Oral-B Pro 2 - Variant 2000 - Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, roze - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 2 - Variant 2000 - Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, roze op Kieskeurig.nl.

Anne1970 12-07-2017

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 - Variant 2000 - Elektrische Tandenborstel Powered By Braun blauw

Deze Oral-B PRO 2 2000N elektrische tandenborstel heb ik nu twee weken en bevalt me prima.
Heb op dit moment het gevoel dat mijn tanden veel schoner en gladder worden.
De indicatie (rode lamp) gaat branden als je te hard drukt.
De batterij gaat echt lang mee. 1 x opladen na 2 weken (2 x per dag poetsen)
Ik kan hem echt aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • batterij gaat niet snel leeg

LLaarmans 05-06-2020

Tandenborstel heeft prettige snelheid.

Tandenborstel ligt goed in de hand en heeft prettige snelheid.
In het pakket zit 1 borstel Cross Action maar daarnaast ontvangt u een handige bijsluiter
met nog 13 soorten borstels ter informatie. Ook heel handig de lichtgevende rode sensor die
bij te hard drukken gaat branden. Daarbij heeft mijn vorige Oral B zijn degelijkheid in jaren bewezen.

CindyB80 07-10-2017

Schonere tanden

Deze elektrische tandenborstel is zeker een aanrader. De tandenborstel ligt makkelijk in de hand en is niet te zwaar. De eerste keer dat ik deze tandenborstel ging gebruiken had ik echt het gevoel dat mijn tanden schoner waren dan met mijn vorige elektrische tandenborstel. De tandenborstel heeft een functie dat het lampje brandt wanneer je te hard poetst. Dit was voor mij wel een eye-opener om erachter te komen dat je al snel te hard drukt.
De batterij van de tandenborstel gaat ongeveer een week mee. Het opnieuw laden van de tandenborstel gaat behoorlijk snel.
Ik mis wel wat extra accesoires, zoals een reis etui. Of een oplader waarbij je de opzetstukjes kan bewaren. Vooral wanneer ik kijk naar de prijs van deze tandenborstel, denk ik dat het er best vanaf had gekund.
Ondanks een paar verbeterpuntjes vind ik deze tandenborstel echt een aanrader. Natuurlijk kan je voor een goedkopere variant gaan, maar naar mijn idee roteert de borstelkop minder snel bij de oudere varianten van Oral-b.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • waarschuwingslampje

Minpunten

• extra accessoires

TristanvanBreda 02-10-2017

Goeie borstel die zijn werk goed doet!

Ik was al een tijdje op zoek naar een degelijke elektrische tandenborstel voor een niet al te hoge prijs. Ik had zelf een Philips apparaat waar ik niet geheel tevreden over was. Hij ligt goed en stevig in de hand. Bij het eerste gebruik van dit apparaat had ik meteen het idee dat mijn tanden schoner waren. Het is even wennen want vergeleken met mijn oude apparaat gaat deze wat grondiger te werk, dat voel je ook. Er zit een waarschuwings lichtje op die gaat branden als je te hard drukt, erg handig want dit is één van de dingen die ik fout deed met mijn vorige apparaat. Het design is simpel maar dat maakt het schoonmaken ook weer een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Degelijk
  • Maakt goed schoom
  • Waarschuwings lampje bij te hard drukken

William 01-10-2017

Prima tandenborstel voor een goede prijs

Ik was aan een nieuwe elektrische tandenborstel toe. Dat moest uiteraard weer een Oral-B zijn. Mijn keuze viel onder andere op de Pro 2000N vanwege de poetsdrukcontrole functie. Het is erg handig. Als je te veel druk uit oefent op je tandvlees gaat als waarschuwing t rode licht op de tandenborstel aan. Hij ligt ook lekker in de hand. Ik gebruik hem zelf vaak als ik onder de douche sta. Door de rubberen grip glijdt de tandenborstel niet uit je hand. De batterij gaat ook een lange tijd mee. Ik gebruik hem nu al 10 dagen 2 a 3 keer per dag en heb hem nog niet op hoeven te laden. De Pro 2000N voldoet aan mij verwachtingen en voor wat betreft de batterij overtreft hij deze zelfs.

Pluspunten

• poetsdrukcontrole functie
  • Lange batterijduur

michelle 01-10-2017

Fijne tandenborstel

Heb nu sinds 2 weken deze tandenbostel en hij bevalt me erg goed.
Voel na het poetsen echt duidelijk dat mijn tanden veel schoner aanvoelen dan met een "normale" tandenborstel.
De tandenborstel geeft met een andere tril aan dat je 30 seconden aan het poetsen bent, dus je weet precies wanneer je 2 minuten bezig bent. Zelf heb ik de neiging om veelste hard te poetsen, maar nu gaat er een rood lampje branden als dat gebeurt.
Batterij gaat ook zeker een paar weken mee.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Lampje voor te hard poetsen
  • Geeft aan als je 30 seconden poetst

Annatascha 30-09-2017

Een aanrader

De tandenborstel heeft voor mij de volgende voordelen. De tandenborstel is te gebruiken in de badkamer omdat de borstel een waterbestendig handvat heeft. Wat ik heel prettig vind, is dat tijdens het poetsen na 30 seconden een kort signaal klinkt, in totaal drie keer. Ik weet dat ik dan weer verder kan naar het volgende gedeelte in mijn gebit. Zo poets ik elk gedeelte van mijn gebit even lang. Na twee minuten hoor ik een lang signaal, die aangeeft dat mijn poetsbeurt gereed is. Echt nadelen kan ik over deze tandenborstel niet noemen. Althans, ik ben ze nog niet tegengekomen. Ik heb zeer gevoelig tandvlees en deze borstel is hiervoor uitermate geschikt. De tandenborstel heeft namelijk twee standen. Ook een stand voor gevoelige tanden. Het voelt dan net alsof mijn tandvlees wordt gemasseerd. Wanneer ik wil poetsen, pak ik de andere stand, en draait de tandenborstel zeer snel. Sinds ik deze tandenborstel gebruik, heb ik het gevoel dat mijn tanden en tandvlees veel schoner zijn. De tanden voelen ook gladder aan. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Twee standen
  • Waterbestendig handvat

Savila 28-08-2017

Fijne elektrische tandenborstel

Ik ben zeer tevreden met deze elektrische tandenborstel. Inmiddels ongeveer een maandje in bezit. Hiervoor eigenlijk altijd een normale tandenborstel gehad, maar uiteindelijk toch besloten om een elektrische tandenborstel te kopen omdat ik veel tandvleesproblemen heb. Tandarts raadde mij aan om elektrisch te gaan poetsen omdat dit beter je tanden poetst. Ik merk dat ik inderdaad minder last heb van mijn tandvlees. Het fijne is dat deze aangeeft wanneer je te hard doet poetsen. Al met al een super fijne tandenborstel. Ik raad hem zeker aan als je een fijne, maar niet te dure tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Geeft aan wanneer te hard poetst
  • Fijne, zachte borsteltje

Yvet 28-10-2019

Goede accuduur

Onlangs de Oral B pro 2 2000n gekocht. Werkt prima. De krachtige stand is geweldig en het tandenoppervlak lijkt merkbaar gladder. Te hard drukken zie je meteen dmv het rode lampje dat oplicht. Opvallend is dat hij minder geluid maakt dan de lagere versies. Ik ben er dik tevreden mee. Ligt fijn in de hand. De batterijduur (en type accu) is waarom ik voor deze versie heb gekozen. De hogere versies zijn niet nodig (smart). De prijs is goed in verhouding met het product. Enige: Ik kom er niet achter wat het verschil is met de pro 2 2000s.

Pluspunten

• gebruiksduur accu
  • krachtiger waardoor gladder resultaat

Piet Boom 26-09-2019

Poetst fijn en maakt goed schoon

Deze elektrische tandenborstel poetst fijn en je kunt de poetssnelheid instellen. Ook maakt de tandenborstel het gebit goed schoon. Ik geef geen cijfer 10 omdat ik hem pas een paar dagen heb. Hij kan nl nog stuk gaan.

Pluspunten

• Poetst fijn
  • Snelheid instelbaar op 2 standen
  • Maakt gebit goed schoon

Liske H 30-04-2019

Een goede betaalbare tandenborstel voor het hele gezin

Ik ben erg tevreden over deze tandenborstel. Ik reis veel en de accuduur van de borstel gaat meer dan een week mee wat erg fijn is. De borstel heeft twee verschillende standen waardoor de gevoelige plekjes in de mond ook goed worden schoongemaakt. Door de druksensor weet je precies wanneer je te hard drukt waardoor je je tanden beter reinigt en de borstelkop langer meegaat.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Gebruiksmodi

RamonH 30-04-2019

Helemaal prima!

Ik vind de OralB Pro2 een hele fijne elektrische tandenborstel, hij is erg krachtig en hiermee kan je in alle kleine hoekjes komen. Ik kan bij plekjes waar ik eerst eigenlijk niet kon komen. Hij trilt na elke 30 seconden en licht rood op als je te hard poetst. Ook ligt de tandenborstel goed en stevig in de hand. De batterij gaat lekker lang mee. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om hier vervolgens een review over te schrijven.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Veel geluid
  • Hoge prijs

Alyssa S 30-04-2019

Heerlijke tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 - Variant 2000 - Elektrische Tandenborstel Powered By Braun wit, roze

Inmiddels gebruik ik deze tandenborstel al 2 weken. Hij is heerlijk. Hij heeft 2 standen, waardoor je ook op de iets pijnlijkere plekjes rustig kan poetsen.
Hij geeft doormiddel van een trilling na 2 minuten aan dat je klaar bent, tenzij je natuurlijk langer wilt doorpoetsen!
De accu gaat een aantal dagen mee, waardoor je makkelijk even een weekendje weg kan.
Ik heb hem gratis mogen ontvangen en ben er erg blij mee! Ga er zeker mee doorpoetsen.

Pluspunten

• Timer
  • 2 standen

Minpunten

• Geen opbergmateriaal

Siem K. 30-04-2019

Top product voor zijn prijs!

Wat een fijne tandenborstel is dit! Door deze tandenborstel ben ik erachter gekomen dat ik soms toch net iets te veel druk op mijn tanden zet dan goed is. Mijn gevoel zegt dat de tandenborstel ook meer rotaties maakt en sterker is dan ik gewend ben van mijn borstels. Ook al heb ik deze tandenborstel gratis ontvangen om uit te testen vind ik wel dat er een klein minpuntje aan zit. Doordat de bostel twee standen heeft die met dezelfde knop worden bestuurd, moet je altijd twee keer op de knop drukken om hem uit te zetten. Bij mijn vorige tandenborstel was dit niet het geval, en ik ben er eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal aan gewend. Ook krijg ik nu na vaak gebruik het idee dat de rotaties afnemen. Mijn conclusie is dan ook dat dit zeker een goede tandenborstel is die erg sterk is en veel rotaties maakt. Houd wel rekening mee dat het kan zijn dat je aan de besturing van de tandenborstel moet wennen, en de borstel naar mate van tijd kan verslechteren in prestatie.

Pluspunten

• Mooie Prijs
  • Sterke borstel

Minpunten

• Bediening
  • Afnemende prestatie

Jan Pieter Kramer 30-04-2019

Goede tandenborstel!

Zoals ik al zei is dit een goede tandenborstel! Hij ligt lekker in de hand, heeft een lange accuduur en een poetsdruk controle wat ik heel handig vind! Een minpuntje is dat hij geen klok heeft, zo zie je niet hoelang je nog moet poetsen. Voor de rest is het een prima tandenborstel! Een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Lekkere ligging
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geen tijd

Laura Scheper 29-04-2019

Fijne duurzame tandenborstel

Deze tandenborstel is voor iedereen een aanrader. Door de timer (4 keer 30s) weet je precies of je overal lang genoeg hebt gepoetst. Toen ik dit product kreeg was ik sceptisch over het lampje dat aangeeft wanneer je te hard drukt, maar het werkt super! Vooral bij de achterste kiezen druk ik over het algemeen wat harder, omdat het zo lastig te bereiken is. Met het rode lampje ben ik daar veel meer op gaan letten.
Ook de accuduur is top, je doet tot wel 2 weken met 1 keer opladen. Ideaal voor op vakantie dus.
Het design is simpel, maar het ziet er alsnog kwalitatief goed uit. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Timer
  • Druksensor
  • Accuduur

Lise 29-04-2019

Gebruiksvriendelijk

k heb de PRO 2 2000N nu een week in gebruik en ik ben heel enthousiast. Mijn oude Oral B tandenborstel begon het na vele jaren te begeven. Ik merk een gigantisch verschil met deze nieuwe. De motor heeft veel meer kracht en de timer zorgt voor makkelijk gebruik. Ook vind ik het rode lampje dat gaat branden wanneer je te hart poetst echt ideaal! Na een week gebruik heb ik hem nog niet hoeven opladen, dus dat is positief. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen, maar als ik hem zelf had moeten betalen vind ik hem wel relatief duur. Dat is dan ook het enige minpuntje.

DaniellaB 29-04-2019

Fijne tandenborstel

Heel fijn om mee te poetsen door de twee verschillende poetssnelheden. Mijn gevoelige tandvlees gaat op deze manier niet direct irriteren als ik even iets te hard druk. Super fijn dat ik dit product gratis heb mogen ontvangen.

Vera D 26-04-2019

Lange accuduur!

Hele fijne tandenborstel! Er zitten 2 verschillende standen op waardoor je je tandvlees ook kan poetsen. De tandenborstel geeft ook aan of je te hard poetst. Na het gebruiken merk ik dat mijn tanden veel fijner aanvoelen voor mijn tong. De accuduur is erg lang en snel opgeladen. Ik heb de tandenborstel gratis mogen ontvangen maar ik raad hem zeker aan! Erg fijne tandenborstel!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • 2 standen
  • Drukdetector

Hanna3012 25-04-2019
  • Product gekregen

Prima product, fijn in gebruik

Afgelopen week kreeg ik deze tandenborstel thuisgestuurd. Nadat ik deze elektrische tandenborstel een paar keer had gebruikt, merkte ik dat mijn tandvlees en tanden er veel beter uitzagen. Erg positief dus! Ook kan de accu lang mee, waardoor je niet altijd een oplader mee hoeft te nemen als je een weekendje weg gaat. Kortom, prima product die doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Accu