Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Surround Speakers 700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Stefan 06-02-2021

Klein maar fijn

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

Kleine speakers perfect voor aanvulling voor de bose 700 sounbar. Makkelijk te installeren via bose music app

Pluspunten

• Installatie
  • Klein
  • Perfect met soundbar. 700
  • Mooie vormgeving

BennyStapel 05-08-2019

Grootse geluidservaring met kleine speakers

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

De Bose Surround Speakers 700 leken mij een wenselijke aanvulling op de Bose Soundbar 700, waarvan ik inmiddels bijna een jaar gebruik maak. Inmiddels staan de Surround Speakers hier een maand geinstalleert en kan ik simpelweg concluderen dat dit het audioplaatje compleet maakt in huis. Dezelfde geluidskwaliteit als de Soundbar levert kun je ook van de Surround Speakers verwachten, waardoor de kamer wordt gevuld met een vol en dynamisch geluid van alle kanten.
De Surround Speakers zijn zeer compact waardoor deze gemakkelijk op de gewensde plaats kunnen worden neergezet of geinstalleerd. Dankzij de duidelijke instructies die via de Bose Music-app worden gegeven is het installeren zo gepiept. In diezelfde app zijn diverse instellingen te vinden zodat het geluid naar wens kan worden ingesteld. Binnen een half uur zou je daarmee een draadloze bioscoopervaring kunnen creeeren die anderen beloven met draden en minstens het dubbele qua installatietijd.

Pluspunten

• Installatie
  • Kleine speakers
  • Bose kwaliteit

Minpunten

• Grote adapters
  • Enigszins prijzig

sylvia 28-07-2019

Goed geluid, mooi design.

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

Omdat ik reeds in het bezit was van de Bose Soundbar 700 kon ik snel de extra boxen toevoegen via de Bose app. Nog even kalibreren en luisteren maar. Dit is eenvoudig te doen met behulp van de ADAPTiQ-audiokalibratie koptelefoon die ik bij de Bose Soundbar geleverd heb gekregen.
Via de app kun je ook de bas instellingen aanpassen indien gewenst.
Het geluid is goed en helder maar ik had er meer van verwacht, ze zijn voldoende aanwezig op de achtergrond. Maar voor het formaat van deze boxen doen ze het ruim voldoende. Misschien ligt het aan de instellingen van de boxen, deze staan tot op heden gewoon op de standaard modus.

Het design is super mooi, strak, matte ironlook en mooi smal. Dit past zeker in elk interieur.
Goed geluid, mooi design. Een aanwinst voor iedereen

Pluspunten

• helder geluid
  • mooi strak design

Minpunten

• prijzig

mr strik 28-07-2019

mooi design

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

De Bose Surround speakers zijn nu enige tijd in gebruik en ik vind ze een mooie aanvulling op de
Bose Soundbar en Base Module 700. Het geeft net dat extra kamer vullende geluid. Verwacht geen
hoge prestaties van alleen de Surround boxen, maar de combinatie met de Soundbar en Base
Module is prima! De boxen zijn makkelijk en degelijk aan te sluiten en nemen door hun bescheiden
formaat weinig ruimte in. De Surround speakers voegen echt iets toe aan de belevenis van films en
muziek in mindere mate. Ook met goede kwaliteit muziek klinkt het erg goed en is in evenwicht.
De speakers zijn heel erg solide en zijn klein genoeg om niet op te vallen en kunnen makkelijk op
een kast gezet worden zonder veel gedoe met draden trekken door de woonkamer.

Mdn 26-07-2019

Mooi design

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

De Bose surround speakers 700 wilde ik al een tijdje hebben, de reden hiervoor was dat ik al een Bose Soundbar 500 had maar miste het echte surround sound. Het voordeel hiervan is dat de speakers eenvoudig draadloos aan te sluiten zijn, dat scheelt in ieder geval kabels trekken.
Via de Bose app worden de speakers eenvoudig gekoppeld en werken dan direct.

Het geluid klinkt goed, het mooie is dat de speakers niet op een bepaalde manier gericht neergezet hoeven te worden. Het geluid komt er rondom helder eruit.

• Draadloos

jeroen 25-07-2019

Prachtig design, geluid valt tegen.

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

Prachtige set boxen zoals je van Bose gewend bent. Uitpakken uit de doos was weer een feestje. Aansluiten dmv de app is een fluitje van een cent, even bepalen (op de in vergelijking met de boxen, gigantische adapters) welke links of rechts is en gaan. Wanneer je ze in de app pairt, krijg je een aantal extra opties voor het surround effect, hierbij kun je ook het volume instellen in procenten. Met het kijken van een film valt op dat er wel goed en zuiver geluid is, alleen valt dit in volume erg tegen.(ik had graag de volume regeling op 150% gezien echter kan dit niet). Wanner je naar de prijs kijkt vindt ik het niet in vergelijking met het geluid. Desalniettemin een erg mooie set, welke optisch een echte aanvulling kan zijn op je soundbar set.

Pluspunten

• design
  • instellingen via de bose app
  • zuiver geluid( Bose standaard)

Minpunten

• volume is te zacht.
  • ik wordt niet meegetrokken in de surround ervaring

Valentijn 24-07-2019

Maak je thuisbioscoop compleet

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

Dat Bose met een nieuw kwaliteitsproduct op de markt komt, merk je al aan de verpakking. Alleen al de verpakking maakt je nieuwsgierig naar het product zelf. De surround speakers zijn klein, maar het design is geweldig. De speakers zijn afgewerkt met een glazen plaatje aan de bovenkant. Ik heb gekozen voor de zwarte variant. Deze is matzwart en geborsteld. Door het formaat vallen ze niet snel op en dat had misschien toch wel wat meer gemogen gezien de prijs. Die is aan de hoge kant.
De surround speakers dienen aangesloten te worden op een adapter, die als je het mij vraagt zinloos groot is en weggewerkt dient te worden om een mooi strak resultaat in huis te krijgen. Het aansluiten op de adapter gaat eenvoudig met de meegeleverde Bose schroevendraaier.
Met behulp van de app laten de surround speakers zich verder configureren. Neem hier de tijd voor en zorg voor een goede opstelling van je soundbar, bass module en surround speakers. Met deze surround speakers heb ik mijn 700-serie van Bose compleet gemaakt en ik geniet volop van deze set. Het geluid is levensecht en loepzuiver.
Het is de aanvulling om je eigen thuisbioscoop te creëren.

• Geluidskwaliteit

Minpunten

• Formaat adapter
  • Alleen te gebruiken bij Dolby Surround

Schnir 24-07-2019

Extra geluidsbeleving, compact design

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

Ik heb de Surround Speaker ongeveer een maand in mijn bezit in combinatie met de Bose Soundbar 500. De speakers voegen een surround geluidsbeleving toe aan het toch al goede geluid van de Soundbar. Zeker met series en films is dit een waar genot.

Ze voelen erg degelijk (aluminium) aan en zijn bovendien compact, hierdoor kan je ze makkelijk in de hoeken van de kamer kwijt zonder dat ze in de weg staan.

De installatie verliep eenvoudig - je moet zelf even de bedrading bevestigen met de bijgeleverde kleine schroevendraaier, en via de Bose app kan je ze koppelen met de Soundbar.

Het enige minpunt is toch wel de hele forse prijs. Zoals gezegd voegt het een extra geluidsbeleving toe, maar de kosten wegen niet helemaal op tegen de extra beleving die je ervoor terug krijgt.

Pluspunten

• Compact design
  • Degelijk
  • Geweldige surround sound
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Prijs

SharonM 19-07-2019

Mooie aanvulling op de 700-serie

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

Deze set is een streling voor het oog, slank en van geborsteld staal met een glazen bovenkant. Het maakt mij 700-serie compleet. Mooi en vol geluid en een film is een ware belevenis.
De vooruitgang wat betreft de normale surroundspeakers is minimaal. Helaas kan je de set alleen gebruiken bij Dolby Surround geluid en niet bij het luisteren van muziek. Ook moet de set nog steeds aangesloten worden met een adapter, dat is jammer.

Maar het aansluiten ging perfect en als je de kabels mooi kunt wegwerken is het een geweldige aanvulling.

• Kwaliteit geluid

Minpunten

• Aansluiten met adapter
  • Alleen als Dolby te gebruiken

Nonnekes 19-07-2019

Klein formaat met matige prestatie

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

De boxjes zijn mooi klein van formaat. De installatie was toch wel een dingetje. Maar met hulp van de helpdesk is het gelukt. De voeding van de boxjes is groot van formaat en niet echt onzichtbaar weg te werken. De geluidskwaliteit valt erg tegen. Mis het surroundeffect zowel in de muziek als bij het kijken naar een film.

Pluspunten

• Het formaat van de boxen

Minpunten

• het formaat van de voeding
  • prijs

Randym 17-07-2019

Design en geluid uitstekend

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

De toevoeging op je bestaande systeem is een meerwaarde. Vooral met series of films is het geluid super mooi. Je kijkt letterlijk achterom wat er gebeurt. Voor muziek is de meerwaarde beperkt. Als je al een bestaande systeem heb raad ik de speakers 700 wel aan. Het design is mooi klein en ziet er strak uit. Het aansluiten is met 1 druk op de knop geregeld. Kijk wel of je de laatste updates op je soundbar heb staan anders kan je problemen krijgen met koppelen. Maar verder is het koppelen van je speakers een fluitje van een cent in de bose app. De adapter die er bij zit is wat aan de grote kant om dat mooi weg te werken moet je ze in een kast leggen of onder de bank. Ik was zeer verrast toen ik de 1e keer het geluid hoorde en voor mij is de set (soundbar 500 + sub) en nu de speakers 700 een totaal complete set en zou zeker niet meer zonder willen. De prijs is wel wat aan de hoge kant voor alleen een toevoeging op je huidige set. Maar net het gekocht te hebben is het het wel waard.

Pluspunten

• Geluid compleet
  • Koppelen van speakers
  • Design super strak en klein

Minpunten

• Ontvanger + kabels aan de grote kant
  • Prijs is prijzig voor toevoeging

Rick 15-07-2019

Strak en minimalistisch design

Geschreven voor: Bose Surround Speakers 700

Aan de kwaliteit en het design van de Bose surround speakers valt niets af te dingen. Het strakke minimalistische design past uitstekend bij de soundbar 700. De installatie is dan ook een fluitje van een cent. Kies de optie extra luidsprekers in de “Bose Music App” om de speakers de vinden en toe te voegen. Voor de fijne afstemming in de ruimte moet je nog wel de “ADAPTiQ” audiokalibratie uitvoeren. Toevoegen kan ook via de afstandsbediening maar persoonlijk vind ik het voor de soundbar 700 wat makkelijker via de APP.

Het surround geluid is goed en zeker een toevoeging op de kijk- en luisterbeleving. Het geluid is helder, zuiver en loopt netjes synchroon. De meerwaarde de speakers is het grootst bij film en series, oa via de bekende streaming diensten. Dat is dan ook wel een minpuntje van deze speakers. Voor de richtprijs van ruim €500,- heb je alleen extra surround effect. De speakers zijn een niet los te gebruiken en bij muziek is de ervaring minder dan bij film. Maar voor de liefhebber die al heeft geïnvesteerd in een Bose set zijn deze speakers het overwegen waard.

Pluspunten

• Draadloos (gedeeltelijk)
  • Installatie
  • Geluid

Minpunten

• Voedingsadapter (omvang)
  • Prijs