ETNA KI259ZT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI259ZT op Kieskeurig.nl.

Mw. Holla 12-12-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI259ZT

Fijne kookplaat. Heb dezelfde kookplaat in mijn vorige woning gehad en de keuze weer voor deze kookplaat van Etna was gauw gemaakt bij het uitzoeken van mijn nieuwe keuken. Kan gelijktijdig alle 4 de kookpunten gebruiken i.t.t. veel andere inductie kookplaten in dezelfde prijsklasse. De boost functie is prettig en het snel afkoelen na gebruik maakt deze plaat voor kinderen en ouderen zeker veiliger.

Pluspunten

• Gemakkelijk en prettig in gebruik.
  • Alle 4 de kookpunten tegelijkertijd te gebruiken.

Officiele reactie van Atag 14-12-2020

Geachte mevrouw Holla,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Trudi 22-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: ETNA KI259ZT

Van gas na inductie. Water word in korte tijd snel heet, dus snel aan de kook. Gebruiksvriendelijk, mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Snel aan de kook
  • Mooi uiterlijk

Officiele reactie van Atag 23-09-2020

Beste Trudi,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen je nog veel kookplezier toe!

Alice Webcareteam ETNA

M. de Lange 26-02-2020

Etna Inductie kookplaat KI259ZT

Geschreven voor: ETNA KI259ZT

Prima inductieplaat; voldoet aan verwachting. Enig verbeterpuntje kan zijn om de diameter van de platen verschillend te laten zijn. Nu zijn 2 x 2 dezelfde afmetingen pannen te plaatsen, terwijl een tussenmaat ook handig zou zijn. Los van het feit dat de oppervlakte van de pan wordt gescand.

Minpunten

• Geen tussenmaat diameter bij de 2x2 kookplaten.

Officiele reactie van Atag 27-02-2020

Beste dhr/mw De Lange, bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de KI259ZT aan uw verwachting voldoet. Feedback is ook altijd welkom zodat dit meegenomen kan worden in onze productontwikkeling. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.