Rowenta RO4871 Compact Power XXL RO4871 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO4871 Compact Power XXL RO4871 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

IngridB 25-04-2020

Fijne compacte stofzuiger

Heb de stofzuiger nu een week of drie in huis. Hij is mooi van design en heerlijk licht. Het snoer is lang genoeg dat door de knop ingedrukt te houden weer in de machine oprolt. De zuigkracht is voldoende, maar alleen een beetje te stellen dmv een schuifje bovenaan de stang. Er zitten veel hulpstukken bij waarvan vooral de “rolveger” fantastisch ik voor kleden of vloerbedekking. De harde vloeren borstel heb ik telkens gebruikt. Het nadeel is dat het er zoveel zijn en er geen ruimte is om deze op te bergen. Een zak vol in de kast dus. Tevens kan de stofzuiger niet rechtop opgeborgen worden, heeft dus meer ruimte nodig. Hij is wel vrij klein van formaat, dat maakt het een beetje goed. Hij maakt niet veel lawaai, stil is hij ook niet, doet gewoon wat hij moet doen. Het legen van de bak is best simpel, alleen omdat je de klep omhoog moet houden moet je wel goed mikken boven je prullenbak, ook dit onderdeel heeft bij deze actie meer ruimte nodig.

Pluspunten

• vele hulpstukken
  • compact
  • zakloos

Minpunten

• niet rechtop opbergen
  • geen opbergfunctie voor hulpstukken

lindaja 23-04-2020

Een fijne stofzuiger, die niet heel hard klinkt, maar veel zuigkracht heeft. Het snoer is lang genoeg, ik doe de bovenverdieping ermee. Het uitschuiven van de buis, vind ik wel iets lastiger. Tegelijk de knop naar boven en duwen en de stang. Het inschuiven gaat daarentegen weer heel makkelijk. De accesoires zijn goed, alleen voor tapijt had deze iets breder gemogen, maar het werkt wel perfect. Heel fijn en makkelijk om te legen, geen stofzuigerzakken nodig.

Pluspunten

• borstel voor tapijt
  • veel zuigkracht

Minpunten

• uitschuiven stang

Deborah 22-04-2020

Super stofzuiger

Deze stofzuiger is meer dan ideaal. Het snoer is lekker lang, de zuigkracht super goed. De hulpstukken voor honden haren op stof/tapijt/auto is super! Zonder te knipperen alle husky haren eruit. Super blij mee!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht
  • Hulpstukken voor honden haren

Minpunten

• Stang lastig in elkaar te zetten

Dere 22-04-2020

Klein en compact maar groot in kracht.

Uiterlijk is mooi, compact, robuust. Grote opvangbak welke makkelijk los te klikken is, voor het legen eerst de filter verwijderen met een handige hendel (Geen vieze handen) en kieperen maar. Lang snoer wat voor gemak zorgt. Er zitten meerdere hulpstukken bij. Wij hebben 2 husky's waardoor er best veel haar rondzweeft, deze Rowenta heeft daar geen moeite mee. Verliest ook geen zuigkracht, zelfs niet als de opvangbak vol zit. Ook het schoonmaken van de filters is makkelijk. Uitspoelen, drogen en klaar. Het enige nadeel wat ik tot nog toe heb ondervonden is het koppelstuk tussen de slang en de steel. Deze moet in elkaar geschoven worden ipv een kliksysteem, ook zit er hier een borsteltje wat best handig is maar deze verschuift, blijft dus niet op zijn plek zitten. Deze stofzuiger maakt weinig geluid. Lange slang. Hij volgt netjes zonder om te vallen. Mooie kleur. Kortom een fijne, compacte stofzuiger met goede zuigkracht en nette uitstraling.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Robuust en compact
  • Veel hulpstukken ook voor huisdierharen
  • Grote opvangbak

Minpunten

• Koppelstuk slang/steel en borsteltje

aanrader als je huisdieren hebt! 21-04-2020

Wendbaar met veel mogelijkheden

Handige stofzuiger, met veel accessoires. HEt borsteltje in de steel is super handig, de turbo borstel is trouwens ook echt fantastisch met dieren in huis (zeker nu in de lente haha) Ik kon de borstels en de stof opvang bak heel makkelijk en volledig schoonmaken en weer makkelijk in elkaar zetten, zodat je elke keer weer met een schoon en hygienisch apparaat begint.

Pluspunten

• wendbaar
  • goede zuigkracht
  • accessoires
  • makkelijk te legen en reinigen
  • heel lang snoer

Minpunten

• zuigkracht niet instelbaar

grummel 21-04-2020

grote stofzuiger

De eerste indruk is goed, het viel me meteen op dat er een grote stofbak op zat , dat is best praktisch, hij zuigt perfect vooral ook de hondenharen, het fijne ervan is dat er veel borstels bij zitten, voor ieder wat, hij zuigt goed en zit comfortabel in de handen en enigste minpunt de buis van de zuiger naar de stabg zit een beetje onlogisch moest in het begin kijken hoe het precies werkte

Pluspunten

• grote stofzak
  • veel borstels
  • goede zuigkracht

Minpunten

• verbinding buis en zuiger is onlogisch

Tine 20-04-2020

Fijne stofzuiger als je huisdieren hebt

Wat een verademing om eindelijk een stofzuiger te hebben die de haren van mijn husky-kruising op kan zuigen! Met de meegeleverde mini turbo brush krijg je met gemak alle haren van bijvoorbeeld je bank verwijderd.

De Rowenta Compact Power Xxl Ro4871 Stofzuiger heeft een handzaam formaat waardoor deze ook ideaal is voor kleine huizen met weinig opbergmogelijkheden. Klap je alles in elkaar dan zou deze in theorie zelfs in een keukenkastje passen. Alleen ik bespaar me die moeite en zet 'm in de gangkast (waar deze nog steeds beduidend minder ruimte inneemt dan de gemiddelde stofzuiger). Klein nadeel is dat je de bijgeleverde accessoires niet in de stofzuiger op kan bergen waardoor je ze wel op een logische plek moet bewaren om ze niet kwijt te raken.

De stofzuiger maakt opvallend weinig geluid, zo weinig zelfs dat dit de eerste stofzuiger is waar mijn hond niet voor wegvlucht. Toch is de zuigkracht meer dan prima. Haren, grit, stof, zand, alles wordt met gemak opgezogen en komt in de grote opvangbak. Het legen van de bak is een fluitje van een cent en niet zo smerig als dat ik had verwacht bij een zakloze stofzuiger.

De stofzuiger is wendbaar en niet te zwaar. De lengte van het snoer is in mijn kleine huisje precies lang genoeg met zijn 6+ meter, maar in een groter huis is een langer snoer wel fijner lijkt me.

De kleine nadelen, zoals het relatief korte snoer, de losse accessoires en het niet in kunnen stellen van de zuigkracht wegen absoluut niet op tegen de voordelen die deze stofzuiger je brengt. Compact, wendbaar, grote opvangbak en de mogelijkheid om eindelijk je meubels, kleden en wat al niet meer haarvrij te krijgen.

Voor deze prijs heb je een stofzuiger waar stofzuigen een feestje mee wordt!

Pluspunten

• turbo mini brush werkt perfect tegen haren
  • compact
  • grote opvangbak voor stof en vuil

Minpunten

• accessoires niet in de stofzuiger op te bergen
  • Geen regelbare zuigkracht

Hester 19-04-2020

Super stofzuiger

Het is een super stofzuiger. Heeft een goede zuigkracht. Grote opvangbak waardoor je niet iedere keer hoeft te legen. Het legen gaat heel makkelijk. Lange kabel. Zacht geluid.

Pluspunten

• Lange kabel
  • Licht
  • Grote opvangbak
  • Zacht geluid
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kan zuigkracht niet aanpassen

Sven182 17-04-2020

Fijne en krachtige stofzuiger

Deze stofzuiger is een aanrader voor eenieder, met of zonder huisdieren en met of zonder kinderen. Door de vele hulpstukken die zijn meegeleverd is de stofzuiger te gebruiken voor iedere ondergrond. Deze stofzuiger heeft een meegeleverde mini turbo brush pro, die ervoor zorgt dat je overal de haren van de huisdieren gemakkelijk kunt verwijderen. Deze stofzuiger is ter vervanging gekomen van een Bosch stofzuiger (met zak) die vele jaren mijn huis naar tevredenheid heeft schoongemaakt. De Rowena doet op geen enkel punt onder voor deze stofzuiger en is zelfs op vele punten beter. Ik ben dan ook zeer tevreden over dit product.

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Veel zuigkracht
  • Mini power brush voor haren
  • Geen zak

Minpunten

• Vermogen is niet regelbaar dmv een welbekende knop