AEG QX7-1ULTAL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX7-1ULTAL op Kieskeurig.nl.

9,1

JeroenD85 20-05-2021

Wat een kracht! Heel gemakkelijk in gebruik... Een aanrader!

Geschreven voor: AEG QX7-1ULTAL

Ondertussen al enkele weken dit product aan het testen en over het algemeen zijn we hier heel erg tevreden over het toestel. Hij is heel erg krachtig en doet op alle verschillende oppervlakken goed zijn job. De verschillende koppelstukken zorgen voor heel veel multifunctionaliteit, net zoals de kruimeldief, die je gemakkelijk van het toestel kan halen. Het enige minpunt blijft de flexibiliteit onder bepaalde meubelstukken. Doordat hij op een bepaald punt wat breder wordt geraak je niet overal even goed bij (zeker niet in vergelijking met onze huidig 'traditioneel' toestel). Maar dat bederft de pret allerminst, want door zijn compacte formaat, haal je hem bij de allerkleinste job al boven en maak je in één vingerknip, de te stofzuigen plek in kwestie helemaal stof/vuilvrij. Een aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Multifunctioneel
  • Handig in gebruik
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Log (lastig om onder bepaalde meubelen te geraken)

Engelhartje 17-05-2021

De meest krachtige steelstofzuiger die ik ken!

Geschreven voor: AEG QX7-1ULTAL

Wat een aanwinst voor het huishouden! Hij was snel in elkaar gezet. Dankzij deze steelstofzuiger van AEG is het huis hier dagelijks op korte tijd stofvrij. Hij is krachtig, heeft een mooi design, is handig in gebruik en met de bijgeleverde hulpstukken kan je moeiteloos zetels, gordijnen, vloeren, matten, matras en zelfs de auto stofzuigen. De afhaalbare kruimeldief is ook een meerwaarde. Alsook de verlichting op de voet maakt het aangenamer om te stofzuigen. Het opvangbakje en filter zijn makkelijk uit te spoelen onder de kraan. Ik ben zeer blij met deze steelstofzuiger en zal hem dan ook aanraden aan familie en vrienden!

• Krachtig
  • Handig

Huguetteth 10-05-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1ULTAL

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken in mijn bezit. Toen ik de stofzuiger voor de eerste maal uit de verpakking haalde, werd ik meteen heel enthousiast. Het design is mooi en strak, net zoals ik van aeg verwacht. De stofzuiger voldoet aan al mijn verwachtingen, ik ben fan van de kruimeldief, dit is een heel handige tool die de stofzuiger heeft. Ook ben ik heel grote fan van het lampje, je ziet alle vuiltjes en stofjes liggen dus dit is super handig. De staander die meegeleverd is, is ook echt heel fijn. Je kan de stofzuiger zetten waar je maar wil. De stofzuiger beweegt heel soepel. Hij gaat vlot over de vloer en tussen de meubels. Ik kan dus eigenlijk allee maar zeggen dat ik heel tevreden ben.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Fijne stofzuiger

Jana 10-05-2021

Moderne stofzuiger met stevige zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX7-1ULTAL

Heel handige gebruiksvriendelijk en compacte stofzuiger.
Hij blijft heel mooi rechtstaan en hoeft niet ergens tegen te leunen of altijd in zijn laadstation geplaatst te worden. Het toestel kan je ook heel makkelijk en snel in en uit het laadstation halen. Ook de kruimeldief is zeer makkelijk uithaalbaar en heeft een zeer goeie zuigkracht, enkel het klein opzetstukje voor de kruimeldief vind ik wat te klein. Deze mocht een iets grotere mond hebben waardoor je een groter bereik hebt.
De steelstofzuiger heeft dan wel de ideale opzetstukken, voor elke vloer wat wils en makkelijk wisselbaar.
De turbo stand is ideaal om eens krachtig enkele gedeeltes van de woning te stofzuigen, met deze stand is het wel niet mogelijk om je ganse huis grondig te stofzuigen maar dan zet je deze beter op de eco stand; zal dan iets langer duren doch je hebt ook een ideaal resultaat. Ik ben ook zot van het design van dr stofzuiger in de mooie witte kleur. Deze pas echt in elk interieur.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Twee standen
  • Verschillende opzetstukken
  • Kruimeldief

Minpunten

• Kleine opzetstuk kruimeldief

Mireille 09-05-2021

Beste stofzuiger ooit!

Geschreven voor: AEG QX7-1ULTAL

Deze steelstofzuiger overtreft mijn verwachtingen. Door zijn draadloos design is hij zeer handig in gebruik, een lichtgewicht en makkelijk wendbaar. De zuigkracht is fenomenaal. Je kan makkelijk 50 minuten zorgeloos stofzuigen in de ECO-stand. Genoeg om zelfs de hardnekkigste dierenharen op te zuigen. Parket, tegels, tapijten, meubels, deze stofzuiger kan het zonder moeite aan. Zelfs plafondhoeken of hoger gelegen gedeeltes zijn voor hem geen probleem dankzij de meegeleverde accessoires en borstel, die trouwens handig in de steel verborgen zit. De LED-lichtjes in de voet maken het gemakkelijk om op donkere plekken zoals onder zetels of kasten te stofzuigen. In de voet zit er een handige maalfunctie, hierdoor kan je met één druk op de stofzuigervoet makkelijk haren, draden, e.d. die rond de voetrol zijn komen te zitten moeiteloos verwijderen. Een super idee van AEG! De stofzuiger heeft ook een rechtopstaande parkeerstand. Je kan hem dus makkelijk even aan de kant zetten. Het reservoir is makkelijk te ledigen en de onderdelen zijn allemaal afwasbaar. Handig! Ik kan deze stofzuiger enkel maar aanraden. Het is mijn beste koop ooit!

• Lichtgewicht
  • LED-lichtjes in voet
  • Handige parkeerstand
  • Fenomenale zuigkracht

TestendeMama 07-05-2021

Stofzuigen wordt een plezier

Geschreven voor: AEG QX7-1ULTAL

Ik vind het een topproduct! De draadloze steelstofzuiger heeft een handig laadstation waarin het netjes blijft staan. De handige en makkelijk verwisselbare opzetstukken doen prima hun werk. Wat een gemak ook. De steelstofzuiger rijdt erg vlot en flexibel. Wij willen niet meer terug naar onze oude stofzuiger met onhandige kabel!

Pluspunten

• Flexibel
  • Draadloos
  • Laadstation

Minpunten

• Stofzuigkop past niet onder alle meubels

Ratraf76 05-05-2021

Super goede steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1ULTAL

Ik vindt het echt een super steelstofzuiger ik dacht niet dat hij zo krachtig ging zijn. Maar hij doet het super goed. Ik heb drie honden die veel jaren verliezen en met deze is het heel snel proper. Hij is ook niet zo lawaaierig als mijn vorige en het led lampje is ook heel handig voor donkerdere plekken.

Pluspunten

• Niet veel lawaai
  • Krachtige zuigkracht
  • Led lampje