Miele Blizzard CX1 Cat&Dog PowerLine - SKCF3 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
C

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sabine van Acquoij 21-10-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige stofzuiger

Zoals de titel al zegt: wat een geweldige stofzuiger. Door deze stofzuiger ben je niet uren bezig met het opzuigen van die lastige achtergebleven haren op gordijnen, dekentjes, matten of andere dingen. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, waardoor alle vuiltjes op de grond zo zijn opgezogen. Ik heb in al die tijd nog nooit zoveel plezier gehad in het stofzuigen en zou deze stofzuiger dan ook zeker aanbevelen.

De stofzuiger heeft een fijn kliksysteem, waardoor je de zuigmond makkelijk kan verwisselen voor de turboborstel (die overigens geweldig werkt op tapijten en kleden). De stang kan je erg makkelijk uitschuiven om deze langer te maken. De meubelzuigmond, kierenzuiger en reliëfborstel doen goed zijn werk. Over het algemeen ben ik echt zeer tevreden over deze stofzuiger!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Handig kliksysteem

Minpunten

• Kort snoer
  • Zware stofzuiger
  • Prijzig

michelle 12-10-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Dr stofzuiger heeft een goede zuigkracht en de extra stukken die erbij zitten zijn ideaal. Alleen vind ik hem erg zwaar en niet makkelijk wentbaar.
De zuigkracht blijft krachtig, ook als het stofreservoir vol zit.
Het is een goede stofzuiger, maar prijstechnisch vind ik hem persoonlijk erg duur.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Extra stukken

Minpunten

• Niet wentbaar
  • Erg zwaar

Sonnetjes 11-10-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Wauw in 1 woord geweldig apparaat. We hebben de afgelopen 6 jaar nog nooit zo met plezier gestofzuigd als nu. En we zijn nog snel klaar.

Alle dieren haren verdwijnen als sneeuw voor de zon. Eerst moesten we op handen en knieën de vloerbedekking stofzuigen om alle kattenharen eruit te krijgen. Maar nu zetten we gewoon de speciale voet er op en weg is het.
Stofzuiger is ontzettend stil , heeft meerdere zuigsnelheden voor verschillende oppervlaktes, diverse hulpstukken, aparte opvangbak voor fijnstof en gewoon vuil.
Wel is het apparaat redelijk aan de zware kant. Prijs vinden we ook redelijk hoog voor een stofzuiger maar hij is het dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Enorme zuigkracht
  • Diverse hulpstukken
  • Aparte opvangbak fijnstof

Minpunten

• Redelijk aan de zware kant.