Dyson V8 Absolute - Reviews

Bedrijfstijd
40 min

Bep donkers 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Heb sinds een paar dagen de dyson v8 zonder snoer en zonder stofzakken .Heerlijk wat een genot en wat een zuigkracht .je schrikt je rot wat er overal aan stof uitkomt terwijl je denkt een schoon huis te hebben.het kliksysteem om te wisselen van zuigmond werkt erg gemakkelijk .het is even wennen om het resorvoir leeg te maken maar dat is meer dat je bang bent om wat kapot te trekken maar dat went gauw.Heb met een volle accu de benedenverdieping en de auto gestofzuigd.Voor mij werkt hij naar behore en ben er reuze blij mee.

Pluspunten

• Snoerloos dus overal inzetbaar
  • Handig kliksysteem

Minpunten

• Jammer dat hij zo duur is maar is het wel waard
  • Pas in 2017 volgen de extra sets van borstels

Nonna 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super stofzuiger

super stofzuiger. Met 4 honden is het erg handig om regelmatig tussendoor te stofzuigen. Hij hangt bij ons zo voor het grijpen. Het leegmaken is ook heel gemakkelijk. Mijn andere stof zuiger gebruik ik niet meer.

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel leegmaken

Jan 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Begon als heel goed maar slechte service van Dyson

Sinds februari dit jaar in bezit, tot aan de storingen een zeer goede stofzuiger, makkelijk in gebruik etc. Nadat de accu niet meer oplaad al een aantal weken niet meer kunnen gebruiken. Dyson stuurt wel onderdelen maar niets helpt. Nu afwachten totdat de accu geleverd is. Waarom gewoon de Dyson niet vervangen ? Behulpzaamheid van de customerservice is overigens wel goed.

Pluspunten

• snoerloos
  • goede zuigkracht

Minpunten

• te duur
  • Sercive binnen garantie

Annebertie de Laat 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zeer sterie zuigkracht, handzaam apparaat

Makkelijk in gebruik, snoerloos en zuigt zeer krachtig. Daar kan een gewone stofzuiger niet tegen op. Je kunt overal bij, tot in de kleinste hoekjes. Schoonmaken gaat ook heel makkelijk. De accu gaat erg lang mee, ik kan er mijn hele benedenverdieping mee stofzuigen. De rol in de voet wordt door stroom aangedreven dus reinigt daardoor veel dieper en beter je (hoogpolig) tapijt. Maar ook voor harde vloeren is deze ideaal, en krast niet. En dan niet te vergeten kun je heel snel en makkelijk je auto uitzuigen, zo gebeurt. Eenvoudig helemaal uit elkaar te halen zodat je alles goed kunt reinigen. Ik heb er lang over nagedacht want hij is best prijzig, maar zijn geld meer dan waard. Deze steelstofzuiger heeft mijn verwachting overtroffen!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Handzaam
  • Sterke accu
  • Veel handige hulpstukken
  • Makkelijk op te bergen

Evert Magendans 16-11-2016 Product paar weken in bezit

prima stofzuiger nog beter dan zijn kleine broer

Prima stofzuiger, had al de kruimelzuiger en met 6 Maine Coon katten zeer welkom om haren en kattengrit te verwijderen. Voldoet nog beter dan verwacht, met name zuigkracht en de verschillende elektrische borstels. Alleen jammer dat mijn order zoek raakte en dat de levering een week later werd, maar ja daar kon Dyson niets aan doen. na 1 telefoontje werd het leveren met sneltrein vaart rechtgezet.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • extreme zuigkracht

Marjoleine 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Doet niet onder voor normale stofzuiger

Ik had verwacht dat de stofzuiger toch wat aan zuigkracht zou inboeten omdat hij relatief licht is en natuurlijk snoerloos. Iets is minder waar. Hij zuigt minstens zo goed als mijn oude stofzuiger met snoer en op een accubeurt kan ik rustig het hele huis doen.
Hij is zeer wendbaar en makkelijk te legen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Snoerloos
  • Gemakkelijk te legen

Minpunten

• Klein stofreservoir

Pleun 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Koning onder de stofzuigers

Wat een super krachtig en makkelijk te gebruiken stofzuiger. Door de verschillende hulpstukken verander je hem in een handomdraai in de meest krachtige kruimeldief ooit. Ook zit er een speciale borstel bij voor harde vloeren, nooit meer angst voor krassen op je houten vloer.
Doordat de stofzuiger snoerloos is hij zeer handig op de trap en bijv. ook voor de auto.

Pluspunten

• Kruimeldief functie
  • Snoerloos
  • Is niet zwaar
  • Makkelijk te legen
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accu gaat niet lang mee op de MAX stand

Lian 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger!

Goede licht gewicht stofzuiger, ideaal met hondenharen en een kruipende baby! Makkelijk te bedienen met 1 hand. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk te bedienen
  • Accu gaat lang genoeg mee
  • Handig met huisdier haren (kleine borstel)
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Onduidelijke handleiding (ivm gebruik accesoires)

Angela 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede wendbare stofzuiger alleen wel voor klein huishouden

Goede wendbare stofzuiger zuigt goed is erg krachtig alleen vind dat hij te snel leeg is. Ook vind ik het jammer dat je hem niet kan gebruiken als hij opgeladen word.
Stofzuiger is wel erg krachtig en maakt niet veel geluid

Pluspunten

• Erg wendbaar

Minpunten

• Accu

Annet van Houwelingen 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, licht en stiller dan normale zuiger

De Dyson is een fijne stofzuiger voor een klein huishouden. Voor een huishouden met huisdieren vind ik hem persoonlijk wat minder geschikt, tenzij je er een extra accu voor hebt en je langer kunt zuigen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zonder snoer
  • Compact

Minpunten

• Te korte accuduur (i.c.m. huisdier)

Maxime Trienpont 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima zuigkracht

Ik ben super tevreden met mijn Dyson V8+. Hij doet echt wat hij moet doen: opnemen van stof, haar en vooral hij is niet luidruchtig. Weg met de luide kruimeldieven die niet al het vuil wegnemen. Ook het ophangsysteem van de Dyson is heel praktisch. Het hangt nog mooi aan de muur ook!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Neemt kattenharen eenvoudig weg
  • Stille stofzuiger
  • Handig in gebruik
  • Mooi ophangsysteem

JJFA 08-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

dyson 62 vs V8

waarin onderscheidt de nieuwe V8 zich van de inmiddels oudere 62?? ik heb de 62 inmiddels enkele jaren en heb vel problemen met de accu. die na 30 sec uitvalt. dan 10-20 sec later weer functioneert , maar het werken met de 62 is daarmee geen lolletje. een nieuwe accu is weer een dure aangelegenheid,...

Pluspunten

• klein
  • snoerloos

Minpunten

• duur
  • accu snel leeg

Hans 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accu duur

3 verschillende zuigmonden er bij en als je hem op max zet is de zuig kracht echt groot.
Hij is lekker licht en in 40 minuten kan ik heel het huis stofzuigen

Pluspunten

• Licht
  • Klein
  • Zuig kracht groot

Minpunten

• Kan niet onder laag bed