Siemens iQ500 VB558C0S0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 VB558C0S0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b**s@h**l.com 09-05-2022

Topper

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

Prachtige oven! Mooi van uiterlijk, lekker groot, eenvoudig te bedienen, snel warm. Superblij mee!

Pluspunten

• groot
  • snel warm
  • eenvoudige bediening
  • mooi

Christian 05-04-2022

Ruime oven, snel warm

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven is ingebouwd in onze nieuwe keuken, wij hebben expres voor een extra brede oven gekozen. In het design van onze keuken staat het prachtig en de grote ruimte is praktisch! Bovendien is de oven supersnel op temperatuur waardoor je hem snel kunt gebruiken.

Teleurgesteld 31-01-2022

Temperatuur wijkt 15 graden af

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het meest essentiële van de oven werkt niet goed. De oven blijft 15 graden onder de ingestelde temperatuur hangen. Volgens Siemens is dit binnen de marges. Volgens alles wat ik bak niet.

Victoria72 21-11-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze supermooie ruime oven kan echt alles, grillen is een makkie. Maar ook pizza maken is,echt een geweldige ervaring. 4 pizza's tegelijk is geen moeite voor deze geweldige oven!!

bas 09-11-2021

Fijne brede oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

Mooie brede oven. Erg handig om 5 pizza's tegelijk te bakken (2*2,5) en grote bakplaten. Ovenbakplaat erg handig met uitschuifbare delen/lade. Heel eenvoudige bediening. Alleen onderaan de deur is wat lastig schoon te maken aan de binnenkant. Verder heel degelijk en goede prijs met hoge kwaliteit!

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • breed

Minpunten

• schoonmaak binnenzijde deur (scharnierpunt)

Dineke 08-10-2021

bevalt erg goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

erg fijne bakoven door zijn breedte en hoogte kan er veel diverse gerechten in bereiden

Pluspunten

• breedte van de oven
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen pyrolyse
  • geen telescooprails

Blomke 24-05-2021

Siemens iQ500 oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend blij met deze oven! Voorwverwarmen gaat razendsnel, display is duidelijk en eenvoudig, de gerechten komen perfect de oven uit.

Sjaka 11-02-2021

sober maar doeltreffend

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] sober apparaat, weinig nuttige fincties. bv Je stelt de timer in,timer loopt af maar apparaat blijft door gaan op de zelfde temp. totdat je zelf op het timer geluid af komt en de boel uitzet?? Dus het nut is ons nog niet echt duidelijk??!!

Fam. de Potter 15-10-2020

Fijne grote oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk grote oven voor een groot gezin. Bedieningspaneel is duidelijk. Ook fijn dat er meteen een timer op zit. Alleen het inschuiven van het rooster gaat soms wat stroef.

Angela 07-04-2020

Hele fijne brede oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

Fantastische oven met verschillende "programma's" Het is een brede oven waardoor je er bijvoorbeeld ook 2 ovenschalen naast elkaar in kunt zetten of 2 pizza's.

Pluspunten

• Zeer brede oven
  • Mooi strak design

Minpunten

• Geen piepje oid af als de oven op tempratuur is

izzet 27-10-2019

Heerlijk apparaat dat doet wat het belooft

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij het ontwerpen van onze nieuwe keuken was een extra grote fornuis een van de wensen. Gezien alle apparaten op Siemens uitkwamen hebben we ook de oven van Siemens gekozen. Tot heden geen grammetje spijt. De ruimte maar ook het bedieningsgemak is boven alle verwachting. Neem wel even de tijd om de handleiding door te nemen zodat je de mogelijkheden ervan effectief benut.

J.Hendriks 06-06-2019

Mooi design, fijn breed,

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB558C0S0

Ben zeer tevreden, heb de oven ingewijd met 5 cake,s tegelijk naast elkaar, allemaal perfect gelukt, en gemakkelijk in gebruik,