeter punten:
- handgreep mag een stuk ergonomischer. Glad & hard plastic is niet comfortabel.
- de 'trigger' is wel heel gevoelig. De V7 gaat soms al aan als ik mijn vinger tegen de zijkant van de trigger laat rusten.
- niet alle onderdelen/accessoires zijn makkelijk los te koop. Ik kan nergens op de Dyson site, of via Google, de vloerzuigmond met zachte borstel vinden.

Johanna 21-04-2018

Dyson animal extra

Deze stofzuiger is fantastisch, geen snoer! Heel hanteerbaar en licht in gebruik, het is nu zo gemakkelijk even de stofzuiger te pakken, mijn huis is een stuk schoner! ;-)
Ik heb er eigenlijk niets negatiefs over te zeggen, dat deze stofzuiger 30 minuten zuigt is prima, de zuigkracht is zo goed en zuigen gaat zo snel dat (als je niet in een kasteel woont of smetvrees hebt) je er zo mee klaar bent. Een fantastische zuiger voor iedereen die stofzuigen niet als hobby heeft, voor ouderen die minder goed ter been zijn en voor mensen die kinderen hebben. (mijn kinderen vinden zuigen nu heel leuk!)
De zuiger werkt prima in de lage versnelling, maakt weining lawaai, mijn 5 katten vinden het prima.

Pluspunten

• geen snoer
  • zeer goede zuigkracht
  • handig op te hangen
  • aantrekkelijk design,
  • gemakkelijk te legen

Minpunten

• duur, maar goede kwaliteit

Ann 30-04-2018

Voor mij als ouderen is hij niet geschikt. Je moet wel genoeg kracht in je handen hebben. Want al het gewicht licht in je handen. En daar wordt je heel moe van. Dus de stofzuiger is naar mijn dochter gegaan. Helaas.