De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S - Reviews

Kleur(en)
zwart, zilver
Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 101 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Johan 16-12-2017

Mooie uitstraling

De machine gekocht omdat we wel eens een keer wat anders wilde drinken dan een Senseootje. En nu de mogelijkheid om de koffie nu eens een keer wat krachtiger te zetten dan een vaste smaak.
Daarnaast lust mijn vrouw ook graag een Latte en Cappuccino, en dat kan nu ook makkelijk met deze machine

Pluspunten

• Compact
  • Mooie uitstraling
  • Lekker bakje koffie
  • Bediening

ArthurB 20-11-2017

Alleskunner

Als liefhebbers van koffie waren wij op zoek naar een goede machine die volautomatisch alle soorten koffie kan maken. Regelmatig bezoeken wij een restaurant en sluiten het diner dan af met een goede bak koffie. De reguliere filtermachines met standaard filtermaling halen bij lange na niet de smaak van versgemalen koffie. De Delonghi koffiemachine is erg gebruikersvriendelijk, heeft veel goede reviews, is betaalbaar en ziet er nog mooi uit ook. Of je nu trek hebt in een espresso, cappuccino, latte, met een druk op de knop heb je binnen no time een heerlijke kop koffie, ook nog eens aan te passen naar individuele smaak en/of sterkte. Mocht er toch nog visite zijn die liever filterkoffie heeft, kan ook nog. In een woord top koffie machine.

Pluspunten

• Alleskunner
  • Gebruikersvriendelijk

Marian 14-11-2017

Gebruiksgemak

Gekozen voor deze volautomaat vanwege o.a. de gemakkelijke bediening en reiniging, en de vele keuzemogelijkheden.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Mooi uiterlijk, oogt kleiner dan verwacht
  • Veel keuzemogelijkheden
  • Lekkere, hete koffie

Paula 31-10-2017

Veelbelovend

Ik heb het apparaat pas een dag in huis, maar het maakt een prima indruk. Ik begrijp alleen niet goed waarom er magere of halfvolle melk in de gebruiksaanwijzing vermeld staat voor cappuccino’s en/of lattes, terwijl het beste melkschuim normaal toch echt met volle melk wordt bereikt.

Pluspunten

• water eenvoudig aan de voorzijde bij te vullen
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • je kunt je eigen voorkeursrecepten opslaan

El Fregadero 28-10-2017

Uitstekend en complete koffiemachine

Een zeer complete volautomatische koffiemachine. We waren al enige tijd op zoek naar een koffiemachine om de Senseomachine die we hadden te vervangen.

Na wat zoekwerk en positieve ervaringen kwamen we op een DeLonghi machine uit. Gezien de prijs-kwaliteit verhouding, goede recensies en uitgebreide mogelijkheden zijn we voor een Dinamica 355.75S gegaan. We hebben deze bij de Koffiediscounter in Naarden gekocht omdat we hier de machine zelf konden testen en er een product expert aanwezig was die dag.

Nu we de machine enkele weken in gebruik hebben, kunnen we alleen maar zeggen dat we zeer tevreden zijn. Hij biedt heel veel mogelijkheden, waarvan we de meeste functies zelfs nog moeten ontdekken, en is zeer gebruiksvriendelijk.

Grote pluspunt zijn de vele instellingsmogelijkheden en het makkelijke menu. Daarnaast heeft de machine 2 verwarmingselementen, zodat de koffie zelf goed heet is en de melk van de juiste temperatuur is.

Laatste reden waarom we voor deze machine hebben gekozen, is de geïntegreerde melkkan. De melkkan zelf heeft ook weer verschillende instellingen om de melk op te laten schuimen. De melk wordt door het tweede thermoblok ook op de juiste temperatuur opgewarmd.

Al met al een uitstekend apparaat voor een, mede door de cashback actie, vriendelijke prijs! Wij hebben nog geen enkele spijt van deze aankoop!

Pluspunten

• Veel instellingsmogelijkheden
  • Goede warme koffie
  • Geintergreerde melkkan
  • Persoonlijke instellingen
  • Makkelijk schoon te maken en houden

Wolfswinkel 25-10-2017

Fijne machine in gebruik!

Heb voor deze machine gekozen omdat Delonghi een topmerk is en machines makkelijk in gebruik zijn.
Koffie smaakt heerlijk, temperatuur mag wel hoger, vind ik.
Conclusie: fijne automaat met heerlijke koffie!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Temperatuur mag hoger.

Dxalio 11-10-2017

Goed apparaat

Wij wilde een machine met een vast reservoir voor de melk. Verder hebben wij gekozen voor de machine omdat er de mogelijkheid is om voorgeprogrammeerde koffie te zetten precies zoals wij het willen.

Pluspunten

• Mooie machine
  • lekker snel
  • voorgeprogrameerde instellingen

Marije 02-10-2017

Blikvanger in de keuken geeft zalige koffie

Na uitgebreide research op internet ben ik op de Delonghi Dinamica ECAM350.75.S uitgekomen. Ik twijfelde uiteindelijk tussen deze, de Saeco Incanto en DeLonghi Eletta Cappuccino ECAM. De Saeco viel snel af ivm watercontainer bovenop (het apparaat staat vrij strak onder een kastje). De keuze is op de Dinamica gevallen vanwege de enorme keuze aan melkvariëteiten. Niet alleen fijn voor mezelf maar ik vind het ook ontzettend leuk om mijn bezoek zoveel opties te kunnen aanbieden. En voor de theeliefhebbers ook nog een kop heet water. Vandaag het apparaat in gebruik genomen en ik ben aangenaam verrast over het gebruiksgemak. Het is echt een intuïtief apparaat. Alleen nog even de goede koffiebonen vinden. Voor de latte en de cappuccino heb ik cashewmelk van Alpro gebruikt. Dat gaat hartstikke goed!

Pluspunten

• Gebruiksgemak/ intuïtief
  • Plantaardige melk gaat ook heel goed
  • Veel koffievariëteiten
  • Goed heet water voor een kop thee
  • Watercontainer aan de voorkant

Minpunten

• Bij opstarten maakt ie vrij veel lawaai
  • Hij spoelt automatisch vrij frequent
  • Zie nog niet hoe ik sterkte blijvend kan aanpassen

WH 11-04-2018

vertrouwd en betrouwbaar

Machine net nieuw ter vervanging van delonghi machine. De kwaliteit is als vanouds en de vormgeving is heel geslaagd

Pluspunten

• gebruiks- en onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• nog niet gevonden

AvB 05-04-2018

Duidelijk scherm en slanke uitvoering

De vormgeving en de maat van de koffiemachine sprak mij aan, deze is slanker en neemt dus minder plek in op mijn aanrecht. Ook het uitneembare water reservoir aan de zijkant vind ik handig. Niet teveel toeters en bellen maar de koffiemachine heeft genoeg programma's om uit te kiezen. Geeft ook een mooi melkschuim voor de cappuccino. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Pluspunten

• Waterreservoir is aan de zijkant geplaatst
  • Slankere uitvoering
  • Afneembare melkunit, kan na gebruik in koelkast

Minpunten

• Melk wordt niet heet dus cappuccino koelt snel af.

Familie Bergen op Zoom 05-04-2018

Veel keus met een mooie en gebruiksvriendelijke display.

We hebben de koffie automaat nog maar net in gebruik, maar bevalt ons tot nu toe prima. Veel keuze en een duidelijke display. Heerlijke espresso en cappuccino.

Pluspunten

• Overzichtelijke display
  • Veel keuze
  • Heerlijke warme koffie

Ingrid 29-03-2018

Heerlijke koffie

In onze showroom een nieuwe koffiemachine nodig met meer variatie. Prijs-kwaliteitsverhouding is prima. We geniet elke dag van heerlijke versgemalen koffie.

Peter 26-03-2018

Lekker bakkie!

We waren op zoek naar een koffiemachine die automatisch cappucino maakt maar ook lekkere zwarte koffie zet. Goede hete koffie en espresso. Daarnaast de mogelijkheid om via een aparte toevoer gemalen decafe te maken. We hebben in deze De'Longhi machine gevonden wat we zochten. Hij is multifunctioneel, makkelijk in gebruik en zet lekkere koffie!

Pluspunten

• Je kunt ook je eigen voorkeur opslaan
  • Het waterreservoir is makkelijk uitneembaar

Mona 25-03-2018

Stijlvolle koffiemachine met veel opties

We hebben deze koffiemachine nu bijna 4 weken in huis en gebruiken hem met veel plezier. De koffievarianten die je ermee kunt maken zijn eindeloos en de smaak is prima. Wat we erg belangrijk vinden is dat zowel de koffie als de opgeschuimde melk op temperatuur zijn en dat is bij de DeLonghi Dinamica zeker het geval. Het Latte crema systeem werkt makkelijk en de melkschuim is lekker dik. Een stevige espresso doet hij met hetzelfde gemak. Ook belangrijk alle reservoirs zijn makkelijk bereikbaar. Het waterreservoir trek je er naar voren uit. Je hoeft het niet aan de achterkant eraf te tillen zoals bij andere machines en dat is op een aanrecht met niet al te veel ruimte heel erg handig. Kortom, we zijn dik tevreden met dit apparaat

Pluspunten

• Compact
  • Lekker bakje koffie
  • Gebruikersvriendelijk
  • Veel variatie
  • Goede prijs/kwaliteit

Overkoop 13-03-2018

Mooi espresso machine

Onze oude espresso apparaat DeLonghi ESAM4500 was aan vervanging toe. Deze heeft 10 jaar zijn dienst bewezen. Dit is een prachtige vervanging., mooi compacte machine . Functie zijn ongeveer hetzelfde. Het enige wat ik mis wat bij het oude apparaat wel aanwezig was. Dat er een tijdklok op zat, waarbij het apparaat automatisch startte. Dit vind ik echt een gemis.

Pluspunten

• compactheid van de machine

Minpunten

• automatische startfunctie

Carla 12-03-2018

Makkelijk in gebruik

Gisteren gekocht en nu al lekkere koffievariaties. Cappuccino met goed opgeschuimde melk en een lekkere koffie normaal. Pas een dag in ons bezit en nu al enthousiast.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi en compact
  • Makkelijk te vullen en schoon te maken

Minpunten

• Nog niet gevonden

Mark 04-03-2018

Eerste gebruik echt super!

prijs is wel duur maar dat zijn ze allemaal, maar is wel een heel goed en gebruiksvriendelijk product.

Wil 18-02-2018

Lekkere koffie, wel vaak filter verwisselen.

Ik heb de De'Longhi Dinamica gekocht ter vervanging van m'n De'Longhi Magnifica. Eerlijk gezegd was ik wat verrast dat de Dinamica als voorkeur uit mijn web-inventarisatie kwam: De Magnifica was toch minder lang meegegaan dan gehoopt voor een machine van die prijsklasse. En dit was weer een prijsklasse hoger.
Na een half jaartje gebruik ben ik wel nog steeds blij met mijn aankoop. De koffie-keuzes zijn veelzijdiger dan bij de Magnifica en ook lekkerder. De Dinamica is ook beter bij te stellen naar persoonlijke smaak-voorkeuren.
Levensduur blijft (hoop ik) nog even afwachten; maar de levensduur van het waterfilter valt in ieder geval tegen. Al na ruim een maand krijg ik waarschuwingen om het filter te vervangen. En dat terwijl het kraanwater hier helemaal niet zo hard is en de handleiding zegt dat een filter ca 3 maanden mee zou moeten gaan.

Pluspunten

• goede koffie
  • goed instelbaar op individuele smaak

Minpunten

• vaak filter vervangen

Christiaan 28-12-2017

Heerlijk schuim

Jaren een saeco gehad 10 jaar zelf melk geklopt, met onze nieuwe DeLonghi hoeft dit niet meer, wat een heerlijkheid, machine werk vol automatisch, geen geknoei meer met melk, oja hoef nu ook geen melkrestjes weg te gooien👍😁👌

Pluspunten

• Automaties
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden of tegen gekomen

marian nas 28-12-2017

we hebben de kerstdagen genoten van overheerlijke koffie

alleen het apparaat ziet er al geweldig uit, hebben hem met de kerst uitgeprobeerd, heerlijke koffie, was al zolang mijn droom, geweldig

Pluspunten

• veel variatie
  • mooi toestel