Dyson V8 Absolute Pro roze - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 121 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V8 Absolute Pro roze op Kieskeurig.nl.

Johanna 08-11-2017

Erg goede zuigkracht, fijne stofzuiger.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Met de stofzuiger op zich is helemaal niets mis. Door mijn pijn in de rug is het ideaal om hem naar boven te nemen. Je kunt makkelijk onder de bedden en tussen de spleetjes van de verwarming.
Zuigen doet hij heel goed en lang.
Alleen de service van de mensen van Dyson daar ben ik niet over tevreden.
We zouden korting krijgen, maar dit ging niet door. Door priveredenen waren we een week of twee te laat met reageren en toen reageerde ze best wel bot. Daarom zal het bij 1 Dyson blijven en zoeken we volgende keer naar een ander goed merk!

Pluspunten

• Goede stofzuiger
  • Fijn om te dragen bij rugpijn e.d.

Minpunten

• Service van personeel.
Fred 08-12-2017

Als je te laat bij de boot komt is hij ook weg!! wat zegt dit nu over het product u was zelf te laat.

Kees 26-02-2018

De mensen van Dyson waren een maand te laat met het opsturen van de rekening, dus zo waren wij vanzelf te laat. Dit hadden we niet door, maar ze hebben ook niets gedaan om het te verhelpen. SLECHTE ZAAK!!!

Anneke 22-01-2018

Miserie!!!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

We zijn heel tevreden geweest over het toestel, maar dat was maar tijdelijk.
De batterij begaf het net buiten garantietijd.
Nieuwe batterij gekocht (via winkelier). Bleek de verkeerde te zijn.
Nieuwe batterij besteld : bleek te passen ... maar toch, af en toe laadt ze niet op, is ze maar half opgeladen, ... pfff. Af en toe werkt de stofzuiger in 'snakjes' : alsof de batterij in snakskes energie afgeeft. Dat was nochtans net zoals de stofzuiger zelf ook duur in aankoop.
We hebben de stofzuiger nu 4 jaar : veel deugd hebben we er niet aan beleefd.
Nee, geen goede ervaring hoor!
Dyson Benelux 23-01-2018

Beste Anneke,

Dank voor uw review. Vervelend dat het toestel net een defecte vertoonde buiten de garantieperiode.
Het pulseren van het toestel zoals u beschrijft kan ontstaan door een verkeerd type batterij of een blokkade in de stofbak.

Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met de klantenservice voor een test met het toestel. Zoals u aangeeft heeft u het toestel al 4 jaar, de V8 Absolute Pro is vanaf september 2017. We helpen u graag verder met het zoeken van een oplossing voor het defect en het juiste type toestel.
U kunt contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208.

Isabelle 15-01-2018

Merchandising DYSON sterker dan hun stofzuigers

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Dinsdag 09 januari een steelstofzuiger VB ABSOLLUTE PRO gekocht bij Krëfel.
Dit is een snoerloze stofzuiger die volgens de website van Dyson met prachtige reclame aan de man gebracht wordt als een super goede stofzuiger met een autonomie van 40 min.
Dit is al een eerste misleiding: als je stofzuigt op de laagste stand (kan je het misschien 40 min uithouden), maar dan is niet alles opgezogen en is niet alles proper. Als je werkt op de hoogste stand (is niet aan te raden volgens de klantendienst van Dyson, want dan kan de motor oververhitten) is de batterij leeg na 8 min. Dit is juist gepast om mijn badkamer 3 op 4 meter te stofzuigen.
Toen ik vroeg aan iemand van de klantendienst van Dyson hoe ik dan heel mijn huis moet stofzuigen zei hij lukgraag tegen mij, dat dit niet de bedoeling is met deze stofzuiger. Hij moet dienen als iets extra (dus ik ben sowieso genoodzaakt een gewone stofzuiger erbij te hebben).
Dit alles staat wel niet in de mooie reclame! Hij wordt aangeprezen als steelstofzuiger niet als accessoire, ik voel me echt misleid!
Dyson Benelux 16-01-2018

Beste Isabelle,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de accuduur van uw Dyson V8 Absolute Pro.
De gebruiksduur is al volgt:
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 40 minuten
Met gemotoriseerde vloerzuigmond: 25 minuten
Met de mini gemotoriseerde borstel: 30 minuten
In de max-modus: 7 minuten.

Als het toestel dat niet haalt is er iets mis met de batterij, en wil ik u graag helpen.
De V8 Absolute Pro is een draadloos toestel en beschikt over minder zuigkracht dan een sledetoestel, aangezien de motor best veel kleiner is. De V8 Absolute Pro is een toestel dat handig is voor dagelijks gebruik, en de accu duur is voldoende voor een klein appartement. Afhankelijk van de grote van de woning kan het zijn dat het toestel vaker opgeladen dient te worden.
Het toestel beschikt wel over een Max-stand, welke geschikt is voor het opzuigen van hardnekkig vuil.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de Dyson klantenservice via:

Met vriendelijke groeten,

Antoinette 16-08-2018

krachtig en makkelijk

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

de beste aankoop van het jaar ,hij vervangt mijn gewone stofzuiger volledig, de reclame overdrijft niet
accu duur is voldoende voor het hele huis! de kwaliteit van het werk is zelfs beter dan de oude stofzuiger.
ik ben dan ook zeer tevreden (en zelfs mijn man gebruikt hem nu ook!!!)

Pluspunten

• accu ddur
  • kwaliteit
  • design

Minpunten

• wat prijzig
  • aan uit knop zou je vast moeten kunnen zetten

KD 21-02-2018

Dyson V8 Absolute Pro - kwaliteit?

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Mooi product. Werkte goed zolang die het deedt. (Welgeteld 3 dagen) Levensduur technisch zou ik dit apparaat zeker niet aanbevelen. Daarnaast is de service afdeling van Dyson totaal niet klantgericht/oplossingsgericht.

Marketing is 1 ding maar service zorgt ervoor dat klanten terugkomen bij een Merk. Ben nu bijna 3 weken bezig om een unit te fixen (gaat dus puur om bezorgen van spare Parts onder garantie) maar op voorraad of een nieuwe unit zit er niet in. En dan gaat het over een product wat welgeteld 3 dagen oud is. Nu dus 4 weken met de snelheid van Dyson. Kan ook geen aanspraak meer maken op de zichttermijn door de “snelle” afhandeling van Dyson. Anders had ik mijn koopovereenkomst zeker ontbonden.

Heb dus een paperweight was €499,- in de voorraadkast staan. Top en dank u Dyson

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Veel accessoires
  • Wendbaar

Minpunten

• Levensduur (3 dagen accu stuk)
  • Fragiel systeem.
  • Voorraad van reserve onderdelen dramatisch!
  • Ruin 2 maanden wachten op een accupack
  • Relatief duur voor de kwaliteit
Kees 26-02-2018

Service is inderdaad erg slecht! Alleen daardoor zou je al ergens anders iets gaan kopen!!!!!!
SLECHT!!!

Dyson Benelux 02-03-2018

Beste Henk,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het is vervelend dat u lang moet wachten op een vervangende accu. Over het algemeen kunnen we binnen vijf werkdagen het nieuwe onderdeel leveren, soms zijn we echter afhankelijk van een levering uit het buitenland.

Zou u nogmaals contact op kunnen nemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208? We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Dyson Benelux 04-03-2018

Beste,

Dank voor het schrijven van uw review. Het is vervelend dat u lang moet wachten op een vervangende accu. Over het algemeen kunnen we binnen vijf werkdagen het nieuwe onderdeel leveren, soms zijn we echter afhankelijk van een levering uit het buitenland.

Ravi Mangnoesing 18-01-2018

Korte gebruikstijd

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Over de dyson V8, ik vind het persoonlijk een ( waardeloos ding ) mijn mening !!!
Ben zeer teleur gesteld door deze aankoop.
De reclame op tv is misleidend klopt van geen kanten,
ook de 40min klopt niks van.
Wees er goed van bewust waarvoor u hem koopt, als het voor een huis is waar er dagelijks in geleefd wordt zou ik het direct af raden.
Ik vind het erg jammer van mijn 600 euro en dat voor twee jaar garantie, voor 600 euro kun je wel 3a4 stofzuigers kopen in twee jaar.
Zou er graag meer over willen vertellen maar is niet veel positiefs bij, het enige voordeel dat je hem makkelijk pakt doordat hij draadloos is.
Denk wel hierom als u hem aanschaft niks weggooien anders wordt hij niet retour genomen, en leest voor gebruik het boekje dan ziet u vanzelf hoelang je met (elek) borstels kan doen.
Daarom zit ik er mee opgescheept anders was hij direct retour gegaan.

Pluspunten

• hij is mobiel

Minpunten

• tekort stang, krijg last van rug
  • hepa filter valt eraf bij enige contact
  • zuigkracht val vies tegen
  • op max stand maar 7 min te gebruiken
  • bortels 4 maand nu al stuk
Dyson Benelux 19-01-2018

Beste Ravi,

Dank voor uw review. Het is jammer te lezen dat de accuduur niet is zoals u verwacht. Voor de volledigheid hieronder de accuduur:
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 40 minuten
Met gemotoriseerde vloerzuigmond: 25 minuten
Met de mini gemotoriseerde borstel: 30 minuten
In de max-modus: 7 minuten.

U schrijft dat de filter er gemakkelijk af gaat, en enkele hulpstukken ook defect zijn.
Op het toestel zit 2 jaar garantie op alle onderdelen. Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer:

België: 0800 392 08

We helpen u dan graag verder.

Henk Willemsen 10-01-2018

Batterij snel leeg

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Dit is mijn 2e Dyson. 1 voor de zaak en nu 1 voor privé. Het is privé de V8 geworden en best een dure aanschaf, Maar wat me enorm tegenvalt is de korte tijdsduur om stof te zuigen op het hoogste niveau. Hooguit 15 minuten en dat is te kort om een klein appartement schoon te houden. Jammer.

Pluspunten

• Vind Dyson een tof merk

Minpunten

• Het batterij vermogen
Dyson Benelux 02-03-2018

Beste Henk,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u tevreden bent over uw tweede Dyson toestel.
Met gemotoriseerde vloerzuigmond zou het toestel zeker 25 minuten achtereen te gebruiken zijn.

Als het toestel dat niet haalt is er iets mis met de batterij, en helpen we u graag.
Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de Dyson klantenservice via:

Met vriendelijke groeten,

Lenie 31-12-2017

Prachtige vormgeving

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Gekocht .ivm altijd stand nu. 30 dec gekocht .kan mij niet registreren geeft elke keer foutcode aan . Zie op de site dat er een tas bij zit .die hebben wij niet bij de aankoop gehad .jammer .maar wat ik tot nu toe heb gezogen prima boven verwachting

Ps zon tas nog te koop ? Vind ik heel fijn voor de onderdelen

Pluspunten

• Schoon
  • Makkelijk te reinigen
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed in alle kieren en gaten
  • Tot slot fantaschtisch

Minpunten

• Nr niet te registreren
Dyson Benelux 03-01-2018

Beste Lenie,

Dank voor uw review. Het is inderdaad mogelijk dat een aantal serienummers niet herkent worden op onze website. Wij zouden graag de registratie voor u doen. Mocht u dit willen zou ik u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan uw Dyson kunnen registreren voor de 2 Jarige Garantie dit geldt voor alle bijhorende onderdelen behalve de wasbarefilter. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

ddirmicr 08-11-2017

Prominente plek in de huiskamer

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

We hadden al een dyson stofzuiger maar die was met kabel en hobbelde achter ons aan door de kamer.
De Dyson V8 is snoerloos en maakt veel minder kabaal en de zuigkracht is verbluffend, de hulpstukken erg handig en het grote voordeel is dat je de machine overal mee naar toe neemt zonder snoer en verlengsnoer. Over de levensduur kan ik niets zeggen want we hebben hem net maar het is genieten om te mogen stofzuigen, mijn partner en ik maken er bijna ruzie om.

Kortom, een geweldig apparaat ondanks dat we schrokken van de aanschafprijs.......

Pluspunten

• snoerloos
  • geluidsarm
  • makkelijk mee te nemen naar buiten
  • handig op te bergen, altijd wel een plekje
  • zelfs decoratief

Minpunten

• Flexibel hulpstuk had flexibeler kunnen zijn

Rob 09-08-2019

Super

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Goed product vooral voor katten haren als je ziet wat je eraf haal niet normaal
Met de verschillende accessoires kom je ook op verschillende plekjes.

Pluspunten

• Zuig goed
  • Verschillende accessoires

Minpunten

• Duur

Lioness50 13-06-2019

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Hij overtreft al mijn verwachtingen. Heerlijk dat er geen snoer aan zit. Ideaal dat je hem als kruimelzuiger kunt gebruiken. De verschillende hulpstukken zijn er 'Klik' zo aan te zetten. Makkelijk te legen en de zuigmonden zijn goed schoon te maken. Het enige 'minpuntje' is voor mij het geluid: na één keer stofzuigen deed de papegaai het geluid perfect na en hij vind het een prachtig geluid, want hij doet het de hele dag na.

JThEm Asselman 08-06-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Hij zuigt niet goed langs de randen .De zuigmond verliest onderdelen die er ingeklikt zitten en de Borstel gauw versleten
Er komt door gebruik gegeven ogenblik ruimte tussen het apperaat en stang [uitlubberen door de beweging]Eigenlijk spijt dat ik 599 euro heb betaald voor een apperaat waar ik hogere verwachtingen van had.Zal geen nieuwe meer kopen.

Dyson Benelux 11-06-2019

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij stellen uw moeite zeer op prijs.
Het spijt ons om te horen dat u niet geheel tevreden bent met uw V10 en zouden u graag willen helpen.

Indien u bepaalde problemen heeft zoals het vroegtijdig beschadigen van de stofzuiger zouden wij u graag willen adviseren contact met ons op te nemen.
Wij staan voor u klaar om allerlei soorten problemen binnen of buiten garantie voor u op te lossen!

U kunt ons bereiken via onze gratis hulplijn 0800-0206203 van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 20:00 en op Zaterdag van 08:00 tot 14:00.

Arjen - Dyson Benelux

Linda Azrar 13-04-2019

Stofzuigen doe ik nu met plezier.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Sterke zuigkracht en makkelijk verwisselbare hulpstukken. Het snoerloze is ideaal voor trappen. Met de hulpstukken kan je makkelijk in de hoeken komen, en je hebt geen stofzakken nodig.

Pluspunten

• snoerloos
  • krachtige zuigkracht

JThEm Asselman 18-02-2019

Dyson V8 Absolute Pro

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Had er meer van verwacht langs de kanten van de plinten zuigt die niet goed .Bladeren van planten zuigt die niet op zuigmond verliest onderdeeltjes borstel snel versleten .speling uitlubberen bij de aansluiting .Heb 599 eurie betaald 8 maanden in bezit beter in de asbak kunnen gooien .Jammer dat ik zo naïef ben geweest

Jan Kamps 03-02-2019

Wij zijn heel tevreden hij voldoet aan onze verwachting.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Hij is niet zwaar voor bv het is makkelijker om een trap te zuigen en je pakt hem sneller hij is snoerloos.
hij is makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • licht in gewicht
  • zeer goede zuigkracht
  • minder lawaai

Inger1951 26-01-2019

Het gemak dienst de mens

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Dit had ik veel eerder moeten doen, ik gebruik hem voor de zolder en 3 slaapkamers maar voor al voor de trappen, geen gezeur met snoeren. Ook mijn matrassen gelijk gedaan en ondanks dat ze nog geen half jaar oud zijn schrok ik wat er af kwam. Het legen is nog gemakkelijker. Geen vieze handen meer. En zo weer in de oplader, klaar voor de volgende beurt.

Pluspunten

• Geen snoeren
  • Geen gesjouw met zware stofzuiger

Iris Jansen 03-12-2018

Goed product

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

De stofzuiger zelf is erg prettig. Hij ligt fijn in je hand en je komt gemakkelijker en sneller op plekken dan met een snoerstofzuiger. Ik wil niet meer anders!
Wat wel een minpunt is: de stofzuiger werd met een kapotte accu geleverd. Uiteindelijk bood Dyson aan een nieuwe op te sturen, en ter compensatie ook een nieuwe opzetborstel. Ik heb hier 2 weken op moeten wachten, vaak achteraan moeten bellen, omdat UPS niet in het weekend of 's avonds levert.
Uiteindelijk heb ik mijn nieuwe accu gekregen, maar geen nieuwe opzetborstel....

Pluspunten

• Goede stofzuiger!
  • Wil niet meer anders!

Minpunten

• Kapotte accu geleverd
  • Leveren nieuwe accu moeizaam

Lida Take 27-11-2018

Super service.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Wat een gemak deze stofzuiger. Je pakt hem snel en is super efficient. Had 3 stofzuigers in gebruik. Iedere verdieping 1. Alle 3 naar de kringloop. Had deze V8 jaren eerder willen hebben.

Pluspunten

• Licht snoerloos
  • Zuigt supergoed

• Geen9

Billy 24-11-2018

Fantastisch

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Super handig in gebruik. Echt heel handig! Hij is licht. Heb je fysieke klachten en is stofzuigen te zwaar voor je dan is dat met de dyson miss niet. De opzetstukken zijn erg fijn. Het leegmaken van het reservoir gaat snel en makkelijk. Ik kan eindelijk lopen in mijn berghok. Hij neemt veel minder ruimte in beslag. En ik had voorheen 2 stofzuigers voor boven en beneden. Dat is niet meer nodig. De dyson is licht. Hoogpolig kleed zuigen is makkelijk nu!! En snel!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Handig in gebruik
  • Zuigen op moeilijke plekken is eenvoudig
  • Meer ruimte in je berging
  • Ook als kruimeldief

Minpunten

• Geen!!!!!!

Marcus 22-11-2018

Waanzinnige look

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Omdat het een actie was van Dyson, heb ik dit product aangeschaft. Had ik eerder willen doen omdat ik het design van de Dyson stofzuiger waanzinnig vind, maar te duur om aan te schaffen. Gebruik veel beter dan verwacht, top.

• Performance
  • Accessoires