AEG QX6-1-46DB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX6-1-46DB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Fjaril 13-02-2023

Geen aanrader

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Op harde ondergrond werkt de stofzuiger prima maar op vloerbedekking blijft alles zitten.
Stofzuiger is na minder dan 14 minuten al leeg.
Voor mij echt een miskoop

Pluspunten

• De verlichting
  • ingebouwde kruimeldief

Minpunten

• snel leeg
  • lang opladen
  • minimale zuigkracht

r*********@h****** 11-05-2022

Geen kwaliteit voor die prijs

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Matige zuigkracht zelfs in de hoogste stand. Borstels heel gevoelig voor losliggende draadjes. Valt onder het zuigen regelmatig uit. Is een tegenvaller. We hadden eerst een b&d uit de goedkoopste prijsklasse en die deed het veel beter

s*********@h********** 05-11-2021

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Slechte kwaliteit. Geen kracht om alle vuil te zuigen. Na een paar keer gebruik gaat het al aanzienlijk achteruit qua zuigkracht. Nooit meer wat gehoord over cashback van AEG.. Helaas, een en al miskoop..

s*********@h********** 14-07-2021

Miskoop

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Helaas een miskoop voor ons. Zuigkracht is zwak en het vuil verplaats je hiermee. Dat het snoerloos is prima, maar op de hoge stand is het binnen 15 minuten leeg helaas. Met lage stand zuigt het minimaal dus een en al teleurstelling voor ons.. Had het beter verwacht van AEG

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Zuigkracht slecht
  • Verplaatst vuil

Rixt 21-03-2021

Veelkunner met handige foefjes

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

De stofzuiger is heel makkelijk in elkaar te zetten en je kunt hem gelijk al een klein beetje testen. Ik moest in het begin heel erg aan het gewicht wennen maar dat heb je gauw onder de knie. Daarna merkte ik pas hoe wendbaar hij is ten opzichte van mijn “tradiotionele stofzuiger” je draait hem met gemak bijvoorbeeld even om de ronding van je staande lamp heen. Het licht is weer heel makkelijk voor donker hoekjes bijvoorbeeld naast de bank of als het wat schemerig is. Als hij volledig opgeladen is kan ik met gemak mijn hele benedenverdieping ermee zuigen hij heeft geen moeite met mijn laminaat, deurmat of tegels in de wc dat maakt hem allemaal niks uit. Als de standaard niet in de buurt is blijft hij toch gemakkelijk staan en valt niet gauw om ook heel handig. Het enige grote minpunt vind ik dat als je het filter schoonmaakt, dit kan makkelijk onder de kraan afgespoeld worden, dat je daarna het filter 24 uur moet laten drogen en je dan dus geen gebruik kan maken van je handige hulpje. Bij dagelijks gebruik moest ik hem na een dikke week legen dus het is niet zo dat dit na iedere stofzuigbeurt hoeft. Wij zijn een gezin met 2 kinderen en een kat dus de nodige kruimels en haren hier dus dat viel mij echt mee het reservoir oogt veel kleiner. Het oog wil ook wat en het design misstaat niet in je interieur hij ziet er strak uit.

• Wendbaarheid
  • Licht voorop

Minpunten

• Na schoonmaken filter 24 uur droger

Amanda 21-03-2021

Fantastische hulp in huis

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Wat een fijne toevoeging aan mijn schoonmaakhulpjes: echt een goede aanvulling naast de gewone stofzuiger. De stofzuiger is erg krachtig en ik kan mijn woonkamer (55 m2) precies op de meest krachtige stand helemaal schoonmaken. Met de minder krachtige stand doet de stofzuiger het ook nog redelijk goed en gaat deze drie keer zo lang mee. Ook de accessoires zijn heel handig, bijvoorbeeld het verlengstuk van de kruimeldief om de plinten schoon te maken. Met twee kleine kids thuis ben je al snel meerdere keren per dag aan het stofzuigen, dat vervelende klusje wordt met deze stofzuiger leuk! Nadeel is dat de ledlamp niet meer automatisch aangaat nadat je de kruimeldief hebt uitgenomen (na aan- en uitzetten werkt deze weer gewoon).

Pluspunten

• Zuigt krachtig
  • kleine stofdeeltjes worden ook opgezogen

Minpunten

• Redelijk zwaar
  • Stofreservoir vaak legen

Reinier 19-03-2021

Krachtig gemak

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

De steelstofzuiger heeft een strak design zonder snoer omdat hij oplaadbaar is. Dit doe je door hem in de houder te plaatsen - let wel op want als je hem niet goed vastklikt dan laad hij niet op. Je kan hem dan ca.35 minuten gebruiken. Verder is het twee in 1 - stofzuiger en kruimeldief. Je pakt de stofzuiger veel sneller omdat hij onder de meubels past en heel wendbaar en zeer krachtig is, zeker als je huisdieren hebt zuigt hij alles op. Als je bezig bent is het wel nadelig dat de aan en uit knop op de steel zit waar je hem vast hebt, ik heb hem al heel vaak onbewust uitgedrukt. Hij is makkelijk schoon te maken, alleen komt er wel fijnstof vrij als je dat doet, ik zou adviseren hem buiten schoon te maken, en daarna binnen onder de kraan even afspoelen. Daarna niet gelijk stofzuigen maar eerst even laten drogen. Als je op donkere plekjes komt, zit er aan het einde van de steel een licht zodat je al het vuil kan zien.

Pluspunten

• Gemak
  • Krachtige zuigkracht
  • Oplaadbaar

Minpunten

• Na 35 minuten leeg
  • Aan uit knop te dicht bij het handvat
  • Kliksysteem om op te laden

AEG1 18-03-2021

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

De AEG steelstofzuiger een een mooi apparaat, is gemakkelijk ergens in een hoekje te zetten en blijft goed staan in de lader. Ook tijdens het zuigen en je wil de kruimeldief er even uitpakken kun je de steel recht neerzetten zonder dat deze omvalt, goed over nagedacht.
De steelstofzuiger wordt geleverd met verschillende opzetstukken waarmee je alle kanten op kunt. Het is vooral een handig apparaat om even snel door het huis heen te halen, de oude stofzuiger gebruik ik er wel naast om beter overal onder te kunnen zuigen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Is aan de zware kant.

Andrea 17-03-2021

Handzame en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX6-1-46DB

Ik ben mega tevreden met deze snoerloze steelstofzuiger van AEG! Onze vorige stofzuiger had nog een snoer en was al een jaar of 10 oud. Werkte nog steeds, maar het gedoe met snoeren (en het feit dat die stofzuiger een stuk meer ruimte innam) gaf de doorslag.

Ik snap nu niet meer waarom we de overstap naar snoerloos niet eerder hebben gemaakt 😅

Deze stofzuiger ziet er strak uit en neemt weinig ruimte in beslag, waardoor wij hem in het oplaadstation in een hoekje in de woonkamer hebben staan. Zo pak je makkelijk de stofzuiger ook voor een paar kruimeltjes. Dat de kruimeldief met veel opzetstukken direct er uit te pakken is is een grote pré! Onhandige hoekjes zijn zo meegepakt hiermee en zelfs spinrag aan het plafond is geen issue meer, want de uitschuifbare opzet steel van de kruimeldief komt enorm ver. Het lampje voorop is overigens perfect voor stofzuigen in de schemer of in donkere hoekjes. Niks ontkomt de stofzuiger meer!

Al met al erg tevreden over deze stofzuiger.

• Krachtig
  • Handzaam, neemt weinig ruimte in