Dyson V8 Absolute - Reviews

Bedrijfstijd
40 min

Bep donkers 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Heb sinds een paar dagen de dyson v8 zonder snoer en zonder stofzakken .Heerlijk wat een genot en wat een zuigkracht .je schrikt je rot wat er overal aan stof uitkomt terwijl je denkt een schoon huis te hebben.het kliksysteem om te wisselen van zuigmond werkt erg gemakkelijk .het is even wennen om het resorvoir leeg te maken maar dat is meer dat je bang bent om wat kapot te trekken maar dat went gauw.Heb met een volle accu de benedenverdieping en de auto gestofzuigd.Voor mij werkt hij naar behore en ben er reuze blij mee.

Pluspunten

• Snoerloos dus overal inzetbaar
  • Handig kliksysteem

Minpunten

• Jammer dat hij zo duur is maar is het wel waard
  • Pas in 2017 volgen de extra sets van borstels

JJFA 08-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

dyson 62 vs V8

waarin onderscheidt de nieuwe V8 zich van de inmiddels oudere 62?? ik heb de 62 inmiddels enkele jaren en heb vel problemen met de accu. die na 30 sec uitvalt. dan 10-20 sec later weer functioneert , maar het werken met de 62 is daarmee geen lolletje. een nieuwe accu is weer een dure aangelegenheid,...

Pluspunten

• klein
  • snoerloos

Minpunten

• duur
  • accu snel leeg

Nancy Vantieghem 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen was nog nooit zo snel, makkelijk en leuk

Handig om snel te stofzuigen.
Zowel thuis in de woonkamer, een trap of de auto als het even vuil is, makkelijk, handig!
Ook de zuigkracht van dit machine is waanzinnig.
Wat een goede aankoop!
Nu vind zelfs heel het gezin niet vervelend om even te stofzuigen :-)

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • snel

Minpunten

• weegt zwaar als toestel

Jan 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Begon als heel goed maar slechte service van Dyson

Sinds februari dit jaar in bezit, tot aan de storingen een zeer goede stofzuiger, makkelijk in gebruik etc. Nadat de accu niet meer oplaad al een aantal weken niet meer kunnen gebruiken. Dyson stuurt wel onderdelen maar niets helpt. Nu afwachten totdat de accu geleverd is. Waarom gewoon de Dyson niet vervangen ? Behulpzaamheid van de customerservice is overigens wel goed.

Pluspunten

• snoerloos
  • goede zuigkracht

Minpunten

• te duur
  • Sercive binnen garantie

Officiele reactie van Dyson 18-11-2016

Beste Jan,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat uw stofzuiger defect is. De V8 is echter pas in September gelanceerd, ik vermoedt dus dat u een V6 in bezit heeft.

Het spijt me te horen dat de vervangende onderdelen het probleem niet opgelost hebben. Kunt u even contact opnemen met de Helpdesk als u de accu ontvangen heeft? Dit kan voor Nederland op het gratis nummer 0800 0206 203 en voor België op het gratis nummer 0800 392 08.

Dyson Benelux

Nonna 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super stofzuiger

super stofzuiger. Met 4 honden is het erg handig om regelmatig tussendoor te stofzuigen. Hij hangt bij ons zo voor het grijpen. Het leegmaken is ook heel gemakkelijk. Mijn andere stof zuiger gebruik ik niet meer.

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel leegmaken

Marjoleine 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Doet niet onder voor normale stofzuiger

Ik had verwacht dat de stofzuiger toch wat aan zuigkracht zou inboeten omdat hij relatief licht is en natuurlijk snoerloos. Iets is minder waar. Hij zuigt minstens zo goed als mijn oude stofzuiger met snoer en op een accubeurt kan ik rustig het hele huis doen.
Hij is zeer wendbaar en makkelijk te legen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Snoerloos
  • Gemakkelijk te legen

Minpunten

• Klein stofreservoir

Angela 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede wendbare stofzuiger alleen wel voor klein huishouden

Goede wendbare stofzuiger zuigt goed is erg krachtig alleen vind dat hij te snel leeg is. Ook vind ik het jammer dat je hem niet kan gebruiken als hij opgeladen word.
Stofzuiger is wel erg krachtig en maakt niet veel geluid

Pluspunten

• Erg wendbaar

Minpunten

• Accu

Annet van Houwelingen 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, licht en stiller dan normale zuiger

De Dyson is een fijne stofzuiger voor een klein huishouden. Voor een huishouden met huisdieren vind ik hem persoonlijk wat minder geschikt, tenzij je er een extra accu voor hebt en je langer kunt zuigen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zonder snoer
  • Compact

Minpunten

• Te korte accuduur (i.c.m. huisdier)

Maxime Trienpont 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima zuigkracht

Ik ben super tevreden met mijn Dyson V8+. Hij doet echt wat hij moet doen: opnemen van stof, haar en vooral hij is niet luidruchtig. Weg met de luide kruimeldieven die niet al het vuil wegnemen. Ook het ophangsysteem van de Dyson is heel praktisch. Het hangt nog mooi aan de muur ook!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Neemt kattenharen eenvoudig weg
  • Stille stofzuiger
  • Handig in gebruik
  • Mooi ophangsysteem

Babs 24-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig toestel! Een echte must-have in huis!

Ik ben een fervente stofzuiger, heb huisdieren en verschillende soorten vloeren, waaronder parket en natuursteen... ik stofzuig zowat 2 keer per dag.
Dit toestel beantwoordt perfect aan al mijn verwachtingen inzake zuigkracht, accuduur, bescherming en aanpassing aan de vloertypes, en ook technisch is hij zoveel beter dan zijn voorgangers : maakt minder geluid, dankzij de slimme lediging zijn er ook geen blokkages meer.... ik zou niet meer zonder kunnen! Een echte must-have in huis!

Annebertie de Laat 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zeer sterie zuigkracht, handzaam apparaat

Makkelijk in gebruik, snoerloos en zuigt zeer krachtig. Daar kan een gewone stofzuiger niet tegen op. Je kunt overal bij, tot in de kleinste hoekjes. Schoonmaken gaat ook heel makkelijk. De accu gaat erg lang mee, ik kan er mijn hele benedenverdieping mee stofzuigen. De rol in de voet wordt door stroom aangedreven dus reinigt daardoor veel dieper en beter je (hoogpolig) tapijt. Maar ook voor harde vloeren is deze ideaal, en krast niet. En dan niet te vergeten kun je heel snel en makkelijk je auto uitzuigen, zo gebeurt. Eenvoudig helemaal uit elkaar te halen zodat je alles goed kunt reinigen. Ik heb er lang over nagedacht want hij is best prijzig, maar zijn geld meer dan waard. Deze steelstofzuiger heeft mijn verwachting overtroffen!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Handzaam
  • Sterke accu
  • Veel handige hulpstukken
  • Makkelijk op te bergen

Evert Magendans 16-11-2016 Product paar weken in bezit

prima stofzuiger nog beter dan zijn kleine broer

Prima stofzuiger, had al de kruimelzuiger en met 6 Maine Coon katten zeer welkom om haren en kattengrit te verwijderen. Voldoet nog beter dan verwacht, met name zuigkracht en de verschillende elektrische borstels. Alleen jammer dat mijn order zoek raakte en dat de levering een week later werd, maar ja daar kon Dyson niets aan doen. na 1 telefoontje werd het leveren met sneltrein vaart rechtgezet.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • extreme zuigkracht

Pleun 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Koning onder de stofzuigers

Wat een super krachtig en makkelijk te gebruiken stofzuiger. Door de verschillende hulpstukken verander je hem in een handomdraai in de meest krachtige kruimeldief ooit. Ook zit er een speciale borstel bij voor harde vloeren, nooit meer angst voor krassen op je houten vloer.
Doordat de stofzuiger snoerloos is hij zeer handig op de trap en bijv. ook voor de auto.

Pluspunten

• Kruimeldief functie
  • Snoerloos
  • Is niet zwaar
  • Makkelijk te legen
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accu gaat niet lang mee op de MAX stand

Lian 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger!

Goede licht gewicht stofzuiger, ideaal met hondenharen en een kruipende baby! Makkelijk te bedienen met 1 hand. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk te bedienen
  • Accu gaat lang genoeg mee
  • Handig met huisdier haren (kleine borstel)
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Onduidelijke handleiding (ivm gebruik accesoires)

Hans 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accu duur

3 verschillende zuigmonden er bij en als je hem op max zet is de zuig kracht echt groot.
Hij is lekker licht en in 40 minuten kan ik heel het huis stofzuigen

Pluspunten

• Licht
  • Klein
  • Zuig kracht groot

Minpunten

• Kan niet onder laag bed

Annemieke Kap 18-02-2017 Product paar weken in bezit

Mooie stofzuiger, maar wat een teleurstelling

Ik heb de - toch vrij dure - V8 nu een paar weken in gebruik, maar wat een teleurstelling is deze stofzuiger. Omdat de hulpstukken allemaal bol zijn, kun je alleen met veel moeite onder meubels of bedden komen. Diezelfde hulpstukken zijn allemaal kunststof omhuld zonder een borstelrand, daardoor blijft er altijd vuil achter bijvoorbeeld langs tafelpoten of in hoekjes. Ook in de naden in het parket blijft vuil achter. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het hele apparaat ook erg zwabberen. Met 2 honden en 2 katten dacht ik bewust voor de V8 te moeten kiezen, maar ik ga sparen voor een "normale" Dyson!

Miranda 13-02-2017 Product paar dagen in bezit

Ideaal in gebruik

Of je nu met of zonder kinderen woont en met of zonder huisdieren woont het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit! Deze Dyson zuigt werkelijk alles op wat er voor zijn "mond" ligt. Met de meegeleverde mondstukken kunt je voor elk type vuil de juiste mondstuk kiezen. Het schoonmaken hiervan is net zo gemakkelijk (alleen niet altijd even fris maar met behulp van (wegwerp)handschoenen ook een appeltje-eitje).
Gaat lang mee en is zeker een grote verbetering ten opzichte van de V6 Fluffy die "maar" 20 minuten mee ging. Het opladen van 5 uur komt niet altijd even handig uit toch is dit geen grote belemmering. 's Nachts in het stopcontact en 's ochtends is hij opgeladen. De stofzuiger komt eigenlijk op elke gewenste plek en zet daarmee je veiligheid op de eerste plek. Het stofzuigen van de trap en dan 2 dingen in je handen vast houden is verleden tijd, het vallen over de snoer idem dito. Maar het mooiste is eigenlijk wel het feit dat zowel jong als oud ermee over weg kan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Doet alles wat je wilt

Yasmine 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekende stofzuiger

Ik ben in het bezit van een Dyson DC52, Dyson V6 en een aantal weken geleden de Dyson V8 aangeschaft. Bij elk aankoop ben ik verrast door de kwaliteit en verbeteringen. De V8 is makkelijk in gebruik en gaat met een volle accu 40 minuten mee. De zuigkracht in combinatie met de 2 perfecte vloerzuigmonden is UITSTEKEND. Het stofbakje legen gaat tegenwoordig ook heel makkelijk. Een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • 2 goed werkende vloerzuigmonden
  • Mini motorhead is ook erg handig
  • Stofbak legen gaat makkelijk

siemonas 06-02-2017 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat, maar...........

Fijn apparaat om mee te werken, handige accessoires en praktisch ophang/laadsysteem; maar de accu is na 15 minuten al leeg, terwijl deze wel goed lang opgeladen is.

Officiele reactie van Dyson 07-02-2017

Beste Siemonas,

Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de Dyson V8 Absolute en de bijgevelerde accessoires. Wat betreft de batterij, dient u te weten dat het toestel beschikt over 3 verbruiksstanden:

-MAX-modus: 6-7 minuten;
-Normale modus met gemotoriseerde hulpstukken: 26-27 minuten;
-Normale modus zonder gemotoriseerde hulpstukken: 40 minuten;

Let u er vooral op dat de schuifknop bovenop het toestel in normale modus geschakeld is.

Mocht u hierover vragen hebben, of mochten bovenstaande tijden niet overeen komen met de werkelijke werkduur, kunt u altijd contact opnemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 392 08 (BE) of 0800 0206 203 (NL).

Dyson Benelux

Marcel DB 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig

Deze V8 heeft op mij indruk gemaakt!
Mijn grote stofzuiger zal niet vaak meer uit de kast gehaald worden.
Zuigkracht is zeer goed, zelfs in lage stand. Batterij gaat voldoende lang mee. Veel toebehoren.
Ik hoop dat hij het goed blijft doen want met mijn D35 had ik problemen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid
  • accesoires

Minpunten

• kostprijs