De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AP81A25ULT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Joke 15-11-2021

Makkelijk en krachtig, voor de snelle klusjes

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

De AEG 8000 Animal is makkelijk in gebruik, snel ‘even’ te pakken en ook nog eens krachtig genoeg om de hondenharen op te zuigen en een vloerkleed oid schoon te krijgen. Hij glijdt moeiteloos over een kleed heen. Ik moet de stofzuiger wel in de hoogste zuigkracht stand zetten om een tapijt oid schoon te kunnen krijgen. Nadeel: accu is hierdoor snel leeg (bij mij na 15 minuten). Als je alleen laminaat hebt heeft hij minder kracht nodig en kun je dus langer zuigen. Verder is hij handzaam, even een trap doen, even onder de kast, enz. gaat reuze makkelijk. Er zitten veel opzet stukken bij, die allemaal makkelijk grijpbaar aan de vaste standaard zitten.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Kan op veel plekken komen
  • Zuigt hondenharen met gemak op
  • Glijdt soepel (ook over bv vloerkleed)
  • Veel accessoires

Minpunten

• Korte accuduur
  • Kleine opvangbak (maar wel makkelijk te legen

horstt001 14-11-2021

Mooi, eenvoudig en voor alle vloeren een top stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

De stofzuiger ziet er mooi uit en past daarmee makkelijk binnen de inrichting. Ook is de stofzuiger ontzettend makkelijk omdat er geen stofzuigerzak en stekker nodig is. Met de verschillende opzetstukjes kun je het voor alle vloeren goed gebruiken. Met name het opzetstuk voor haren is perfect voor als je huisdieren hebt! Haren die normaal gesproken moeilijk uit de bank of kleed op te zuigen zijn, worden door het ingebouwde borsteltje allemaal goed opgenomen.

Alleen de batterijduur is niet super lang, dus als je een ruim huis hebt kan het zijn dat je net niet je hele huis kunt stofzuigen. Wel is de batterij weer vrij snel opgeladen.

Pluspunten

• opzetstukjes
  • mooi design
  • sterke zuigkracht
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• korte batterijduur
  • kleine afvalbak

JustLizz 12-11-2021

Super aanwinst

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Samengevat: wat een fijne steelstofzuiger!

Het in elkaar zetten was redelijk snel geregeld.
De oplaadtijd is ongeveer 2 tot 2,5 uur., je kunt dus vrij snel aan de slag met stofzuigen.

Ik vind de opvangcapaciteit prima. Misschien als je erg verharende dieren hebt dat je wat vaker moet legen (is overigens echt een fluitje van een cent) maar met onze kat hoef ik hem helemaal niet zo vaak te legen.

Je pakt hem er super snel bij voor even wat korte klusjes. Op de hoogste stand kan ik er gewoon een hele verdieping mee stofzuigen. Dan is hij vaak wel bijna of helemaal leeg, maar dan laadt hij weer even op en ga ik gewoon wat anders doen (werken bijvoorbeeld) en dan doe ik later op de dag de andere verdieping of op een andere dag. We hoeven niet zo intensief te stofzuigen hier thuis dat we hem ook echt elke dag voor beide verdiepingen nodig hebben. Voor ons is dat dus zeker geen bezwaar.
Wat ook handig is is het lichtje in de voet waardoor je goed kan zien of je niets vergeet.
Verder zit er in de voet een automatische reinigingsfunctie en dat is echt ideaal, niet meer zelf haren etc. uit de borstel plukken maar gewoon even met je voet op het knopje duwen en het is weer schoon.

Je kan hem ook in hoogte verstellen dus voor zowel de grotere als kleinere mensen zit er wel een stand bij wat fijn voelt.
De houder is ook erg stevig dus na gebruik zet je hem daar gewoon in en hoppa, hij laadt weer op voor een volgende keer.

Het design van de stofzuiger is ook erg mooi, dus hij misstaat ook zeker niet in je woonkamer.

Het is een hele uitgave, maar zeker een fijne toevoeging om in huis te hebben.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Laserlamp

D******@g******** 07-11-2021

Mooie steelstofzuiger!

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Ik heb de stofzuiger nu 3 weken in gebruik en ik ben echt blij met de stofzuiger. Je pakt m heel snel er bij, hij is vooral heel makkelijk. Ik zou het niet als enige stofzuiger willen hebben, daarvoor is de batterij niet sterk genoeg.
Ik was verrast door de vele accessoires die erbij zaten. Ook hoe je deze allemaal aan het laadstation kunt vast zetten.
De design is erg mooi. De kleur is prachtig en het schermpje is ook handig. Zeker met kleine kinderen en dus wel eens kleine speelgoed vast komt te zitten. De stofzuiger heeft gelijk een waarschuwing.

Helemaal ideaal is de optie om de borstel schoon te maken en haren te vermalen. Nooit meer met een schaar in de weer.

Nadeel vind ik de container. Is vrij klein, maar wel makkelijk te legen dus opzich niet heel erg.

Stofzuiger vind ik absoluut niet zwaar en erg wendbaar!!

• Accessoires

Minpunten

• Container klein
  • Laadstation vrij groot

Patricia L 06-11-2021

Topper met een klein minpuntje

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Wat een goed en stijlvol product. Het voldoet volledig aan mijn wensen. Vooral de grote hoeveelheid hulpstukken maken dit tot een top product. Vooral als we de hond van mijn ouders ober de vloer hebben gehad is het altijd groot haren festijn.

Mede door deze krachtige Aeg zijn de haren makkelijk op te zuigen. Wel moet ik vermelden dat de stofzuiger, lees accu, snel leeg is als je hem op de hoogste stand hebt staan.

Verder vind ik het een schitterend design en zou ik hem zeker aanraden.

• Vele hulpstukken

Minpunten

• Accu duur in hoogste stand

Krisje 04-11-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Wauw wat een fijn apparaat!!! de AEG 8000 animal. Hij is zeer sterk en makkelijk in gebruik. Het voordeel van het draadloze is dat je hem snel pakt. Bijvoorbeeld effe de gang-trap zuigen of effe de stoelen-bank je zet er een ander opzetstuk op en je kan meteen aan de slag alles zit netjes op een paal bevestigd. Verder is de cycloon cilinder heel makkelijk te legen en onderhoudsvrij. De stofzuiger is wel wat zwaar in de hand. Maar hij is vrij goed behandelbaar. Ik zou willen dat ik dit product eerder in huis had. Hij is mooi van design, overal in huis makkelijk te gebruiken. Alleen op de turbo stand is hij snel leeg, maar hij is ook snel weer opgeladen. Ik merk echt dat me huis er een stuk schoner door is en hij is erg krachtig wat ik al eerder aangaf en hij wordt sneller gepakt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Meerdere standen
  • Meerdere hulpstukken
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Hij is wat zwaar
  • Vlug leeg (maar wel snel weer vol)

Sander73 03-11-2021

Goede stofzuiger met paar minpunten

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Ik heb deze steelstofzuiger nu iets meer dan 2 weken getest.
Ondanks de vele onderdelen was het in elkaar zetten makkelijk.
De stofzuiger vind ik een mooie uitstraling hebben. De laadpaal zorgt ervoor dat je alle accessoires en de zuiger vrij compact kunt opbergen. Ik had verwacht dat hij meer ruimte in beslag zou nemen dus dit viel mij zeer mee.
De zuigkracht is erg goed. De zuiger glijd makkelijk over de vloer maar ik vind hem wel een beetje lomp en zwaar. Vooral als je de stofzuiger als kruimeldief gebruikt voel ik het na een korte tijd in mijn hand. Ook ben ik door het formaat en de zwaarte al een paar keer met de zuiger ergens tegenaan gebotst waardoor er wat krassen op de accu zijn gekomen.
Ik vind dat de accu snel leeg gaat. Met name als je de mondstukken met bewegende rollers gebruikt en de zuigkracht op de hoogste stand zet. Gelukkig is deze stofzuiger wel weer vrij snel opgeladen.
Al met al een goede en handige stofzuiger met goede zuigkracht maar met een paar minpunten.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Zwaar
  • Accu-duur

Arjan 02-11-2021

mooi design, werkt goed

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Het design past in elke interieur en hoeft niet verstopt te worden. materialen voelen ook lekker en stevig aan en zijn mooi afgewerkt. Over de functionaliteit is goed nagedacht. Handig is het led lampje dat tijdens het stofzuigen aangaat waarmee je stof en afval ziet dat je normaal niet zo snel ziet. Leegmaken is ook zo gepiept door het reservoir gewoon los te klikken en leeg te gieten. Je kan het apparaat opladen door het aan te sluiten aan de geleverde stand waar je ook je accessoires aan kan hangen zoals de verschillende kopjes voor verschillende ondergronden. Als je een huisdier hebt is er een handig kopstuk voor het verwijderen van haren op meubels etc. Je kan de vermogen van het apparaat zelf aanpassen of op auto zetten zodat het zichzelf aanpast op verschillende vloeren. Hiermee bespaar je je accu. De accu is wel een minpuntje als je een grote huis hebt want het gaat best snel leeg en moet je het opnieuw opladen. Ander minpuntje is dat het best zwaar is als je het af en toe moet tillen. Al met al is het een fijn apparaat dat het leven makkelijker maakt als je een gemiddelde formaat huis hebt met huisdieren:)

Pluspunten

• design
  • zuigkracht

Minpunten

• accu
  • zwaar

Diamant191 01-11-2021

Absolute aanrader!

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Blij verrast was ik toen ik uitgekozen werd om dit product te testen. Al langere tijd ben ik op zoek naar een nieuwe stofzuiger, maar de keuze is reuze! Maar nu hoef ik niet meer verder te zoeken. Een draadloze stofzuiger zoals deze is geweldig. Opladen doe je gemakkelijk in het oplaadstation en duurt maar 2,5 uur. Daarna kan je met gemak bijna door je hele huis gaan zonder op te laden. De stofzuiger rolt met gemak over iedere vloer en heeft een krachtige zuigmond. Ook ideaal is het met gemak omtoveren van de stofzuiger in een kruimeldief en met alle bijbehorende mondstukken kom je met gemak overal bij!
Enige minpuntje vind ik dat de stofzuiger best zwaar in de hand ligt, maar dat kan ook persoonlijk zijn. Al met al een aanrader!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Kruimeldief
  • Draadloos

Minpunten

• Iets te zwaar in de hand

Niels 31-10-2021

Steel Stofzuiger AEG

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Heb de stofzuiger nu 3 weken in gebruik. Het in elkaar zetten was wel een klusje maar eenmaal klaar heb je een mooie stofzuiger met veel accessoires in een toren. Mooi design en neemt weinig ruimte in. Kijken naar hoe compleet de stofzuiger is verklaard dat ook de prijs. Deze is stevig maar kijken naar de concurrenten wel fair denk ik. De batterij duur is ruim voldoende om de gehelde bovenverdieping te stofzuigen van een woning. Wat mij opvalt is dat hij wel zwaar is, dit komt door de accu uiterwaard en ben je niet gewend van een standaard stofzuiger of kruimeldief dus is een kwestie van wennen Overall goede stofzuiger, hoog bediening gemak mooi design

Pluspunten

• design
  • compleet

Minpunten

• Prijs

JaquelineS 31-10-2021

Vliegt over de vloer

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Het mogen testen van deze stofzuiger voelde meteen aan als een cadeautje! Mooi design, eenvoudig in gebruik te nemen en wat nog veel belangrijker is: bijna optimaal gebruiksgemak! Dat bijna zit hem alleen in de zwaarte van de stofzuiger, dikte van het apparaat (past net niet onder het bed) en wat minder handzaam waardoor je de opzetstukken altijd bij je moet dragen. Wat wel optimaal is, is het gemak waarmee hij bijna vliegt over de vloeren ongeacht de ondergrond: hout, granito, tegels of deurmat alles is met autostand brandschoon. Opladen is een eitje, je redt ook bij een grondige schoonmaak zo goed als het hele huis en alle onderdelen heb je opgeruimd op 1 plek. Het schoonmaken van de stofzuiger is erg gemakkelijk en eenvoudig. Het fijne er aan is ook dat je overal bij kan: de borstel kan uit de kop gehaald worden, bijvoorbeeld. Bijna alles is te demonteren en goed schoon te maken. Na iedere stofzuigbeurt is hij weer als nieuw.

Pluspunten

• Geschikt voor alle ondergronden
  • Nuttig lampje
  • Accuduur
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Zwaar
  • Dikker dan stofzuiger met flexibele slang
  • Opzetstukken zijn noodzakelijk

Mamador 31-10-2021

snel gepakt!

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

We zijn al een paar jaar aan het overwegen of we een steelstofzuiger wilden aanschaffen, maar nu kwam de kans voorbij om dit product te testen. We zijn er ontzettend blij mee, de stofzuiger maakt goed schoon, de accu gaat lang genoeg mee (en anders is het snel weer opgeladen) en natuurlijk is het een plaatje om te zien!
Minpuntje is dat je niet helemaal onder de bank kan stofzuigen, je kunt de steel namelijk niet helemaal plat leggen, waardoor je niet helemaal achter de bank kunt komen. De stofzuiger ligt wat zwaar in de hand, hier moet je wel even aan wennen.
samenvattend: fijn apparaat, je pakt hem snel even erbij maar een sledestofzuiger is ook wel fijn om te hebben.

Pluspunten

• mooi design
  • snel in gebruik
  • veel hulpstukken

Minpunten

• je kunt niet helemaal achter de bank zuigen
  • de gebruiksaanwijzing is wat summier.

Gielblack 31-10-2021

Prachtig maar accu veel te snel leeg!!

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Mooi design en qua gewicht een vrij lichte stofzuiger. Overal vind ik dit een prachtig product. Er zitten veel verschillende stofzuigerkoppen bij voor elke situatie. Qua geluid vind ik de stofzuiger goed te doen. Hij is niet luider dan een gemiddelde stofzuiger tenzij de turbo stand gebruikt wordt. Het is fijn dat er een lampje in zit zodat het vuil goed zichtbaar is. De stofzuiger is makkelijk te legen en zeer makkelijk in gebruik. Ook voor het reinigen van uw meubels is het een zeer fijn product. Echter wat ik een zeer groot nadeel vind is dat de accu van de stofzuiger maar 18 minuten mee gaat! Dit in de automatische stand op normale snelheid. Hierdoor is het niet mogelijk om het hele huis stof te zuigen! Voor ons is dat net aan de woonkamer! Eerst moet hij dan weer 2 uur in de lader voordat u verder kan zuigen. Zonde van dit mooie product want ik vind dit echt veel te kort!

• Gewicht
  • Brushcleaner

Minpunten

• Accu

wilco70 31-10-2021

goede steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

ik heb deze nu een aantal weken thuis omdat ik op zoek was naar een steelstofzuiger met genoeg kracht aangezien we 2 katten en een hond hebben. De stofzuiger komt met een hele berg aan accessoires en is heel handig in het gebruik.
dankzij de standaard staat ie netjes opgeborgen tijdens het laden. Je hebt er wel wat meer plaats voor nodig dan wanneer je de stofzuiger op zou kunnen hangen. Verder heeft de stofzuiger een handige optie om de borstel van de zuigmond schoon te maken zodat niet steeds met je handen er aan hoeft. De zuiger heeft 3 verschillende standen en de sterkste is echt super sterk, de batterij gaat dan wel het minst lang mee maar hij zuigt dan wel als een malle.
Ook zonder de steel is het handig om de trap of de bank etc snel schoon te maken,
Klein nadeel is de kleine opvangbak maar omdat deze vrij gemakkelijk schoon te maken is.
Al met al ben ik heel erg tevreden over deze aeg steelstofzuiger en zou ik deze zeker aanraden

Pluspunten

• zuigkracht
  • design
  • accessoires
  • mogelijheden

Minpunten

• kleine opvangbak
  • hoge prijs

Angeltje1990 31-10-2021

Top steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Ik vind dit een zeer handige stofzuiger en ben er super blij mee.ik heb kleine kindjes en huisdieren,is zeer gemakkelijk om deze steelstofzuiger uit halen en vlug eens stofzuigen.hij heeft zeker voldoende accessoires en je kan hem gemakkelijk bedienen.deze is voor mij echt een must

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Batterij snel leeg bij turbo

Henk 30-10-2021

Prima redelijk krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Modern design, prima stofzuiger. Heeft verschillende power standen waaronder de stand "auto" , op deze stand heb je al voldoende zuigkracht voor een harde vloer en past hij de zuigkracht aan als je tapijt zuigt. Een acculading is bij ons voldoende om ongeveer 60 m2 te reinigen, in de turbo stand heb je echter maar 12 minuten voordat de accu leeg is. De stofzuiger inclusief de hulpstukken zijn van goede kwaliteit en heeft een hoge mate van gebruiksgemak. Superhandig is de bruchrol met cleaning functie waarmee je de haren in de borstel gemakkelijk door een druk op de knop verwijderd. Dit maakt wel even flinke herrie. Ook het plaatsen en weer wegnemen van de stofzuiger op de laadstandaard gaat erg gemakkelijk. Enige nadeel is het gewicht als je er een kwartiertje mee bezig bent, ik heb daar zelf geen last van maar mijn vrouw wel. Dit is innerent aan het ontwerp met de motor en accu aan de bovenkant. Ik heb deze stofzuiger mogen testen en was blij verrast van de mogelijkheden, zuigkracht en kwaliteit van dit product.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Gewicht

i********@h********** 30-10-2021

Stofzuigen is een feestje met deze stofzuiger ??

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Wij zijn al enige tijd in dubio om een draadloze steelstofzuiger aan te schaffen. Deze stofzuiger heeft ons meer dan overtuigd. Je pakt de stofzuiger er veel sneller zo even bij. Zelfs de kinderen pakken 'm. Hij stofzuigt soepel en ik stofzuig met gemak de benedenverdieping en de trappen naar boven. Als ik snel ben dan kan ik zelfs een deel van de slaapkamers meepakken. Erg handig dat hij makkelijk af te koppelen is tot een kruimeldief. Opladen gaat snel en ook het legen is vrij simpel. Er zijn veel opzetstukken bij, maar ik moet zeggen dat ik ze weinig gebruik. Alleen de twee grootste. Deze steelstofzuiger is een blijvertje wat ons betreft!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk te hanteren
  • Stijlvol

v*******@h********** 29-10-2021

Bevalt goed! Aanrader!

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Superhandig apparaat. Er zitten veel hulpstukken bij, waarvan ik de helft niet gebruik. Ook is niet echt duidelijk waar ze voor zijn. Het display is super hip en praktisch, net als de verschillende zuigstanden. Ook leuk, bij de borstel zit een lampje. Dus zelfs in de avond kan je snel schoonmaken. Het filter is snel en makkelijk schoon te maken en ook interessant om te zien hoe vies de vloer nu eigenlijk is.. oftewel ik ben tevreden!

Pluspunten

• De kruimeldief!
  • Opladen en de technologie gaan goed!
  • Lampje bij de borstel
  • Accu houdt het goed vol!

Minpunten

• Prijs, aan de hoge kant!
  • Zwaar om de hele beneden verdieping mee te doen.

Lilly.luka 29-10-2021

Mooi design, fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

2 weken in huis en je pakt hem veel sneller dan de gewone slee stofzuiger. Door het prachtige design en de luxe kleuren combinaties in het een aanwinst en die mag gezien worden. Het oplaadstation met opberg mogelijkheden voor de opzet stukken is ideaal. Je klikt in 1 beweging de steelstofzuiger erop en in 1 handeling glijdt hij ervanaf om aan het werk te gaan. Accuduur is in de auto stand het beste. Hij past zichzelf aan het type vloer aan voor de juiste accuduur. Het legen van het opvangbakje is makkelijk en bijna alles kan je nat afnemen of afspoelen. Heel hygiënisch. Het display is eenvoudig maar goed af te lezen. De verschillende opzetstukken werken heel fijn. Met een knop om alle haren ect van de borstel af te krijgen hoef je niet met je handen eraan te zitten.

Minpuntje: hij is wat aan de zware kant, stofzuiger is wat meer geschikt voor kleinere ruimtes.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken
  • Mooi design, kleuren combi
  • Laad snel op
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Zwaar
  • Accu snel leeg

Heerser 28-10-2021

Goede zuigkracht, veel opties.

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Ik heb een woning waar we beneden slapen en boven leven. Huisgenoten zijn mijn vrouw, een puberzoon en een kat.
Ik doe weinig wat betreft het huishouden, ik ben alleen chef vaatwasser en baas stofzuiger. Ik heb jarenlang lopen zeulen met een traditionele stofzuiger maar vooral het te korte snoertje werd een steeds grotere irritatie. Ik ben de mogelijkheden voor een draadloze stofzuiger eens gaan onderzoeken en ben zodoende uitgekomen bij deze AEG 8000 Animal. Het apparaat heeft voor elke denkbare situatie wel een opzetstuk, op het oplaadstation is er ruimte om deze te bevestigen zodat je ze altijd bij de hand hebt. De zuigkracht van het apparaat is goed, zeker op de turbostand. Er zit verlichting in de voet die het stofzuigen op bijvoorbeeld de trap een stuk gemakklijker maken. Voor de kattenharen is het opzetstuk met de zelfreinigende borstel ook wel een uitkomst, dan hoef ik niet steeds al die katteharen los te plukken. Kortom, prima steelstofzuiger!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stevig laadstation
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Lastig om onder bank te komen
  • Accu sneller leeg op turbostand, laad wel snel op

beemsterkaas 26-10-2021

supertop

Geschreven voor: AEG AP81A25ULT

Hierbij schrijf ik me review voor het testen van dit product.

Ik ben zeer tevreden over de steelstofzuiger. De accu gaat lang mee op de automatische stand. Zet je hem op turbo dan is hij een stuk sneller leeg maar binnen no time is hij weer vol. De hoogste stand gebruik ik alleen voor de deurmat en de meubels. Verder betreft het een cycloon stofzuiger waar je nu nog goed het vuil kan zien zitten vermoed ik dat hij met 1 jaar wel dof is geworden. Verder ben ik er zeer over te spreken hij is makkelijk schoon te maken en je pakt deze stofzuiger ook veel sneller als een normale steelstofzuiger met snoer. effe een klein opzetstukje erover en langs het fornuis of de oven. Ook pak je effe snel de trap mee, Ik merk onbewust dat me huis een stuk schoner is doordat je hem even snel pakt. Dit product test ik weliswaar maar ik ben zeer te spreken over de werkwijze en afhandeling die EP heeft. Ik koop normaal al mijn producten bij de vestiging in Hoorn het personeel is daar zeer vriendelijk en helpen je altijd zo ver als nodig. Ook als je het product daar dus niet gekocht heb en er toch een vraag over hebt.

Pluspunten

• snel te gebruiken
  • goede zuigkracht
  • makkelijk in gebruik bij reinigen
  • veel extra opties
  • licht in gewicht

Minpunten

• binnenzijde cycloon wordt snel dof
  • is alleen op te laden met het lange opzetstuk