Miele Complete C2 Black Pearl

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C2 Black Pearl op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Miele Complete C2 Black Pearl PowerLine - SFAF3 is een veilige en betrouwbare stofzuiger. Zo is het apparaat voorzien van thermische beveiliging, een handgreep die statische ontlading voorkomt, een meubelstootrand en een motor die het vermogen geleidelijk opbouwt. Geen zorgen, Miele heeft natuurlijk ook aan gebruiksgemak gedacht. Door de universele zuigmond is de Miele Complete C2 Black Pearl PowerLine - SFAF3 bijvoorbeeld veelzijdig inzetbaar. Daarnaast worden er standaard drie accessoires bijgeleverd: een meubelzuigmond, een kierenzuiger en een reliëfborstel met zacht natuurhuur. Deze kun je bevestigen aan de VarioClip, zodat je ze altijd bij de hand hebt.

Stringie01 10-11-2021

Fantastische Stofzuiger Van Miele.

Fijn lichte stofzuiger met enorm veel zuigkracht ( instelbaar) en omdat hij licht is is ie ook heel wendbaar. Handig als je de overloop en 3 slaapkamers moet zuigen. Stekker is zo opgeruimd, je drukt op de knop en ritssssss weg is ie. In de stofzuiger een compartiment met extra opzetborstels voor stoelen, bank ed te zuigen. Ook zijn de stofzuigerzakken makkelijk te wisselen en geeft de stofzuiger middels een knop aan dat ie vervangen moet worden. Stofzuigerzakken voor een goede prijs gekocht op de Miele webshop. De stofzuiger bevalt zo goed dat we er ook 1 voor de bovenverdieping hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Stekkerknop
  • Stofzuigerzak wisselknop
  • Extra compartiment met extra borstels
  • Hele goede zuigkracht

Minpunten

• Extra compartiment is even zoeken.

Zanne 04-06-2021

Super service

Mijn stofzuigerslang was stuk, en miele gebeld. Mail gestuurd en super vriendelijke service en vooral super snelle reactie en levering.

Pluspunten

• Super snel geholpen
  • Super snelle reactie en levering

erna de groot 15-06-2020

goede kwaliteit

een zeer goede stofzuiger , ideaal voor vloerkleden maar ook voor gladde vloeren, lang snoer is erg fijn. Een sterke zuigkracht, ben zeer tevreden !!!!!

De Bruin 13-04-2020

Miele stofzuiger na ruim 2 jaar al opgebrand

We hebben deze stofzuiger iets meer dan 2 jaar en de motor heeft het begeven. Omdat we geen originele stofzuigerzakken van Miele hebben gebruikt, wil Miele ons niet tegemoet komen. In onze vorige stofzuiger heb ik altijd ander stofzuigerzakken gebruikt (uiteraard wel van het juiste type). Die is ruim 12 jaar meegegaan. Bij de consumentenbond lees ik veel soortgelijke ervaringen. Wij zouden deze stofzuiger niet aanraden.

Pluspunten

• Groot bereik door lang snoer

Minpunten

• Mondstuk houdt veel stof vast
  • Vrij zwaar

Mevrouw D 26-11-2019

Degelijk en betrouwbaar

Ik heb deze stofzuiger ruim 12 jaar geleden gekocht en 'm altijd gebruikt in een huishouden met huisdieren (hond+kat). Soms was ik er wat onvoorzichtig mee en liet ik 'm van de trap vallen, maar hij heeft me al die jaren trouwe dienst bewezen. Helaas hield hij er afgelopen zomer toch mee op. Tegen beter weten in ging ik dit keer voor een goedkopere stofzuiger (zeg nou zelf, er zijn leukere dingen om je geld aan uit te geven) van een ander merk. Het was behoorlijk wennen (minder stevig, laag, minder zuigkracht) en na krap 4 maanden hield die stofzuiger er mee op! Met 2 kinderen en een hond + kat kun je niet lang zonder stofzuiger dus ik heb de reparatie van het andere toestel niet afgewacht maar heb opnieuw dezelfde stofzuiger gekocht die ik de 12 jaar ervoor met veel plezier (ok, niemand stofzuigt voor z'n plezier...) heb gebruikt. Het is heerlijk om te zien hoe moeiteloos het stof verdwijnt en hoe krachtig en stabiel dit apparaat is. Hopelijk heb ik er weer zo lang plezier van.

Pluspunten

• Stevig
  • Goede zuigkracht
  • Degelijk

Petra 03-11-2019

Goede zuigkracht en lekker wendbaar

Een Miele stofzuiger is gewoon voor mij de beste stofzuiger. Hij laat je nooit in de steek.
Hij is compact en je kunt hem makkelijk opbergen.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Alle hulpstukken in de stofzuiger

Suzanne 02-11-2019

Zeer tevreden

Wendbare en lichte stofzuiger. Ideaal voor harde vloeren en tapijt. Een goed bereik wat maakt dat ik niet steeds van stopcontact naar stopcontact hoef te lopen. Ik ben tevreden!

Jet 01-11-2019

prima zuigkracht

een goede stofzuiger die prima zuigkracht levert ,met hulpstukken die in de stofzuiger zitten .
is bovendien goed wendbaar

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid
  • extra hulpstukken

Minpunten

• is wel iets zwaarder

K.R. 05-04-2019

Krachtige stofzuiger

Gekozen op de zuigkracht en de accessoires die meteen in de stozuiger opgeborgen kunnen worden. Tevens aan achterkant makkelijk om de buis te bevestigen.Jammer was dat de info over de snoer op het kaartje misleidend was.wilde 10 meter snoer maar de 10 meter stond voor actieradius.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Grote stofzak

Minpunten

• Korte snoer
  • Deksel springt open

Jan 18-02-2019

Betrouwbaar

Aangeschaft omdat de oude miele versleten was en alle jaren goed gebruikt is zonder defecten.
Zuigt goed , prijs goed.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • lange levensduur

Netty 21-06-2018

Laat je echt niet in de steek!

De Miele stofzuiger is absoluut een beste. Zuigen uitstekend met de originele stofzuigerzakken en zijn makkelijk in gebruik. Mijn allereerste Miele helpt nu mee met het klussen in huis. Heb mijzelf de luxe veroorloofd om een 2e Black Pearl aan te schaffen voor de bovenverdieping. Erg prettig is het kunnen instellen van de zuigkracht. De laagste stand voor het schoonzuigen van de ventilatierooster van de computer (wel eerst computer uit zetten), stof uit de gordijnen, tot de moeilijkste matten. Wat mij wel opvalt is dat, in vergelijking met oudere modellen, de slang minder tegen het "er per ongeluk op gaan" staan kan. Komt een "vouw" in de slang.

Pluspunten

• instelbare zuigkracht
  • gaat lang mee
  • zakken blijven lang leverbaar
  • extra zuigmonden te verkrijgen voor andere vloeren

Minpunten

• snoer mag iets langer
  • tov oudere modellen lijkt de slang minder sterk

Elfride 20-06-2018

Goede stofzuiger

Prima apparaat, wendbaar, zuigt goed, ruim voldoende snoerlengte en niet overdreven lawaaiig kortom bevalt prima

Pluspunten

• voldoende snoerlengte
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• geen parketborstel meegeleverd

NSels 21-03-2018

Miele stofzuiger zwart Complete C2 Black Pearl

Mooie en handige wendbare stofzuiger met lang snoer. Omdat hij zo wendbaar is is hij makkelijk in gebruik en trek je hem makkelijk achter je aan zonder veel moeite. Ik zou dit product aan iedereen aanraden.

Fam.Koole 17-02-2018

Geweldige stofzuiger

Fijne stofzuiger met fantastische zuigkracht. Vuil wordt in mum van tijd opgenomen. Het wordt weer leuk om te stofzuigen :-)

R. Oudshoorn 15-10-2017

Een sterke body met een uitstekende zuigkracht

Kortgeleden hebben wij een nieuwe stofzuiger moeten kopen en gekozen voor de Miele Complete C2 PowerLine Black Pearl. Hier hebben wij nog geen seconde spijt van gehad.

De stofzuiger heeft een zeer solide body en voorzien van wieltje met een rubberen laag. Hierdoor rijdt de stofzuiger moeiteloos achter je aan en kantelt deze niet om wanneer je een scherpe bocht maakt. Door de rubberen laag op de wieltjes beschadigd ook onze houten parket vloer niet.

De stofzuiger heeft verschillende zuigstanden welke aangeduid zijn met afbeeldingen. Hierdoor is goed te bepalen welke stand je moet gebruiken voor bepaalde oppervlakken. Er zit bijvoorbeeld een gordijnen stand op, welke goed te gebruiken is. Wanneer je iedere dag stofzuigt is de "stille" stand een aanrader. Deze voldoet prima en is inderdaad een stuk stiller dan de normale stand.

Dankzij de lange zuigstang is het voor de wat kleinere mensen ook goed te doen stofnesten in de bovenhoek van kamers op te zuigen in plaats van een plumeaux te gebruiken.

Miele Complete C2 PowerLine Black Pearl is een echte aanrader voor jonge gezinnen zoals wij. Wij hebben twee opgroeiende jongens van 9 en 5, maar ook een jonge kitten rondhuppelen. Deze stofzuiger is perfect voor het zand, stof, katten grind en kruimel vrijhouden van je huis.

Pluspunten

• Lange zuigstand
  • solide body
  • rubber op de wieltjes
  • lange zuigstang
  • verschillende zuigstanden

Minpunten

• snoer had langer gemogen

Peter 11-06-2018

Hallo, ik overweeg deze stofzuiger ook te kopen. Bent u er nog steeds zo tevreden over?
Alvast bedankt voor uw reactie, met vriendelijke groet, Peter

Mvklooster 03-10-2017

De perfecte stofzuiger

Deze stofzuiger doet wat ie moet doen en dat is het huis stofvrij maken met zijn enorme zuigkracht. Stofzuiger is wendbaar en geluidloos. De lange snoer is ook super want dat scheelt een hoop extra werk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Geluidloos
  • Lange snoer

Minpunten

• Zwaar

Dorien 67 23-09-2017

Perfecte power stofzuiger

Enkeke weken geleden de Miele Complete C2 Powerline Black Pearl thuis bezorgd gekregen, omdat mn oude stofzuiger het begeven had.Ik hoopte dat de stofzuiger ook echt powerzuigkracht had,ik moet zeggen dat hij daarin ook echt voldoet.Verder vind ik hem ook heel gemakkelijk in gebruik,met mn rugklachten kan ik gewoon recht op blijven staan omdat ik de telescoopbuis makkelijk kan verstellen op goede hoogte,de stofzuiger is ook heel makkelijk wendbaar.De bediening op de stofzuiger vind ik heel ideaal,kan de zuigkracht regelen zoals ik t graag wil,en hoef niet te bukken om de stofzuiger aan of uit te zetten door de voetpendaal.De snoer had voor mij iets langer gemogen,en de stofzuiger iets minder zwaar.Maar wat kwaliteit prijsverhouding betreft ben ik zeer tevreden over deze Miele stofzuiger

Pluspunten

• Zuigkracht heel goed
  • Automatische snoerhaspel
  • Wendbaar

Minpunten

• Iets te zwaar
  • Snoer mag langer

JTA 23-09-2017

Prima stofzuiger

Goede stofzuiger, zuigkracht is middels verschillende standen instelbaar. Lange snoer en stofzuigerslang. Zeer wendbaar door goede wieltjes aan de voorkant en achterkant. Hardste stand voor zuigkracht is redelijk luidruchtig. Zwaar apparaat en redelijk hoge voet, kan hier niet onder de bank stofzuigen. Accessoires zijn goed verwerkt in de bovenkant van het apparaat. Kortom: prima stofzuiger !

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zeer wendbaar
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Zwaar
  • Luidruchtig