Kenwood KVL4100S zilver - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KVL4100S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

keukenprinses 07-07-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Top product, fijn om mee te werken en eeg gebruiker vriendelijk. Een aanrader in iedere keuken

Kevin 03-07-2022

Toppertje!

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Mooie grote krachtige keukenmachine met een mooi design. Deze machine is echt een must in elke keuken!

• Krachtig apparaat

m**a@h**l.com 26-06-2022

Kenwood KVL4100S Mooie machine

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

na een aantal jaar een huis-tuin en keukenmachine te hebben gebruikt voor het hobbymatig maken van taarten, vond ik het tijd voor een wat grotere en sterkere machine. Tot zover geen spijt van mijn keuze. Het is een mooie robuuste machine, maar misstaat niet in de keuken. Ik moet hem nog goed uitproberen, maar tot zover tevreden.

Pluspunten

• grote mengkom
  • mooie robuuste uitstraling
  • hulpstukken makkelijk te verwisselen

Minpunten

• maakt redelijk veel lawaai op de maximale stand

i**s@z**o.nl 21-05-2022

Topper

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Stevig en robuust. Mooi en functioneel in een product. Voor grotere porties zeer geschikt wat minder voor standaard porties.

Pluspunten

• Stevig en robuust
  • Mooie vormgeving

m**o@z**o.nl 05-05-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Superfijn apparaat. Mooi en ook een heel stevige machine. Perfect in pizza deeg maken.

z**1@h**l.com 27-04-2022

Ok product

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Te weinig accessoires maar verder nog niet goed gebruikt. Hoop in paar maanden meer te vertelle

s**d@g**l.com 15-04-2022

Sturdy machinery

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

I ordered this mixer as I'm a hobbyist baker and would like a sturdy mixer for everyday use that hopefully lasts for a long time- I also ordered another one for my mom to take back home my next visit home - specially for kneading dough as her hands dont serve her well anymore :) so excited to make magical recipes with it- from first try and unpacking it it looks very sturdy the attachements look very strong and professional. mixing happens so quick and you can hear/feel the strength of the motor.

Pluspunten

• sturdy
  • strong motor

Minpunten

• the top piece moves too easily

boeperita 07-04-2022

top keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Via familielid aangeraden, door dat ik te vaak goedkope rommel kochte. Zeer tevreden. Machine is zwaar vergeleken met de goedkope varianten. De machine heeft zeer mooie uitstraling en heb zelfde dag nog een cake gemaakt. De kwaliteit is een topper. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keukenmachine ipv goedkope rommel te kopen. Maakt wel wat lawaai, maar minder dan de goedkope merken.

Pluspunten

• stevig, zwaar
  • mooie design
  • minder lawaai

Minpunten

• de voeding mocht wel iets groter

Roman 08-03-2022

Voor mij geen aanrader

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Kenwood chef XL, is op 2 jaar al voor de derde maal hersteld (planetaire kop).Weliswaar onder garantie, maar ondertussen ben je het toestel toch weeral een paar weken kwijt. Onze vorige kenwood is ook geen 5 jaar meegegaan. Ik ben eigenlijk niet tevreden van een toestel van zoveel geld.

Minpunten

• planetaire kop

Officiele reactie van Kenwood 16-03-2022

Beste Roman,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl. Spijtig om te vernemen dat uw keukenmachine 3 maal een technisch defect lijkt te hebben vertoond. Wellicht een overbodige tip, echter zorgt u ervoor dat u de mengkom niet te zwaar belaad, waardoor de planetaire kop overbelast wordt en wellicht beschadigd kan raken. U merkt dit aan het geluid en de beweging van uw keukenmachine. Bij overbelasting zal uw keukenmachine zich afzetten van de ondergrond en zal deze uit zichzelf gaan verplaatsen over de ondergrond. In dat geval is het van belang om de belading van de mengkom aan te passen, waardoor de keukenmachine niet meer overbelast kan worden en hiermee mogelijke schade aan de machine voorkomen kan worden..

Hopelijk helpen deze tips u om nog meer tevreden te zijn met uw keukenmachine.

Team service Kenwood huishoudelijk

Roman123 16-03-2022

Beste
Er is nog nooit meer dan 500 gram bloem gebruikt om brood te kneden in deze machine terwijl er volgens het boekje meer dan 800 gram bloem mag gebruikt worden. Het is trouwens ook onze derde Kenwood keukenrobot op 10 jaar tijd. Ik had gehoopt om eindelijk een goeie keukenrobot te gekocht te hebben maar weeral helaas.
Mvg

Mel 24-12-2021

Good performance but noisy

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

I love this machine and find it very handy. Minus are that it is very noisy and some of the part wiggle a bit much for a high end product like this. But overall great product. Very happy abut the XL bowl.

Pluspunten

• XL bowl
  • Power
  • Durable object
  • Sturdy

Minpunten

• Noisy
  • Some parts wiggle when using

Annemiek 22-12-2021
  • Product gekregen

Super!

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Ik wilde graag een keukenmachine omdat taarten bakken een grote hobby is. De keuze is op de kvl4100s gevallen vanwege de grote beslagkom en stevige uitstraling.

Pluspunten

• Stevig
  • Grote beslagkom

Frank 16-12-2021

Stevige en sterke machine

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

De machine heb ik cadeau gegeven en het is werkelijk een stevige machine met erg robuuste opzetstukken en kom.
De machine maakt op volle kracht wel aardig wat geluid, echter is dit ook te verwachten met zo een grote en sterke motor.

Pluspunten

• opzetstukken erg degelijk
  • opzetstukken verstelbaar
  • Machine is vrijwel geheel van metaal gemaakt
  • zwaar

Minpunten

• Luid bij vol vermogen

Mik 11-12-2021

Bevalt uitstekend. Ik raad hem iedereen aan.

Ziet er mooi uit.
Zeer robuust en doet precies waar die voor bedoelt is.
Voor dit geld echt de beste in zijn soort.

Pluspunten

• stabiel
  • uiterlijk

j**s@l**e.nl 07-12-2021

Goede machine voor deeg

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

De machine is erg krachtig, is geschikt voor brooddeeg, en ziet er mooi strak uit.

Bas 08-11-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Degelijk apparatuur! Het apparaat is krachtig, en kan ook deegwaren goed mixen. Daarnaast is het apparaat makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• degelijk
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• prijs

J**k@o**k.com 25-09-2021
Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Op aanraden van vrienden deze mooie machine gekocht! Eindelijk een kom van formaat!

b**n@g**l.com 22-07-2021

Blij met mijn nieuwe Kenwood Chef XL

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Na jaren te werken met een oude Kenwood Major( meer als 30 jaar) is hij nu toe aan vervanging. Ik ben heel blij met deze nieuwe Kenwood , hij zo stil, hij doet het super!

• Pulsknop heel handij
  • Spatdeksel

Familie Kreutz 28-06-2021

Keukenmixer

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Deze keukenmixer is mijn derde en deze voldoet aan alle verwachtingen. Door zijn krachtige motor heel geschikt voor het kneden van deeg, hij is geluidsvriendelijk en goed hanteerbaar en niet te zwaar in vergelijking met de vorige mixers. Al met al ik ben heel tevreden.

Pieter 28-06-2021

Geweldig voor brood en pizza deeg

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Ik ben ontzettend tevreden met deze mixer. Ik heb hem aangeschaft voornamelijk voor brood en pizza deeg. Dit is zwaar voor de machine en niet iedere machine kan dit aan. Heb bij de keukenmachines van vrienden (geen Kenwoods) gezien dat veel machines moeizaam door het deeg komen. De Kenwood Chef XL KVL4100 lijkt hier geen probleem mee te hebben. Gebruik van de machine kan redelijk intuïtief. Nadelen zijn dat de machine wat zwaarder is, dus je wilt hem liever niet veel verplaatsen. Voordeel van het zwaar zijn is dat hij niet door je keuken stuitert. Accesoires voor alle Kenwood machines zijn wel prijzig.

Pluspunten

• Perfect voor brood en pizza deeg
  • Intuïtief gebruik van de knoppen

Minpunten

• Accessoires zijn prijzig
  • Gewicht

Ersoy 14-06-2021

Grote kom en sterke keukenmachine

Geschreven voor: Kenwood KVL4100S zilver

Na veel zoeken hebben wij deze keukenmachine de 4100S aangeschaft en voldoet naar verwachtingen. Wat ons opvalt is dat de machine erg sterk en robuust is waardoor hij de vele hoeveelheid deeg kan mixen zonder moeite.
Top Product tanks

Pluspunten

• sterk
  • krachtig

Minpunten

• geen minpunt