Dyson V7 Animal Extra zilver - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V7 Animal Extra zilver op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jasper 18-06-2018

Dyson V7 Animal Extra

Geschreven voor: Dyson V7 Animal Extra zilver

Na vele jaren gebruik te hebben gemaakt van de Dyson DC08 weer opnieuw gekozen voor een Dyson. Wederom heeft deze machine me weten te verassen met zijn uitmuntende zuigkracht net als de DC08 destijds. De V7 zuigt zelfs nog beter als zijn voorganger in de normale modus waardoor de hoge stand niet benodigd is. Zeer handzame machine doordat hij snel is om te toveren naar een kruimelzuiger. Met de gemotoriseerde borstel krijg je de bekleding van bank en stoelen weer kraakhelder. De accuduur is voldoende voor de algemene huishoudelijke taken. Stofreservoir is erg klein, maar je wilt ook niet met een grotere bak lopen aangezien je deze in de hand hebt. Regelmatig legen en niet vol wegzetten. Enige nadeel is dat de gemotoriseerde borstels opgezogen ( lange) haren om zich heen wikkelen waardoor deze in de knoop raken. De borstel kan je makkelijk uit elkaar halen, maar omgewikkelde haren zijn dan nog steeds erg lastig weer te verwijderen.

Conclussie: het is een hoop geld, maar hij is het zeker waard. De beste machine die ik in handen heb gehad

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handzaam
  • Makkelijk te reinigen reservoir
  • Makkelijk te reinigen filters

Minpunten

• Grip mag ergonomischer
  • Lastig te reinigen gemotoriseerde borstels

B. van Elst 02-09-2018

Goede machine

Geschreven voor: Dyson V7 Animal Extra zilver

Het betreft een V6 Animalpro Aangeschaft om dagelijks de kattenharen te verwijderen. Doet dat ook prima tot op de dag van vandaag 2-9-18. Ik heb de machine nu ruim 1 1/2 jaar. doch nu laad de accu niet meer op.
Het legen van de stofcontainer is niet zo simpel als wordt voorgesteld. Het vergt nog altijd dagelijks een kleine 10 minuten om alle haren en fijnstof te verwijderen en de zaak grondig te reinigen en schoon te borstelen. Afgezien van de accuduur kan ik vooralsnog weinig zeggen over de duurzaamheid

Pluspunten

• Prima zuigkracht..
  • Gebruiks gemak vergt weinig inspanning
  • Door de draaiende bostels max. stofopname

Minpunten

• Het legen van de stofcontainer
  • Vooralsnog de korte leeftijd accu.

TJPT 08-05-2018

V7 Animal extra

Geschreven voor: Dyson V7 Animal Extra zilver

Heel blij dat precies op het moment dat ik een nieuwe stofzuiger nodig had, de V7 in de aanbieding was.
De V7 is makkelijk in gebruik, heeft goede zuigkracht (ik heb de 'Max-functie' vrijwel nooit nodig) en heeft mij overtuigd dat de hoge prijs het daadwerkelijk waard is.
Toch zijn er een aantal verbeter punten:
- handgreep mag een stuk ergonomischer. Glad & hard plastic is niet comfortabel.
- de 'trigger' is wel heel gevoelig. De V7 gaat soms al aan als ik mijn vinger tegen de zijkant van de trigger laat rusten.
- niet alle onderdelen/accessoires zijn makkelijk los te koop. Ik kan nergens op de Dyson site, of via Google, de vloerzuigmond met zachte borstel vinden.

Johanna 21-04-2018

Dyson animal extra

Geschreven voor: Dyson V7 Animal Extra zilver

Deze stofzuiger is fantastisch, geen snoer! Heel hanteerbaar en licht in gebruik, het is nu zo gemakkelijk even de stofzuiger te pakken, mijn huis is een stuk schoner! ;-)
Ik heb er eigenlijk niets negatiefs over te zeggen, dat deze stofzuiger 30 minuten zuigt is prima, de zuigkracht is zo goed en zuigen gaat zo snel dat (als je niet in een kasteel woont of smetvrees hebt) je er zo mee klaar bent. Een fantastische zuiger voor iedereen die stofzuigen niet als hobby heeft, voor ouderen die minder goed ter been zijn en voor mensen die kinderen hebben. (mijn kinderen vinden zuigen nu heel leuk!)
De zuiger werkt prima in de lage versnelling, maakt weining lawaai, mijn 5 katten vinden het prima.

Pluspunten

• geen snoer
  • zeer goede zuigkracht
  • handig op te hangen
  • aantrekkelijk design,
  • gemakkelijk te legen

Minpunten

• duur, maar goede kwaliteit
Ann 30-04-2018

Voor mij als ouderen is hij niet geschikt. Je moet wel genoeg kracht in je handen hebben. Want al het gewicht licht in je handen. En daar wordt je heel moe van. Dus de stofzuiger is naar mijn dochter gegaan. Helaas.

Jeroen 04-11-2019

Snel leeg

Geschreven voor: Dyson V7 Animal Extra zilver

Werkt op zich prima, wel wat zwaar in de hand maar de accu is echt flut je kan net de kamer ermee doen als je snel bent.

Pluspunten

• prima werking voor haren op te zuigen

Minpunten

• Accu
  • gewicht

J Ottens 20-07-2019

Zeer teleurstellend

Geschreven voor: Dyson V7 Animal Extra zilver

Zeer teleurstellende stofzuiger voor veel te veel geld.
Animal extra noemen ze dit,hondeharen blijven vastzitten in de borstel en de wieltjes onder de zuigmond,ben je een half uur zoet mee om die weer gangbaar te krijgen.
Verder is de accu ronduit slecht na 3,5 jaar is de accu gewoon aan zijn eind,en dat voor dik €350.
Geen Dyson meer voor ons.

Pluspunten

• Handzaam
  • Licht

Minpunten

• Accuduur
  • Vastzittende hondeharen
  • Niet geschikt als je huisdieren hebt

Dyson Benelux 22-07-2019

Beste J. Ottens,

Bedankt voor uw review. Het is spijtig te lezen dat u dit ervaart met uw machine. Graag willen we u vragen over welke type u beschikt. De Dyson V7 is namelijk in 2017 uitgebracht en kan nog geen 3,5 jaar oud zijn. Graag Wil ik u adviseren om een mail te sturen naar help@dyson.nl zodat we kunnen kijkenvoor een gepaste oplossing.

Vriendelijke groet,

Errol - Dyson Benelux

Kathleen 01-02-2019

Hondenharen echt weg

Geschreven voor: Dyson V7 Animal Extra zilver

Super product als je honden hebt
Wij hebben er 3 dus veel haar
We hadden al een dyson stifzuiger maar deze draadloze tart elke verdeling zo klein maar o zo krachtig.
Jammer dat je maar max 20min kan stofzuigen maar voor mijn beneden verdieping is dit net goed. De dyson die ik had staat nu boven en wordt dan boven gebruikt.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Extra power knop voor matten
  • Neemt haast geen plaats in tegen de muur

Minpunten

• Max 20 minuten dan is de accu leeg