• Best Reviewed apr 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 170 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8SIL6 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Visser 25-07-2022

Fantastische zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze stofzuiger, heeft een hele goeie zuigkracht, met veel accessores. De degelijkheid van Bosch, hier gaan we jaren plezier van hebben

anita 01-07-2022

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijke stille stofzuiger. Hij zuigt ook erg goed bovendien. Ben blij dat ik voor deze gekozen heb.

A. Vlottes 24-06-2022

mooie stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn 15 jr oude Bosch, een Free'e, begon vreemde geluidjes te maken. Zuigt nog wel dus doet nu dienst op zolder, als 'bij-en reserve-stofzuiger'. Tijd voor een nieuwe. Deze serie 8 stofzuiger is heel mooi en rustig. Vooral de aan-uitknop vind ik een hele verbetering! Ook de zuigkracht regeling is heel fijn. Ik heb een slechte rug en ben heel blij met het handige handvat net boven de stang. Werkt prettig. We kunnen er weer jaren tegenaan!

Mona 22-06-2022

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Wat een geweldige stofzuiger. Doet gewoonweg wat er beloofd is. Ligt makkelijk in de hand en superlicht rijden/ draaien door de 4 zwenkwieltjes. Hadden eerder een stofzuiger met een lang snoer maar deze overtreft alles.

Remko 04-06-2022

Superzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na steeds de goedkope versie zuigers te kopen, nu eindelijk een zuiger gevonden die echt superzuigt. Alles zuigt deze zuiger op.

Anoniem 27-05-2022

Hij voldoet aan al mijn verwachtingen!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top aankoop ! Goede zuigcapaciteit en een fijn lang snoer.

jomavi 21-05-2022

top.!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger. Doet het erg goed door de verschillende standen
Groot voordeel is het 15 mtr lange snoer. !

Nienke 19-05-2022

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofstuiger. Goede zuigkracht. Voldoende extra hulpmiddelen. Voor ons huis meer dan genoeg lengte qua stekker. Ik vind het wat zwaar, daarom 4 ipv 5 sterren.

f**s@l**e.nl 18-05-2022

Top

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Fijne stofzuiger. Lange snoer en extra opzetstukken. Zeer tevreden over de aankoop van deze stofzuiger. Ook makkelijk op te bergen.

M. Nuwenhof 16-05-2022

Heel matig.

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuigerslang veel te kort. Boven 1,70 cm moet je de stofzuiger optillen. Is voor een heleboel mensen erg lastig of niet te doen.
Voor de rest heerlijk stil en zuigt goed

Jelle 13-05-2022

Klasse apart

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne stofzuiger, standaard uitgevoerd met de juiste accessoires, 100 % aanrader.

Chris 13-05-2022

Weer een krachtpatser in huis!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De voorloper van deze stofzuiger vonden wij al goed, dus de keuze was snel gemaakt. Zuigt goed, power in te stellen, diverse accessoires bijgeleverd en eenvoudig in gebruik.

Kan beter. 08-05-2022

Mooi apparaat om zien.

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Zuigt prima maar loopt veel te zwaar op tapijt jammer jammer.
De meubel borstel veel minder dan een ronde met langere zachte paarde haren.

Mark M. 04-05-2022

Topstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Pluspunten:
De zuigkracht van deze redelijk stille stofzuiger is echt heel goed.
De zuigmond heeft een goede afdichting en kan zich zelfs vastzuigen op je mat.
Door de automatische zuigkrachtregeling zuiniger in gebruik en past zich aan aan de situatie.
Zeer fijne in hoogte verstelbare lange steel met handvat.
zeer lang snoer, extra lange smalle zuigmond opzetstuk. Zo kun je mooi achter je kast, hoekje of naden van de bank komen.
robuust, extra pakketborstel, hele fijne stofzuigslang die meedraait.
10 jaar garantie op de motor!

Minpunt:
Het is een van de zwaardere modellen. Met zijn afmetingen en ruim 5 kilo gewicht niet ideaal voor ieder mens om de trap mee te stofzuigen.

Ik vind het echt een aanrader. Heel veel kwaliteit voor het geld.

Pluspunten

• automatische zuigkracht regeling
  • zuigkracht
  • kwaliteit
  • verstelbare lange steel

Minpunten

• afmeting en gewicht (5,2 kg)

Marije 03-05-2022

Licht gewicht en weinig geluid

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stofzuiger is zeer licht, makkelijk wendbaar, heeft een lang snoer wat super handig is. Het handvat vind ik heel prettig in het gebruik. Maakt weinig geluid en heeft een super goede zuigkracht.

j**j@h**e.nl 30-04-2022

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Stofzuigers op internet gezocht, deze uitgekozen.
Voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen.
Krachtige en stille motor en grote stofzak.
Eenvoudige bediening en het gewicht is ook goed te doen.

Pluspunten

• stille motor
  • grote stofzak
  • gemakkelijke bediening
  • lang aansluitsnoer

Minpunten

• dikte van de slang

Wilma 30-04-2022

Superrrrrr

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne stofzuiger! Laag geluidsnivo, licht in gewicht! Heel goed hanteerbaar, een super goede aankoop.... blij mee!!

Bosch stofzuiger BGSL8SIL 26-04-2022

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger bevalt prima. Hij is goed wendbaar en heeft een lang snoer, waardoor je niet van stopcontact hoeft te wisselen. Het enige nadeel vindt ik, dat hij zich vacuüm zuigt op het kleed, ondanks dat hij op de laagste stand is ingesteld. Op het laminaat en tegels doet hij wat hij moet doen. Ben er blij mee.

Roberto 24-04-2022

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede en stille stofzuiger, ideaal is die reikwijdte van 15mtr. Verrast van de overgang vanaf tegelvloer naar een mat, past dan perfect de zuigsterkte aan

Emile 23-04-2022

Als je dan toch moet stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Een stofzuiger welke opvalt door het mooie design, zuigkracht en is zeer geluidsarm.

Pluspunten

• geluidsarm
  • goeie zuigkracht en instelbaar
  • manoeuvreert heel prettig
  • mooi design

Minpunten

• losse accessoires