Dyson Big Ball Allergy 2 - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mia 07-11-2017
  • Product gekregen

Hip model

Super sledestofzuiger. Heel sterke zuigkracht: tapijten zijn precies als nieuw. Ideaal als je huisdieren hebt die veel en lange haren verliezen. Handig om mee te werken en de ball rolt handig achter je aan. Systeem om vuil te ledigen is top. Een heel ander verschil dan mijn vorige Dyson 05. Kortom: super toestelen mooie kleuren. Moest dit al veel eerder gekocht hebben.

Pluspunten

• weinig lawaai
  • sterke zuigkracht
  • de "ball" loopt goed mee
  • mooi design

Minpunten

• handvat is beetje wennen
  • voor de rest kan ik er geen vinden.

Chris 06-12-2017

Onze eerste Dyson

Onze AEG stofzuiger begaf het na jaren trouwe dienst. We waren altijd van mening dat deze ook een behoorlijke zuigkracht had, maar hadden wel voorgenomen om als volgende stofzuiger een Dyson te kopen.

Al snel kwamen we op dit model uit aangezien onze dochter een huisstofmijt allergie heeft.

Zodra je hem aanzet (hij is echt stil!) merk je al direct veschil, hij zuigt echt een enorm stuk sterker dan onze vertrouwde AEG. Ook bij het tapijt kwam er nog een behoorlijk laag stof uit terwijl deze toch heel regelmatig gedaan was.

Hij is niet heel licht, maar ook niet extreem zwaar.

Hoewel we het apparaat pas enkele dagen in huis hebben kunnen we uiteraard nog niets zeggen over de betrouwbaarheid....maar de eerste indruk is in ieder geval veelbelovend.

• Zuigkracht
  • Formaat

Niels 12-10-2017

Simpele hightech stofzuiger

Mooi vormgegeven stofzuiger met sterke zuigkracht. Zeer stil en erg handig in gebruik. Stofreservoir legen is zeer eenvoudig.

• Krachtige zuigkracht