Dyson V8 Absolute

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 571 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V8 Absolute op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

De Dyson V8 Absolute is een draadloze stofzuiger. Dankzij de krachtige accu kun je tot wel 40 minuten stofzuigen. Daarbij is het fijn dat het ontbreken van een snoer je veel bewegingsvrijheid geeft. Je kunt zelfs moeilijk bereikbare plekken onder handen nemen. De Dyson V8 Absolute is namelijk ook heel licht, zodat je hem gemakkelijk optilt. De stofzuiger wordt geleverd met verschillende opzetstukken, zodat hij geschikt is voor vrijwel alle ondergronden. Je kunt er zelfs een kruimelzuiger van maken. Daarbij houdt het HEPA-filter minimaal 99,97 procent van alle stofdeeltjes tegen, ook is de stofzuiger geschikt voor mensen met een stofallergie.

c*****************@g******** 26-11-2023
Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Draadloos leek ons wel wat . Helaas te snel gekocht .
Zuigkracht valt zwaar tegen . Door de draaiende borstel wordt ook meer stof verplaatst dan opgezogen . Kan op de hoogste stand nog lang niet 10 minuten zuigen . Na een jaar neemt de zuigkracht al af .
Zonde van het geld

n***********@h********** 19-03-2023

Grote teleurstelling die me uiteindelijk meer werk kost

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Ruim 2 jaar geleden aangeschaft (de V8 Animal versie). Mijn eerste steelstofzuiger, leek mee handig maar iets groters dan stofwolken wordt nauwelijks opgezogen. Kattenbaksteentjes, vuil wat de hond mee naar binnen neemt, helaas weinig succes. Al snel ben ik eerst met een bezem aan de slag gegaan om daarna te kunnen stofzuigen. Accu vanaf dag 1 snel leeg, turbostand moet je al helemaal niet gebruiken. Kan mijn huis er absoluut niet in één keer mee doen. Inmiddels heb ik een andere stofzuiger gekocht. Wat een zegen, Weer een 'gewone' stofzuiger die wel alles opzuigt. Voor mij geen Dyson steelstofzuiger meer kan ik na 2 jaar oprecht concluderen.

Pluspunten

• Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Slecht zuigen

M. Groot 08-12-2022

Snel leeg en zuigt alleen kruimels.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Ik kan mijn huiskamer (50m2) niet helemaal stogzuigen omdat hij dan al leeg is.
Hij zuigt alleen kruimels op en als een propje iets groter is past het niet.
Heeft veel onderhoud nodig.
Conclusie. Veel te duur voor een waardeloze stofzuiger. Denk dat elke Dyson deze kenmerken heeft.

Pluspunten

• Geen stogzuigen zak nodig.
  • Draadloos

Minpunten

• Snel leeg
  • Zuigt geen grotere propjes, alleen kruimels
  • Heeft veel onderhoud nodig

MB 15-11-2020

Slechte accu.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

V8 prima stofzuiger in het begin, echter na net 2 jr is de accu op voor een product van deze prijsklasse is dit ronduit slecht. Gezien de garantie van 2 jr kun je hier natuurlijk weer net geen gebruik van maken. Heel jammer prijs kwaliteit voor ons dus ruim onvoldoende.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• Acuu
  • Prijs
  • Levensduur

Danielle 02-11-2020

Spijt.....

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

De eerste weken een prima stofzuiger. De accu neemt al zeer snel af in kwaliteit. Na een half jaar gebruik nog maar 5 minuten stofzuigen op de normale stand, op de max. Stand maar 1 minuut. Het apparaat maakt veel herrie en het kost moeite om kruimels van de grond te zuigen. Waardeloos apparaat voor heel veel geld!

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Slechte accu
  • Weinig zuigkracht
  • Veel lawaai

Kevin P 27-10-2020

Slechte ervaring

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

De dyson V6 animal, gekocht na aanraden van een collega. Hij was er erg blij mee.
Ik eerlijk gezegd wat minder.
In een huishouden met 2 kinderen en 1 kat. is deze stofzuiger echt wel een uitkomst. Maar dan moet hij echter wel alles opzuigen., helaas is dat niet het geval.
De meeste 'grote' stukken (stukjes rijst wafels, kattenbrokken) krijgt hij niet opzogen, inmiddels ook al en nieuwe parketborstel aangeschaft, zodat niet alles door de kamer schiet met de draaiborstel. Maar zelfs dan zuigt hij niks op.
Inmiddels is het zo ver dat de accu het niet eens meer 5 min uithoudt (in normale stand).
We grijpen nu terug naar de 'oude' stofzuiger.
Zonde van mijn geld aangezien hij voor geen meter zuigt.

Minpunten

• zuigkracht
  • accuduur
  • prijs

Joris van strien 18-10-2020

Zuigt slechts 6 minuten !

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

In de advertentie staat 40 minuten zuigtijd op maximaal vermogen, echt niet dus, max 6 minuten en dan is ie leeg. En dat voor 400 euro. NIET KOPEN

Minpunten

• Zuigduur
  • Lange oplaadtijd

Jeroen 09-06-2020

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

De prijs kwaliteit verhouding van deze Dyson is zeer slecht. Ik zou iedereen adviseren om naar een ander merk te kijken voordat je plannen hebt een accu stofzuiger te kopen. Batterij na 2 jaar nog amper 5 minuten zuigen, de voet is van hard plastic en voelt zeer fragiel aan. De zuigkracht is beperkt.

Geen garantie noch coulance van Dyson op de slechte batterij. We hebben weer een nieuwe batterij kunnen kopen van 80 euro.

Pluspunten

Minpunten

• Kwaliteit batterij
  • Voelt goedkoop aan
  • Service Dyson

Herman 29-05-2020

Eenvoudig in gebruik, korte levensduur.

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Het grote voordeel van een Dyson stofzuiger dat het veel bewegingsvrijheid geeft en eenvoudig in gebruik is. Nadeel is de beperkte zuigkracht ten aanzien van een goede "normale" stofzuiger. b.v. slecht wegzuigen van iets grotere vervuilingen zoals bv papiertje of blad van plant. Wanneer je hem op volle kracht laat werken is de accu snel leeg. Grootste nadeel is de levensduur, na 1,5 jaar in bezit, weinig gebruik ivm eenpersoonshuishouden (wel met huisdier) doet de stofzuiger het al niet meer. Na kort gebruik gaat de stofzuiger haperen. Ik beveel de stofzuiger niet aan.

Pluspunten

• Bewegingsvrijheid

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Zuigkracht
  • Korte accuduur op volle kracht.
  • Slecht wegzuigen van iets grotere vervuilingen.

Kees de Vries 23-05-2020

Drie week dagelijks gebruik review

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Na jarenlange ruzie met de bedrade lawaai zuiger was stofzuigen zo'n beetje het laatste wat we wilden doen in dit huis. Met twee katten is dat natuurlijk vragen om een gigantische bende. Toen we eindelijk de oude stofzuiger kapot hadden gescholden, hebben we de knoop maar doorgehakt om eens diep in de buidel te gaan tasten voor een draadloos exemplaar.

Ik zuig nu al een week of drie zonder enige problemen de vloer iedere dag. We hebben een gemiddeld huis met ongeveer 80m2, allemaal parket. We moesten dus uitwijken naar de 'absolute' versie, aangezien dit de versie met de zachte roller is. Deze roller is echt nodig als je een harde vloer hebt, de 'gewone' roller maakt simpelweg krassen op de vloer en is echt niet geschikt.

Ik was eerst niet helemaal zeker of de batterijduur wel goed zou zijn. Ook was ik totaal niet zeker of ik met de laagste stand alles kon zuigen, of dat ik voortdurend heen en weer moest switchen tussen hoog en laag. Het antwoord is zeer simpel, de laagste stand doet al het werk met normaal stofzuigen. Je gebruikt de hoogste stand in principe erg weinig, eigenlijk alleen met accessoires. Je hoeft echt niet in de hoogte stand te stofzuigen om een goed resultaat te bereiken. De batterij gaat dus lang genoeg mee, ik kan ongeveer twee keer het huis doen als de batterij vol is.

De zuigkracht is beter dan onze oude, toegegeven goedkope, bedrade. Zij is ook stiller, de katten zijn een stuk minder geïntimideerd door de dyson. Er zijn veel accessoires bij, vooral erg handig is de kleine roller (gemotoriseerde mini borstel) die heel erg gemakkelijk haren van onze stoffen bank verwijderd. Een klus die hiervoor altijd handmatig moest gebeuren is nu in een klik en 30 seconden gepiept.

De zachte roller is zo gebouwd dat trekkend zuigen grovere vuildeeltjes kan bulldozeren. Dit is soms eens irritant omdat je graag overlappende bewegingen wilt maken met de zuigmond. In de praktijk is het geen groot probleem, gezien het allemaal erg makkelijk te navigeren is. De zuigmond is erg gemakkelijk te besturen en het geheel voelt licht in de hand. Frustratie levert het dus niet op.

Het legen is eenvoudig, gewoon aan de rode hendel trekken dan gaat de onderzijde open. Maar ik zou het even oefenen terwijl je geen stof in de opvangbak hebt. Het is me overkomen dat ik de onderzijde niet goed terug klikte, beginnersfoutjes die je snel afleert. Niet teveel schudden tijdens het legen want dan kun je meteen de stang er weer opklikken en weer gaan zuigen. Ook hier wen je snel aan. Ook is het erg fascinerend om te zien hoeveel bende je iedere dag weer van de vloer afhaalt. Echt, het zet je enorm aan om te gaan stofzuigen.

Ik ben dus enorm tevreden. Het enige waar ik me nog wat zorgen over maak is de levensduur. Je kan bij dyson een hoop vervangende delen bestellen. Je moet alleen de hele kap aan de zijkant bestellen als het vilt van je zuigmond verslijt om maar wat te noemen. Ook is niet altijd alles op voorraad. Alles is degelijk gebouwd, maar ik weet niet of het een val zal overleven. Nou zijn we geen klunzen, maar ook maar mensen natuurlijk. Ik zal over een jaar weer een review schrijven, dan zullen we zien of mijn angsten gegrond waren. Ik maak me in ieder geval totaal geen zorgen over de accu, dat zit echt helemaal goed.

Ik hoop dat deze review u helpt een beslissing te maken. Ik heb (nog) geen spijt van mijn aankoop. Maar kan me voorstellen dat de prijs u tegenhoudt. Je krijgt er wel echt een heel systeem voor, dit is geen prullaria. Dyson is heel serieus over het draadloos stofzuigen en dat merk je. Dit is echt een serieuze machine.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lange batterijduur
  • Bruikbare accessoires
  • Laat geen stofdeeltjes door, goede filters.
  • Goed bestuurbaar.

Minpunten

• Prijs
  • Veel losse onderdelen om op te bergen
  • Trekkend is niet zo efficiënt als duwend zuigen

Ingrid 03-05-2020

Miskoop

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Vorig jaar deze stofzuiger gekocht maar ben er zeker niet tevreden over. De accuduur is matig. Hele huis in één keer zuigen gaat niet. Hij maakt veel herrie. Verder pak ik erg mis op een flexibele slang om even onder bv een kastje door te gaan. Je hebt hiervoor wel een opzetstuk maar die is ongeveer 20 cm lang en daarna zit je motorblok al in de weg. Verder blaast er erg veel lucht uit de motor waardoor het stof zich juist in de lucht verspreid. Daarom onlangs toch maar weer afscheid genomen van dit veel te dure apparaat waarvan ik veel meer had verwacht.

Pluspunten

• De turboborstel voor hondenharen
  • Snel even te pakken

Minpunten

• Kleine stofbak
  • Korte accuduur
  • Blaast lucht uit motor
  • Zonder opzetstuk niet te gebruiken
  • Prijs

Melissa 22-04-2020

Na 2 maanden problemen ??

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Omdat de Dyson toch wel bekend staat als een van de betere stofzuigers, hebben we er een aangeschaft. De eerste twee maanden deed de stofzuiger het heel goed. Ineens laadde hij niet meer op.. alleen het eerste lampje bleef knipperen. Na contact met Dyson een nieuwe lader gekregen, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik krijg nu een nieuwe stofzuiger, hopelijk doet deze het wel langer dan 2 maanden 😒

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Snel leeg
  • Duur

MarieLouise 07-04-2020

Plezierig licht en iets waar ik vrolijk van wordt

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Goede prijs veel toebehoren erbij licht in gebruik en vrolijk om te zien met zijn oranje stang ,het is een pretje om mee te zuigen

Pluspunten

• Licht
  • Veel hulpstukken

Jeroen 23-02-2020

makkelijk en leuk

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

elke keer opladen zorgt voor 2 keer stofzuigen, het is lichter dan de dyson v11. zuigt erg goed en krachtig. makkelijk om onder koker te legen in prullenbak. goed voor de trappen stof te zuigen, met veel opzet stukken inbegrepen. meeste stukken zijn wasbaar.

Pluspunten

• licht
  • zacht geluid
  • geen zak en snoor in de weg
  • leuk en flexibel
  • krachtig zuigen

Minpunten

• een beetje duur
  • lang gewacht op korting

Peter 09-02-2020
  • Product gekregen

Teleurstellend

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Ik ben erg teleurgesteld in de stofzuiger. Mijns inziens is de prijs te hoog ten opzichte van de prestaties. Ik heb de stofzuiger nu 2 en een half jaar. Accu is snel leeg. Na een paar maanden ging de stofzuiger stinken. Alle filters schoon gemaakt volgens gebruiksaanwijzing maar probleem ging niet weg. Stofzuiger zuigt dingen in hoeken niet op. Ligt er een korrel van kattegrind dan schiet het weg en de stofzuiger zuigt het niet op. Stofzuiger voelt ook niet degelijk aan en na verloop van tijd gaat alles los zitten en het lijkt als of deze elk moment uit elkaar valt. Jammer want ik was altijd erg onder de indruk van het uiterlijk en van het merk Dyson.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Zuigkracht
Dyson Benelux 10-02-2020

Beste Peter,

Bedankt voor uw review. Mogelijk gebruikt u niet de meest geschikte borstel voor uw vloertype. We kunnen u misschien helpen met het optimaliseren van uw dyson ervaring,
Als er stukken slecht aansluiten kunnn we dit ook met u opnemen.
Neemt u indien u wil contact met ons op via help@dyson.nl

Mvg,

Dsyon Benelux

Peter 06-02-2020
  • Product gekregen

Teleurstellend

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Zuigkracht

Verhagen 06-01-2020

Lichtgewicht en toch zeer goede prestatie

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Dyson is de ideale oplossing voor een kruimeldief en steelstofzuiger in een. Vooral als je huisdieren hebt of allergisch bent voor stof en dus iedere dag moet stofzuigen. Hij is lichtgewicht en werkt perfect. Je pakt hem snel uit de oplader en je kunt snel en makkelijk stofzuigen. Vooral de trap is een verademing ten opzichte van een sledestofzuiger. Als je regelmatig moet stofzuigen en iedere keer weer netjes op de lader hangt (wat meteen ook het ophangsysteem is) dan is de batterijduur totaal geen probleem. Alleen jammer dat je niet alle opzetstukjes op het ophangsysteem kwijt kunt. Lange honden haren kunnen wel aan de voet vast zitten, maar dat gebeurt bij elke stofzuiger. Gewoon na iedere keer even de losse haartjes verwijderen. Verder kun deze voet makkelijk uit elkaar halen om hem schoon te maken (de roller kan eruit en onder de kraan worden afgespoeld) of hardnekkige vastzittende haren te verwijderen. Verder kan je door het opvangreservoir zien als je per ongeluk klein speelgoed hebt opgezogen of muntgeld. Makkelijker dan een zak weer optrekken op zoek naar iets belangrijks. Hij is de prijs zeker waard.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Opbergsysteem is meteen oplader
  • Voet kan uit elkaar en roller kan onder de kraan.
  • Kleine speelgoed is zichtbaar in de opvangbak

Milah 30-12-2019

Aanrader

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Altijd een stofzuiger met zak gehad. Door het hebben van huisdieren ging deze zak maar 1 a 2 keer mee. Heel veel negatieve recensies gezien van dyson en met name de echte dyson webshop, daarom bestelt op bol.com en werd op het juiste moment geleverd volgens afspraken. De dyson V8 doe ik nooit meer weg, in een huis van 120m2 kan ik de dyson 2,5 gebruiken met 1 keer opladen op de normale stand. De dyson werk voldoende op de normale stand, je hebt dan nog een Max. Ik beveel dit product aan en vooral bij dieren bezitters, honden haren etc worden goed opgenomen en zuigkracht is goed. Handig dat je niet elke keer een nieuwe zak hoeft er in te doen

Pluspunten

• Lange gebruikersduur (2,5 keer op normale stand)
  • Goede opname van stof/haren
  • Je pakt hem heel snel

Minpunten

• Op ten duur wordt het apparaat wat zwaar

BJ 25-12-2019

Waardeloze stukjes schuiver

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Ik heb vooral een houten vloer en een kleed:
1 echt stof zuigen gaat prima. Licht er echter iets groters op de grond zoals bijvoorbeeld een stukje harde macaroni of brood, dun zuigt de Dyson niet, maar schuift het voor zich uit. Na het optillen en over het stukje heen zetten wordt het pas opgetogen.
2 dit gebeurt alleen in de hoogste stand, anders zuigt hij het stukje niet eens op. Dus wordt de zuig duur een minuut of 5, waarna er weer 5 uur geladen moet worden.
3. Je moet de aanknop continu ingedrukt houden. Dat is 5 min lang irritant.
4 Hij maakt lawaai alsof de stofzuiger 35 euro kost.

Heb m terug gestuurd en een betere gekocht. Eentje die deze klachten allemaal niet heeft, maar wel doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Rood met blauwe borstel wordt paars bij gebruik.
  • Redelijk licht

Minpunten

• Zuigt niet maar schuift
  • Aanknop ingedrukt blijven houden

MarieLouise 19-12-2019

Lekker licht en handzaam,veel extra s erbij

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Perfecte stofzuiger,te lang gewacht met aanschaffen,maar nu dat ik hem gebruik laat ik het al mijn vrienden weten,stofzuigen is nu leuk,zelfs mijn man stofzuigt nu!!

Theo van der Eerden 16-12-2019

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Echt een super makkelijke stofzuiger, goede zuigkracht maar wel behoorlijk wat geluid. Makkelijk te legen, doet het ook goed op ons hoogpolig kleed. De handstofzuiger die je ervan kan maken is ook echt een toppertje.

Pluspunten

• Mooi dessin
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• maakt wel veel geluid

CK 14-12-2019

Erg verrassend

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Het is verrassend om te zien hoe blij mijn moeder van 75 is met de Dyson V8. Ze heeft lol met het apparaat. Een stuk tapijt dat ze normaal ook altijd stofzuigt lever een vol reservoir op. Het apparaat is dan ook zeer krachtig, ondanks dat het niet zo lijkt tijdens het gebruik. Maar het resultaat spreekt voor zich. Ook de extra veiligheid ivm de afwezigheid van een kabel is ideaal. Het apparaat is heel goed hanteerbaar en simpel in gebruik. Dus moeder blij, ik blij!

Pluspunten

• Krachtig
  • Geen kabel
  • Makkelijk in gebruik
  • Zeer functioneel

Handig 11-12-2019

Handig

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Ideaal in gebruik alleen de accuduur is niet zolang. Handig op te bergen en neemt niet veel plaats in

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Iets te korte accuduu

serge ebbeling 11-12-2019

topper

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

De dyson v8 total clean is echt een top apparaat en doet zijn werk meer dan goed.
Dus als je op zoekt bent naar een snoerloze stofzuiger dan raad ik het zeker aan.

Pluspunten

• snel in gebruik
  • makkelijk te legen
  • makkelijk ophang systeem

Petra 29-11-2019

Licht in gebruik

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute

Het apparaat is heel licht te hanteren. De aanknop hoef je maar heel licht aan te raken en hij werkt al.
Het leegmaken van het stofreservoir is helemaal makkelijk. Al me5 al een top aankoop.