AEG VX7-2-EB-P zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-2-EB-P zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TimV 24-02-2022

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De AEG is een van de betere stofzuigers als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Het enige nadeel is dat de parketborstel die erbij geleverd wordt niet heel fijn is. De parketborstel heeft net niet de juiste hoek om hem vlak op de grond te laten zuigen, en staat die altijd een beetje scheef op de grond als je aan het zuigen bent.

Ik zou zeker de AEG VX7 serie aanraden voor mensen die op zoek zijn naar een goede, betrouwbare en betaalbare stofzuiger. Mocht er onverhoopt iets aan kapot gaan zijn er veel onderdelen van te verkrijgen en is die gemakkelijk te repareren!

Thaschja 04-01-2022

Super mooi en krachtig

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makjelijk in gebruik super krachtig, en echt geruisloos

Theo 28-08-2021

Zuigkracht goed, levensduur veel te kort

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

De stofzuiger zuigt goed, accessoires voldoende, licht en wendbaar.
De levensduur vind ik niet wat ik zou kunnen verwachten.
Vandaag 2 jaar na aanschaf stopt de stofzuiger er zonder problemen vooraf mee. Dat vind ik best wel kort voor een stofzuiger in deze prijsklasse, jammer.

Niels 21-07-2021

Zuigt flink, maar niet geluidloos

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

Stofzuiger straalt veel kwaliteit uit, is goed handelbaar en zuigt prima. Het apparaat heeft alleen 1 groot hinderlijk minpunt: De aansluiting van de pistoolmond en de slang maakt een vreselijk piepgeluid. Na toezending van een nieuwe slang is het probleem niet opgelost en ik heb ook niet de verwachting dat enige andere slang het probleem op gaat lossen. Lijkt op een ontwerpprobleem. Ik overweeg een andere stofzuiger, tenzij AEG met een goede, werkbare oplossing komt.

Herman 18-03-2021

Waardeloose stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

Volgens AEG heeft deze stofzuiger 650 w maar diegene die we hebben gekocht heef maar 550 w.
Stofzuigen wil niet met deze stofzuiger de parketborstel schraapt en stukt over de vloer en maakt veel lawaai. Gewone vloerbedekking geeft het zelfde resultaat. We hebben maar weer een Miele gekocht.

RitaSpee 30-07-2020

Geweldige stofzuiger, een echte aanrader

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

We hebben deze stofzuiger nu een jaar en hij zuigt geweldig. Alleen het mondstuk is waardeloos. Ik heb een plavuizen vloer in de kamer met kleden. Op de kleden gaat het prima maar en als ik de borstels uit laat steken voor de plavuizen vloer dan is er niet mee te zuigen. Hij schraapt over de vloer alsof er geen borstels uitsteken. Niet mee te werken dus gebruik ik nu maar een universeel mondstuk. Jammer, want met een goed mondstuk kreeg deze stofzuiger van mij 5 sterren.

Monnie Aertsen 19-12-2018

AEG stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

Mooi model en uitstekende referenties, qua verbruik, zuigkracht, geluidsniveau en gebruiks bereik. Met als toevoeging juiste prijs kwaliteit.

Pluspunten

• laag geluids niveau
  • groot bereik 12 mtr snoer
  • hoge zuigkracht
  • licht in gewicht

Minpunten

• Aankoop vuilzuig zakken

s Spiers 28-05-2018

een slang die het geluid van een olifant maakt

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

we hebben 2 aeg stofzuigers gekocht. allebei de slangen maken vreselijke harde bijgeluiden waarschijnlijk omdat de slang bij de koppeling niet goed afsluit. 1 is al vervangen maar na zeer korte periode weer hetzelfde geluid. Hij zuigt verder goed.