Dyson V6 Absolute +

9,5 (2)

Dyson Digital Slim Extra

Dyson Digital Slim Extra

DavyT 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

absolute gekocht ivm zuigmond harde vloer, deze valt echt wel tegen (klein), deze voor tapijt heeft wel een goede grootte. Goede zuigkracht, licht, batterijduur mag langer. opzetstukken voelen fragiel aan dus qua levensduur mss beperkt.

wendyvvy 09-11-2015 Product half jaar in bezit

Een zes tal maanden in gebruik en kan hem al niet meer missen heel handig licht en snel opgeladen. Heel compact ook

Tibiximie 08-11-2015 Product half jaar in bezit

In het begin zeer enthousiast maar later bekeken vind ik hem toch wel heel prijzig voor zijn gebruik.
Ik heb het gevoel dat hij niet zo grondig is als hij oogt;
Pluspunt heel handig in kleine oppervlakten effe snel schoonmaken
Nadeel prijs, filter bovenaan valt er snel uit, iets grotere stukjes zuigt hij niet op.

Renske2308 08-11-2015 Product half jaar in bezit

In een woord geweldig. Zeer krachtige, twee standen , snelheid. Met de extra zuigmondjes is er altijd wel eentje bij die je werk gemakkelijk maakt. Klein nadeel, hij is best wel zwaar in één hand. Groot nadeel, hij is best wel duur.

loft76 07-08-2015 Product maand in bezit

Wat maak ik het huis nu graag vuil! :-)
Met de Dyson V6 Absolute + maak ik het huis terug schoon in een handomdraai, en bovendien op een plezante manier. Geen gesleur meer met een kabel die toch maar blijft haperen achter de stoelpoot, geen gezeul meer om de stofzuiger naar me toe te trekken. Want doordat hij snoerloos is, gaat de stofzuiger overal waar ik hem wil hebben (In plaats van net omgekeerd!)
Ik heb al veel plezier mogen beleven aan dit fantastische toestel. Een droom om te stofzuigen!

raazi 07-08-2015 Product paar weken in bezit

Meest handige stofzuiger die ik ooit heb gehad.
Zeer gebruiksvriendelijk en vele toepassingsmogelijkheden doordat hij snoerloos is, zeer handige toebehoren en accessoires, meer dan voldoende zuigkracht en licht is.

nicole46 07-08-2015 Product maand in bezit

super stofzuiger. Heel handig in gebruik. Sinds ik deze gebruik wil ik geen andere meer. Enig minpuntje is korte accuduur.

Mootje6 06-08-2015 Product paar weken in bezit

Een enorme zuigkracht, zeer handig in gebruik. Mooi uiterlijk en vormgeving. Handige hulpstukken erbij. Geen stofzuigerzakken meer nodig en ook als kruimeldief te gebruiken.
Maakt wel wat herrie en jammer dat het snel leeg is.

Snoeps 04-08-2015 Product paar weken in bezit

Super machine!
Stofzuigen gaat een stuk sneller en makkelijker vanaf nu ... geen gedoe meer meer een snoer dat te kort is, geen gesukkel meer met een slede waarmee je niet overal tussenkan ... deze Dyson volgt gewoon je hand ... waar jij gaat, wordt het proper! Heeft heel veel zuigkracht en volledig opgeladen gaat hij net iets minder dan een half uur mee ...
Een echter aanrader!

Bertsa 04-08-2015 Product maand in bezit

Ik kreeg de kans de Dyson V6 absolute + te testen. Was eerst heel sceptisch over een steelstofzuiger op batterij. Wist niet goed wat te verwachten en was eerder nogal negatief.
Maar wat een stofzuiger!! Is handig in gebruik, héél mobiel, licht en zuig hard!
Sedert dit toestel in huis is gebruiken we de klassieke (zware) stofzuiger niet meer. De batterijlading houdt het net lang genoeg uit om zowel keuken, woonkamer, ... te stofzuigen.
Door het gebruiksgemak stofzuigen we nu véél vaker en sneller in vergelijking met vroeger.
Ook de accesoires die meegeleverd worden zijn super. O.a. de gemotoriseerde borstels zijn super om bv de tapijten in de auto te stofzuigen, ....
De Dyson V6 absolute + wil ik niet meer missen!!!

frederikn 03-08-2015 Product maand in bezit

De Dyson V6 Absolute is "absoluut" de BESTE INVESTERING voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe stofzuiger/kruimeldief! Geen enkel ander merk of model evenaart dit toestel. Snoerloos dus alle bewegingsvrijheid om trappen en plafonds schoon te maken. Een enorme zuigkracht: je staat ervan verstelt hoeveel fijn stof deze Dyson nog uit je tapijt haalt die andere stofzuigers niet opzuigen, perfect voor wie huisdieren heeft! Het toestel wordt nooit warm en blaast perfect zuivere lucht uit, ideaal voor personen met allergieën (zoals ikzelf). Makkelijk aan te passen tot een kruimelzuiger, wordt geleverd met diverse accessoires: zuigmond voor harde vloeren, zuigmond voor tapijt, kruimelzuiger, kierenzuiger, ... De Dyson V6 Absolut + bevat als "plus" een gemotoriseerde miniborstel voor lastige taken zoals trappen, autozetels, ... Bovendien brengt dit toestel design en functionaliteit perfect harmonisch samen. Stofzuigen wordt op deze manier nog LEUK!!!

veki 03-08-2015 Product paar dagen in bezit

Hallo,

ik had de kans dit toestel uit te proberen via Myhomeparty en ik ben zeer positief over deze ervaring. Het toestel heeft zeer goede zuigkracht, is snel inzetbaar (wegens geen snoer, je neemt hem ter hand zoals een kruimeldief) en heel wendbaar door de bolvormige roller aan de zuigmond. Door de lange steel ligt hij ergonomisch in de hand om snel even de haren van de vloer te zuigen etc. Ik kan dit toestel warm aanbevelen! #V6Snoerloos is top!

Pluspunten: Eenvoudig in gebruik, Goede kwaliteit, zeer wendbaar, handig als een kruimeldief, krachtig als een stofzuiger

Kim101 31-07-2015 Product paar weken in bezit

We hebben de dyson nu enkele weken en zijn heel tevreden over wat deze allemaal kan.
De zuigkracht is fantastisch, alsook het gebruiksgemak omdat er geen snoer aan zit. Het minpuntje is dat hij vrij snel plat is en dan lang moet opladen.

Kwikkietje 31-07-2015 Product maand in bezit

Enkele weken geleden kreeg ik de kans om de Dyson v6 absolute+ te testen. Deze snoerloze stofzuiger wordt geleverd met 2 vloerzuigmonden: één met borsteltjes voor tapijten en een voor harde ondergronden. Verder wordt ook een kruimelzuiger bijgeleverd en nog extra accessoires zoals een hulpstuk om moeilijk bereikbare plaatsen te reinigen en een klein borsteltje. Al deze accessoires kunnen direct of via een verlengstuk (stofzuigerbuis) op het apparaat bevestigd worden met een simpele klik.

De stofzuiger is zeer handig in gebruik door zijn wendbaarheid en zijn lage gewicht en ook omdat hij snoerloos is. Je kan hem niet alleen gebruiken om grondvlakken schoon te maken maar ook een spinnenweb in één of ander hoekje aan het plafond kan heel gemakkelijk opgezogen worden. Trappen, auto's, kleine hoekjes en kantjes, moeilijk bereikbare plaatsen maar ook grotere oppervlakken zijn geen enkel probleem voor deze Dyson v6 absolute+.

Ook al is het een klein en licht toestel toch heeft het een sterke zuigkracht. Met de boostknop kan je nog harder zuigen indien nodig. Kruimels op tafel en tussen de kussens van de zetels, geknoei van kinderen met cornflakes, een restje zaagsel dat je man vergeten opruimen is, haren van de poes op haar dekentje, stukjes blaren die door een toevallig openstaand raam zijn binnengewaaid, ... vormen allemaal geen probleem voor deze veelzijdige en krachtige stofzuiger.

Bij deze stofzuiger werd ook een handig oplaadstation geleverd. Je bevestigd het aan de muur, verbindt het met elektriciteit en het apparaat laadt op terwijl het is weggeborgen en wanneer je het nodig hebt is de stofzuiger altijd opgeladen. Je kan er ook 2 accessoires in opbergen.

De accu gaat 20 minuten mee bij gewoon gebruik. Wanneer de boostknop is ingedrukt en de stofzuiger harder zuigt en meer kracht verbruikt is de batterij na 6 minuten leeg. Het duurt ongeveer 3 à 4 uur eer ze weer is opgeladen. Dus bergt men de stofzuiger best ieder keer op in het oplaadstation. Maar ook zonder het oplaadstation kan je de stofzuiger gemakkelijk opladen met het bijgeleverde oplaadsnoer.

Zeer handig is het feit dat er geen stofzuigerzak aanwezig is. Je moet geen nieuwe zakken meer kopen. Het reservoir is gemakkelijk leeg te maken. Ook alle accessoires zijn grondig schoon te maken en kunnen afgespoeld worden onder stromend water. Geen stofzuigerborstels mee die volhangen met haren die je niet meer los krijgt.

Ik had mijn bedenkingen bij de Dyson v6 absolute+ want "een toestel dat zo licht is kan nooit krachtig genoeg stofzuigen". Ik heb me vergist en ben zeer aangenaam verrast door deze stofzuiger. Ik merk dat deze stofzuiger/kruimeldief veel krachtiger werkt dan mijn gewone sledestofzuiger. Om dit te testen heb ik eerst het tapijt gestofzuigd met mijn gewone stofzuiger. Achteraf ben ik er met de Dyson nog eens overgegaan en ik schrok van de hoeveelheid stof en kattenharen er nog in het reservoir van de Dyson lagen.

Aan dit alles hangt natuurlijk een prijskaartje en dat is niet gering (€ 479) maar het apparaat is deze investering wel waard.

Het is even aanpassen (vooral doordat de accu relatief vlug leeg is) en een heel ander manier dan stofzuigen met een sledestofzuiger (met snoer) maar het gebruiksgemak is zo groot dat ik mijn oude stofzuiger niet meer gebruik. Ik kan het iedereen aanraden.

Kort samengevat:
Voordelen: - zeer handig en wendbaar
- veelzijdig
- zeer licht
- draadloos
- handige accessoires
- het oplaadstation
- gemakkelijk in gebruik
- door handig kliksysteem

Nadelen: - accu is na 20 min leeg
- stofzuigerbuis niet in lengte aanpasbaar
- prijzig

zonneke79 29-07-2015 Product maand in bezit

echt een hele goede stofzuiger, draadloos en veel zuigkracht. Klein nadeel is beperkte gebruikdsduur, maar makkelijk weer op te laden.

StevenGeysen 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Een kruimeldief die de kracht van een stofzuiger heeft maar toch het gebruiksgemak van een kruimeldief behoudt (wendbaar, weegt niet veel, geen snoer, ...) Ik ben zeer tevreden over alle mogelijkheden van de dyson absolute V6+ => parketborstel, tapijt, ... Perfect om een appartement te stofzuigen, je auto proper te maken, ... De batterij duur is zeker genoeg om een appartement van +/- 100m² mee te stofzuigen! Hij ziet er redelijk futuristisch uit (dyson look) en ook heel degelijk/stevig!

gunthersky 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het toestel is heel licht en gemakkelijk hanteerbaar, ook boven je hoofd.
Het is een krachtig toestel en veelzijdig dankzij de verschillende hulpstukken.
Je kan er gemakkelijk onder zetels en kasten mee stofzuigen dankzij zijn speciale steel/borstel.
Je kan er wel niet in 1 laadbeurt je hele huis mee stofzuigen, maar hij is zeer compact en dus snel op te bergen of opnieuw te gebruiken.

Liezel1983 28-07-2015 Product paar weken in bezit

Deze Dyson is erg praktisch, je kan er zowat alles mee stofzuigen!
Houd er wel rekening mee dat de batterij maar max 20 minuutjes meegaat. Als je de power knop gebruikt, duurt het maar 10 minuten voor de batterij plat is.
Hij ziet er zeer goed uit, doch niet zo mannelijk vonden mijn gasten. Door het roze aan de steel is hij erg vrouwelijk!
De accessoires die erbij zitten zijn handig en je kan alles netjes ophangen aan de muur.
Ik ben alvast overtuigd!

summy 28-07-2015 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken heb ik de Dyson V6 absolute in het bezit.

Tijdens het uitpakken was ik blij verrast dat alles zo netjes georganiseerd en overzichtelijk verpakt was. Hieraan kon je al zien dat het met zorg was behandeld. De dyson is duidelijk stevig en goede degelijke kwaliteit.

Het in elkaar zetten van de delen is erg eenvoudig, het klikt allemaal erg soepel en is duidelijk hoe en wat je dient te doen.

Om het pakket compleet te maken zit er ook nog een:

Combinatie accessoire bij voor het afstoffen van bijv kasten.

Kierenzuiger voor de moeilijk bereikbare plaatsen zoals de plinten, verwarming, hoekjes op de trap en de auto niet te vergeten!

Gemotoriseerde vloerzuigmond voor vloerbedekking, tapijten,

Zuigmond voor harde vloeren voor laminaat, parket, plavuizen.

Uiteraard zit er een ophangsysteem bij, deze neemt zo weinig plaats in dat hij bij mij in de meterkast hangt!
De Dyson is doordat hij in het ophangsysteem verbonden is aan de stroom altijd opgeladen en meteen te gebruiken!

De accu wordt niet lui dus geen zorgen om hem gewoon in de stroom te laten.

Doordat hij snoerloos is gebruik ik hem overal, op zolder, in de serre, in de auto, neem hem zelfs mee naar ons vakantiehuis geen gesleep met een stofzuiger, zoeken naar stopcontacten en eventueel een te kort snoer.
Nooit meer boven aan de trap aankomen en dan naar onder moeten om van stopcontact te wisselen!

De zuigkracht is erg goed te noemen, in 20 min doe ik de woonkamer,keuken, hal, toilet en de trap dan is de accu op.

Wil je echt grondig zuigen, bijv de stoelen erbij bankstel heb je eerlijkheidshalve tijd te kort. Dit moet je dus in etappes doen. Oplaadtijd is ca 3.5 uur.

De stofzuigerbuis is te verwijderen waardoor je een handige handstofzuiger hebt waarom ook weer de kierenzuiger en combinatiezuiger te klikken zijn, deze is geweldig voor de trap, het schoonmaken van bekleding, denk aan je matras!, stoffen stoelen, bankstel, en vergeet zeker de auto niet.

Wat ik wel als minpunten ervaar zijn:

Hij produceert veel geluid.
De aanknop dient vastgehouden te worden kan niet op automatisch gezet worden.
Bij extreme power, bijv voor grondig zuigen stoffen fauteuils doet de accu het maar 6 minuten.

Ik ben al met al tevreden en gebruik de Dyson dagelijks. En wekelijks voor de auto.
Vooral voor het snel even stofzuigen/stoffen, trap doen, is de Dyson een echte aanrader.

Sylvieke2000 28-07-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben helemaal overtuigd van deze snoerloze handstofzuiger. Ik woon in appartement van +- 100m2 en op 10 minuutjes tijd stofzuig ik mijn gehele appartement met de Dyson V6 Absolute+.
Je neemt de stofzuiger van de muur, snel en efficiënt alles proper maken en klik terug op z'n plaats. Ik zou m'n Dyson nooit meer willen missen. De dyson is bij ons in de slaapkamer gemonteerd, maar het design van de Dyson is zo mooi dat het helemaal niet stoort. Echt een topproduct!