Philips SHAVER Series 7000 S7788 - Reviews

(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer
  • Best Reviewed feb 2021
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7788 op Kieskeurig.nl.

Stoica 05-11-2020

Huid bescherming is top

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Leuk hebbeding. Oogt mooi, knappe resultaten. Zowel scheer resultaat is top, alsook de baardtrimmer. Reinigingsstation is super handig. Ruikt zeer fris en in 1 min is toestel volledig netjes.
Scheer irritatie is verleden tijd.

Pluspunten

• Geen scheer irritatie meer

Philips scheerapparaat 27-02-2021

Goed voor een apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Ik heb de Philips SHAVER Series 7000 S7788 geprobeerd als alternatief voor nat scheren met een mesje. Het apparaat scheert goed, de mesjes zijn lekker flexibel en het is ook geen probleem om wat langere haartjes te scheren. Daarnaast zit er een handig docking station bij om op te laden en een schoonmaakunit. Echter ben ik niet overtuigd om over te stappen van het scheren met een mesje, omdat het met een apparaat toch wat langer duurt en ik soms wat lichte irritatie kreeg.

Excalibur84 16-02-2021

Top apparaat met handige extra's

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Het apparaat ziet er straks en modern uit. Heeft een paar mooie extra's zoals de inklapbare trimmer, reinigingsstation en koppeling met je telefoon via een app. Het apparaat ligt goed in de hand al voelde hij in vergelijking tot mijn oude apparaat wat zwaarder aan. Ook laadt hij erg snel volledig op.
Het apparaat scheert snel en efficiënt zonder dat ik daarbij last heb van ingroeiende haartjes of een geïrriteerde huid.
Na de scheerbeurt kun je het apparaat eenvoudig met water schoonspoelen zodat je geen ophoping krijgt van haartjes. Hiervoor klik je de kop met een knopje gedeeltelijk open en hoef je ook niet te prutsen met het uit elkaar klikken van diverse onderdelen en heb je ook geen borsteltje nodig.
Ik heb het apparaat enkel "droog" gebruikt, hoewel deze ook "nat" te gebruiken is.

Pluspunten

• Scheert goed glad
  • Veel handige extra's
  • Zowel droog als nat te gebruiken
  • Makkelijk schoon te maken

Teunisse 11-02-2021

Fijn en modern apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Echt een modern apparaat van deze tijd. Ligt makkelijk in de hand, scheert en trimt gemakkelijk. Ik was vooral te spreken over het trimstuk. Erg snel en gelijkmatig getrimde baard. Met het scheerapparaat was het enige nadeel dat ik niet op alle plekken de haartjes goed wegkrijg.

Pluspunten

• Scheert gemakkelijk en snel
  • Trimstuk werkt goed en irriteert niet aan de huid

chrisla123 09-02-2021

Top product, met geavanceerde mogelijkheden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Na een aantal weken gebruik te hebben gemaakt van dit philips scheerapparaat, kan ik oprecht zeggen dat ik enorm tevreden en zelfs verrast ben. De kwaliteit en design van het product zijn al erg goed. De instructies zijn erg duidelijk en het scheren voelde direct al prettig aan. Wat me vooral erg verrast heeft is de SkinIQ- technologie. Allereerst werkt deze echt goed, daarnaast geeft het de scheerbeleving ook een heel nieuwe twist. Vooral als je een 'Gadget-freak' bent zoals ik. De bijgeleverde accessoires waren handig in gebruik en de batterij duur langer dan ik gewend was bij vorige producten. Ook is het product erg makkelijk en effectief te reinigen, ook door de toegevoegde accessoires. Al met al echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Skin IQ- technologie
  • Bijgevoegde accessoires
  • Batterijduur
  • Reiniging

Appie 08-02-2021

Geweldig elektrisch scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Dit scheerapparaat voldoet zeker aan je wensen als je gewend bent elektrisch te scheren.
In een paar minuten bereik je een glad resultaat zonder huidirritatie.
Dit snoerloze scheerapparaat bevat een goede accu die vele scheerbeurten mee kan. Pluspunt is ook dat de batterij een korte oplaadtijd heeft.
Simpel afspoelen onder de kraan na iedere scheerbeurt.
Ook zit er een reinigingsset bij voor onderhoud van je apparaat.
Multifunctioneel scheerapparaat ; droog en nat scheren behoort tot de mogelijkheden.
Ook word er een baardtrimmer meegeleverd. Het reisetui is ideaal voor het opbergen van je apparaat.
Kortom een prima scheerapparaat met zeker het gewenste scheerresultaat zonder huidirritatie, wie wil dat nu niet !

Pluspunten

• Geen huidirritatie
  • Accu gaat lang mee, korte oplaadtijd
  • Droog en nat scheren
  • Stil in gebruik

eNut 07-02-2021

Eindelijk is droogscheren weer een optie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Met dit scheerapparaat heb ik geen last van irritaties. Normaal scheer ik me 1x in de 2 dagen met een scheermesje. Nu kan ik me dagelijks scheren zonder problemen. Het volgt zeer nauwkeurig de vorm van mijn gezicht. Daarnaast kan je met dit scheer apparaat ook "nat" scheren, erg fijn is dit.

Er zit een aparte reinigingsmodule bij die alles schoon en fris houd. Dit werk erg goed!

De batterij gaat lang mee en opladen gaat erg snel. Ziet er ook leuk uit met lichteffecten.

Het scheerapparaat heeft een tondeuse stand hiermee is het bijwerken van de wenkbrauwen en bakkebaarden in no time gedaan.

Het scheerapparaat ziet er mooi uit, ligt lekker in de hand en voelt op alle punten zeer degelijk aan.

De app die kan communiceren moet ik nog goed doorpluizen, op dit moment heb ik het gevoel dat ik dit niet veel ga gebruiken.

Pluspunten

• Gaat voorzichtig om met gevoelige huid
  • Glad, bijna als met mesje
  • Degelijk
  • Veel opties
  • Nat en droog

Fire007 06-02-2021

Prima Shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Voor het eerste gebruik raad ik aan de GroomTribe app van Philips installeren. Met de operating system op mijn telefoon stelde het niks voor. Je installeert het en beantwoord een aantal vragen zodat de app een soort van analyse kan uitvoeren over hoe je scheert. Je moet dan wel iedere keer de app opstarten om jouw scheerbeurt te laten analyseren. Het mooie is dat je als je het niet goed doet dit meteen live kunt zien. Je moet dan wel regelmatig naar je telefoon kijken en niet in de spiegel zoals ik gewend was.

Ik heb dit model alleen droog met een stoppelbaard uitgeprobeerd. Je kunt hem ook nat gebruiken, maar ik heb het dus alleen met droog scheren geprobeerd.

Mijn bevindingen is als volgt:
Om de 2 a 3 dagen even snel mijn stoppelbaard scheren. Met deze shaver werkt dit heel fijn. Heb geen last van mijn huid, hij scheert snel en goed glad. Door de analyse van de GroomTribe app ben ik niet veel wijzer geworden. in principe scheerde ik al door goed rondjes te draaien. Dit is volgens de app dan ook goed. Als ik even geen rondjes deed draaien dan kreeg ik ook een melding. Het fijne was ook dat je een melding krijgt als je iets te veel druk uitoefend op je huid. Dan kun je hier ook meteen op aanpassen.

De protectieve skinglide werkte naar mijn idee wel. Ik heb mijn oude shaver ook hiernaast getest en je voelde wel degelijk een verschil wat betreft de wrijving. In het voordeel van deze shaver.

Ook zat er een quick clean pod bij om je Shaver schoon te maken. Er wordt ook vanzelf aangegeven als je je Shaver “schoon” moet maken.

Al met al ben ik toch echt tevreden met dit apparaat! De app is leuk, maar was voor mij dus niet noodzakelijk. Ik kon er wel op bijhouden wanneer en hoelang ik me geschoren had.

Pluspunten

• De connectie met de app
  • Het scheerresultaat

MB1976 06-02-2021

Zeer goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Apparaat ligt lekker in de hand. Accuduur is zeer goed. Heb het apparaat gekoppeld aan de app. Is een leuke gadget om ernaast te gebruiken. Ook het reinigingsstation is handig om erbij te hebben. Het apparaat is als nieuw and een enkele minuut reinigen. Heb zo af en toe last van een gevoelige huid na het scheren maar dit heb ik met dit apparaat nog niet ervaren.

Pluspunten

• Accuduur
  • Wet & Dry

RolandvdB 06-02-2021

Zeer goed scheerapparaat voor een glad resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Het scheerapparaat volgt goed de kaaklijn (waar ik bij andere apparaten nog wel eens last bij had) en geeft snel een glad resultaat. De precisietrimmer is ook handig voor de moeilijke te bereiken plaatsen.
De accu laadt snel op en gaat lang mee.
Er zit een indicator op het scheerapparaat die aangeeft of je goed of niet goed scheert, dit is handig zodat je efficiënt kan scheren.
Verder geeft het scheerapparaat aan wanneer deze moet worden schoongemaakt, dit gaat erg makkelijk: 1 klik en het beschermkapje gaat er af, dan borstel je de scheermesjes schoon en zet je hem in de Quick Clean Pod en dan is ie weer helemaal fris en schoon en klaar voor een volgende scheerbeurt.

Pluspunten

• Glad resultaat (zoals bij mes)
  • Makkelijk schoon te maken
  • Accuduur + snelle laadtijd

Boolie1973 05-02-2021

Super-de-luxe scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Vanwege mijn gevoelige huid scheer ik al 30 jaar met scheerschuim en een mesje, want een scheerapparaat gaf teveel irritatie. Totdat ik dit scheerapparaat probeerde. Waar ik van het scheren met een mesje ook nog regelmatig last had van uitslag, is dat nu helemaal voorbij. Meteen bij het openmaken van de doos, geeft het geheel een luxe indruk. De bijgeleverde handleiding bestaat uit onbegrijpelijke tekeningtjes (online is gelukkig een handigere handleiding te vinden), maar het spreekt allemaal voor zich. Er zitten diverse accessoires bij, waaronder wat kammetjes en een erg handig schoonmaakapparaat. Ook kun je een app downloaden waarmee je je scheergebruik kunt instellen en zo het scheren op jouw huid kunt afstemmen. Het scheerapparaat ligt heel goed in de hand waardoor je makkelijk op alle plekken goed glad kunt scheren. Hij is ook waterdicht waardoor je gewoon scheerschuim kunt gebruiken en zelfs onder de douche is geen probleem. Ik wil in elk geval nooit meer terug naar een mesje.

Pluspunten

• Scheert goed glad
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige app

Melvin12234 05-02-2021

Fijne scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Fijn en mooi scheerapparaat.
Ligt lekker in de hand en is fijn en makkelijk in gebruik.
Zowel wet als dry te gebruiken.

jayger 05-02-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Wat een super apparaat dit is toch wel echt de uitblinker van Philips. het apparaat scheert zeer glad en is enorm stil. je kan hem zelfs verbinden met je telefoon ( niet perse nodig maar wel makkelijk ) de technology gaat steeds verder wie had dat vroeger gedacht. Ik beveel het apparaat iedereen aan.

Pluspunten

• Gaat lang mee.
  • Scheert glad.
  • Onder de douche
  • reinig tool van philips
  • verbinden met telefoon

Rick Pouwels 05-02-2021

Zeer goed apparaat!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

De Philips Shaver S7788/59 is eenvoudig in gebruik, makkelijk te reinigen en zorgt voor een net en fijn eindresultaat!

Aan te bevelen voor iedereen die op zoek is naar een scheerapparaat, bevat tevens ook een handige baardtrimmer. Zowel mét als zonder snoer te gebruiken.

Pluspunten

• Efficiënt in gebruik
  • Goed eindresultaat
  • Makkelijk reinigbaar
  • Scheerkop los te verkrijgen / te verwisselen

Twindad 05-02-2021

Uitstekend scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Dit scheerapparaat scheert super glad en scheert ook zeer comfortabel. Ook is de accuduur van het apparaat prima en veel beter van mijn vorige apparaat.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gladheid

ferdi99 04-02-2021

Scheert super glad en ligt goed in de hand

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Ik ben heel erg tevreden met het apparaat. Hij laad snel op en de batterij gaat lang mee. Het scheerresultaat is ook echt super. Omdat ik linkshandig ben werkt de app niet goed voor mij. Die gaf aan dat ik de verkeerde kant op schoor. Maar ook zonder app is het resultaat goed. De bijgeleverde reinigingsset is ook fijn en zeer hygiënisch. Omdat de scheerkoppen hoekig zijn was het in het begin even door krijgen welke scheerbeweging het beste werkt maar dat is een kwestie van even wennen.
Als met al is het echt een heel fijn scheerapparaat met goed zeer goed scheerresultaat.

Pluspunten

• Scheert mooi glad
  • Batterij gaat lang mee

pli737 04-02-2021

Product voelt premium

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Het scheren gaat erg gemakkelijk en zorgt voor een glad resultaat. met de trimmer kan de baard nauwkeurig korter worden gemaakt. Het product voelt premium en oogt ook zo met de mooie (oplaad)standaard met verlichting. Het opladen gaat erg snel en de batterij gaat lang mee. De bluetooth functie is een beetje overbodig dus gebruik ik niet

Pluspunten

• Premium product
  • Scheert erg goed
  • Lange batterijduur
  • korte oplaadduur
  • mooi oplaad standaard

m8487 04-02-2021
  • Product gekregen

Fijn apparaat met ap

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Fijn product, met een heel handige app die je corrigeerd tijdens het scheren. Ook makkelijk schoon te houden met cleaner die er bij zit. bakkebaarden met opzetstukje te verwijderen!

Pluspunten

• app
  • makkelijk schoon te houden

sjors13nl 04-02-2021

Philips Shaver S7788/59 prima apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

De Philips Shaver S7788/59 is handig in gebruik en is voorzien van een fijn oplaad/schoonmaak station. Het geeft aanwijzingen hoe te scheren en heeft een prima resultaat. Het fijne van dit model is dat de trimmer in het apparaat zit ipv een extra opzetstuk.

Pluspunten

• Ingebouwde trimmer
  • Prima resultaat

GP 04-02-2021

Zeer goed scheerresultaat!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7788

Na een wat mindere ervaring met mijn vorige scheerapparaat verwachtte ik niet veel van het scheren. Maar tot mijn grote verrassing is en blijft het apparaat zeer glad scheren!

Een echte aanrader wat mij betreft.

Ik gebruik het alleen om droog te scheren

Pluspunten

• Glad scheerresultaat
  • Weinig geluid
  • Degelijk gebouwd