Miele Complete C2 Black Pearl PowerLine - SFAF3 - Reviews

Stofopvang
stofzak
C energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

R. Oudshoorn 15-10-2017

Een sterke body met een uitstekende zuigkracht

Kortgeleden hebben wij een nieuwe stofzuiger moeten kopen en gekozen voor de Miele Complete C2 PowerLine Black Pearl. Hier hebben wij nog geen seconde spijt van gehad.

De stofzuiger heeft een zeer solide body en voorzien van wieltje met een rubberen laag. Hierdoor rijdt de stofzuiger moeiteloos achter je aan en kantelt deze niet om wanneer je een scherpe bocht maakt. Door de rubberen laag op de wieltjes beschadigd ook onze houten parket vloer niet.

De stofzuiger heeft verschillende zuigstanden welke aangeduid zijn met afbeeldingen. Hierdoor is goed te bepalen welke stand je moet gebruiken voor bepaalde oppervlakken. Er zit bijvoorbeeld een gordijnen stand op, welke goed te gebruiken is. Wanneer je iedere dag stofzuigt is de "stille" stand een aanrader. Deze voldoet prima en is inderdaad een stuk stiller dan de normale stand.

Dankzij de lange zuigstang is het voor de wat kleinere mensen ook goed te doen stofnesten in de bovenhoek van kamers op te zuigen in plaats van een plumeaux te gebruiken.

Miele Complete C2 PowerLine Black Pearl is een echte aanrader voor jonge gezinnen zoals wij. Wij hebben twee opgroeiende jongens van 9 en 5, maar ook een jonge kitten rondhuppelen. Deze stofzuiger is perfect voor het zand, stof, katten grind en kruimel vrijhouden van je huis.

Pluspunten

• Lange zuigstand
  • solide body
  • rubber op de wieltjes
  • lange zuigstang
  • verschillende zuigstanden

Minpunten

• snoer had langer gemogen

Peter 11-06-2018

Hallo, ik overweeg deze stofzuiger ook te kopen. Bent u er nog steeds zo tevreden over?
Alvast bedankt voor uw reactie, met vriendelijke groet, Peter

Mvklooster 03-10-2017

De perfecte stofzuiger

Deze stofzuiger doet wat ie moet doen en dat is het huis stofvrij maken met zijn enorme zuigkracht. Stofzuiger is wendbaar en geluidloos. De lange snoer is ook super want dat scheelt een hoop extra werk.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Geluidloos
  • Lange snoer

Minpunten

• Zwaar

Dorien 67 23-09-2017

Perfecte power stofzuiger

Enkeke weken geleden de Miele Complete C2 Powerline Black Pearl thuis bezorgd gekregen, omdat mn oude stofzuiger het begeven had.Ik hoopte dat de stofzuiger ook echt powerzuigkracht had,ik moet zeggen dat hij daarin ook echt voldoet.Verder vind ik hem ook heel gemakkelijk in gebruik,met mn rugklachten kan ik gewoon recht op blijven staan omdat ik de telescoopbuis makkelijk kan verstellen op goede hoogte,de stofzuiger is ook heel makkelijk wendbaar.De bediening op de stofzuiger vind ik heel ideaal,kan de zuigkracht regelen zoals ik t graag wil,en hoef niet te bukken om de stofzuiger aan of uit te zetten door de voetpendaal.De snoer had voor mij iets langer gemogen,en de stofzuiger iets minder zwaar.Maar wat kwaliteit prijsverhouding betreft ben ik zeer tevreden over deze Miele stofzuiger

Pluspunten

• Zuigkracht heel goed
  • Automatische snoerhaspel
  • Wendbaar

Minpunten

• Iets te zwaar
  • Snoer mag langer

NSels 21-03-2018

Miele stofzuiger zwart Complete C2 Black Pearl

Mooie en handige wendbare stofzuiger met lang snoer. Omdat hij zo wendbaar is is hij makkelijk in gebruik en trek je hem makkelijk achter je aan zonder veel moeite. Ik zou dit product aan iedereen aanraden.

Fam.Koole 17-02-2018

Geweldige stofzuiger

Fijne stofzuiger met fantastische zuigkracht. Vuil wordt in mum van tijd opgenomen. Het wordt weer leuk om te stofzuigen :-)

JTA 23-09-2017

Prima stofzuiger

Goede stofzuiger, zuigkracht is middels verschillende standen instelbaar. Lange snoer en stofzuigerslang. Zeer wendbaar door goede wieltjes aan de voorkant en achterkant. Hardste stand voor zuigkracht is redelijk luidruchtig. Zwaar apparaat en redelijk hoge voet, kan hier niet onder de bank stofzuigen. Accessoires zijn goed verwerkt in de bovenkant van het apparaat. Kortom: prima stofzuiger !

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zeer wendbaar
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Zwaar
  • Luidruchtig

Netty 21-06-2018

Laat je echt niet in de steek!

De Miele stofzuiger is absoluut een beste. Zuigen uitstekend met de originele stofzuigerzakken en zijn makkelijk in gebruik. Mijn allereerste Miele helpt nu mee met het klussen in huis. Heb mijzelf de luxe veroorloofd om een 2e Black Pearl aan te schaffen voor de bovenverdieping. Erg prettig is het kunnen instellen van de zuigkracht. De laagste stand voor het schoonzuigen van de ventilatierooster van de computer (wel eerst computer uit zetten), stof uit de gordijnen, tot de moeilijkste matten. Wat mij wel opvalt is dat, in vergelijking met oudere modellen, de slang minder tegen het "er per ongeluk op gaan" staan kan. Komt een "vouw" in de slang.

Pluspunten

• instelbare zuigkracht
  • gaat lang mee
  • zakken blijven lang leverbaar
  • extra zuigmonden te verkrijgen voor andere vloeren

Minpunten

• snoer mag iets langer
  • tov oudere modellen lijkt de slang minder sterk

Elfride 20-06-2018

Goede stofzuiger

Prima apparaat, wendbaar, zuigt goed, ruim voldoende snoerlengte en niet overdreven lawaaiig kortom bevalt prima

Pluspunten

• voldoende snoerlengte
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• geen parketborstel meegeleverd