Dyson V8 Absolute - Reviews

Laadtijd
5 uur
Bedrijfstijd
40 min

Beoordeling op basis van 75 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bep donkers 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Heb sinds een paar dagen de dyson v8 zonder snoer en zonder stofzakken .Heerlijk wat een genot en wat een zuigkracht .je schrikt je rot wat er overal aan stof uitkomt terwijl je denkt een schoon huis te hebben.het kliksysteem om te wisselen van zuigmond werkt erg gemakkelijk .het is even wennen om het resorvoir leeg te maken maar dat is meer dat je bang bent om wat kapot te trekken maar dat went gauw.Heb met een volle accu de benedenverdieping en de auto gestofzuigd.Voor mij werkt hij naar behore en ben er reuze blij mee.

Pluspunten

• Snoerloos dus overal inzetbaar
  • Handig kliksysteem

Minpunten

• Jammer dat hij zo duur is maar is het wel waard
  • Pas in 2017 volgen de extra sets van borstels

JJFA 08-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

dyson 62 vs V8

waarin onderscheidt de nieuwe V8 zich van de inmiddels oudere 62?? ik heb de 62 inmiddels enkele jaren en heb vel problemen met de accu. die na 30 sec uitvalt. dan 10-20 sec later weer functioneert , maar het werken met de 62 is daarmee geen lolletje. een nieuwe accu is weer een dure aangelegenheid,...

Pluspunten

• klein
  • snoerloos

Minpunten

• duur
  • accu snel leeg

Nancy Vantieghem 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen was nog nooit zo snel, makkelijk en leuk

Handig om snel te stofzuigen.
Zowel thuis in de woonkamer, een trap of de auto als het even vuil is, makkelijk, handig!
Ook de zuigkracht van dit machine is waanzinnig.
Wat een goede aankoop!
Nu vind zelfs heel het gezin niet vervelend om even te stofzuigen :-)

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • snel

Minpunten

• weegt zwaar als toestel

Jan 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Begon als heel goed maar slechte service van Dyson

Sinds februari dit jaar in bezit, tot aan de storingen een zeer goede stofzuiger, makkelijk in gebruik etc. Nadat de accu niet meer oplaad al een aantal weken niet meer kunnen gebruiken. Dyson stuurt wel onderdelen maar niets helpt. Nu afwachten totdat de accu geleverd is. Waarom gewoon de Dyson niet vervangen ? Behulpzaamheid van de customerservice is overigens wel goed.

Pluspunten

• snoerloos
  • goede zuigkracht

Minpunten

• te duur
  • Sercive binnen garantie

Officiele reactie van Dyson 18-11-2016

Beste Jan,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat uw stofzuiger defect is. De V8 is echter pas in September gelanceerd, ik vermoedt dus dat u een V6 in bezit heeft.

Het spijt me te horen dat de vervangende onderdelen het probleem niet opgelost hebben. Kunt u even contact opnemen met de Helpdesk als u de accu ontvangen heeft? Dit kan voor Nederland op het gratis nummer 0800 0206 203 en voor België op het gratis nummer 0800 392 08.

Dyson Benelux

Marjoleine 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Doet niet onder voor normale stofzuiger

Ik had verwacht dat de stofzuiger toch wat aan zuigkracht zou inboeten omdat hij relatief licht is en natuurlijk snoerloos. Iets is minder waar. Hij zuigt minstens zo goed als mijn oude stofzuiger met snoer en op een accubeurt kan ik rustig het hele huis doen.
Hij is zeer wendbaar en makkelijk te legen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Snoerloos
  • Gemakkelijk te legen

Minpunten

• Klein stofreservoir

Nonna 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super stofzuiger

super stofzuiger. Met 4 honden is het erg handig om regelmatig tussendoor te stofzuigen. Hij hangt bij ons zo voor het grijpen. Het leegmaken is ook heel gemakkelijk. Mijn andere stof zuiger gebruik ik niet meer.

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel leegmaken

Pleun 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Koning onder de stofzuigers

Wat een super krachtig en makkelijk te gebruiken stofzuiger. Door de verschillende hulpstukken verander je hem in een handomdraai in de meest krachtige kruimeldief ooit. Ook zit er een speciale borstel bij voor harde vloeren, nooit meer angst voor krassen op je houten vloer.
Doordat de stofzuiger snoerloos is hij zeer handig op de trap en bijv. ook voor de auto.

Pluspunten

• Kruimeldief functie
  • Snoerloos
  • Is niet zwaar
  • Makkelijk te legen
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accu gaat niet lang mee op de MAX stand

Angela 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede wendbare stofzuiger alleen wel voor klein huishouden

Goede wendbare stofzuiger zuigt goed is erg krachtig alleen vind dat hij te snel leeg is. Ook vind ik het jammer dat je hem niet kan gebruiken als hij opgeladen word.
Stofzuiger is wel erg krachtig en maakt niet veel geluid

Pluspunten

• Erg wendbaar

Minpunten

• Accu

Annet van Houwelingen 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, licht en stiller dan normale zuiger

De Dyson is een fijne stofzuiger voor een klein huishouden. Voor een huishouden met huisdieren vind ik hem persoonlijk wat minder geschikt, tenzij je er een extra accu voor hebt en je langer kunt zuigen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zonder snoer
  • Compact

Minpunten

• Te korte accuduur (i.c.m. huisdier)

Maxime Trienpont 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima zuigkracht

Ik ben super tevreden met mijn Dyson V8+. Hij doet echt wat hij moet doen: opnemen van stof, haar en vooral hij is niet luidruchtig. Weg met de luide kruimeldieven die niet al het vuil wegnemen. Ook het ophangsysteem van de Dyson is heel praktisch. Het hangt nog mooi aan de muur ook!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Neemt kattenharen eenvoudig weg
  • Stille stofzuiger
  • Handig in gebruik
  • Mooi ophangsysteem

Babs 24-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig toestel! Een echte must-have in huis!

Ik ben een fervente stofzuiger, heb huisdieren en verschillende soorten vloeren, waaronder parket en natuursteen... ik stofzuig zowat 2 keer per dag.
Dit toestel beantwoordt perfect aan al mijn verwachtingen inzake zuigkracht, accuduur, bescherming en aanpassing aan de vloertypes, en ook technisch is hij zoveel beter dan zijn voorgangers : maakt minder geluid, dankzij de slimme lediging zijn er ook geen blokkages meer.... ik zou niet meer zonder kunnen! Een echte must-have in huis!

Annebertie de Laat 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zeer sterie zuigkracht, handzaam apparaat

Makkelijk in gebruik, snoerloos en zuigt zeer krachtig. Daar kan een gewone stofzuiger niet tegen op. Je kunt overal bij, tot in de kleinste hoekjes. Schoonmaken gaat ook heel makkelijk. De accu gaat erg lang mee, ik kan er mijn hele benedenverdieping mee stofzuigen. De rol in de voet wordt door stroom aangedreven dus reinigt daardoor veel dieper en beter je (hoogpolig) tapijt. Maar ook voor harde vloeren is deze ideaal, en krast niet. En dan niet te vergeten kun je heel snel en makkelijk je auto uitzuigen, zo gebeurt. Eenvoudig helemaal uit elkaar te halen zodat je alles goed kunt reinigen. Ik heb er lang over nagedacht want hij is best prijzig, maar zijn geld meer dan waard. Deze steelstofzuiger heeft mijn verwachting overtroffen!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Handzaam
  • Sterke accu
  • Veel handige hulpstukken
  • Makkelijk op te bergen

Evert Magendans 16-11-2016 Product paar weken in bezit

prima stofzuiger nog beter dan zijn kleine broer

Prima stofzuiger, had al de kruimelzuiger en met 6 Maine Coon katten zeer welkom om haren en kattengrit te verwijderen. Voldoet nog beter dan verwacht, met name zuigkracht en de verschillende elektrische borstels. Alleen jammer dat mijn order zoek raakte en dat de levering een week later werd, maar ja daar kon Dyson niets aan doen. na 1 telefoontje werd het leveren met sneltrein vaart rechtgezet.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • extreme zuigkracht

Lian 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger!

Goede licht gewicht stofzuiger, ideaal met hondenharen en een kruipende baby! Makkelijk te bedienen met 1 hand. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk te bedienen
  • Accu gaat lang genoeg mee
  • Handig met huisdier haren (kleine borstel)
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Onduidelijke handleiding (ivm gebruik accesoires)

Hans 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Goede accu duur

3 verschillende zuigmonden er bij en als je hem op max zet is de zuig kracht echt groot.
Hij is lekker licht en in 40 minuten kan ik heel het huis stofzuigen

Pluspunten

• Licht
  • Klein
  • Zuig kracht groot

Minpunten

• Kan niet onder laag bed

Bart Franke 26-03-2017

Helaas geen handige accesoires beschikbaar

Ik heb de Dyson V8 in de winkel geprobeerd. Een ontzettend handig apparaat om snel even een kamer of verdieping te stofzuigen. Geen gedoe met snoeren. Er is echter een grote maar waardoor ik van de koop afzie. De aansluiting voor andere borstels is door Dyson veranderd waardoor de overige accessoires niet passen. Er zijn dus geen andere accessoires beschikbaar dan de onhandige grote borstels die er standaard bij geleverd worden. Een bijkomend nadeel is dat deze borstels ook nog eens de accuduur aanzienlijk verkorten aangezien er draaiende dele inzitten die aangedreven moeten worden wat extra energie en dus accu capaciteit. Een normale parketborstel is niet verkrijgbaar. Dyson belooft al sinds oktober vorig jaar dat er accessoires komen maar dit is nog steeds niet het geval. Jammer maar helaas.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Bewegingsvrijheid
  • Legen van stofvanger
  • Zuigkracht

Minpunten

• Geen accessoires beschikbaar
  • Meegeleverde accessoires zijn groot

Officiele reactie van Dyson 27-03-2017

Beste heer Franke,

Dank voor uw positieve review. Het klopt dat we nog niet alle accessoires beshikbaar hebben voor de V8. Houd onze website Dyson.nl in de gaten om de te zien wanneer dit verandert.
De gemotoriseerde borstels vragen inderdaad extra vermogen van de batterij waardoor deze minder lang mee gaat, maar ze zorgen er ook voor dat de machine extra krachtig kan reinigen. Hieronder een overzicht.
- Met de gemotoriseerde vloerzuigmond en fluffy borstel 25 minuten
- Met de mini gemotoriseerde borstel 30 minuten
- Met de overige hulpstukken 40 minuten
- In max-modus 8 minuten, ongeacht de borstel.
Hopelijk gaat u, als de accessoires beschikbaar zijn toch nog over tot de aankoop van deze fijne machine.

Hartelijk dank

Tom
Dyson

Tojatiki 23-03-2017 Product paar maanden in bezit

Prima in gebruik

- Handig omdat hij altijd klaar voor gebruik is vanuit het docking station.
- Prima zuigkracht.
- Lang te gebruiken.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gebruik gemak

Minpunten

• Duur

Rianne 18-03-2017 Product paar maanden in bezit

Soepel en krachtig in gebruik

Verschillende 'goedkope' stofzuigers gehad, die op een gegeven moment allemaal zuigkracht verloren. Mijn grootste ergernis was altijd dat er wel wat mis ging met het snoersysteem, maar dat is nu allemaal verleden tijd. De V8 heeft geen snoer en ik pak de stofzuiger nu zelfs makkelijker als de vloerwisser. Daarnaast is de zuigkracht enorm (nooit geweten dat mijn kleed zoveel stof etc. bevatte, ik moest het reservoir tot 2 keer toe legen!). Al met al heel tevreden met deze aankoop. Als ik een minpunt moet noemen dan is het enige wat ik kan bedenken; dat je tijdens het stofzuigen de knop ingedrukt moet houden. Al denk ik dat dat een kwestie van wennen is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos
  • Opzetstukken
  • Handzaam

Michelle Westerhoff 17-03-2017 Product paar maanden in bezit

Stofzuigen was nog nooit zo makkelijk

Wat een stofzuiger. Sterke motor met super zuigkracht. Snoerloos. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Heel veel onderdelen bijgeleverd. Je pakt hem makkelijk dus je wint veel tijd ermee. Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest. Ik raad iedereen de Dyson V8 aan.

Pluspunten

• Superzuigkracht
  • Snoerloos
  • Veel onderdelen erbij
  • Prachtig design

Inge 16-03-2017 Product paar weken in bezit

Goede accuduur, makkelijk te ledigen, gemak met huisdieren.

Ik had de V6 al in bezit maar nu de V8 aangeschaft! En nu meer dan een maand in gebruik.

Voor mij echt een verbetering tov de V6. Ik was al tevreden, maar nu echt zeer tevreden. Langer accugebruik is echt heel fijn. Met de V6 kon ik het niet altijd met 1 accu doen. Tot nu toe geen problemen mee gehad, zelfs niet na maximale zuigkracht.

Wij hebben 2 honden en dan is een stofzuiger echt een must. Gebruikte voor de V6 de Dyson met snoer. Maar die haal je niet zo snel te voor schijn als de snoerloze dus als extra de V6 aangeschaft voor het gemak. En nu dus de V8 in bezit. De Dyson met snoer wordt nooit meer gebruikt sinds de V8. Hondenharen van kussens worden makkelijk opgezogen met de gemotoriseerde miniborstel.

Of er verbeter- minpunten zijn? Ja, kleine!;) De V8 is zwaarder dan de V6. Maar dit zal waarschijnlijk komen door de zwaardere accu. Misschien op te lossen met verwisselbare accu's, zoals je die ook met accuboormachine's hebt?! En de coat van de steel is erg poreus en beschadigd dus snel. Nu opgelost met een folie, nl jammer als de steel zo snel lelijk wordt.

Eindconclusie: zeer tevreden! Ik ben er blij

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Makkelijk te ledigen
  • Hondenharen van kussens zo weg te zuigen

Minpunten

• Coating steel
  • Wat zwaarder in de hand dan de V6