ETNA KIF260ZT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF260ZT op Kieskeurig.nl.

Brouwer 25-03-2020

goede inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

deze inductie kookplaat is makkelijk zelf te plaatsen door middel van een duidelijke beschrijving makkelijk te bedienen een fijne kookplaat

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • bijna geruisloos

Henry 12-03-2020

fantastisch inductie voor het geld

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Naar tijden te hebben vergeleken is mijn keuze op deze gevallen.
Waarom zal jullie denken...
-makkelijk omwisselen keramisch kookplaat...ongeveer zelfde formaat
-grill pan en 2 andere warmte bronnen of 4 warmte bronnen
-boost functie
-vertrouwen in product omdat er 5 jaar garantie opzit

Pluspunten

• mooi design
  • gebruik gemak
  • geschikt voor grill pan :)
  • waar voor je geld
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• rubber scheurt snel tijdens aanbrengen.
  • installatie. lastig om klepje los te maken
  • bediening paneel soms lauw/warm

Officiele reactie van Atag 13-03-2020

Beste Henry, allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen, en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Bedankt voor je feedback. Uw minpunten geven aan dat er nog ruimte voor verbetering is. Ik zal uw feedback binnen de afdelingen communiceren. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Ad van den Beemt 08-03-2020

Pareltje in je keuken

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Op advies van mijn keukenadviseur Gebr. Smits uit Veldhoven heb ik deze inductieplaat gekocht en in laten bouwen. Nu al - na slechts enkele dagen in gebruik - ben ik supertrots met deze aankoop. De eenvoud en het gemak waarmee je kookt en - niet te vergeten - het apparaat schoonmaakt, is telkens weer een bevestiging van de keuze voor deze kookplaat.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Simpel schoon te maken
  • Pareltje in je keuken
  • Prijs/prestatieverhouding uitstekend

Officiele reactie van Atag 09-03-2020

Beste Ad, bedankt voor je mooie review en super om te lezen dat het als een 'pareltje in de keuken' wordt gezien. Denk je aan de registratie via internet voor de verlengde garantie? https://www.etna.nl/service/productregistratie/ .We wensen je nog heel veel kookplezier. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Jettyv 14-01-2020

Prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Ruime kookplaat, toch onopvallend en ruimtebesparend in de keuken, smelt vlekkeloos samen met het aanrecht. Uiterlijk krijgt van mij absoluut een 10. Staat mooi bij alles en is gemakkelijk schoon te houden. Herkent de pannen moeiteloos. Inhoud van pannen wordt snel heet (indien gewenst). Bedieningspaneel reageert zoals bedoeld op iedere bewuste aanraking. Veel opties voor iedere manier van koken en toch eenvoudig in gebruik. Nog geen negatieve punten ondervonden.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Gemakkelijke montage
  • Instructie video YT

Minpunten

• Geen snoer en perilex stekker

Officiele reactie van Atag 16-01-2020

Beste Jetty,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen en fijn te lezen dat de KIF260ZT inductiekookplaat van ETNA je goed bevalt. Wij wensen je veel kookplezier toe!
Groet, Alice Webcareteam ETNA

Michael 28-05-2019

Prima inductiekookplaat met vele functies en strakke design.

Geschreven voor: ETNA KIF260ZT

Prima inductiekookplaat met goede prijs\kwaliteits-verhouding. Vele functies (o.a koppelen 2 zones, bak-, warmhoud-, chocolade smelt- en bakfunctie). Daarnaast nog kook\wekker alarm, timer, pauzeren en slot. Mooie\strakke vormgeving . Volledig touch met grote, rode digitale display. Gemakkelijk, snel en simpel schoon te maken. Jammer dat er geen perilex kabel wordt meegeleverd. Daarnaast, naar mij mening, zijn de display symbolen op het glasplaat iets te klein en vaag weergegeven. Als je dan hoge pannen aan de voorzijde plaats, valt een deel van deze symbolen in schaduw.

Na registratie apparaat op Etna.nl, 3 jaar extra garantie erbij gekregen, zonder bijbetaling (in totaal dus 5 jaar).

Had voor mezelf een budget van € 300,- vastgesteld ter vervanging van grotendeels defecte ATAG-inductiekookplaat (na bijna 15 jaar). Uiteindelijk na een paar dagen prijzen vergelijken op Internet, gekocht bij Bemmel & Kroon. Na korting en zelf afhalen € 299,35 afgerekend. Elders op internet op dat moment te koop voor minimaal € 349,-. Tevens nog € 25,- retour i.v.m. lopende cashback-actie Etna, voor het schrijven van een review. Mooie deal!

Pluspunten

• Prijs\kwaliteit en vele mogelijkheden.
  • Mooie en strak design. Volledig touch.
  • Gebruiksvriendelijk. Koppelfunctie voor 2 zones.
  • Simpel en snel schoon te maken.
  • Opvallende, grote, rode digitale display.

Minpunten

• Geen perilex kabel meegeleverd.
  • Symbolen display glasplaat iets te klein\vaag.
  • Hoge pannen voorzijde, display valt in schaduw.

Officiele reactie van Atag 29-05-2019

Beste Michael,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen. Voor uw positief kritische opmerkingen zeggen wij u hartelijk dank en zullen deze ter harte nemen.

Vriendelijke groet,
Heidi van webcareteam ETNA