ETNA KCV143 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV143 wit op Kieskeurig.nl.

Sunshine 29-03-2021

Fijne niet al te grote koelkast , zuinig, heerlijk rustig

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

had de pecht dat ik er drie achter elkaar kapot had dacht nu maar eens een nieuwe aanschaffen

Ik vind hem heerlijk rustig perfecte maat!!

Pluspunten

• mooie maat
  • rustig

Officiele reactie van Atag 30-03-2021

Beste Sunshine,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de KCV143WIT.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam

Tom 23-01-2021

Prima koel-vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Mooie compacte combinatie. Goede hoogte om er b.v. nog een magnetron op te plaatsen. Voldoende inhoud als je met 1 of 2 personen bent. Ook stil. Deuren omgedraaid, hetgeen prima ging door de duidelijke beschrijving.

Officiele reactie van Atag 25-01-2021

Beste Tom,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat deze koel/vriescombinatie stil is en voldoende inhoud heeft.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

28-12-2020 30-12-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Deze koelkast ziet er mooi uit. Ik wilde een niet al te grote koelkast. Deze is perfect voor 1 a 2 persoonshuishouding. Hij is super stil en werkt perfect.

Pluspunten

• compact
  • still, mooie design

Minpunten

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat deze ETNA koel/vriescombinatie stil is, goed werkt en een mooi design heeft.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal webcare ETNA

Peter 28-12-2020

Mooi afgewerkte zeer zuinige Koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCV143 wit

Een aanrader voor kleine huishoudens of voor extra koel/vriesruimte, Dit is een zuinige mooi ingedeelde kast met koeler op ooghoogte. De kast is netje afgewerkt en heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Van mij krijgt deze kast een 10.

Pluspunten

• Zuinige kast
  • Mooie afwerking en zeer stil

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 29-12-2020

Beste Peter,
Wat een geweldige reviewscore heeft u ons gegeven. Daar zijn wij erg blij mee. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de indeling en afwerking van de koel/vriescombinatie van ETNA. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Chantal Webcareteam ETNA