De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX4-1-EB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

De AEG VX4-1-EB is een lichte, maar efficiënte stofzuiger. Zijn prestaties lijden dus niet onder zijn compacte formaat. Sterker nog: met een vermogen van 750 watt beschikt deze stofzuiger over behoorlijk wat kracht. Toch neem je hem dus gemakkelijk overal mee naar toe. En dat is natuurlijk enorm fijn als je de trap een keertje wilt schoonmaken. Daarbij hoef je je trouwens ook geen zorgen te maken over je vloer. De zachte wielen zorgen ervoor dat je geen krassen maakt. De AEG VX4-1-EB is ook uitgerust met stofzakvolaanduiding, zodat je kunt zien wanneer je de stofzak moet vervangen.

Marga 19-02-2021

AEG stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX4-1-EB

Weinig lawaai, zuigkracht slecht omdat de borstel te hard is, hij schuift alles op.
Zielige hulpstukken, aaneengeklemd, valt direct uit elkaar.
Zonde van het geld geweest.
Ik beveel dit product dus NIET aan.

Marit 23-11-2019

Fijne stofzuiger, prettig formaat

Geschreven voor: AEG VX4-1-EB

Voor deze stofzuiger gekozen vanwege goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb vloerbedekking waar gemakkelijk iets in blijft zitten, daarom wilde ik een stofzuiger moet goede zuigkracht. Dat heeft deze. Fijn formaat.

Pluspunten

• Formaat
  • Zuigkracht
  • Mooi model