De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S - Reviews

Kleur(en)
zwart, zilver
Kastontwerp
vrijstaand

Beoordeling op basis van 79 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dxalio 11-10-2017

Goed apparaat

Wij wilde een machine met een vast reservoir voor de melk. Verder hebben wij gekozen voor de machine omdat er de mogelijkheid is om voorgeprogrammeerde koffie te zetten precies zoals wij het willen.

Pluspunten

• Mooie machine
  • lekker snel
  • voorgeprogrameerde instellingen

Rob 21-11-2017

Prima apparaat

lekkere koffie. Makkelijk in gebruik en goed schoon te houden. Veel soorten koffie en altijd voldoende hoge temperatuur van de kofffie.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Eenvoudig schoon te houden

Minpunten

• Relatief klein water resevoir

ArthurB 20-11-2017

Alleskunner

Als liefhebbers van koffie waren wij op zoek naar een goede machine die volautomatisch alle soorten koffie kan maken. Regelmatig bezoeken wij een restaurant en sluiten het diner dan af met een goede bak koffie. De reguliere filtermachines met standaard filtermaling halen bij lange na niet de smaak van versgemalen koffie. De Delonghi koffiemachine is erg gebruikersvriendelijk, heeft veel goede reviews, is betaalbaar en ziet er nog mooi uit ook. Of je nu trek hebt in een espresso, cappuccino, latte, met een druk op de knop heb je binnen no time een heerlijke kop koffie, ook nog eens aan te passen naar individuele smaak en/of sterkte. Mocht er toch nog visite zijn die liever filterkoffie heeft, kan ook nog. In een woord top koffie machine.

Pluspunten

• Alleskunner
  • Gebruikersvriendelijk

Marian 14-11-2017

Gebruiksgemak

Gekozen voor deze volautomaat vanwege o.a. de gemakkelijke bediening en reiniging, en de vele keuzemogelijkheden.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Mooi uiterlijk, oogt kleiner dan verwacht
  • Veel keuzemogelijkheden
  • Lekkere, hete koffie

Henk 13-11-2017

Prima koffiemachine

Prima apparaat, voldoet geheel aan de verwachtingen. Voordelen:
- meerdere soorten koffie
- degelijk apparaat
- eenvoudig in de bediening
- lekker!

Wimkie 11-11-2017

Heerlijke koffie

Wij hadden een al een volautomatische koffiemachine die het helaas na een 5-tal jaren opgegeven heeft. Na ons veel koffiegenot te hebben gegeven. Wij zijn grote drinkers met verschillende smaken.

Pluspunten

• Kleiner dan onze vorige.
  • Waterbak aan de rechterkant
  • Koffie kan van boven makkelijk toegevoegd worden

Minpunten

• Begin, eerste keer, veel herrie. Nu niet meer.

Paula 31-10-2017

Veelbelovend

Ik heb het apparaat pas een dag in huis, maar het maakt een prima indruk. Ik begrijp alleen niet goed waarom er magere of halfvolle melk in de gebruiksaanwijzing vermeld staat voor cappuccino’s en/of lattes, terwijl het beste melkschuim normaal toch echt met volle melk wordt bereikt.

Pluspunten

• water eenvoudig aan de voorzijde bij te vullen
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • je kunt je eigen voorkeursrecepten opslaan

Wil 31-10-2017

Veelzijdig

Ik was al heel tevreden met mij oude Magnifica, maar deze Dinamica overtreft al mijn verwachtingen: strak uiterlijk, degelijke afwerking en een handige bediening voor de meest gebruikte drank-variaties Alle drank opties zijn prima en ook nog bij te stellen naar mijn eigen smaak en kopjes. Ik ben ook erg blij met mijn keuze voor het model met het melkreservoir. Ik was er niet echt van overtuigd maar wil nu niet meer anders.
Bij mijn internet evaluatie viel mij op dat alle sites stelden dat deze machine alleen koffiebonen aan zou kunnen, geen gemalen koffie. Dat vond ik nu net zo handig in mijn Magnifico en was eigenlijk voor mij een eis. Op alle andere punten scoorde de Dinamica netto toch beter dan de alternatieven dus toch maar gekozen. Bij ontvangst bleek ook dat laatste puntje geen probleem. De Dinamica is wel degelijk geschikt voor zowel bonen als gemalen koffie.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Eenvoudige bediening
  • Melkreservoir is heel handig
  • fine tuning opties
  • Lekker heet bakkie

Minpunten

• Bereiding van sommige dranken duurt wel wat lang

El Fregadero 28-10-2017

Uitstekend en complete koffiemachine

Een zeer complete volautomatische koffiemachine. We waren al enige tijd op zoek naar een koffiemachine om de Senseomachine die we hadden te vervangen.

Na wat zoekwerk en positieve ervaringen kwamen we op een DeLonghi machine uit. Gezien de prijs-kwaliteit verhouding, goede recensies en uitgebreide mogelijkheden zijn we voor een Dinamica 355.75S gegaan. We hebben deze bij de Koffiediscounter in Naarden gekocht omdat we hier de machine zelf konden testen en er een product expert aanwezig was die dag.

Nu we de machine enkele weken in gebruik hebben, kunnen we alleen maar zeggen dat we zeer tevreden zijn. Hij biedt heel veel mogelijkheden, waarvan we de meeste functies zelfs nog moeten ontdekken, en is zeer gebruiksvriendelijk.

Grote pluspunt zijn de vele instellingsmogelijkheden en het makkelijke menu. Daarnaast heeft de machine 2 verwarmingselementen, zodat de koffie zelf goed heet is en de melk van de juiste temperatuur is.

Laatste reden waarom we voor deze machine hebben gekozen, is de geïntegreerde melkkan. De melkkan zelf heeft ook weer verschillende instellingen om de melk op te laten schuimen. De melk wordt door het tweede thermoblok ook op de juiste temperatuur opgewarmd.

Al met al een uitstekend apparaat voor een, mede door de cashback actie, vriendelijke prijs! Wij hebben nog geen enkele spijt van deze aankoop!

Pluspunten

• Veel instellingsmogelijkheden
  • Goede warme koffie
  • Geintergreerde melkkan
  • Persoonlijke instellingen
  • Makkelijk schoon te maken en houden

Frank 26-10-2017

mooie complete koffiemachine

Mooie complete koffiemachine die zonder problemen en snel geleverd is door bobplaza, mijn complimenten hiervoor!

Pluspunten

• espresso, latte enz.

S 26-10-2017

Mooie machine

Goede machine voor een schappelijke prijs. Fijne aan de machine is dat het melkreservoir in de koelkast geplaatst kan worden.

Pluspunten

• Los melk systeem
  • Schappelijke prijs

Wolfswinkel 25-10-2017

Fijne machine in gebruik!

Heb voor deze machine gekozen omdat Delonghi een topmerk is en machines makkelijk in gebruik zijn.
Koffie smaakt heerlijk, temperatuur mag wel hoger, vind ik.
Conclusie: fijne automaat met heerlijke koffie!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Temperatuur mag hoger.

Henri 22-10-2017

Heerlijke koffie

Goede koffie met een apparaat met veel mogelijkheden.
Heeft mooi design en past prima in onze keuken.

Pluspunten

• heerlijke warme koffie
  • schuimt melk prima

Stephan 19-10-2017

Lekker veelzijdig

Net gekocht, maar goede eerste indruk. Voor iedereen een lekkere koffie naar wens. Sterk maar ook met schuim of een normale koffie.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • veelzijdig in gebruik

Dabe 18-10-2017

Lekkere koffie, zeer blij mee

Na lang twijfelen toch voor deze gekozen. Heel blij mee, handig in gebruik en lekkere koffie. Melkbak makkelijk te verwijderen. Waterreservoir is ook praktisch en handig te verwijderen. Koffiebonenbak groot genoeg, groter als bij andere merken.

Ronald van Twiller 15-10-2017

Keuze op vertrouwen

Wij hebben al 6 jaar een DeLonghi en zijn hier erg tevreden over. wij wilde er nu een met een melkopschuimer vandaag de keuze om weer een DeLonghi te kiezen. het is een simpel te bedienen apparaat en een sieraad in de keuken

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • simpele bediening
  • service aan huis

Minpunten

• zou het niet weten

Ramon 14-10-2017

Geweldige machine

Had nooit gedacht dat de beleving van koffie drinken zo mooi kan zijn, thuis eenvoudig kiezen wat je wil drinken..., druk op de knop en genieten.
De prijs weerhield mij in eerste instantie van aankoop maar de De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S is zijn geld echt wel waard. En met die glazen kopjes bied je ook nog eens een optisch goed ogende cappuccino aan die heerlijk smaakt.

Pluspunten

• Goede bereiding, welke keuze je ook maakt
  • Redelijk compact en toch goed ogend
  • tov concurenten maakt deze weinig geluid

Minpunten

• nog geen gevonden

Alex 14-10-2017

Eenvoudig te bedienen, smakelijke koffie

Uit de verpakking gehaald, stekker erin, aanzetten en enkele korte stappen om machine in te stellen. Eenvoudig menu en keuzeinstellingen. Eerste bakjes koffie zeer smakelijk.

jelle 14-10-2017

lekkere koffie

werkt zoals het moet. heeft veel opties om echt je eigen koffie te maken. koffie is gewoon lekker en makkelijk in bediening.

Niels 13-10-2017

Gemakkelijke bediening

Super snel en gemakkelijke bediening.
Koffie ook echt heet.
Moet nog wel pionieren m.b.t. bonen en sterkte.
Maar eerste indruk is heel goed van de machine