Philips 8000 series XC8049 zwart - Reviews

• Test panel 8,7 mei 2020
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 8000 series XC8049 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bansje 26-11-2022

veelzijdig te gebruiken

Deze stofzuiger gekozen omdat die niet te zwaar is, niet te veel herrie maakt.
Zuigt goed en de verlichting is handig.

Sloebs 20-11-2022

Geweldige aankoop

Goede krachtige motor waardoor alles probleemloos opgezogen word en met 2 poezen is het toch een dagelijkse must om rond te gaan . Lichten in de voet onderaan zijn super handig . Onderhoud toestel is minimum dus top spul .

Jake212 18-11-2022

Super verlichting en uitstekende zuigkracht

Wij hebben een gietvloer en parketvloer en de 8000 zuigt alles met gemak op. De 3 ledlampen zorgen ervoor dat ik zelf zonder kamerverlichting alle kruimels en stof met gemak kan vinden en opzuigen

GP013 10-11-2022

Positief verast. Niet meer anders.

We zijn wel echt tevreden over deze steelstofzuiger op accu. Eigenlijk veel prettiger dan het klassieke model met snoer. Makkelijk even snel een stukje stofzuigen of de gehele woonkamer is veel sneller. Geen probleem of gedoe met de trap bijvoorbeeld, ook zeer makkelijk. Accu is voldoende voor het hele huis in 1x, hopelijk blijft de accu zo goed na jaren.

Enige nadeel is dat er mondstukken ontbreken om de auto lekker vlot te zuigen. Maar dat is ook makkelijk zonder de haspel. Prijs is ook hoog.

gsvleeuwen 05-11-2022

Alles wat ik verwacht van een snoerloze stofzuiger

Fijne krachtige stofzuiger die precies doet wat ik er van verwacht. De verlichting helpt om het stof overal weg te zuigen.

Teleurgestelde gebruikste 24-10-2022

Stofzuiger niet de kwaliteit zoals gehoopt.

Stofzuiger een jaar geleden gekocht. Helaas voldoet hij niet naar verwachting.
Niet goed is de zuigkracht om bijv. alle losse kruimels op te zuigen. (pvc vloer)
Meer lawaai dan zuigkracht.
Steeds na iedere beurt zuigmond uitelkaar halen en schoonmaken ivm losse haren...die blijven anders vast zitten.
Kans op afbreken plastic piefje. (is een andere gebruiker overkomen)
De randen bij de plinten in de kamers worden niet schoon. Zelfs niet met het borstel onderdeel wat vast zit aan de slang en speciaal voor de randen bestemd is.
Tapijt stofzuigen gaat ook niet naar wens. Je hoort dat er teveel moeite voor moet gebeuren.
1. voordeel is lampjes op voorkant zuigmond.(maar zie je helaas ook wat allemaal blijft liggen, toch niet echt fijn dus )
2. snoerloos is handig
Ben normaliter een echte Philips fan. In mijn ogen staat Philips voor kwaliteit. Echter in dit geval totaal niet.
Stofzuiger is behoorlijk aan de prijs en voldoet totaal niet aan de verwachting.
Had graag mijn geld terug gekregen en deze stofzuiger inleveren maar weet dat ik dan eerder aan de bel had moeten trekken.
Hoopte steeds dat het beter zou gaan...
Leermoment.

Groetjes van een zeer teleurgestelde gebruikster.

Maximus18 11-10-2022

Goed product

Ik ben erg blij met dit product. Jaren lang een snoerloze stofzuiger gehad van een bekend innovatief merk, maar altijd problemen en een accu die snel leeg was. Deze Philips is anders. Accu gaat niet snel leeg en ik kan rustig 200 m2 doen zonder problemen en dan houd ik nog accu over. Geweldig. Zeker omdat ik het over de turbo optie heb. De drie standen zijn erg fijn. De verlichting over de vloer is geweldig. Je ziet stof erg goed.

Linkje 05-10-2022

Super stofzuiger

Ik ben zéér tevreden over deze stofzuiger. Zuigt alles probleemloos op. Ik zou hem echt niet meer kunnen missen.

Little69 28-09-2022

Snoerloze stofzuiger 8000 serie

Een hele fijne stofzuiger, doet wat hij moet doen en is makkelijk in gebruik, ik heb nog geen negatieve punten gevonden.

Notimetoloose 13-09-2022

Veruit de beste prijs/kwaliteit verhouding!

Handig toestel met meer dan voldoende zuigkracht en minimaal geluidsniveau tegen een zeer aanvaardbare prijs!

Bien0311 12-09-2022

Fijne stofzuiger

Heerlijk, een stofzuiger zonder snoer! De lampjes op de zuigmond laten precies zien waar je bent geweest (en hoeveel stof er eigenlijk ligt). Flexibel zuigstuk, daardoor lekker wendbaar. Voor mij/ons 1 minpuntje: het stof wat tegen een opstaand randje (bijvoorbeeld plint) ligt, zuigt hij niet zo goed weg. Maar absoluut een aanrader!!

Stoffige 23-08-2022

Ik ben om

Echt, je pakt hem heel snel er ff bij. Stofzuigen was nog nooit zo leuk, zelfs de auto is nu zo gebeurd.

Fenna56 20-08-2022

Heel fijn product

Deze snoerloze stofzuiger doet wat hij beloofd, op harde vloeren en tapijt fijn om mee te werken. De verlichting vind ik persoonlijk heel fijn. Heb mijn twijfels of hij echt zo lang meegaat op een volle accu als er beweerd wordt maar dat moet ik nog gaan ervaren

Jm71 10-08-2022

Mooi product

Het is een mooie lichte stofzuiger. De accu vind ik wel snel leeg gaan. Maar dat mag de pret niet drukken

Roelofsen 09-08-2022

Topper

we hebben haar nu enkele maanden. een top product van Philips. de vorige ander merk hebben we weg gedaan. is deze ooit op dan kopen we alleen nog maar een Philips. handig ook met leeghalen en schoonmaken. 10 is nog te weinig punten voor dit product.

FAVH 01-08-2022

Makkelijk in gebruik

Makkelijk in gebruik , wendbaar,... maar toch ook enkele nadelen.
Stofzuiger kan niet zelfstandig blijven staan. Dus je moet hem aan muur bevestigen of zorgen dat hij steeds ergens tegen kan staan.
Ook zuigt hij niet altijd even goed. Ook met een leegreservoir zijn er momenten dat hij meer lawaai maakt ipv opzuigen.
Dit is dan bij het volgende gebruik soms over. Vinden er geen verklaring voor.

BnB Hoofddorp 29-07-2022

Super stofzuiger

Hij zuigt goed, je komt goed overal bij én het licht dat deze stofzuiger verspreid is geweldig, je ziet elk stofje liggen! Wij hebben een BnB dus stofzuiger wordt intensief gebruikt.

Boven 07-07-2022

Erg tevreden

We zijn erg tevreden met de Philips SpeedPro stofzuiger, wat een gemak! Geen gehannes meer met snoeren en ook de zuigkracht is top. Het lampje voorop de stofzuiger maakt dat je alles goed kunt zien. Supertevreden!

Janssen-/413 27-06-2022

Na een aantal maanden neemt de zuigkracht af!

In het begin waren wij heel enthousiast over de stofzuiger. Hij is dan wel wat zwaarder in de hand en je komt niet in ieder hoekje maar dat wisten we.
Kwalitatief gezien waardeloos, de borstelkop en het reservoir zijn van slechte kwaliteit. Ook de zuigkracht is niet naar behoren.
Helaas een miskoop

Groen85 27-06-2022

Spijt van aankoop

Voor de prijs van dit product zou ik m niemand aanbevelen. Wij hebben m nu een jaar en al een keer terug moeten sturen. De mond met verlichting gebruiken we al niet meer omdat hij amper iets opzuigd. De zuigkracht is erg slecht, je moet meerdere keren over een pluisje wil hij m opzuigen en voor plukjes haar op tapijt moet je zelfs de stang er af halen om m handmatig op te zuigen.