Philips 3000 series S3333 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, volgt de contouren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series S3333 op Kieskeurig.nl.

Colbers 26-12-2019

Uitstekend scheerresultaat

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Uitstekend scheerresultaat (gladheid). Eenvoudig te reinigen onder de kraan. Bijzonder snel opgeladen. Al met al zeer tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Gladheid
  • Eenvoudig te reinigen

Timbo 25-12-2019
  • Product gekregen

nat, droog en glad zonder irritatie

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

scheert onder de douche en droog lekker glad.
makkelijk schoon te maken en laadt snel op.
bijna geen irritatie van dit apparaat erg tevreden!

benvdvrie 23-12-2019

Aanrader

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Fijn scheerapparaat. Makkelijk in gebruik. Ligt goed in de hand. Ik vond het vooral erg handig dat het zowel droog als onder de douche gebruikt kan worden. Is ook makkelijk schoon te maken. Scheert glad, ik raad het aan.

wiltink53 23-12-2019

Fijn scheerapparaat dat heel glad scheert

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Het scheerapparaat is heel makkelijk in gebruik en ligt lekker in de hand. Hij scheert soepel over de huid, neemt alle plekjes mee en geeft geen irritaties. Binnen een paar minuten heb ik een glad geschoren gezicht. Wat ik vooral heel fijn vind, is dat je m zowel droog als met scheergel kan gebruiken. Zowel onderweg (er zit een handige reisetui bij) als thuis. Je kan m makkelijk schoonmaken door m onder de kraan af te spoelen. Het apparaat heeft ook een hele handige trimmer voor mijn bakkebaarden. Accu gaat lang mee. Echt een goede aankoop!

Pluspunten

• scheert heel glad
  • makkelijk in gebruik
  • zowel droog als nat scheren

Setters 17-01-2021

Een goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Dit scheerapparaat voldoet goed/uitstekend.
Ik heb deze gekocht omdat mijn apparaat uit de 7000 serie niet aan de verwachtingen voldeed. Ik miste de geïntegreerde trimmer en de koppen staan te ver uit elkaar.

Wendelaar 06-01-2021

Super blij met de Philips Shaver

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Mijn man is heel blij met scheerapparaat,hij heeft nog nooit zo’n glad gezicht gehad.Het apparaat scheert snel ,licht en zeer goed.Super tevreden dus.

Prima scheerapparaat 03-01-2021

Prima scheerapparaat met trimmer

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Altijd met mesjes de scheerbeurt gedaan. Nu sinds kort dit scheerapparaat met trimmer gekocht. Echt ideaal, rustig scheren, met kleine gedeelten met de aparte trimmer. Zelfs nat scheren onder de douche kan draadloos. Hij is snel op te laden met de aparte oplader.

Kekie 09-12-2020

scheerapperaat

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Het scheeerapperaat is niet geschikt voor een zware baard de mesjes draaien te langzaam het nat scheren gaat redelijk dit apperaat heeftt eigenlijk te weinig vermogen

Scherende 09-12-2020

Dik tevreden

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Veel ervaring met een blad scheerapparaat van het andere merk. Nu dus een apparaat met draaikoppen. Het was eerst even wennen welke beweging ik moest maken. Geleidelijk aan kwam het gemak. Ligt goed in de hand. Scheert goed. Laadt makkelijk op. Maakt gewoon onder de kraan makkelijk schoon. Maakt heel weinig geluid.

Baarddrager 08-12-2020

Het product is vrij groot

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Het scheren met dit scheerapparaat gaat goed en scheert ook goed glad. Er zijn voor mij twee nadelen aan dit scheerapparaat nl het is vrij groot en grof daarnaast wordt er bij dit type geen standaard meegeleverd daarom zwerft het scheerapparaat nu over de wastafel heen omdat er gaan vaste opbergplaats is

Ontevreden. 03-12-2020

Philips shaver series 3000 heeft geen vermogen en

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Dit product voldoet niet aan mijn verwachting.
Toerental van de shaver is veel te laag en scheert daardoor niet glad genoeg. Ja na heel lang scheren ..........

GVCL 08-11-2020

Le RASOIR " passe-partout " toujours PRÊT !!

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

> Un rapport PRIX / EFFICACITÉ, tout à fait, honorable avec l’avantage de pouvoir l’utiliser avec un lubrifiant ( complémentaire ) et le nettoyer sous l’eau !
> Les améliorations de le tête " flottante " et de la taille des lames de " coupe " [ au fil des années ] ont BIEN déterminer le choix de ce modèle - SANS fil - !
> De fait, il peut être ainsi utilisé à la maison, en déplacement ou en voyage
avec une - indication précise - de son niveau de charge.
> Un petit regret ... seulement : l’absence de la " petite brosse " qui accompagnait, historiquement, tous les rasoirs PHILIPS pour nettoyer la tête et les couteaux !?

Barney60 20-10-2020

'Ouderwetse' kwaliteit.

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Vertrouwde scheer kwaliteit, volgt contouren goed en scheert diep uit.
Opvallend is het lage stroomverbruik en capaciteit van accu. Dagelijks gebruik maar slechts 1x uur per 2 weken om van leeg naar vol te geraken.
Handig ook de trimmer bovenop.

Rolf23 21-09-2020

Goede Shaver

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Goede shaver, had ik eigenlijk ook niet anders verwacht!

Scheert goed en met gebruik van scheerschuim nog beter, is zeer stil en de gebruiksduur is ook heel goed.

Druten 20-09-2020

Goed als alternatief en voor noodgevallen

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Ik scheer mij normaal met het scheermes maar tijdens vakantie of op andere plaatsen waar het niet uitkomt gebruik ik dit scheerapparaat. Dat is makkelijk maar scheert niet zo glad. Als je het dagelijks wilt gebruiken zou ik een iets duurder apparaat aanschaffen.

HWe68 16-09-2020

handig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Nat scheren niet zo goed maar droog scheren beter. In vergelijking met de 5400 is deze een stuk slechter voor nat scheren

v..d.Velden 26-08-2020

Redelijk apparaat voor deze prijs.

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Redelijk apparaat. Al heb ik de indruk dat hij niet zo diep scheert waardoor ik het apparaat vaker moet gebruiken. Nat scheren nog niet uitgeprobeerd.

Hendrik45 24-08-2020

Prima toestel

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Erg stil toestel met uitstekende batterijduur. Heel erg praktisch is het uitspoelen-reinigen onder de kraan, een groot gemak. Uitstekende scheerkwaliteit.

Veertig 24-08-2020

Scheert uitstekend

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Het scheerapparaat. Doet wat het moet doen, scheren!
Verder een minpuntje: bij het afnemen van het beschermingsdeksel gaat soms het hele scheerhoofd eraf! En dat is vervelend.

Malinwa 18-08-2020

Scheerapparaat dat voldoet aan een gladde huid

Geschreven voor: Philips 3000 series S3333

Dit toestel kan zowel droom als met scheerschuim gebruikt worden, wat een enorme troef is. Het toestel ligt goed in de hand en de accu doet het lang mee. Prijs/kwaliteit een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]