Miele Complete C2 PowerLine Black Pearl - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

R. Oudshoorn 15-10-2017 Product paar weken in bezit

Een sterke body met een uitstekende zuigkracht

Kortgeleden hebben wij een nieuwe stofzuiger moeten kopen en gekozen voor de Miele Complete C2 PowerLine Black Pearl. Hier hebben wij nog geen seconde spijt van gehad.

De stofzuiger heeft een zeer solide body en voorzien van wieltje met een rubberen laag. Hierdoor rijdt de stofzuiger moeiteloos achter je aan en kantelt deze niet om wanneer je een scherpe bocht maakt. Door de rubberen laag op de wieltjes beschadigd ook onze houten parket vloer niet.

De stofzuiger heeft verschillende zuigstanden welke aangeduid zijn met afbeeldingen. Hierdoor is goed te bepalen welke stand je moet gebruiken voor bepaalde oppervlakken. Er zit bijvoorbeeld een gordijnen stand op, welke goed te gebruiken is. Wanneer je iedere dag stofzuigt is de "stille" stand een aanrader. Deze voldoet prima en is inderdaad een stuk stiller dan de normale stand.

Dankzij de lange zuigstang is het voor de wat kleinere mensen ook goed te doen stofnesten in de bovenhoek van kamers op te zuigen in plaats van een plumeaux te gebruiken.

Miele Complete C2 PowerLine Black Pearl is een echte aanrader voor jonge gezinnen zoals wij. Wij hebben twee opgroeiende jongens van 9 en 5, maar ook een jonge kitten rondhuppelen. Deze stofzuiger is perfect voor het zand, stof, katten grind en kruimel vrijhouden van je huis.

Pluspunten

• Lange zuigstand
  • solide body
  • rubber op de wieltjes
  • lange zuigstang
  • verschillende zuigstanden

Minpunten

• snoer had langer gemogen

Mvklooster 03-10-2017 Product paar weken in bezit

De perfecte stofzuiger

Deze stofzuiger doet wat ie moet doen en dat is het huis stofvrij maken met zijn enorme zuigkracht. Stofzuiger is wendbaar en geluidloos. De lange snoer is ook super want dat scheelt een hoop extra werk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Geluidloos
  • Lange snoer

Minpunten

• Zwaar

Dorien 67 23-09-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte power stofzuiger

Enkeke weken geleden de Miele Complete C2 Powerline Black Pearl thuis bezorgd gekregen, omdat mn oude stofzuiger het begeven had.Ik hoopte dat de stofzuiger ook echt powerzuigkracht had,ik moet zeggen dat hij daarin ook echt voldoet.Verder vind ik hem ook heel gemakkelijk in gebruik,met mn rugklachten kan ik gewoon recht op blijven staan omdat ik de telescoopbuis makkelijk kan verstellen op goede hoogte,de stofzuiger is ook heel makkelijk wendbaar.De bediening op de stofzuiger vind ik heel ideaal,kan de zuigkracht regelen zoals ik t graag wil,en hoef niet te bukken om de stofzuiger aan of uit te zetten door de voetpendaal.De snoer had voor mij iets langer gemogen,en de stofzuiger iets minder zwaar.Maar wat kwaliteit prijsverhouding betreft ben ik zeer tevreden over deze Miele stofzuiger

Pluspunten

• Zuigkracht heel goed
  • Automatische snoerhaspel
  • Wendbaar

Minpunten

• Iets te zwaar
  • Snoer mag langer

JTA 23-09-2017 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger

Goede stofzuiger, zuigkracht is middels verschillende standen instelbaar. Lange snoer en stofzuigerslang. Zeer wendbaar door goede wieltjes aan de voorkant en achterkant. Hardste stand voor zuigkracht is redelijk luidruchtig. Zwaar apparaat en redelijk hoge voet, kan hier niet onder de bank stofzuigen. Accessoires zijn goed verwerkt in de bovenkant van het apparaat. Kortom: prima stofzuiger !

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zeer wendbaar
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Zwaar
  • Luidruchtig