AEG QX6-1-46DB denim blue - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX6-1-46DB denim blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

r**s@h**e.nl 11-05-2022

Geen kwaliteit voor die prijs

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Matige zuigkracht zelfs in de hoogste stand. Borstels heel gevoelig voor losliggende draadjes. Valt onder het zuigen regelmatig uit. Is een tegenvaller. We hadden eerst een b&d uit de goedkoopste prijsklasse en die deed het veel beter

Anke 21-01-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger. Makkelijk in gebruik en ziet er mooi uit. Jammer dat hij “snel” leeg is en de zuigkracht zou is sterker mogen.

Caustic 12-01-2022

Krachtpatser op een steel

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Krachtige steelstofzuiger die veel accessoires bevat. Erg stijlvol design en handige led licht waardoor je vuil nog beter ziet.

Eliza 10-01-2022

Onverwachts helemaal een blij ei

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de stofzuiger gekocht omdat ik iets nieuws wilde proberen! Ik heb hem gelijk uitgepakt en gebruikt tot m’n verbazing is dit net een dyson met led verlichting “ fantastisch “ ik ben helemaal verkocht door deze steel stofzuiger !! Ga zo door met dit soort producten

Adriana 01-01-2022

stofzuigen is weer een feest

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

deze aanschaf, maakt mij weer blij. Het stofzuigen gaat heel gemakkelijk en snel, werkt als een zonnetje, een echte aanrader!

mart 09-12-2021

wat een geweldige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Een geweldige krachtige steelstofzuiger, de AEG QX6-1-46DB. En de uitneembare kruimelzuiger. Prijs/kwaliteit is zeer goed.
Ik ben er zeer tevreden mee. Mijn vorige kruimelzuiger stierf een paar jaar geleden en ik dacht dat ik er niet meer om verlegen zou zitten. Maar het tegendeel is waar. Ik miste hem eigenlijk al een dag nadat ik m had weggedaan. Nu ik deze heb met een steel gedeelte ben ik weer blij. Nu hoef ik niet meer met de grote stofzuigen door alle verdiepingen van mijn huis te slepen.Wat het werken veiliger maakt. Want niemand zit er op te wachten op met een zware stofzuigen van een trap te stuiteren.
AEG heeft met dit product volledig voldaan aan mijn wens.

Michelle 09-11-2021

Makkelijk stofzuigen

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Wat een fijn apparaat! De zuigkracht heeft verrast en hoewel het opladen even duurt, is de gebruikstijd nog best lang. Het laadstation is makkelijk weg te werken en te gebruiken. Vooral dat er geen snoer meer nodig is maakt deze stofzuiger zo geweldig! Hij ziet er goed uit en is makkelijk schoon te houden.

s**7@h**l.com 05-11-2021

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Slechte kwaliteit. Geen kracht om alle vuil te zuigen. Na een paar keer gebruik gaat het al aanzienlijk achteruit qua zuigkracht. Nooit meer wat gehoord over cashback van AEG.. Helaas, een en al miskoop..

Jecepede 31-10-2021

Eindelijk iets lichts wat echt zuigt...

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Als de reuma je parten begint te spelen bij het stofzuigen, wordt het tijd voor iets kleiners dan een grote lompe stofzuiger. De QX6 steelstofziger komt hier om de hoek kijken.

Hij is licht en zeer wendbaar en trekt niet aan je pols als de draad te kort is, hij heeft namelijk geen draad !

Het smalle ontwerp maakt dat hij braaf in een hoekje kan laden van ons kleine appartement zonder in de weg te staan.

Voor een kruimelzuiger op een steel viel ons de zuigkruigkracht 100% mee ! Zelfs in de auto op de moeilijk te zuigen plekken tussen de stoelen, zuigt hij moeiteloos de vele koekkruimels in zijn kleine reservoirtje.

Ook met reuma handjes zijn de knoppen moeiteloos te bedienen en zelfs het openen van het reservoir is ineens kinderspel geworden.

Min puntje vonden we wel het licht onder aan de zuigmond. Het licht op zich is goed en geen enkele haar/kruimel is onzichtbaar, maar licht zelf ziet er een beetje raar hard uit. Wellicht een kwestie van wennen.

Al met al vier van vijf sterren voor dit weergaloze product :-)

Wimpie 29-10-2021

Gaan met die zuigbanaan.

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed. Zuigt als n tierelier. Batterij moet wel weer snel opgeladen worden. Multifunctioneel.

Daan 15-10-2021

goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Deze stofzuiger en kruimeldief in een is precies waar ik naar op zoek was. Voor mijn dagelijkse rondje door de woonkamer. Doordat deze stofzuiger draadloos is kan je hem zo overal gebruiken. Vooral voor het stofzuigen van de trap vind ik de stofzuiger ideaal, geen gedoe met snoeren of het meedragen van een zwaar apparaat. De stofzuiger voelt goed aan doordat hij licht is en een goed handvat heeft. Voor kleine hoekjes en moeilijk bereikbare plekken is de stofzuiger ook als kruimeldief te gebruiken. Ideaal hiervoor zijn de opzetstukken zoals de uitrekbare steel om spinnenwebben aan het plafond weg te halen. Als je tijdens het stofzuigen een stoel aan de kant wilt zetten kan je tussendoor de stofzuiger op zijn eigen zuigmond rechtop laten staan. Hoewel je in het begin wel even moet opletten dat hij echt rechtop staat. De zuigmond kan ook zelf de haren uit de borstelrol halen. Op de zuigmond zit namelijk een pedaal die de borstel achteruit laat draaien.

Dinie 07-10-2021

primastofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

had al een steelstofzuiger die ging stuk ,wilde graag de zelfde weer is ons goed bevallen, vandaar weer een AEG

Frans71 11-08-2021

Top steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze steel stofzuiger is zeer makkelijk op te bergen.
Zijn zuigkracht vinden we erg sterk en met de verlichting erbij zie je echt alles liggen en kan je gewoon niets overslaan qua vuil.
Ook zeer vriendelijk uit elkaar te halen en in elkaar te zetten.
Waar mensen zeggen hij maakt veel herrie zeggen wij. Dat is echt niet waar en is zeker niet luidruchtiger dan een normale stofzuiger. Ook als kruimeldief doet hij zijn werk en ook makkelijk er uit te krijgen en terug te plaatsen.
En met alle hulpstukken erbij is er bijna geen gaatje waar men niet bij kan

s**7@h**l.com 14-07-2021

Miskoop

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Helaas een miskoop voor ons. Zuigkracht is zwak en het vuil verplaats je hiermee. Dat het snoerloos is prima, maar op de hoge stand is het binnen 15 minuten leeg helaas. Met lage stand zuigt het minimaal dus een en al teleurstelling voor ons.. Had het beter verwacht van AEG

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Zuigkracht slecht
  • Verplaatst vuil

E.T. 05-07-2021

Handig apparaat, weinig zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Na een tijdje deze stofzuiger gebruikt te hebben, ben ik niet heel blij met hoe die zuigt. Soms moet ik wel tien keer over het zelfde stuk voor alles weg is en de iets zwaardere stukjes pakt ie niet op. Gelukkig kun je de kruimeldief er uit halen. Die doet zeker zijn functie.

Acv 30-06-2021

Geweldige zuigkracht steelstofzuiger QX6

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Ik hoorde van een kennis dat zij een aeg steel stof zuiger hadden gekocht, ik mocht hem eens een keer lenen, en was zeer verbaast over het resultaat.
Een paar dagen later heb ik zelf een QX6-1-46DB gekocht, ik ben hierover zeer goed te spreken, ik Sta elke dag weer verbaast over de hoeveelheid stof die dit apparaat opzuigt, het reservoir is niet groot dus ik leeg hem elke dag.
Ik kan mijn dagelijkse zuigronde door het hele huis doen zonder bijladen.
Door dat het apparaat altijd gebruikt klaar staat op het laadstation pak je hem snel om even wat op te zuigen.
De draaiende borstel doet zijn werk goed en is echt simpel schoon te houden door even op de reinigings knop te drukken met je voet terwijl hel apparaat draait.
Ik vind dat het apparaat degelijk gemaakt is en ook goed te hanteren is.
Kortom ik ben een tevreden klant en ben zeer blij met dit product.

Bernard 15-06-2021

Prima steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Heel prettig en soepel in het gebruik, vrij stil en dat je hem ook kan gebruiken als kruimelzuiger is heel praktisch. Geen gedoe met snoer en een slang, blijft mooi rechtopstaan bij het wegzetten. Mooi design ook. Topprodukt!

Seyma 23-05-2021

Luxe aanwinst

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Het is een fantastisch product voor een klein bedrag. Het verschil is duidelijk te zien in vergelijking met mijn oude stofzuiger. Alles zit erop, het is praktisch en ook nog eens een mooie uitstraling. Zeer, zeker een aanrader!

kemane 06-05-2021

praktische steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Intussen heb ik deze stofzuiger een maand in gebruik; ik moet zeggen dat ik er echt wel tevreden over ben. Hij heeft zeker zijn minpuntjes (die me overigens al bekend waren voor ik hem kreeg). Het ‘vervelendste’ is misschien nog wel het gewicht van de kruimeldief, als geheel in de steelstofzuiger heb ik hier geen last van. Zodra je echter ergens bovenop iets wil stofzuigen heb ik de kruimeldief op zich vast, die ik wel met beide handen moet hanteren. De praktische hulpstukjes zijn hierdoor ook nog steeds wat zoeken waarvoor deze dan best gebruiken.
De steelstofzuiger is dan weer erg gemakkelijk, is er een in handomdraai bij genomen en na afloop makkelijk op zijn oplaadpunt te plaatsen. Al stofzuigend is het LED-licht erg praktisch om alles goed te zien liggen. De stofzuiger is erg wendbaar en gaat vlot overal heen waar ik wil; hij geraakt alleen niet ver onder de lage meubels. Ik vind deze stofzuiger ideaal om dagelijks schoon te maken, hij houdt het netjes de beloofde tijd vol op de hoogste stand, waarmee ik (als ik niet te veel rommel heb liggen) net overal geraak. De zuigkracht volstaat voor stof en kruimels, ligt er ergens iets wat zwaarder op de grond moet je dit wel nog zelf oprapen. Het opvangbakje volstaat voor dagelijks gebruik, na enkele dagen even legen (wat ook makkelijk is) en ik kan er weer even tegenaan. De automatische borstelreiniging maakt het geheel af! Waar ik voorheen veel last had van mijn haren die vast kwamen te zitten in de borstel, zijn deze nu met 1 druk op de knop weg.
Ik kan deze stofzuiger zeker aanbevelen voor dagdagelijkse schoonmaak!

Pluspunten

• wendbaarheid
  • led-licht
  • makkelijk oplaadstation
  • automatische borstelreiniging

Minpunten

• gewicht kruimeldief
  • (relatief klein opvangbakje)
  • (kan niet zo ver onder lage meubels)

s**9@h**l.com 02-05-2021

Handige steelstofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB denim blue

Dit toestel is voor mij een hele vooruitgang in vergelijking met mijn stofzuiger met snoer. Het is ideaal voor dagelijks gebruik zowel in de keuken als in de living. De zuigkracht verbaast mij, zelfs op tapijten neemt het kruimels, pluisjes en haren weg. Eventueel vastgedraaide haren kunnen door de automatische borstelreiniging snel uit de borstel verwijderd worden. Door de zeer wendbare zuigmond verdwijnt ook het stof langs randen en in hoeken zonder problemen. Een ideaal hulpmiddel dus voor het dagelijkse onderhoud!
Je kan de stofzuiger makkelijk laten staan door de steel recht te zetten en een beetje naar voor te duwen. Superhandig! Voor grotere personen zou de steel misschien net iets langer mogen zijn.
Voor mij is deze steelstofzuiger onmisbaar geworden voor het dagelijkse onderhoud van mijn woning. Het ledlicht aan de voet van de stofzuiger is bovendien heel handig, het laat toe ook in donkere hoekjes stof en pluisjes op te merken. Niets ontsnapt aan dit toestel!

Pluspunten

• wendbaar
  • snel
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• batterij