Kenwood Electronics Chef XL KVL4100S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Electronics Chef XL KVL4100S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

keukenprinses 07-07-2022

Prima apparaat

Top product, fijn om mee te werken en eeg gebruiker vriendelijk. Een aanrader in iedere keuken

Kevin 03-07-2022

Toppertje!

Mooie grote krachtige keukenmachine met een mooi design. Deze machine is echt een must in elke keuken!

• Krachtig apparaat

m**********@h********** 26-06-2022

Kenwood KVL4100S Mooie machine

na een aantal jaar een huis-tuin en keukenmachine te hebben gebruikt voor het hobbymatig maken van taarten, vond ik het tijd voor een wat grotere en sterkere machine. Tot zover geen spijt van mijn keuze. Het is een mooie robuuste machine, maar misstaat niet in de keuken. Ik moet hem nog goed uitproberen, maar tot zover tevreden.

Pluspunten

• grote mengkom
  • mooie robuuste uitstraling
  • hulpstukken makkelijk te verwisselen

Minpunten

• maakt redelijk veel lawaai op de maximale stand

i********@z******* 21-05-2022

Topper

Stevig en robuust. Mooi en functioneel in een product. Voor grotere porties zeer geschikt wat minder voor standaard porties.

Pluspunten

• Stevig en robuust
  • Mooie vormgeving

m********@z******* 05-05-2022

Top apparaat

Superfijn apparaat. Mooi en ook een heel stevige machine. Perfect in pizza deeg maken.

z******@h********** 27-04-2022

Ok product

Te weinig accessoires maar verder nog niet goed gebruikt. Hoop in paar maanden meer te vertelle

s*************@g******** 15-04-2022

Sturdy machinery

I ordered this mixer as I'm a hobbyist baker and would like a sturdy mixer for everyday use that hopefully lasts for a long time- I also ordered another one for my mom to take back home my next visit home - specially for kneading dough as her hands dont serve her well anymore :) so excited to make magical recipes with it- from first try and unpacking it it looks very sturdy the attachements look very strong and professional. mixing happens so quick and you can hear/feel the strength of the motor.

Pluspunten

• sturdy
  • strong motor

Minpunten

• the top piece moves too easily

boeperita 07-04-2022

top keukenmachine

Via familielid aangeraden, door dat ik te vaak goedkope rommel kochte. Zeer tevreden. Machine is zwaar vergeleken met de goedkope varianten. De machine heeft zeer mooie uitstraling en heb zelfde dag nog een cake gemaakt. De kwaliteit is een topper. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keukenmachine ipv goedkope rommel te kopen. Maakt wel wat lawaai, maar minder dan de goedkope merken.

Pluspunten

• stevig, zwaar
  • mooie design
  • minder lawaai

Minpunten

• de voeding mocht wel iets groter

Mel 24-12-2021

Good performance but noisy

I love this machine and find it very handy. Minus are that it is very noisy and some of the part wiggle a bit much for a high end product like this. But overall great product. Very happy abut the XL bowl.

Pluspunten

• XL bowl
  • Power
  • Durable object
  • Sturdy

Minpunten

• Noisy
  • Some parts wiggle when using

Annemiek 22-12-2021
  • Product gekregen

Super!

Ik wilde graag een keukenmachine omdat taarten bakken een grote hobby is. De keuze is op de kvl4100s gevallen vanwege de grote beslagkom en stevige uitstraling.

Pluspunten

• Stevig
  • Grote beslagkom

Frank 16-12-2021

Stevige en sterke machine

De machine heb ik cadeau gegeven en het is werkelijk een stevige machine met erg robuuste opzetstukken en kom.
De machine maakt op volle kracht wel aardig wat geluid, echter is dit ook te verwachten met zo een grote en sterke motor.

Pluspunten

• opzetstukken erg degelijk
  • opzetstukken verstelbaar
  • Machine is vrijwel geheel van metaal gemaakt
  • zwaar

Minpunten

• Luid bij vol vermogen

Mik 11-12-2021

Bevalt uitstekend. Ik raad hem iedereen aan.

Ziet er mooi uit.
Zeer robuust en doet precies waar die voor bedoelt is.
Voor dit geld echt de beste in zijn soort.

Pluspunten

• stabiel
  • uiterlijk

j********@l****** 07-12-2021

Goede machine voor deeg

De machine is erg krachtig, is geschikt voor brooddeeg, en ziet er mooi strak uit.

Bas 08-11-2021

Aanrader!

Degelijk apparatuur! Het apparaat is krachtig, en kan ook deegwaren goed mixen. Daarnaast is het apparaat makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• degelijk
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• prijs

J***********@o********** 25-09-2021

Op aanraden van vrienden deze mooie machine gekocht! Eindelijk een kom van formaat!

b*************@g******** 22-07-2021

Blij met mijn nieuwe Kenwood Chef XL

Na jaren te werken met een oude Kenwood Major( meer als 30 jaar) is hij nu toe aan vervanging. Ik ben heel blij met deze nieuwe Kenwood , hij zo stil, hij doet het super!

Pluspunten

• Stil
  • Pulsknop heel handij
  • Spatdeksel

Familie Kreutz 28-06-2021

Keukenmixer

Deze keukenmixer is mijn derde en deze voldoet aan alle verwachtingen. Door zijn krachtige motor heel geschikt voor het kneden van deeg, hij is geluidsvriendelijk en goed hanteerbaar en niet te zwaar in vergelijking met de vorige mixers. Al met al ik ben heel tevreden.

Pieter 28-06-2021

Geweldig voor brood en pizza deeg

Ik ben ontzettend tevreden met deze mixer. Ik heb hem aangeschaft voornamelijk voor brood en pizza deeg. Dit is zwaar voor de machine en niet iedere machine kan dit aan. Heb bij de keukenmachines van vrienden (geen Kenwoods) gezien dat veel machines moeizaam door het deeg komen. De Kenwood Chef XL KVL4100 lijkt hier geen probleem mee te hebben. Gebruik van de machine kan redelijk intuïtief. Nadelen zijn dat de machine wat zwaarder is, dus je wilt hem liever niet veel verplaatsen. Voordeel van het zwaar zijn is dat hij niet door je keuken stuitert. Accesoires voor alle Kenwood machines zijn wel prijzig.

Pluspunten

• Perfect voor brood en pizza deeg
  • Intuïtief gebruik van de knoppen

Minpunten

• Accessoires zijn prijzig
  • Gewicht

Ersoy 14-06-2021

Grote kom en sterke keukenmachine

Na veel zoeken hebben wij deze keukenmachine de 4100S aangeschaft en voldoet naar verwachtingen. Wat ons opvalt is dat de machine erg sterk en robuust is waardoor hij de vele hoeveelheid deeg kan mixen zonder moeite.
Top Product tanks

Pluspunten

• sterk
  • krachtig

Minpunten

• geen minpunt

Babs 11-05-2021

Fantastische en onmisbare hulp in je keuken

Wij hebben de chef XL gekocht als verjaardagscadeau voor ons beiden omdat we erg van koken en bakken houden. We zagen hem al een tijd staan bij familie en kwamen tot de conclusie; deze moeten wij ook! Nog geen moment spijt van. We hebben er al heerlijke producten mee gebakken, van koekjes tot saus voor over de asperges. Het werkt wel als een soort verslaving ;) want we zien nu alweer veel meer toebehoren voor de XL die we graag er aan toe willen voegen. Bedankt Kenwood

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • handig te mon/demonteren
  • Handig schoon te maken
  • veelzijdige keukenmachine

Minpunten

• hoe meer toebehoren, hoe meer ruimte nodig ;)

Dick 05-02-2021

Betrouwbare machine met grote inhoud

Goede machine die doet wat je er van mag verwachten. Grote inhoud voor net iets meer dan andere machines kunnen. Gardes e.d. zijn instelbaar om niets aan de bodem of zijkant te laten hangen. Sterke motor. Zeker aan te bevelen voor mensen die wat meer deeg of beslag willen draaien. Enige minpuntje, machine bevat te veel plastic om professioneel te zijn. Nu bijna half jaar in bezit en tevreden.

Pluspunten

• Motor
  • Grote inhoud

Minpunten

• Veel plastic

mawala 08-11-2020

prima keukenmachine

Goede prijs kwaliteit verhouding. maakt weinig geluid in vergelijking met mijn vorige keukenmachine ( was geen Kenwood)
Krachtige machine waar het fijn werken mee is. Een aanrader

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • krachtige motor, kan veel deeg aan

Minpunten

• heb nog geen min punten kunnen ontdekken

De bakker 20-10-2020

Aanrader! grote mengkom / krachtige motor

Na veel zoekwerk ben ik bij dit prachtig apparaat uitgekomen. En heb ik deze aangeschaft.
De kwaliteit van de kenwood keukenmachine is heel goed dat straalt de machine ook uit weinig plastic onderdelen een krachtige motor metalen deeg haak klopper etc. deze combinatie heeft mij over de streep getrokken ! Dit is bij veel andere merken niet het geval. En het belangrijkste de machine werkt perfect !! Aanrader !

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel opties in uitbreiding

Dick 18-10-2020

Stevige machine met sterke motor

Prijs kwaliteit en de naam Kenwood gaf de doorslag. Stevige machine met een sterke motor en een grote inhoud.
Je kunt de deegmenger en beslagmenger eenvoudig afstellen zodat er geen grondstoffen aan de zijkant en bodem blijven plakken.
Zelfs oude taai koekdeeg is geen probleem.
Makkelijk te reinigen.
Zeer tevreden met deze Kenwood machine!

Pluspunten

• Stevige machine
  • Sterke motor

Minpunten

• Kort netsnoer

Ruud 04-10-2020

fijne machine

na lang twijfelen tussen de kitchenaid en de kenwood toch maar voor de kenwoon gegaan, en totaal geen spijt.
moderne model van kenwood staat goed in de huidige keuken en machine is zeer stil en prijstechnisch zeer aantrekkelijk.
aanrader!