Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 - Reviews

Stofopvang
zakloos
A+ energieklasse
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 op Kieskeurig.nl.

Fritsdollekens 22-01-2018

Miele stofzuiger. Zonder zak.

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3

Een geweldige stofzuiger. Lekker stil.en de zuig stand is in te stellen. En makkelijk op te bergen.
Dus dik tevreden. Ik raad hem zeker .aan.

Pluspunten

• 10 meter bereik
  • Inschuifbaar zuigbuis
  • Makkelijk te ledigen
  • Stille motor.

Minpunten

• Nog niet ontdekt

FransV 05-01-2018

Stofzuigen met minder geluid

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3

Mooi model stofzuiger met voldoende accessoires; maakt weinig geluid en heeft goede zuigkracht; slang is prettig in de hand.

• Accessoires
  • Slang met greep

Monique 23-10-2018

Mooi design en prettig in gebruik

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3

Omdat onze oude stofzuiger aan vervanging toe was mocht ik op zoek gaan een nieuwe! Naast dat een product het goed doet hecht ik ook veel waarde aan het uiterlijk. En wat zijn de meeste stofzuigers ontzettend lelijk. Maar bij deze van Miele was ik redelijk snel om. Mooi om naar te kijken! Maar is hij ook goed in gebruik? Ik heb hem nu 2 weken en ik ben er heel blij mee. Hij is enorm stil in vergelijking met de vorige stofzuiger. Nu bewust gekozen voor een stofzuiger zonder zak om kosten te besparen. Ideaal! Makkelijk te legen (wel buiten doen). Verder zijn er nog 2 pluspunten waar ik blij van word. Als je de steel eraf haalt heb je uiteraard een korte slang waar een soort van uitschuifbare (zachte) borstel op zit. Ideaal voor het reinigen van onze shutters! Daar is goed over nagedacht. Verder de mogelijkheid om de stang te bevestigen als de stofzuiger horizontaal ligt (kan ook verticaal bevestigd worden). Zijn er dan nog minpunten? De stofzuiger is erg zwaar, niet zwaarder dan mijn vorige maar hou daar rekening mee. Is krachtig maar toch minder dan wat ik gewend was. Er komen helaas snel krassen op de buitenzijde (daar baal ik van, ondanks dat ik dus voorzichtig ben!).

• Lange steel
  • Slang is horizontaal te bevestigen
  • Uitschuifbare (zachte) borstel
  • Geen stofzuigerzakken nodig!

Minpunten

• Zwaar
  • Heeft minder zuigkracht dan de "oude" stofzuiger
  • Erg snel krassen aan de buitenkant.

Hetty 28-07-2018

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3

Fijne goede stofzuiger, die lange buizen heeft wat fijn is als je wat groter bent. Verder zitten de hulpstukken op een makkelijke plaats en vooral het borsteltje wat je het meest gebruik, zit standaard aan de steel. Goed tevreden over deze stofzuiger

Pluspunten

• Lange buizen
  • Meubel Borstel op de steel