• Best Reviewed apr 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 173 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8SIL6 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ria 02-10-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Een prima apparaat. Voldoet voor 100 % aan de omschrijving en verwachting. Ik kan gewoon tv kijken terwijl mijn vrouw stofzuigt.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Wendbaar
  • Grote actieradius

Minpunten

m**t@o**k.com 02-10-2022

Zeker een aanrader

Super fijne stofzuiger!
Goede zuigkracht en maakt niet veel lawaai zit ook nog eens een lange snoer aan wat erg fijn is

Pluspunten

• Lange snoer
  • Goede zuigkracht

Irene 28-09-2022

Een absolute "stille" aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding.
Doet heel goed wat hij doen moet op tapijt en op een harde vloer.
Is erg stil.
Ideaal dat extra lange snoer.
En hij ziet er ook nog eens mooi uit.
Kortom, een absolute aanrader.

Pluspunten

• Erg stil
  • Extra lang snoer
  • Ziet er mooi uit

Bosch silence 26-09-2022

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Stofzuiger is krachtig, zuigt goed langs de randen en kom makkelijk onder bankstel en kasten door. Maakt weinig geluid

Annelies 22-09-2022

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze stofzuiger bevalt ons prima, hij zuigt super, soms te krachtig (denk hierbij aan vloerkleden)

Lucien van Tilborg 16-09-2022

niet zo stil als ze zeggen

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger doet uitstekend zijn werk maar is qua gewicht wel aan de zware kant daarnaast pretendeert Bosch dat de stofzuiger stil is maar dat is niet helemaal waar.. op de laagste stand qua stofzuigkracht Ja... Maar op de normale stand zeker niet..

Edwin 15-09-2022

Praktische en degelijke Bosch BGL8SIL6 stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Krachtige en redelijk stille stofzuiger met een lang snoer en een sterke textiel slang die niet knikt.

Blij iemand.... 14-09-2022

Mooi design !

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zó blij met deze stofzuiger mooi design goede zuigkracht.
15 meter snoer ik kan zo mijn hele kamer rond......

Topproduct 06-09-2022

Zeer prettige en fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal vanwege de zuigkracht en de auto functie. Lengte snoer is zeer praktisch. Zijn weinig tot geen stofzuigers met 15 meter lengte. Stil en goed wendbaar. Zeer tevreden

CovO 06-09-2022

Bijna Perfect!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beste stofzuiger ooit voor mij.
Mooi design, enorme zuigkracht (zuig bijna alles op zeer lage stand)is dan ook heel stil.
Handgreep zeer handig en duurzame slang.
Het lange snoer is ook een plus en in tegenstelling tot andere review heb ik geen enkele last mer oprollen in tegendeel voor mij perfect.
Dat hij voor mij geen 5 sterren waard is komt door zijn toch wel grote gewicht.Dus 4.7 ster!!!

Kimberly 24-08-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden over deze stofzuiger. Flexibele wieltjes, lange slang en het meest geweldig is het lange snoer waardoor ik in 1x mijn hele huis kan stofzuigen, top!

CovO 19-08-2022

Dit is de bedoeling!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na eerdere teleurstelling, nu de goede keus!
Deze zuigkracht is fantastisch zelfs in lage stand die wel heel stil is Ook op de automaat werkt prima, geen last met lang snoer en handvat werkt prettig! Erg blij mee!

Chiel Huizen 11-08-2022

Super Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger ontvangen en direct in gebruik waarbij we erg gelukkig zijn met de nog betere zuigprestatie dan verwacht.
Ook is de uitstraling erg luxe.
Voor ons een Super apparaat

Visser 25-07-2022

Fantastische zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze stofzuiger, heeft een hele goeie zuigkracht, met veel accessores. De degelijkheid van Bosch, hier gaan we jaren plezier van hebben

anita 01-07-2022

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijke stille stofzuiger. Hij zuigt ook erg goed bovendien. Ben blij dat ik voor deze gekozen heb.

A. Vlottes 24-06-2022

mooie stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn 15 jr oude Bosch, een Free'e, begon vreemde geluidjes te maken. Zuigt nog wel dus doet nu dienst op zolder, als 'bij-en reserve-stofzuiger'. Tijd voor een nieuwe. Deze serie 8 stofzuiger is heel mooi en rustig. Vooral de aan-uitknop vind ik een hele verbetering! Ook de zuigkracht regeling is heel fijn. Ik heb een slechte rug en ben heel blij met het handige handvat net boven de stang. Werkt prettig. We kunnen er weer jaren tegenaan!

Mona 22-06-2022

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Wat een geweldige stofzuiger. Doet gewoonweg wat er beloofd is. Ligt makkelijk in de hand en superlicht rijden/ draaien door de 4 zwenkwieltjes. Hadden eerder een stofzuiger met een lang snoer maar deze overtreft alles.

Remko 04-06-2022

Superzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na steeds de goedkope versie zuigers te kopen, nu eindelijk een zuiger gevonden die echt superzuigt. Alles zuigt deze zuiger op.

Anoniem 27-05-2022

Hij voldoet aan al mijn verwachtingen!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top aankoop ! Goede zuigcapaciteit en een fijn lang snoer.

jomavi 21-05-2022

top.!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger. Doet het erg goed door de verschillende standen
Groot voordeel is het 15 mtr lange snoer. !