De'Longhi Dinamica Ecam 350.75.S - Reviews

Kleur(en)
zwart, zilver
Fabrikant kleur(en)
zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 139 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Johan 16-12-2017

Mooie uitstraling

De machine gekocht omdat we wel eens een keer wat anders wilde drinken dan een Senseootje. En nu de mogelijkheid om de koffie nu eens een keer wat krachtiger te zetten dan een vaste smaak.
Daarnaast lust mijn vrouw ook graag een Latte en Cappuccino, en dat kan nu ook makkelijk met deze machine

Pluspunten

• Compact
  • Mooie uitstraling
  • Lekker bakje koffie
  • Bediening

Wolfswinkel 25-10-2017

Fijne machine in gebruik!

Heb voor deze machine gekozen omdat Delonghi een topmerk is en machines makkelijk in gebruik zijn.
Koffie smaakt heerlijk, temperatuur mag wel hoger, vind ik.
Conclusie: fijne automaat met heerlijke koffie!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Makkelijk te reinigen.

Minpunten

• Temperatuur mag hoger.

ArthurB 20-11-2017

Alleskunner

Als liefhebbers van koffie waren wij op zoek naar een goede machine die volautomatisch alle soorten koffie kan maken. Regelmatig bezoeken wij een restaurant en sluiten het diner dan af met een goede bak koffie. De reguliere filtermachines met standaard filtermaling halen bij lange na niet de smaak van versgemalen koffie. De Delonghi koffiemachine is erg gebruikersvriendelijk, heeft veel goede reviews, is betaalbaar en ziet er nog mooi uit ook. Of je nu trek hebt in een espresso, cappuccino, latte, met een druk op de knop heb je binnen no time een heerlijke kop koffie, ook nog eens aan te passen naar individuele smaak en/of sterkte. Mocht er toch nog visite zijn die liever filterkoffie heeft, kan ook nog. In een woord top koffie machine.

Pluspunten

• Alleskunner
  • Gebruikersvriendelijk

Marian 14-11-2017

Gebruiksgemak

Gekozen voor deze volautomaat vanwege o.a. de gemakkelijke bediening en reiniging, en de vele keuzemogelijkheden.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Mooi uiterlijk, oogt kleiner dan verwacht
  • Veel keuzemogelijkheden
  • Lekkere, hete koffie

Paula 31-10-2017

Veelbelovend

Ik heb het apparaat pas een dag in huis, maar het maakt een prima indruk. Ik begrijp alleen niet goed waarom er magere of halfvolle melk in de gebruiksaanwijzing vermeld staat voor cappuccino’s en/of lattes, terwijl het beste melkschuim normaal toch echt met volle melk wordt bereikt.

Pluspunten

• water eenvoudig aan de voorzijde bij te vullen
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • je kunt je eigen voorkeursrecepten opslaan

El Fregadero 28-10-2017

Uitstekend en complete koffiemachine

Een zeer complete volautomatische koffiemachine. We waren al enige tijd op zoek naar een koffiemachine om de Senseomachine die we hadden te vervangen.

Na wat zoekwerk en positieve ervaringen kwamen we op een DeLonghi machine uit. Gezien de prijs-kwaliteit verhouding, goede recensies en uitgebreide mogelijkheden zijn we voor een Dinamica 355.75S gegaan. We hebben deze bij de Koffiediscounter in Naarden gekocht omdat we hier de machine zelf konden testen en er een product expert aanwezig was die dag.

Nu we de machine enkele weken in gebruik hebben, kunnen we alleen maar zeggen dat we zeer tevreden zijn. Hij biedt heel veel mogelijkheden, waarvan we de meeste functies zelfs nog moeten ontdekken, en is zeer gebruiksvriendelijk.

Grote pluspunt zijn de vele instellingsmogelijkheden en het makkelijke menu. Daarnaast heeft de machine 2 verwarmingselementen, zodat de koffie zelf goed heet is en de melk van de juiste temperatuur is.

Laatste reden waarom we voor deze machine hebben gekozen, is de geïntegreerde melkkan. De melkkan zelf heeft ook weer verschillende instellingen om de melk op te laten schuimen. De melk wordt door het tweede thermoblok ook op de juiste temperatuur opgewarmd.

Al met al een uitstekend apparaat voor een, mede door de cashback actie, vriendelijke prijs! Wij hebben nog geen enkele spijt van deze aankoop!

Pluspunten

• Veel instellingsmogelijkheden
  • Goede warme koffie
  • Geintergreerde melkkan
  • Persoonlijke instellingen
  • Makkelijk schoon te maken en houden

Dxalio 11-10-2017

Goed apparaat

Wij wilde een machine met een vast reservoir voor de melk. Verder hebben wij gekozen voor de machine omdat er de mogelijkheid is om voorgeprogrammeerde koffie te zetten precies zoals wij het willen.

Pluspunten

• Mooie machine
  • lekker snel
  • voorgeprogrameerde instellingen

Marije 02-10-2017

Blikvanger in de keuken geeft zalige koffie

Na uitgebreide research op internet ben ik op de Delonghi Dinamica ECAM350.75.S uitgekomen. Ik twijfelde uiteindelijk tussen deze, de Saeco Incanto en DeLonghi Eletta Cappuccino ECAM. De Saeco viel snel af ivm watercontainer bovenop (het apparaat staat vrij strak onder een kastje). De keuze is op de Dinamica gevallen vanwege de enorme keuze aan melkvariëteiten. Niet alleen fijn voor mezelf maar ik vind het ook ontzettend leuk om mijn bezoek zoveel opties te kunnen aanbieden. En voor de theeliefhebbers ook nog een kop heet water. Vandaag het apparaat in gebruik genomen en ik ben aangenaam verrast over het gebruiksgemak. Het is echt een intuïtief apparaat. Alleen nog even de goede koffiebonen vinden. Voor de latte en de cappuccino heb ik cashewmelk van Alpro gebruikt. Dat gaat hartstikke goed!

Pluspunten

• Gebruiksgemak/ intuïtief
  • Plantaardige melk gaat ook heel goed
  • Veel koffievariëteiten
  • Goed heet water voor een kop thee
  • Watercontainer aan de voorkant

Minpunten

• Bij opstarten maakt ie vrij veel lawaai
  • Hij spoelt automatisch vrij frequent
  • Zie nog niet hoe ik sterkte blijvend kan aanpassen

Bliek 12-09-2018

Mooi design

Zeer content aankoop zeker waard wel herrie met het malen van de koffie, prijs verhouding ook wel hoog maar de koffie smaakt echt prima.

Kees den Bode 08-09-2018

warme koffie, goede schuimkraag niet te groot

Op advies van koffiediscounter voor een DeLonghi machine gekozen. Koffie is goed warm en de melkprodukten zijn van een goede schuimlaag voorzien. Makkelijk te installeren en eenvoudig in gebruik. We hebben hem nu 2 dagen en tot nu toe erg te spreken en geen spijt van onze aankoop.

Pluspunten

• Warme koffie
  • goede schuimkraag

Minpunten

• is toch wat gehorig

Har 06-07-2018

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeer makkelijk te bedienen en maakt uitstekende koffie. Daarnaast heeft dit product een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Formaat

Na drie jaar 30-06-2018

Hete koffie, en hete cappucino

Hete koffie en cappuccino, zelfs al op 1 na hoogste stand van de temperatuur. Uitgebreide keuze en mogelijkheden andere producten, geluid is heel acceptabel. Apparaat is pas 1 week in gebruik, dus niet bekend hoe dit over een half jaar is.
Apparaat is snel klaar voor gebruik. Melkschuim is prima, kan een beetje moeilijk te verwijderen, maar dat zal de nieuwigheid zijn.
We hebben nog niet de instelling van de de hardheid van het water aangepast, maar met fabrieksinstelling vraagt het apparaat al na 1 week en 1 dag na de aanschaf om ontkalking.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • hete koffie

Minpunten

• nog geen

Daan 25-06-2018

Top machine

Binnen een kwartier aan de eerste koffie, gemakkelijke bediening, veel mogelijkheden, prima smaak en temperatuur.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk onderhoud
  • Veel mogelijkheden
  • Hete koffie

Minpunten

• Nog geen gevonden

IrisU 24-06-2018

mooie machine

gekozen omdat de machine goed getest is. goede prijs/kwaliteit verhouding. aantrekkelijk om te zien. Cappuchino is makkelijk om te maken. machine is makkelijk schoon te maken. bediening is eenvoudig.

Pluspunten

• aantrekkelijke vormgeving
  • eenvoudige bediening
  • makkelijk schoon te maken.

R. Philip 23-06-2018

zet lekkere koffie

op advies van een kennis die ook zo'n koffiezet apparaat heeft en dat deze lekkere hete koffie geeft

Pluspunten

• hete koffie
  • meer mogelijkheden

Peter 18-06-2018

Expressomachine

Werkt prima, goede koffie.Vriendelijk in gebruik. Alleen jammer dat er erg snel krassen op het lekbakje komen.

Pluspunten

• goede keuze menu.
  • melk constante temperatuur.

Minpunten

• lekbakje.
  • watertemperatuur

Henk 16-06-2018

een sieraad in de keuken

ik heb de Dinamica gekocht omdat onze oude vol automaat ook een Deonghi (6 jaar oud) defect ging na zo'n 13.000 kopjes koffie gezet te hebben en omdat we weer een betrouwbaar apparaat wilde hebben en voor het bedieningsgemak van de automaat die zeer duidelijk is.

Pluspunten

• mooi afgewerkt apparaat
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• nog niet gevonden

Anoniem 15-06-2018

Goede koffiesmaak en intuitieve bediening

De koffie heeft een goede smaak en alles is dan ook helemaal naar wens instelbaar, zoals de maalgraad, temperatuur en uiteraard sterkte. Verder is de bediening intuitief.

Pluspunten

• Intuitief te biedenen
  • Goede koffiesmaak
  • Naar wens instelbaar

Minpunten

• Toch iets te vaak reiniging nodig

Anoniem 15-06-2018

Goede koffiesmaak en intuitieve bediening

Pluspunten

• Intuitief te biedenen
  • Goede koffiesmaak
  • Naar wens instelbaar

Minpunten

• Toch iets te vaak reiniging nodig

Jv 14-06-2018

Super fijn mooi apparaat!

Ideale functies. Zoals latte machiatto. Je kunt makkelijk je eigen koffie instellen. En mooi apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi en goed.