• Best Reviewed apr 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 175 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8SIL6 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 19-11-2022

Super zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maar dat er een automatische zuigkracht regeling op de stofzuiger aanwezig is.

Peter 19-11-2022

Super zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maar goed dat er een automatische zuigkracht regeling aanwezig is.

Karin 16-11-2022

Top

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer dat er geen ouderwets handvat aan / bij zit. Of dat het er niet bij te koop is

Puck 13-11-2022

Super zuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze zuiger voldoet boven verwachting aan alle eisen. Een genot om het huishouden te doen

Anoniem 07-11-2022

Sublieme

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Stille Bosch heeft een flinke zuigkracht en laat zich makkelijk achter je aan slepen.

Herwin 05-11-2022

Heerlijke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een heerlijke stofzuiger, weinig lawaai zover dat kan. Veel zuigkracht en een lang snoer. Handig dat er extra hulpstukken bij zitten.

Deniz 31-10-2022

Süper

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stiel kracht en echt kwaliteit stofzuiger
Ik heb dit jaar 3 bosch apparaat gekocht
Twee stofzuiger en een wasmachine ik ben echt tevreden van Bosch merk
Wind ik bosch is nummer 1

Anoniem 30-10-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijke stofzuiger, erg stil en met een lekker lang snoer

Krt. 26-10-2022

Prima

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt goed. Fijn handelbaar door de lange stang en het lange snoer.

Bianca 17-10-2022

Super fijn

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik werk in de schoonmaak en dit is echt een aanrader voor iedereen thuis fijne zuiger met 2 verschillende voeteinde

Anoniem 16-10-2022

Zuigt goed maar zwaar en irritant in gebruik.

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Loopt absoluut niet op tapijt kantelt vaak, veel te kleine wieltjes welke ook konstant vastlopen tegen het snoer wat niet oprolt op harde vloeren.
Spijtige aanschaf jammer.

f**7@g**l.com 15-10-2022

aanrader, prijs kwaliteit is prima

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Prijs kwaliteit is prima. Heeft zeer goede zuigkracht voor het doel waar wij de stofzuiger voor hebben aangekocht. Daarnaast is het energievriendelijk, heeft voldoende hulpstukken, geeft een acceptabel geluidsniveau en is licht in gewicht. Wat prettig is is de greep van de slang, zeker met het zuigen van de vaste vloerbedekking op de trappen. Ook het design ziet er m.i prima uit en hebben ons niet verdiept of er meerdere kleurstellingen zijn . Wit is ook prima met een staalblauw accent waar voor wij onze keus hebben laten vallen
Bijkomend aspect; de prijs is prima.

Pluspunten

• licht in gewicht, aardig design
  • voldoende hulpstukken, stil in gebruik
  • energie vriendelijk

Minpunten

• geen opmerkingen

Iris 07-10-2022

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Geweldige stofzuiger! Ik zocht een nieuwe stofzuiger met lang snoer, wendbaar, niet teveel lawaai maakt en goeie zuigkracht. Ik ben zeer tevreden en voldoet aan mijn verwachtingen. Hiervoor heb ik zeker 17 jaar gedaan met een kleine Siemens stofzuiger dus wou graag weer een soort gelijk merk alleen net een categorie beter, zodat ik zeker weet dat ik er weer lang plezier van heb. Met deze Bosch stofzuiger gaat dat zeker lukken, goede prijs kwaliteit verhouding. Erg blij mee!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Weinig lawaai
  • Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Veel accessoires

Tomasz 04-10-2022

Bosch silence serie 8 stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuigkracht, had er iets meer van verwacht. Assesoires niet geheel handig aan de slang gemonteerd. Slang even te kort! Snoer super lang! Het is even wennen aan de greep maar werkt fijn. Vrij grote stofzuiger

Ria 02-10-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Een prima apparaat. Voldoet voor 100 % aan de omschrijving en verwachting. Ik kan gewoon tv kijken terwijl mijn vrouw stofzuigt.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Wendbaar
  • Grote actieradius

Minpunten

m**t@o**k.com 02-10-2022

Zeker een aanrader

Super fijne stofzuiger!
Goede zuigkracht en maakt niet veel lawaai zit ook nog eens een lange snoer aan wat erg fijn is

Pluspunten

• Lange snoer
  • Goede zuigkracht

Toon 29-09-2022

Geluidsarm en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch Serie 8 Stofzuiger maakt inderdaad weinig geluid, daarnaast is hij gemakkelijk in gebruik door zijn lichte gewicht, de extra lange snoer en de hulpstukken.

Irene 28-09-2022

Een absolute "stille" aanrader

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding.
Doet heel goed wat hij doen moet op tapijt en op een harde vloer.
Is erg stil.
Ideaal dat extra lange snoer.
En hij ziet er ook nog eens mooi uit.
Kortom, een absolute aanrader.

Pluspunten

• Erg stil
  • Extra lang snoer
  • Ziet er mooi uit

Bosch silence 26-09-2022

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

Stofzuiger is krachtig, zuigt goed langs de randen en kom makkelijk onder bankstel en kasten door. Maakt weinig geluid

Annelies 22-09-2022

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL6 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze stofzuiger bevalt ons prima, hij zuigt super, soms te krachtig (denk hierbij aan vloerkleden)