Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze op Kieskeurig.nl.

Steets 25-09-2020

Snel, draadloos en krachtig

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Verrassend tevreden van, licht goed in de hand, wat zwaar, maar goed handelbaar. Draadloos, en het resultaat is er snel en blijft de ganse dag/avond.... De temperatuur kan je ook instellen, heel handig....
Ik ben er tevreden van! :-)

Pluspunten

• draadloos
  • snel opgewarmd
  • snel klaar en prachtig resultaat

Minpunten

• wat zwaarder in de hand door de batterij
  • met opgeladen batterij kan je 2x stijlen

Tanya 25-09-2020

Super makkelijk en mooi!

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Super mooie stijltang. Ik haalde ‘m uit de doos, en was meteen verbaasd van het design. Ook heel erg makkelijk dat ik hem draadloos kan gebruiken. Mijn haar krijg ik eindelijk op maar een paar minuten stijl (voordien nooit zin om mijn haar ‘s ochtends voor het werk te doen omdat dit veeeel te lang duurde) zonder te veel hitte te gebruiken. En ben ook heel blij dat mijn haar nog steeds super zacht en gezond aanvoelt. Love it!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Werkt goed

Minpunten

• Niets

Eva 25-09-2020

Mooi design, heel snel op temperatuur, goed resultaat

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Deze stijltang doet zeker wat hij moet doen! Hij is snel warm en maakt mijn pluizige krullen snel en goed glad. Het draadloze aspect is ook heel leuk en handig. Echter ligt hij wat zwaar in de hand (nadeel van de oplaadbare batterij). Ook is hij nogal duur.

Pluspunten

• snel warm
  • werkt perfect

Minpunten

• zwaar
  • prijzig

Fabienne Z 24-09-2020
  • Product gekregen

Perfect in Purple!

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Een aantal weken heb ik deze Dyson gekregen en ik ben zeer tevreden! Deze stijltang komt in een fantastische verpakking met een reistasje. Hij laadt super snel op en je kunt de Dyson Corrale ook draadloos gebruiken. Ook is hij snel opgewarmd en kan ingesteld worden op verschillende warmtes. Deze stijltang is perfect voor mee op reis: je kunt de stijltang ook op vliegtuigmodus zetten. Enige nadeel is dat hij wat zwaar is. Maar verder zeer praktisch in gebruik! Al met al een echte aanrader!

Pluspunten

• Vliegtuigmodus
  • Snel warm
  • Draadloos gebruik

Minpunten

• Zwaar in de hand

JolienS 23-09-2020

Snel, compact en stylish!

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Als kersverse mama heb je niet veel tijd voor je haar te doen maar met de Dyson Corrale gaat dit snel en makelijk! Toen ik vroeger mijn haar stylde worstelde ik dikwijls met het snoer en zeker om het achteraan te doen. Met de Dyson Corrale is dit verleden tijd, ik kan er vlot mee bewegen en hij is ook niet zwaar. Mijn vorige stijltang was veel zwaarder, de Corrale is een absoluut lichtgewicht daar tegenover. Eens aangezet kan je snel beginnen want ze is snel opgewarmd, neem je graag kleine lokken dan kan je ze even neerleggen op het bijgeleverde zakje zodat je zeker geen brandplekken maakt op je badkamermeubel of tafel. Hangt er van af waar je je haar styled. Ben je klaar dan kan je stijltang in de houder zetten, zeer compact en heel plaatsbesparend! De Dyson Corrale is voor mij in 3 woorden: snel, compact en stylish. Ik ben fan!

Pluspunten

• draadloos
  • plaatsbesparend
  • licht om vast te houden
  • mooi design

Minpunten

• prijzig

LinaW 22-09-2020

Zeer handige stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Ik heb deze stijltang nu ongeveer een maand in gebruik. Zeer handig om te gebruiken en zonder snoer werken is zeker een pluspunt ! Ik heb ze zowel gebruikt voor stijl haar als voor beachwaves . De waves blijven lang in het haar met minimale styling . Bij het stijlen blijft het haar iets minder lang echt stijl , heb de indruk dat ze sneller terug wat pluizig worden. De stijltang blijft ongeveer een half uur bruikbaar wat voor mijn haar zeker lang genoeg is. Het laadstation en de magnetische laadkabel zijn ook super handig in gebruik . Handige hittebestendige opbergtas wordt er bij geleverd . Enkel de prijs vind ik aan de hoge kant , dit is het enige echte minpunt. Voor de rest zeker een aanrader !

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel op temperatuur
  • Hittebestendige opbergtas
  • Vliegtuigmodus
  • Handig laadstation

Minpunten

• Duur
  • Batterijduur voor sommigen te weinig

Kim 87 22-09-2020

Kracht patser!

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Na al vele soorten styltangen te hebben gehad, vind ik deze echt het fijnst. Mijn haar is super glad en glanzend en pluist niet. Mooi design echt een plaatje voor in je badkamer. Je kan draadloos stylen ongeveer 30 min, soms loopt hij wat sneller leeg. Verder laat hij snel op. Voelt wel wat zwaar in de hand.

Pluspunten

• draadloos
  • digitaal display
  • mooi design

Minpunten

• zwaar
  • korte accuduur

MB 22-09-2020

Ik ben fan!

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Wat een prachtige tang! Hij is erg snel opgewarmd en het is ontzettend fijn dat deze draadloos is. Geen onhandig gedoe meer met een nét te korte kabel, die achter het kastje blijft hangen en ik de halve badkamer meetrek bij het stijlen van mijn haar! Erg fijn!

Het gewicht is wel even wennen, hij is wat zwaarder dan dat ik gewend ben. De oplader vind ik heel erg praktisch (en hij maakt een leuk geluidje bij het opladen, maar dat terzijde): het is direct een houder voor wanneer je hem wil laten afkoelen, zonder dat je bang hoeft te zijn dat de halve kast wegsmelt.

De batterijduur valt wat tegen: na 1 keer gebruik is hij zo goed als leeg. Neem je hem (zonder snoer) mee, dan moet je zorgen dat hij goed is opgeladen.. Anders is hij altijd nog bekabeld te gebruiken! Het is even wennen in vergelijking met de stijltangen die ik gewend ben, deze 'trekt' wat meer aan je haar. Het krullen gaat door de ronde vorm van de tang zoveel makkelijker dan met een andere tang: geen rare hoeken of knakken meer! Met andere stijltangen, een krultang of zelfs met de Airwrap, blijft mijn haar veel minder lang in de krul zitten dan met de Corrale!

Ik vind het (nog) lastig om te merken of het wel of geen schade aan mijn haar aanbrengt, maar ik ga er vanuit dat dit niet of minder gebeurt. De tang straalt erg veel luxe uit, wat het nog fantastischer maakt!

Pluspunten

• Op accu
  • Snel warm
  • Gevoel van luxe!
  • Krullen blijven lang(er) zitten

Minpunten

• Batterijduur
  • Gewicht

cindy 22-09-2020

Mooie stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Het is een prachtige stijltang qua design, hij is snel warm en erg goed en snel op mijn haar. Mijn dochters hebben meer kroes haar waarvoor ik hem minder geschikt acht.

Pluspunten

• snel warm
  • prachtig design
  • makkelijk in de hand

Minpunten

• prijzig
  • niet voor kroeshaar

Kim Eeckhout 22-09-2020

Getest op fijn, kwetsbaar haar

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Als je de verpakking opent, weet je meteen: dit is kwaliteit! Mooi om op te bergen en kwalitatief materiaal... ik heb ook de multistyler en zag meteen: dyson stelt opnieuw niet teleur.
De houder voor de stijltang is handig en zeker omdat de oplaadkabel magnetisch is en je dus het toestel draadloos kan gebruiken, als hij is opgeladen. Hij warmt heel snel op naar de gewenste temperatuur en je krijgt een biepje als hij is opgewarmd.
Bij het gebruik merk ik dat het toestel wel zwaarder is dan andere stijltangen die ik gewend ben, maar na 2 minuten merk je dit ook niet meer.
Nu, ik heb hem vol enthousiasme gebruikt, maar merk wel dat je toch een beetje anders moet werken om je haar te stijlen door de bewegende platen. Je mag eigenlijk geen druk zetten, zoals je anders wel zou doen. Als je druk zet, voelt het niet alsof de stijltang "glijdt" over het haar. Het is stug en loopt niet vlot!
Eens je echter doorhebt van geen druk te zetten, gaat het al veel vlotter en het resultaat mag er zijn! Mijn haar is mooi glad en dit blijft ook zo gedurende een langere tijd.
Kortom: dit is een kwalitatief product met de handigheid van draadloos te zijn, maar je moet er wel even aan wennen om te gebruiken.

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel opgeladen

• Zwaarder
  • Oefenen eer je het onder de knie hebt

Karin Nadels 22-09-2020

Beste stijltang tot nu toe

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Deze stijltang werkt voor mij het beste tot nu toe. Grootste voordeel zijn de flexibele platen waardoor de plukken goed blijven zitten en ik daadwerkelijk resultaat behaald. Hij warmt en laadt snel op, de verschillende temperaturen zijn ook fijn en hij mag mee in de handbagage. Nadeel: hij is nogal prijzig. Neutraal: sommige mensen vinden m zwaar maar daar heb ik geen last van.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Haarbescherming
  • Resultaat
  • Snelheid met opwarmen
  • Snelheid met laden

StefDly 21-09-2020

Super stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

De Dyson Corrale is een fantastische stijltang : mooi design, super snel warm en draadloos ! Ik doe nu mijn haar waar en wanneer ik wil en nog beter mijn haar is minder beschadigd ! Super ontdekking!

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel warm

Minpunten

• Prijzig

Nancyvdp 20-09-2020

Snel en draadloos

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Deze stijltang is zo snel op temperatuur. Je kan kiezen of je hem draadloos of bedraad gebruikt, dit doet niets af van de kwaliteit.
Op een klein 10minuten is u haar stijl.
Je kan hem nadien gewoon opbergen in de hitte bestendige tas die meegeleverd is.
Dit is ook handig om hem mee te nemen op reis. Ik ben fan van mijn Dyson!

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel warm

Minpunten

• Weegt best genoeg

Bibra 20-09-2020

Stijlvol

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Mooie stijltang qua uiterlijk. Heel handig dat het apparaat een piepje geeft als 'ie warm is. En dat is echt wel heel snel. Ook fijn: de standaard, geen gedoe meer met een hete stijltang die je dan ergens neerlegt en omvalt. De tang is wel zwaar. Echt wel een stuk meer dan mijn vorige stijltang, logisch ook wel, want er zit een batterij in. Het grote voordeel daarvan is dan wel dat je draadloos kunt stijlen. Geen snoer dat in de weg zit. Ik heb 'm zonder oplader meegenomen op vakantie (want ook de oplader is zwaar). Ik kon een week doen met de volgeladen stijltang. Elke dag ongeveer 5 minuutjes gebruikt.

Pluspunten

• snoerloos
  • snel warm

Minpunten

• zwaar

Ilske4 20-09-2020

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Ik mocht deze stijltang uittesten en moet allereerst al opmerken dat het superhandig is dat je ze draadloos kan gebruiken. Ik heb alle warmtestanden geprobeerd maar voor mijn haar (dik en veel) is de warmste nodig voor een perfect resultaat. Moet het niet zo perfect zijn, dan voldoet ook de lichte stand. Maakt het haar glad en zacht. Zelf heb ik in de voorbije 20 jaar al veel stijltangen versleten, de dyson stijltang is zeker 1 van de betere maar er zijn er die een even mooi resultaat geven en een pak minder duur zijn. Daarmee kom ik dan ook tot mijn besluit: erg goede stijltang maar te duur.

Pluspunten

• Draadloos
  • Minder schadelijk voor het haar
  • Zachte haren

Minpunten

• Duur

sk 19-09-2020

Mooi design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Stijltang is snel opgewarmd en draadloos. Maakt mooi glad haar. Stijltang is wel beetje zwaar in de hand

Pluspunten

• draadloos
  • design
  • snel opgeladen

Minpunten

• zwaar

Chaima 18-09-2020

Ideale stijltang

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Stijlen gaat snel, haar voelt zacht aan. Snel opgewarmd. Ideaal draadloos gebruik. Ook geschikt om krullen mee te
Maken.

Pluspunten

• Draadloos
  • Minder schadelijk
  • Snel opgewarmd

Minpunten

• 30 minuten mag langer

Noekie1976 18-09-2020

matig tevreden, supersnel warm en glad

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Als je de doos binnenkrijgt heb je echt wel even dat wow gevoel. Alles is echt supernetjes verzorgt en de verpakking geeft je gelijk een luxe gevoel. De stijltang zelf ziet er ook goed uit, lekker fuchsia kleurtje en cordless, wat echt wel riant is. Aan het oplaadstation zit ook nog een riant lang snoer en alle sis gewoon gelikt en mooi.
Wat superfijn is, is definitief de opwarmtijd, man, het gaf me niet eens de tijd mijn haar even goed te doorkammen en de stijltang was al warm.
En dan, tja, hij doet gewoon wat hij moet, mijn schouderlange blonde haar wordt goed glad, je verbrand je niet snel en ook de krul om de tang heen truuk werkt okay. maar mijn verwachtingen waren hoog, en dan is het toch jammer dat er soms een haar achter de hoeken van de ijzers blijft hangen en dat de krul niet echt steviger blijft als bij mijn oude tang.
Het goede design, omdat hij cordless is en megasnel warm nodigt wel uit tot vaker gestyled haar, dat maakt hem echt leuk en als je toch je haar vaak styled spaar je hier echt diktijd mee en zal je goed gebruiksgemak erban hebben

Pluspunten

• megasnel warm
  • cordless
  • mooi ding

Melissa 18-09-2020

Dyson corrale

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Het is een hele fijne stijltang, hij maakt het haar super glad, hij is wel wat zwaar in de hand. Bij het maken van krullen vind ik de tang soms wat stroef door de haren gaan.

Hij ziet er zoals alle producten geweldig uit. Heel mooi en sjiek. Hij is wel erg duur. Ik snap dat je het er wel voor over moet hebbben, ik ben niet van het iedere dat stijlen en krullen dus zou het er niet voor neerleggen maar als je het wel doet, dan zeker, ook omdat je merkt dat het voor je haar beter is dan een andere stijltang. Hij stijlt en krult op langere temperatuur ook erg goed namelijk.

Pluspunten

• Werkt bij lagere temperaturen ook goed
  • Uiterlijk
  • Draadloos

• Zwaar

Sas 18-09-2020

Super stijltang alleen die accu

Geschreven voor: Dyson Corrale stijltang - nikkel / roze

Ik heb deze stijltang mogen testen.
Wat een heerlijk apparaat is het. Fijn in gebruik, m'n haar wordt heel erg steil en glanst de hele dag. Ook kun je heel mooi slag maken in je haar. Er zijn zat filmpjes op internet te vinden hoe je die moet doen. Wat ik ook ontzettend fijn vind is dat de dagen erna mijn haar nog steeds top zit. Dat heb ik nog niet eerder zo ervaren. Ik sta op en hoppa mijn haar zit top.
Is dan alles top? Nee.
Nadeel is de accu. Want deze gaat erg kort mee en loopt ook leeg als je het apparaat niet gebruikt. Ik red het net aan om mijn hart helemaal te steilen.
Wat ik dan wel weer enorm positief vind is dat het snoerloos is. Dat is heel fijn in gebruik. Hopelijk kunnen ze iets bij Dyson aan de accu doen om dit te verbeteren.

Dus los van de accu vind ik het echt een top apparaat en ja het is duur. Maar zeker wel waard.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Haar zit dagen goed
  • Uitstraling

Minpunten

• Accu