De Laat13-03-2026
Algemene score
9.0
Ik had eerst een volautomaat van een ander merk, maar die begaf het na een paar jaar, terwijl ik hem altijd netjes onderhield. Laatst zag ik dit apparaat bij iemand staan en na een kop koffie was ik meteen overtuigd. Je hebt wel wat meer handelingen dan bij een volautomaat, maar het onderhoud is echt veel makkelijker.
Je moet in het begin even oefenen, maar zodra je de juiste bonen hebt en doorhebt hoe alles werkt, zet je fantastische koffie. Het opschuimen was voor mij even een gevecht; ik heb er lang mee staan prutsen. Mijn beste tip: houd het stoompijpje niet te diep in de melk, anders krijg je alleen warme melk zonder schuim.
Al met al ben ik erg blij met dit apparaat.
Pluspunten
- Makkelijk schoon te houden
- mooi design
- eenvoudige bedienning
Minpunten
- enige leercurve