Dyson V8 Absolute Pro - Reviews

zakloos
Type/soort
steelzuiger
Inclusief kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 108 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Johanna 08-11-2017

Erg goede zuigkracht, fijne stofzuiger.

Met de stofzuiger op zich is helemaal niets mis. Door mijn pijn in de rug is het ideaal om hem naar boven te nemen. Je kunt makkelijk onder de bedden en tussen de spleetjes van de verwarming.
Zuigen doet hij heel goed en lang.
Alleen de service van de mensen van Dyson daar ben ik niet over tevreden.
We zouden korting krijgen, maar dit ging niet door. Door priveredenen waren we een week of twee te laat met reageren en toen reageerde ze best wel bot. Daarom zal het bij 1 Dyson blijven en zoeken we volgende keer naar een ander goed merk!

Pluspunten

• Goede stofzuiger
  • Fijn om te dragen bij rugpijn e.d.

Minpunten

• Service van personeel.
Fred 08-12-2017

Als je te laat bij de boot komt is hij ook weg!! wat zegt dit nu over het product u was zelf te laat.

Kees 26-02-2018

De mensen van Dyson waren een maand te laat met het opsturen van de rekening, dus zo waren wij vanzelf te laat. Dit hadden we niet door, maar ze hebben ook niets gedaan om het te verhelpen. SLECHTE ZAAK!!!

Anneke 22-01-2018

Miserie!!!

We zijn heel tevreden geweest over het toestel, maar dat was maar tijdelijk.
De batterij begaf het net buiten garantietijd.
Nieuwe batterij gekocht (via winkelier). Bleek de verkeerde te zijn.
Nieuwe batterij besteld : bleek te passen ... maar toch, af en toe laadt ze niet op, is ze maar half opgeladen, ... pfff. Af en toe werkt de stofzuiger in 'snakjes' : alsof de batterij in snakskes energie afgeeft. Dat was nochtans net zoals de stofzuiger zelf ook duur in aankoop.
We hebben de stofzuiger nu 4 jaar : veel deugd hebben we er niet aan beleefd.
Nee, geen goede ervaring hoor!
Dyson Benelux 23-01-2018

Beste Anneke,

Dank voor uw review. Vervelend dat het toestel net een defecte vertoonde buiten de garantieperiode.
Het pulseren van het toestel zoals u beschrijft kan ontstaan door een verkeerd type batterij of een blokkade in de stofbak.

Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met de klantenservice voor een test met het toestel. Zoals u aangeeft heeft u het toestel al 4 jaar, de V8 Absolute Pro is vanaf september 2017. We helpen u graag verder met het zoeken van een oplossing voor het defect en het juiste type toestel.
U kunt contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208.

Isabelle 15-01-2018

Merchandising DYSON sterker dan hun stofzuigers

Dinsdag 09 januari een steelstofzuiger VB ABSOLLUTE PRO gekocht bij Krëfel.
Dit is een snoerloze stofzuiger die volgens de website van Dyson met prachtige reclame aan de man gebracht wordt als een super goede stofzuiger met een autonomie van 40 min.
Dit is al een eerste misleiding: als je stofzuigt op de laagste stand (kan je het misschien 40 min uithouden), maar dan is niet alles opgezogen en is niet alles proper. Als je werkt op de hoogste stand (is niet aan te raden volgens de klantendienst van Dyson, want dan kan de motor oververhitten) is de batterij leeg na 8 min. Dit is juist gepast om mijn badkamer 3 op 4 meter te stofzuigen.
Toen ik vroeg aan iemand van de klantendienst van Dyson hoe ik dan heel mijn huis moet stofzuigen zei hij lukgraag tegen mij, dat dit niet de bedoeling is met deze stofzuiger. Hij moet dienen als iets extra (dus ik ben sowieso genoodzaakt een gewone stofzuiger erbij te hebben).
Dit alles staat wel niet in de mooie reclame! Hij wordt aangeprezen als steelstofzuiger niet als accessoire, ik voel me echt misleid!
Dyson Benelux 16-01-2018

Beste Isabelle,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de accuduur van uw Dyson V8 Absolute Pro.
De gebruiksduur is al volgt:
In de max-modus: 7 minuten.

Als het toestel dat niet haalt is er iets mis met de batterij, en wil ik u graag helpen.
De V8 Absolute Pro is een draadloos toestel en beschikt over minder zuigkracht dan een sledetoestel, aangezien de motor best veel kleiner is. De V8 Absolute Pro is een toestel dat handig is voor dagelijks gebruik, en de accu duur is voldoende voor een klein appartement. Afhankelijk van de grote van de woning kan het zijn dat het toestel vaker opgeladen dient te worden.
Het toestel beschikt wel over een Max-stand, welke geschikt is voor het opzuigen van hardnekkig vuil.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de Dyson klantenservice via:

Met vriendelijke groeten,

Antoinette 16-08-2018

krachtig en makkelijk

de beste aankoop van het jaar ,hij vervangt mijn gewone stofzuiger volledig, de reclame overdrijft niet
accu duur is voldoende voor het hele huis! de kwaliteit van het werk is zelfs beter dan de oude stofzuiger.
ik ben dan ook zeer tevreden (en zelfs mijn man gebruikt hem nu ook!!!)

Pluspunten

• accu ddur
  • kwaliteit
  • design

Minpunten

• wat prijzig
  • aan uit knop zou je vast moeten kunnen zetten

KD 21-02-2018

Dyson V8 Absolute Pro - kwaliteit?

Mooi product. Werkte goed zolang die het deedt. (Welgeteld 3 dagen) Levensduur technisch zou ik dit apparaat zeker niet aanbevelen. Daarnaast is de service afdeling van Dyson totaal niet klantgericht/oplossingsgericht.

Marketing is 1 ding maar service zorgt ervoor dat klanten terugkomen bij een Merk. Ben nu bijna 3 weken bezig om een unit te fixen (gaat dus puur om bezorgen van spare Parts onder garantie) maar op voorraad of een nieuwe unit zit er niet in. En dan gaat het over een product wat welgeteld 3 dagen oud is. Nu dus 4 weken met de snelheid van Dyson. Kan ook geen aanspraak meer maken op de zichttermijn door de “snelle” afhandeling van Dyson. Anders had ik mijn koopovereenkomst zeker ontbonden.

Heb dus een paperweight was €499,- in de voorraadkast staan. Top en dank u Dyson

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Veel accessoires
  • Wendbaar

Minpunten

• Levensduur (3 dagen accu stuk)
  • Fragiel systeem.
  • Voorraad van reserve onderdelen dramatisch!
  • Ruin 2 maanden wachten op een accupack
  • Relatief duur voor de kwaliteit
Kees 26-02-2018

Service is inderdaad erg slecht! Alleen daardoor zou je al ergens anders iets gaan kopen!!!!!!
SLECHT!!!

Dyson Benelux 02-03-2018

Beste Henk,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het is vervelend dat u lang moet wachten op een vervangende accu. Over het algemeen kunnen we binnen vijf werkdagen het nieuwe onderdeel leveren, soms zijn we echter afhankelijk van een levering uit het buitenland.

Zou u nogmaals contact op kunnen nemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208? We zoeken dan samen naar een passende oplossing.

Dyson Benelux 04-03-2018

Beste,

Dank voor het schrijven van uw review. Het is vervelend dat u lang moet wachten op een vervangende accu. Over het algemeen kunnen we binnen vijf werkdagen het nieuwe onderdeel leveren, soms zijn we echter afhankelijk van een levering uit het buitenland.

Ravi Mangnoesing 18-01-2018

Korte gebruikstijd

Over de dyson V8, ik vind het persoonlijk een ( waardeloos ding ) mijn mening !!!
Ben zeer teleur gesteld door deze aankoop.
De reclame op tv is misleidend klopt van geen kanten,
ook de 40min klopt niks van.
Wees er goed van bewust waarvoor u hem koopt, als het voor een huis is waar er dagelijks in geleefd wordt zou ik het direct af raden.
Ik vind het erg jammer van mijn 600 euro en dat voor twee jaar garantie, voor 600 euro kun je wel 3a4 stofzuigers kopen in twee jaar.
Zou er graag meer over willen vertellen maar is niet veel positiefs bij, het enige voordeel dat je hem makkelijk pakt doordat hij draadloos is.
Denk wel hierom als u hem aanschaft niks weggooien anders wordt hij niet retour genomen, en leest voor gebruik het boekje dan ziet u vanzelf hoelang je met (elek) borstels kan doen.
Daarom zit ik er mee opgescheept anders was hij direct retour gegaan.

Pluspunten

• hij is mobiel

Minpunten

• tekort stang, krijg last van rug
  • hepa filter valt eraf bij enige contact
  • zuigkracht val vies tegen
  • op max stand maar 7 min te gebruiken
  • bortels 4 maand nu al stuk
Dyson Benelux 19-01-2018

Beste Ravi,

Dank voor uw review. Het is jammer te lezen dat de accuduur niet is zoals u verwacht. Voor de volledigheid hieronder de accuduur:
In de max-modus: 7 minuten.

U schrijft dat de filter er gemakkelijk af gaat, en enkele hulpstukken ook defect zijn.
Op het toestel zit 2 jaar garantie op alle onderdelen. Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer:

België: 0800 392 08

We helpen u dan graag verder.

Henk Willemsen 10-01-2018

Batterij snel leeg

Dit is mijn 2e Dyson. 1 voor de zaak en nu 1 voor privé. Het is privé de V8 geworden en best een dure aanschaf, Maar wat me enorm tegenvalt is de korte tijdsduur om stof te zuigen op het hoogste niveau. Hooguit 15 minuten en dat is te kort om een klein appartement schoon te houden. Jammer.

Pluspunten

• Vind Dyson een tof merk

Minpunten

• Het batterij vermogen
Dyson Benelux 02-03-2018

Beste Henk,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn dat u tevreden bent over uw tweede Dyson toestel.
Met gemotoriseerde vloerzuigmond zou het toestel zeker 25 minuten achtereen te gebruiken zijn.

Als het toestel dat niet haalt is er iets mis met de batterij, en helpen we u graag.
Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de Dyson klantenservice via:

Met vriendelijke groeten,

Lenie 31-12-2017

Prachtige vormgeving

Gekocht .ivm altijd stand nu. 30 dec gekocht .kan mij niet registreren geeft elke keer foutcode aan . Zie op de site dat er een tas bij zit .die hebben wij niet bij de aankoop gehad .jammer .maar wat ik tot nu toe heb gezogen prima boven verwachting

Ps zon tas nog te koop ? Vind ik heel fijn voor de onderdelen

Pluspunten

• Schoon
  • Makkelijk te reinigen
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed in alle kieren en gaten
  • Tot slot fantaschtisch

Minpunten

• Nr niet te registreren
Dyson Benelux 03-01-2018

Beste Lenie,

Dank voor uw review. Het is inderdaad mogelijk dat een aantal serienummers niet herkent worden op onze website. Wij zouden graag de registratie voor u doen. Mocht u dit willen zou ik u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan uw Dyson kunnen registreren voor de 2 Jarige Garantie dit geldt voor alle bijhorende onderdelen behalve de wasbarefilter. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

ddirmicr 08-11-2017

Prominente plek in de huiskamer

We hadden al een dyson stofzuiger maar die was met kabel en hobbelde achter ons aan door de kamer.
De Dyson V8 is snoerloos en maakt veel minder kabaal en de zuigkracht is verbluffend, de hulpstukken erg handig en het grote voordeel is dat je de machine overal mee naar toe neemt zonder snoer en verlengsnoer. Over de levensduur kan ik niets zeggen want we hebben hem net maar het is genieten om te mogen stofzuigen, mijn partner en ik maken er bijna ruzie om.

Kortom, een geweldig apparaat ondanks dat we schrokken van de aanschafprijs.......

Pluspunten

• snoerloos
  • geluidsarm
  • makkelijk mee te nemen naar buiten
  • handig op te bergen, altijd wel een plekje
  • zelfs decoratief

Minpunten

• Flexibel hulpstuk had flexibeler kunnen zijn

Anette 13-11-2018

Super zuigkracht.

Super handig, je haalt hem van de accu en je kunt meteen beginnen met zuigen. Geen gedoe meer met stekker in het stopcontact en in mijn geval geen verlengsnoer meer nodig.
Het hele appartement (groot) op 1 acculading schoon. Ik pak nu de zuiger veel sneller dan voorheen.

Pluspunten

• Super zuigkracht.
  • Handig en wendbaar in gebruik.

Minpunten

• Wieltjes borstel zouden van rubber mogen zijn.
  • Krassend geluid op de grindvloer.
  • Mis de zuigstand voor b.v. gordijnen.

Marion 03-11-2018

Prima aankoop !

Opgehangen in de buurt van de kattenbak i.p.v. de kruimeldief. prima zuigkracht. Jammer dat er geen continu knop op zit. Doordat je de motor tilt ligt hij wel een beetje zwaar in de hand. Legen stofreservoir werktc perfect. Kortom een top produkt !

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Zak- en snoerloos
  • Leuk design.

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Geen continuknop

marc 31-10-2018

Accuduur !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat niet vermeld wordt in gegevens voor de aankoop is de werkelijke batterijcapaciteit bij gebruik op max met borstel=7 minuten. De opgegeven werkduur is in werkelijkheid zonder borstel en op de low stand.

Dyson Benelux 31-10-2018

Hallo Marc,

Bedankt voor uw review. Hierbij een overzicht van het accuduur.

In de max-modus: 7 minuten.

De V8 heeft geen low stand maar een normale stand en een max stand. De max stand is aan te raden voor hardnekkig vuil en voor op vloerbedekkingen. Ik raad u aan om niet onnodig de machine in de max stand te houden om zo langer te kunnen genieten van de accu.

Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik u aan om telefonisch contact op te nemen met de Dyson helpdesk met al telefoon nummer: Nederland: 0800-0206203 België: 0800-39208

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Errol

Vanheel Michael 30-10-2018

De miskoop van mijn leven

Dit product gekocht bij ... op 24/112016 voor de prijs van 569,00 euro + 30,00 euro voor de verlengde garantie.
Na een paar minuten stofzuigen stopt het toestel.
Terug naar ...l; volgende reactie: maar mijnheer, je moet na elke beurt het toestel ontstoffen!!!
Dus je hebt twee stofzuigers nodig.
Terug naar ....; zelfde antwoord.
Toestel nadien niet meer gebruikt!!!

Dyson Benelux 31-10-2018

Hallo Michael,

Bedankt voor uw review. Het spijt me te lezen dat u dit ervaart. Het is mogelijk dat de machine stopt doordat het verstopt zit. Het is daarom aan te raden om de filter schoon te maken volgens het instructie video in de link: https://www.youtube.com/watch?v=hAQTrS9zpeQ&t=8s.
Mocht hierdoor het niet opgelost zijn dan wil ik u aanraden om telefonisch contact op te nemen met de Dyson helpdesk (Nederland: 0800-0206203 België: 0800-39208) Om te kijken voor een gepaste oplossing. Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Errol

Miranda 25-10-2018

De beste!

Ongelofelijk blij dat ik deze mocht testen. Ik had nooit gedacht dat ik zoveel geld voor een snoerloze stofzuiger zou overhebben. Maar ik kan je na een jaar vertellen dat ik de volgende keer zonder aarzelen zoveel geld ga uitgeven, want deze machine is geweldig. Als ik 1 ding moet vermelden dat ik niet zo fijn vind dan is het dat het mij niet lukt om in smalle lange hoeken te komen, naast mijn nachtkastjes of onder het electrische bed dat dan omhoog staat.
Ik heb ook geen enkele moeite met de 40 minuten accuduur. De max stand gebruik ik niet, dat is iets voor hoogpolig tapijt. Maar mijn huis stofzuig ik er bijna 2x keer mee, onder en boven, maar we hebben dan ook geen villa. Iedereen in dit gezin pakt even snel de Dyson om even snel de modder, suiker of andere ongelukjes op te ruimen, dat gebeurd met de gewone stofzuiger niet. Iedereen is hier heel happy met onze Dyson vriend. Ik heb ook het idee dat stof net iets langer weg blijft omdat hij zoveel opzuigt.
Nog 1 minpuntje, tijdens koude dagen en warmte in huis krijg ik schokjes van het oplaadpunt aan de achterkant, omdat je hand eroverheen zit. Ik ben statisch geladen blijkbaar.

Pluspunten

• Het gemak
  • zuigkracht
  • HEPA filter

Minpunten

• Komt niet goed in smalle hoeken
  • het oplaadpunt aan de achterkant

Arie 24-10-2018

Ideale stofzuiger

Geweldig aparaat, mooi om te zien, mooie hulpstukken, ligt heerlijk in de hand. Zuigt geweldig, makkelijk te legen.

Pluspunten

• Werkt pergect
  • Heerlijk, zonder snoer en slang

Ericsson 20-10-2018

Super-apparaat! Goed, handig, makkelijk!

Had hem eerder moeten aanschaffen. Kost wat geld, maar is het zéker waard! Wat een handig ding! Je pakt hem veel eerder dan de gewone stofzuiger.

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Handige hulpstukken.

Minpunten

• Even wennen aan de aan/uit knop.

W. den Heijer 19-10-2018

V8 Absolute Pro

Ik heb sinds een half jaar de V8 Absolute Pro in gebruik en naar volle tevredenheid. Vanwege het gemak pak ik de DYSON veel sneller dan de oude sledestofzuiger. De hulpstukken zijn ideaal ook voor het zuigen van de kieren in de auto en het ledigen van het reservoir is zoveel gemakkelijker en levert geen vuile handen op!
Het leuke is dat veel vrienden nu ook tevreden DYSON-gebruikers zijn. Ik vind het mijn beste aankoop in 2018.

Pluspunten

• super service op alle gebied.
  • gekwalificeerd personeel aan de telefoon.
  • gemakkelijk te ledigen, zonder vuile handen!

Odette1968 15-10-2018

Super zuigkracht ook voor hondenharen

Heel fijn apparaat! Accuduur is lang genoeg, fijn zonder snoer want wij hebben n groot woonoppervlak. Hebben n hoogpolig tapijt en n langharige hond, dit is de eerste stofzuiger die dat aan kan! Zonder hard te duwen! Zeer gebruiksvriendelijk. Reservoir makkelijk te legen. Een echte aanrader, z’n aanschafprijs waard.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Flinke zuigkracht

Robert 30-09-2018

Best vacuum ever... but..

We bought this as our main vacuum for our apartment. It is great! It does everything we need it to do and it does it well. But after a couple of weeks of using it we have noticed that there are some 'opportunities for improvement'. I would like a flexible hose attachment. Even though the attachments are great, it can be awkward and cumbersome to move the entire vacuum around for say, just getting a couple of spots on a sofa cushion or on the rise of a stair. For floors, the grip can start to rub your hand and could be better designed. Likewise, the trigger is very easy to activate and should have a lock. Be more like a cordless drill. Just my two cents - We will definitely keep it for a while.

Me Peters 27-09-2018

Dyson8

Wilde graag een stofzuiger zonder snoer, maar helaas was het niet wat ik verwacht had. Voor mij te zwaar om te bedienen. Ik kreeg pijn aan mijn duim omdat ik de knop steeds ingedrukt moest houden. Ik heb deze weer terug gestuurd. En deze service is prima verlopen.